Yayınlar & Eserler

Makaleler 27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. Examination of Recycling Intentions and Behaviors of Middle School Students

7th Hagia Sophia Internatıonal Conference On Multidisciplinary Scıentific Studies, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Şubat 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. An Action Research on Plastic Pollution and Microplastic Awareness in High School Students

5th International Congress of Multidisciplinary Social Sciences, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)

3. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bitki Farkındalığının Belirlenmesi

4. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.99, (Özet Bildiri)

4. Biyoloji Eğitiminde Kalıtım İle İlgili Materyal Tasarımı: Kalıtım Olasılık Hesaplayıcı

IV.ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Ekim 2022, ss.37, (Özet Bildiri)

5. 10. Sınıf Öğrencilerinin Hücre Zarından Madde Geçişleri Kavramlarına İlişkin Algılarının Çizimler Yoluyla Belirlenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - II , Ankara, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2022, ss.30-31, (Özet Bildiri)

6. The Effect of Portfolios on Medical Students’ Academic Achievement and Attitudes toward Endocrine Distruptors Course

45th FEBS Congress Molecules of Life: Towards New Horizons, Ljubljana, Slovenya, 3 - 08 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

9. 12. Sınıf Öğrencilerinin Bitki Kavramına Yönelik Metaforları

10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2021, ss.12-13, (Özet Bildiri)

10. Lise Öğrencilerinin Hücre Zarından Madde Geçişleri Konusundaki Zihinsel Modelleri

ERPA 2019 International Congress on Education, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

11. Lise ̇ Öğrenci̇lerinin Beslenme ̇Okuryazarlıkları ve Beslenmeyle İ̇lgi̇li ̇Bi̇lgi leri

International Symposium on Academic Studies in Educational ans Social Science Studies, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

12. Biyoloji öğretiminde bilimsel içerikli eğitsel oyunların geliştirilmesi ve oyunlar hakkında öğrenci görüşleri

3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, ICDET, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

14. Teacher Candidates Views On Sustainable Development

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Multidisiplinary biochemistry laboratory education; student centered real learning process

FEBS EMBO 2014 Conference, Paris, Fransa, 30 Ağustos - 04 Eylül 2014, cilt.281, ss.428, (Özet Bildiri) identifier

16. Secondary School Students’ towards and Knowledges about Plants

5th World Conference on Educational Science, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2013, ss.2-3, (Özet Bildiri)

17. Kavramsal Değişim Sürecinde Üstkavramsal Faaliyetlerin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.47, (Özet Bildiri)

18. Ekoloji, çevre ve doğa eğitimi konularının rekreasyon programlarındaki yeri ve önemi

II. Uluslararası Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, Ankara, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, ss.2-3, (Özet Bildiri)

19. Biyokimya laboratuvar uygulamalarında öğretim yöntemleri ve teknikleri

Biyokimya Laboratuvar Eğitimine Çok Disiplinli Yaklaşım Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2012, ss.1-200, (Özet Bildiri)

20. Biyokimya laboratuvar eğitimi için modül geliştirilmesi

XXIII. Ulusal Biyokimya Kongresi, Adana, Türkiye, 29 Kasım - 02 Aralık 2011, ss.1-200, (Özet Bildiri)

21. Biyoloji öğretmeni adaylarının ozon tabakası ile ilgili düşünceleri

5.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.2-3, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Biyoloji öğretmen adaylarının tohumlu bitkiler hakkındaki alternatif kavramları

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. , Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1-200, (Özet Bildiri)

24. Biyoloji öğretmeni adaylarının çevreye yönelik tutumları

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Özet Bildiri)

25. Çevrenin tanınması ve öneminin kavranmasına yönelik örnek bir sulak alan çalışması

IV. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.1-200, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

33

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

92

Proje

4

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları