Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Attitudes of primary school students toward recycling
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.4, no.3, pp.1713-1720, 2012 (SCI-Expanded)
Acute toxicity of alpha-cypermethrin on tilapia (Oreochromis niloticus L.) larvae
BULLETIN OF ENVIRONMENTAL CONTAMINATION AND TOXICOLOGY
, vol.74, no.5, pp.880-885, 2005 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DOĞA YOKSUNLUĞU DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ İÇİN BİR ÖLÇEK ÇALIŞMASI
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.26, no.1, pp.261-280, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Ders kitaplarının bilimsel içerik bakımından incelenmesi: 5. sınıf fen bilimleri ders kitabı örneği. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43(3), 1561-1585
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.43, no.3, pp.1561-1585, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of the Effectiveness Biodiversity Argumentation Activities’ During the Distance Education Process
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.1, pp.511-546, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Uzaktan eğitim sürecinde biyoçeşitlik argümantasyon etkinliklerinin etkililiğinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.1, pp.511-546, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
DEVELOPING SEED AWARENESS OF PRESCHOOL CHILDREN
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, vol.10, no.3, pp.399-409, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Examining Critical Thinking Disposition of Science High School Students: 9th Grade Example
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, vol.9, no.2, pp.841-851, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Lisesi Öğrencilerinin Mühendislik Tasarım Süreçlerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.511-534, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitim Hakkında Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.41, no.2, pp.631-659, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Çevre ile ilgili mitlerin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD)
, vol.7, no.2, pp.138-154, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of pre-service science teachers' knowledge about food web.
IOJET
, vol.8, no.3, pp.1511-1526, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Eğitimi Öğrencilerinin Liselere Geçiş Sınavında Sorulan Biyoloji Sorularına Yönelik Başarılarının İncelenmesi.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.40, no.1, pp.142-163, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Concept Complexity of Pre-Service Teachers in Terms of Species Diversity and Species Richness
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.1, pp.1-13, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of pre-service science teachers' knowledge about food web
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, vol.8, pp.1511-1526, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Identifying and Correcting Pre-Service Teachers’xx Misconceptions about the Alternation of Generations
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, vol.9, no.4, pp.1047-1063, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the views of biology teachers on distance education: The case study of COVID-19 Pandemic
Journal of Education in Science, Environment and Health
, vol.6, no.4, pp.246-258, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Çevre Akademik Başarısı ve Çevreye Yönelik Tutumla İlgili Deneysel Çalışmaların Sistematik Alanyazın İncelemesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, vol.9, no.2, pp.494-535, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2018 Biyoloji Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.18, no.1, pp.122-135, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Lisesi Öğretmenlerinin TEOG ve LGS Sistemlerine Yönelik Görüşleri
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.116-126, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Giderilmesi Üzerine Bir Eylem Araştırması
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.16, no.1, pp.69-82, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Özel Yetenekli Öğrencilerde Habitat Parçalanmasına Yönelik Farkındalık Oluşturma: Müzikli Sandalye Oyunu
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.22, no.1, pp.269-288, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Partenogeneze Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Düzeltilmesi
BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.7, no.1, pp.81-91, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Determination of middle school students’xxviews about stem activities
IOJET
, vol.7, no.2, pp.537-551, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ekolojik Vatandaşlık Düzeylerinin İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.13, no.30, pp.98-113, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğretmenlerinin Türkiye’deki Merkezi Sınavlara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.2, pp.352-372, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkında GörüşlerininBelirlenmesi: 4. Sınıf Örneği
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.13, pp.1-14, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
11.SINIF BİYOLOJİ DERS KİTABINDAKİ KONULARIN BİLİMSEL İÇERİK BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.3, pp.999-1015, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2018 Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programındaki Biyoloji Derslerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.4, no.1, pp.133-143, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe Hazır Olma Düzeyleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.39, no.1, pp.373-396, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ekolojik ayak izi kavramının kullanılmasının 7. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları ve tüketim tercihleri üzerine etkisi
Gazi Journal of Education Sciences
, vol.5, no.2, pp.81-94, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyal Medyada Yer Alan Hatalı Sekizinci Sınıf Biyoloji Soruları Hakkında Farkındalıkları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.38, no.1, pp.138-145, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ DERSİ ÜNİTE/KONULARINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi (IHEAD)
, vol.3, no.2, pp.145-154, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Misconceptions of Pre-Service Teachers Regarding the Spelling of Terms Identified with the Names of Scientists
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.14, no.4, pp.347-360, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının incelenmesi
KSÜSBD
, vol.15, no.2, pp.359-376, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kpss Hazırlık Sürecinde Ek Ders Desteği Alma Durumlarının İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.14-24, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM YAKLAŞIMINA YÖNELİK FARKINDALIKLARI
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi (JRES)
, vol.5, no.1, pp.124-138, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının çevreye yönelik etik tutumlarının incelenmesi
Başkent University Journal of Education
, vol.5, no.2, pp.225-232, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Some Biological Features of Tinca tinca Population inAsartepe Reservoir (Ankara)
Journal of Agricultural Science and Technology B
, vol.8, no.7, pp.466-471, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Atanamama Kaygılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.105-123, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ DERSİ ÜNİTE/KONULARINA YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.2, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinin fen-teknoloji-mühendislik-matematik (FeTeMM) mesleklerine olan ilgileri
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi (IHEAD)
, vol.3, no.1, pp.36-53, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Okul öncesi öğretmen adaylarının insan anatomisi ve fizyolojisi dersine yönelik sınav kaygılarına neden olan durumlar ve kaygı durumunu azaltan etkenler.
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.2, no.1, pp.1-18, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Asartepe Baraj Gölü (Ankara) Balık Faunası
Journal of Limnology and Freshwater Fisheries Research LimnoFish
, vol.4, no.2, pp.90-97, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Akranlarının Çevre Algılarının İncelenmesi
Online Fen Eğitimi Dergisi,
, vol.3, no.1, pp.25-32, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
SEKİZİNCİ SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDAKİ BİYOLOJİKONULARININ BİLİMSEL İÇERİK BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Anadolu Öğretmen Dergisi
, vol.2, no.2, pp.17-35, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Biyoloji Konularının Bilimsel İçerik Açısından İncelenmesi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.3, pp.17-35, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
MEB Ortaöğretim 11. Sınıf Biyoloji Ders KitabınınBilimsel İçerik Bakımından İncelenmesi
Gazi Eğtim Fakültesi Dergisi
, vol.37, no.3, pp.1115-1140, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Environmental Ethics Awareness of Teachers
International Electronic Journal of Environmental Education
, vol.7, no.2, pp.105-115, 2017 (Scopus)
Asartepe BarajGölü (Ankara) Esox lucius Linnaeus, 1758 Popülasyonunun Boy-Ağırlık İlişkisi ve Kondisyon Değeri
Biyoloji Bilimleri Araştırma Dergisi
, vol.10, no.1, pp.1-5, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Çevre Kirliliğine Yönelik Metaforik Algıları
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.25, no.3, pp.1147-1164, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
MEB Ortaöğretim 10 Sınıf Biyoloji Ders Kitabının Bilimsel İçerik Bakımından İncelenmesi
Journal of Bayburt Education Faculty
, vol.11, no.2, pp.414-430, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Predictors of Behavior Factors of High SchoolStudents Against Recycling
International Electronic Journal of Environmental Education
, vol.6, no.1, pp.17-28, 2016 (Scopus)
Investigating High School Students Attitudes Towards Beliefs about and Behaviors Associated with Water andEnergy Saving
International Journal of Education
, vol.8, no.2, pp.122-135, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluating high school students anxiety and self efficacy towards biology
Educaitonal Rsearch and Reviews
, vol.10, no.7, pp.987-993, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Dönüşümsel Öğrenme Kuramına Dayalı Çevre Eğitiminin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Algılarına Etkisi
Bartın ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.339-359, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Strategies developed by pre service biology teachers against undesirable student behaviours
International Journal of Education and Research
, vol.2, no.1, pp.1-10, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Teknikleri Uygulamalarına İlişkin Yeterlik Algıları
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.33, no.1, pp.51-65, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yapılandırmacı Programın Öğrencileri Fen ve Teknoloji Okuryazarı Yapma Rolü ve Programın Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.10, no.23, pp.119-129, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Fen ve Teknoloji Dersinde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımının İncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, vol.2, no.2, pp.107-121, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Öğrencilerinin Geri Dönüşümle İlgili Bilgileri ve Geri Dönüşüm Davranışları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.1, pp.63-74, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Fen ve Teknoloji ile Biyoloji Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliği Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.2, pp.583-604, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Duyarlı Davranışlarının İncelenmesi
Selçuk ÜniversitesiAhmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.32, pp.191-201, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Öğretmen Adaylarının KPSS ile İlgili Görüşleri
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi
, vol.4, pp.160-170, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi ve Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.303-320, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Damsa Baraj Gölü Ürgüp Suyunun Bazı Fiziko Kimyasal Parametrelerinini Araştırılması
G.Ü, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.2, pp.285-302, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Growth Properties of Tench Tinca tinca L 1758 Living in Kapulukaya Dam Lake
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.18, no.3, pp.839-848, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Feeding Properties of Common Carp Cyprinus carpio L 1758 Living in Hirfanlı Dam Lake
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.128, pp.545-556, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
The Feeding Biology of Pike (Esox lucius (L., 1758)) Living in Mogan Lake
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.1, pp.203-218, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Damsa Baraj Gölü Ürgüp Suyu nun Bazı Fiziko Kimyasal Parametrelerinin Araştırılması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.2, pp.285-302, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Acute Toxicity of Zinc Sulphate ZnSO4 H2O to Guppies Poecilia reticulata P 1859
Gazi University Journal of Science
, vol.22, no.2, pp.59-65, 2009 (Scopus)
Sakarya Nehri Kirmir Çayı’nda Yaşayan Capoeta tinca (Heckel, 1843)’da Civa-II Klörür’ün Akut Toksik Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.16, no.1, pp.199-206, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Biyoloji Eğitimi Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin Biyoloji Öğretimi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.1, pp.20-29, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Breeding properties of Tinca tinca L 1758 Living in Hirfanlı Dam Lake Kırşehir Turkey
E.Ü. Journal of Fisheries Aquatic Sciences
, vol.24, no.12, pp.127-129, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
The Feeding Biology of Tinca tinca L 1758 Living in Hirfanlı Dam Lake
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, vol.28, no.1, pp.40-50, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Hirfanlı Baraj Gölü Kırşehir nde Yaşayan Cyprinus carpio L 1758 nun Büyüme Özellikleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, no.1, pp.37-57, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
The study of the toxic efects of mercury II chloride to chup Leuciscus cephalus L 1758
G.Ü. Fen Bilimleri Dergisi
, vol.17, no.4, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
The study of the toxic effects of mercury II chloride to chub Leuciscus cephalus L 1758
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, vol.17, no.4, pp.53-58, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Delice Irmağı Algleri
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, vol.16, no.1, pp.9-17, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Civa II Klorür ün Poecilia reticulata üzerindeki akut toksik etkisinin araştırılması ve davranış değişimlerinin incelenmesi
Türk Sucul Yaşam Dergisi
, no.1, pp.83-89, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
The algae of Delice Stream
Gazi University Journal of Science
, vol.16, no.1, pp.9-17, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
The Acute Toxic Effect of 2 4 D 2 4 Dichlorofenoxyaceticacid Upon Tench Tinca tinca L 1758
Journal of the Institute of Science and Technology of Gazi University,
, vol.15, no.1, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Hirfanlı Baraj Gölü Kırşehir nde Yaşayan Cyprinus carpio L 1758 nun Üreme Özellikleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.1, pp.25-39, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Kızılırmak Nehri Delice Irmağı nda Yaşayan Capoeta tinca Heckel 1843 nın Büyüme Özellikleri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.1, pp.13-24, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
2 4 D 2 4 Diklorofenoksiasetik Asit Herbisitinin Kadife Balığı Tinca tinca L 1758 Üzerindeki Akut Toksik Etkisi
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, vol.15, no.1, pp.289-296, 2002 (ESCI)
Çayı’nda Yaşayan Tatlısu Kefali Leuciscus cephalus (L., 1758)’un Büyüme Performansları Üzerine Bir Araştırma
Süleyman Demirel Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Dergisi
, vol.4, pp.49-62, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Gazi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı Hidrobiyoloji Laboratuvarında Bulunan Tatlı Su Balıkları
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, pp.136-140, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Gazi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı Hidrobiyoloji Laboratuvarında Bulunan Deniz Balıkları
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, pp.147-152, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimi Öz-Yeterlik Algılarına Farklı Değişkenlerin Etkisi
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, 03 July 2022
BİYOLOJİ EĞİTİMİNDE BİLGİ İŞLEMSEL (HESAPLAMALI) DÜŞÜNME BECERİSİNE BETİMSEL BİR BAKIŞ
ULUSLARARASI 24 KASIM BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, 23 November 2019
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEMEL YETERLİLİK TESTİ (TYT) VE ALAN YETERLİLİK TESTİNE (AYT)YÖNELİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
VI th International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1744-1748
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEMEL YETERLİLİK TESTİ (TYT) VE ALAN YETERLİLİK TESTİNE (AYT)YÖNELİK BAŞARI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
VI th International EurasianEducational Research Congress, 19 June 2019
Views of Biology Teacher Candidates on Project-Based Learning Methodology
2nd International Conference on Education,Technology and Science, Cyprus (Kktc), 11 - 14 April 2019
Biyoloji Öğretmen Adayların Ekolojik Vatandaşlık Düzeylerinin İncelenmesi
2nd International Water Congress, 29 November - 01 December 2018
İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
2nd International Water Congress, 29 November - 01 December 2018
MEB Ortaöğretim 10. Sınıf Biyoloji Ders Kitabının Bilimsel İçerik Bakımından İncelenmesi
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 November 2018
MEB ortaöğretim 9. Sınıf biyoloji ders kitabının bilimsel içerik bakımından incelenmesi
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu, 16 November 2018
MEB Ortaöğretim 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabının Bilimsel İçerik Bakımından İncelenmesi
V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 16 - 17 November 2018
İlköğretim II. Kademe öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi
2. International Water Congress, 29 October 2018
Biyoloji öğretmen adaylarının ekolojik okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi
2. International Water Congress, 29 October 2018
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Hazır Olma Düzeyleri
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Turkey, 3 - 05 July 2018
Ortaöğretim Öğrencilerinin İstilacı Balık Türleri Konusundaki Farkındalık Düzeyleri
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Turkey, 3 - 05 July 2018
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma Konusunda Çevre Etik Değerlerinin İncelenmesi.
X.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 April 2018
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ortaöğretim Biyoloji Dersi Konularına Yönelik Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 April 2018
Ortaöğretim Öğrencilerinin Su Sorunu Ġle Ġlgili Algılarının Senaryolar Ġle Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 May 2017
Kızılcahamam Halkının Nesli Tükenmekte Olan Kara Akbaba (Aegypius Monachus) Ġle Ġlgili FarkındalıkDüzeyleri
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 May 2017
The acute toxicity of Fenitrothion upon Pseudorasbora parva Temminck Schlegel 1846 23 2015 Poster
ICOCEE – CAPPADOCIA 2015 Nevşehir, TÜRKİYE, 20 - 23 May 2015
Egzotik Balık Türlerinden Pseudorasbora parva (Temminck & Schlegel, 1846)’da Ligula intestinalis L., 1758)
Ekoloji 2015 Sempozyumu, 06-09 Mayıs Sinop 2015, Sinop, Turkey, 06 May 2015
IInvestigation of Acute Toxicity of Insectiside on Poecilia reticulta Peters 1859
ICOEST’14 SDE2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONENVIRONMENTAL SCIENCE AND TECHNOLOGY, 14 - 17 May 2014
Hirfanlı Baraj Gölü ndeki Sazan Balığı Cyprinus carpio L 1758 nın Sindirim Kanalı İçeriği ve Mevsimlik Beslenme Biyolojisi
III. Ulusal Sulak Alanlar Kongresi, Turkey, 23 - 25 October 2013
Fen ve Teknoloji ile Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanımında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bu Sorunların Nedenlerinin Belirlenmesi
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Turkey, 27 - 29 April 2011
Analysis of biology candidate teacher self efficacy beliefs on environmentaleducation
wces, 3 - 07 February 2011
Öğretmen Adaylarının Biyoloji Derslerine ve Sınavlarına Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi-UFBMEK, İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010
Öğretmen dayalarının Biyoloji Derslerine Yönelik Bilgi Birikimleri Hakkındaki Görüşleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler.Giresun, Turkey, 18 - 20 November 2009
Hirfanlı Baraj Gölü ndeki Sazan Balığı Cyprinus carpio L 1758 nın Sindirim Kanalı İçeriği ve Yaşlara Göre Besin Tercihi
Ulusal Su Günleri Sempozyumu Elazığ 2009, Turkey, 29 September - 01 October 2009
Tilapia nilotica da Pisces Cichlidae Borun Lethal Konsantrasyonlarının Belirlenmesi
XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, Turkey, 17 - 20 September 1996
Books & Book Chapters
Karasal Yaşam Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
in: Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim Ve Ortaöğretim Kademeleri, KIZILAY ESRA, HAMALOSMANOĞLU MUSTAFA, Editor, Vizetek, Ankara, pp.297-329, 2024
Sudaki Yaşam Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
in: Türkiye'de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim Ve Ortaöğretim Kademeleri, KIZILAY ESRA, HAMALOSMANOĞLU MUSTAFA, Editor, Vizetek, Ankara, pp.279-296, 2024
Öğretmenlerin Su Sorununa Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
in: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VIII, Ali Gül, Semra Benzer, Editor, Akademisyen Yayınevi, pp.149-160, 2023
Milattan Önce Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri
in: Akıl Yürütmeci Bilim İnsanları Buluşları ve Eserleri, Yılmaz Mehmet, Özen Yunus, Yüksel İbrahim, Karakaya Ferhat, Editor, Palme Yayınevi, Ankara, pp.1-14, 2023
Öğretmenlerin Su Sorununa Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
in: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VIII, Ali Gül, Semra Benzer, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.149-160, 2023
Okul Yöneticilerinin Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi (ÖABT) Kapsamında Atanan Öğretmenlere Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
in: Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılında Eğitim Araştırmaları, Esra Benli Özdemir, Nurcan Uzel, Turhan Çetin, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.99-108, 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Canlı Varlıklara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
in: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-VIII, Ali Gül, Semra Benzer, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.133-148, 2023
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Covid-19 Salgınına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
in: Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV, Benzer Semra, Gül Ali, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.107-120, 2022
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının Belirlenmesi
in: Eğitimde Kuramsal ve Uygulamalı Akademik Araştırmalar- I, ÇETİN Turhan, KILIÇOĞLU Gökçe, SÖZEN Erol, Editor, Hiper Yayın, İstanbul, pp.483-490, 2022
365 Günde Bilim ve Akıl Yürütme
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
Pre-Service Biology Teachers‟Values in Deciding on Ethical Dilemmas about Environment: Global Warming Example
in: Current Researches in Environmental Education, Ali Gül Nurcan Uzel, Editor, SRA Academic Publishing, pp.153-162, 2019
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının KPSS Fen Bilimleri Öğretmenliği ÖABT Sorularını Cevaplama Durumlarının ve Sınava Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
in: İlköğretim Çalışmaları: Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan OLKUN Mehmet Engin DENİZ Mehmet TORAN Mehmet Hayri SARI Halil KAMIŞLI, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.499-515, 2019
Pre-service biology teachers’ values in deciding on ethical dilemmas about enviroment: Global warming example
in: Current Researches in Environmental Education
, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editor, SRA Academic Publishing, pp.153-160, 2019
MEB Ortaöğretim 10. sınıf Biyololoji Ders Kİtabının Bilimsel İçerik Bakımdan İncelenmesi
in: Current Academic Studies in Education Sciences, Harun Şahin,Abidin Temizer,Fatma Erdoğan, Editor, İVPE, Podgorica, pp.607-630, 2018
Genel Biyoloji
Gündüz Eğitim Ve Yayıncılık, Ankara, 2008
Çevre Bilimi ve Eğitimi
Gündüz Eğitim ve Yayıncılık, Ankara, 2005