SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The multidisciplinary approach to biochemistry laboratory education
TURKISH JOURNAL OF BIOCHEMISTRY-TURK BIYOKIMYA DERGISI
, cilt.38, sa.4, ss.506-512, 2013 (SCI-Expanded)
Analyzing the changes of pre-service biology teachers' conceptual understanding of the greenhouse effect
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1241-1252, 2012 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bitki Farkındalığının Belirlenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.359-430, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Using Educational Games in Teaching Kingdoms of Living Things.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.9, ss.2019-2028, 2018 (Scopus)
Analysis of Teacher Candidates’ Views on Sustainable Development
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.87-104, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen bilimleri öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin etkinlik kuramına göre incelenmes
OMÜ Eğt. Fak. Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.175-193, 2017 (Hakemli Dergi)
Gençlerin 14 24 yaş gıda hijyeni ve ambalajlı gıdaların tüketimi konusundaki bilgi ve davranışlarının incelenmesi
Türk Hijyen ve Deneysel Biyoloji Dergisi
, cilt.66, sa.3, ss.107-115, 2009 (Hakemli Dergi)
Biyoloji öğretmeni adaylarının sera etkisi ile ilgili algılamaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.813-852, 2009 (Hakemli Dergi)
Biyoloji laboratuarlarında V diyagramı kullanımının akademik başarı üzerine etkisi difüzyon osmos örneği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.177, ss.217-223, 2008 (Hakemli Dergi)
Biyoloji öğretmen adaylarının tohumlu bitkiler hakkındaki alternatif kavramları
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.62-79, 2007 (Hakemli Dergi)
Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması
Eğitim ve Bilim
, cilt.30, sa.138, ss.45-51, 2005 (Hakemli Dergi)
Akış haritaları yoluyla öğrencilerin bilişsel yapılarının belirlenmesi ekolojik döngüler
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.46-55, 2005 (Hakemli Dergi)
Mitoz ve mayoz bölünme konularının öğretiminde model kullanımının önemi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.855-888, 2004 (Hakemli Dergi)
Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin enzimler konusu ile ilgili kavram yanılgıları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.173-182, 2004 (Hakemli Dergi)
V Diyagramlarının hayvan fizyolojisi laboratuvarı konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.341-347, 2004 (Hakemli Dergi)
Kavram haritalama yönteminin lise 3 sınıf öğrencilerinin genetik konularını öğrenme başarısı üzerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.135-141, 2003 (Hakemli Dergi)
Çevrenin tanınması ve öneminin kavranmasına yönelik örnek bir sulak alan çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.1-9, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Biyoloji Eğitiminde Kalıtım İle İlgili Materyal Tasarımı: Kalıtım Olasılık Hesaplayıcı
IV.ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.37
The Effect of Portfolios on Medical Students’ Academic Achievement and Attitudes toward Endocrine Distruptors Course
45th FEBS Congress Molecules of Life: Towards New Horizons, Ljubljana, Slovenya, 3 - 08 Temmuz 2021
Lise Öğrencilerinin Küresel Isınmaya Yönelik Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Belirlenmesi
Genç Araştırmacılar Kongresi, 28 - 30 Haziran 2021
Lise ̇ Öğrenci̇lerinin Beslenme ̇Okuryazarlıkları ve Beslenmeyle İ̇lgi̇li ̇Bi̇lgi leri
International Symposium on Academic Studies in Educational ans Social Science Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019
Biyoloji öğretiminde bilimsel içerikli eğitsel oyunların geliştirilmesi ve oyunlar hakkında öğrenci görüşleri
3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017
Fen bilimleri öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin etkinlik kuramına göre incelenmesi
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Teacher Candidates Views On Sustainable Development
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015
Biyokimya laboratuvar uygulamalarında öğretim yöntemleri ve teknikleri
Biyokimya Laboratuvar Eğitimine Çok Disiplinli Yaklaşım Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2012, ss.1-200
Biyokimya laboratuvar eğitimi için modül geliştirilmesi
XXIII. Ulusal Biyokimya Kongresi, Adana, Türkiye, 29 Kasım - 02 Aralık 2011, ss.1-200
Biyoloji öğretmeni adaylarının ozon tabakası ile ilgili düşünceleri
5.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.2-3
Probing the changes in pre-service teachers’ conceptual understanding about flowering plants after the use of metaconceptual teaching activities
Conference on Asian Science Education (CASE) , Kao-Hsiung, Tayvan, 12 - 14 Şubat 2008, ss.1-2
Biyoloji öğretmen adaylarının tohumlu bitkiler hakkındaki alternatif kavramları
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1-200
Biyoloji öğretmeni adaylarının çevreye yönelik tutumları
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
İlkokul Fen Bilimleri 3 (1., 2. ve 3. Kitaplar)
MEB Devlet Kitapları, Ankara, 2016
Fen Bilimleri 4
Milli Eğitim, 2016
Fen Bilimleri 6
Milli eğitim, 2015
Mikrobiyolojik Uygulamalar
Başak Matbaacılık, 2004