Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (9)
3. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bitki Farkındalığının Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.359-430, 2023 (Hakemli Dergi)
5. The Effect of Using Educational Games in Teaching Kingdoms of Living Things.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.9, ss.2019-2028, 2018 (Scopus)
7. Fen bilimleri öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin etkinlik kuramına göre incelenmes
OMÜ Eğt. Fak. Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.175-193, 2017 (Hakemli Dergi)
9. The multidisciplinary approach to biochemistry laboratory education
TURKISH JOURNAL OF BIOCHEMISTRY-TURK BIYOKIMYA DERGISI
, cilt.38, sa.4, ss.506-512, 2013 (SCI-Expanded)
10. Analyzing the changes of pre-service biology teachers' conceptual understanding of the greenhouse effect
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1241-1252, 2012 (SCI-Expanded)
13. Gençlerin 14 24 yaş gıda hijyeni ve ambalajlı gıdaların tüketimi konusundaki bilgi ve davranışlarının incelenmesi
Türk Hijyen ve Deneysel Biyoloji Dergisi
, cilt.66, sa.3, ss.107-115, 2009 (Hakemli Dergi)
14. Biyoloji öğretmeni adaylarının sera etkisi ile ilgili algılamaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.813-852, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Biyoloji laboratuarlarında V diyagramı kullanımının akademik başarı üzerine etkisi difüzyon osmos örneği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.177, ss.217-223, 2008 (Hakemli Dergi)
18. Biyoloji öğretmen adaylarının tohumlu bitkiler hakkındaki alternatif kavramları
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.62-79, 2007 (Hakemli Dergi)
19. Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması
Eğitim ve Bilim
, cilt.30, sa.138, ss.45-51, 2005 (Hakemli Dergi)
20. Akış haritaları yoluyla öğrencilerin bilişsel yapılarının belirlenmesi ekolojik döngüler
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.46-55, 2005 (Hakemli Dergi)
21. Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.855-888, 2004 (Hakemli Dergi)
23. Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin enzimler konusu ile ilgili kavram yanılgıları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.173-182, 2004 (Hakemli Dergi)
25. V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.341-347, 2004 (Hakemli Dergi)
26. Kavram haritalama yönteminin lise 3 sınıf öğrencilerinin genetik konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.135-141, 2003 (Hakemli Dergi)
27. Çevrenin tanınması ve öneminin kavranmasına yönelik örnek bir sulak alan çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1-9, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
4. Biyoloji Eğitiminde Kalıtım İle İlgili Materyal Tasarımı: Kalıtım Olasılık Hesaplayıcı
IV.ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.37, (Özet Bildiri)
6. The Effect of Portfolios on Medical Students’ Academic Achievement and Attitudes toward Endocrine Distruptors Course
45th FEBS Congress Molecules of Life: Towards New Horizons, Ljubljana, Slovenya, 3 - 08 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
7. Lise Öğrencilerinin Küresel Isınmaya Yönelik Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Belirlenmesi
Genç Araştırmacılar Kongresi, 28 - 30 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
11. Lise ̇ Öğrenci̇lerinin Beslenme ̇Okuryazarlıkları ve Beslenmeyle İ̇lgi̇li ̇Bi̇lgi leri
International Symposium on Academic Studies in Educational ans Social Science Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
12. Biyoloji öğretiminde bilimsel içerikli eğitsel oyunların geliştirilmesi ve oyunlar hakkında öğrenci görüşleri
3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
13. Fen bilimleri öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin etkinlik kuramına göre incelenmesi
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
14. Teacher Candidates Views On Sustainable Development
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
19. Biyokimya laboratuvar uygulamalarında öğretim yöntemleri ve teknikleri
Biyokimya Laboratuvar Eğitimine Çok Disiplinli Yaklaşım Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2012, ss.1-200, (Özet Bildiri)
20. Biyokimya laboratuvar eğitimi için modül geliştirilmesi
XXIII. Ulusal Biyokimya Kongresi, Adana, Türkiye, 29 Kasım - 02 Aralık 2011, ss.1-200, (Özet Bildiri)
21. Biyoloji öğretmeni adaylarının ozon tabakası ile ilgili düşünceleri
5.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.2-3, (Tam Metin Bildiri)
22. Probing the changes in pre-service teachers’ conceptual understanding about flowering plants after the use of metaconceptual teaching activities
Conference on Asian Science Education (CASE) , Kao-Hsiung, Tayvan, 12 - 14 Şubat 2008, ss.1-2, (Özet Bildiri)
23. Biyoloji öğretmen adaylarının tohumlu bitkiler hakkındaki alternatif kavramları
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1-200, (Özet Bildiri)
24. Biyoloji öğretmeni adaylarının çevreye yönelik tutumları
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
2. İlkokul Fen Bilimleri 3 (1., 2. ve 3. Kitaplar)
MEB Devlet Kitapları, Ankara, 2016
3. Fen Bilimleri 4
Milli Eğitim, 2016
4. Fen Bilimleri 6
Milli eğitim, 2015
5. Mikrobiyolojik Uygulamalar
Başak Matbaacılık, 2004
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
20
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
22
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
20
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
33
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
6
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
92
Proje
4
Tez Danışmanlığı
10