Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen ve Matematik Eğitiminde Üretken Yapay Zeka Uygulamaları

16. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024

EĞİTSEL OYUN DESTEKLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN BASİT MAKİNELERLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ

15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 09 Aralık 2023

Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançları Üzerine Etkisi

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.27

Görme Yetersizliği Olan 8. Sınıf Öğrencilerinin Maddenin Tanecikli Yapısı Hakkındaki Kavramsal Anlamaları ....

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.493

Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018

Identifying the Cognitive and Metacognitive Strategies Used by 9th Grade Students Answering the Multiple-Choice Science Questions

NARST 2017 90th Annual International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017

Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Science teachers misconceptions about force and motion

ERPA International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016

TENTH GRADE STUDENTS UNDERSTANDING OF GEOMETRIC TRANSFORMATIONS FUNCTIONS OR MOTIONS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 23 - 26 Nisan 2015

The effect of 5E learning cycle model supported with metaconceptual process on 7th grade students’ understanding of moon phases

The National Association for Research in Science Teaching Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.21

Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının fotosentez ve solunum konusunda sahip oldukları alternatif kavramlar

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi-Niğde/TÜRKİYE, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.605

Kavramsal Değişim Sürecinde Üstkavramsal Faaliyetlerin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.47

The development of an Astronomy Concept Inventory (ACI)

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2454-2458 identifier identifier

Özel alan yeterlikleri Fizik kimya biyoloji ve matematik

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010 - 25 Eylül 2008, ss.125

Seventh Grade Students Misconceptions about Citizenship Concepts

The Sixteenth International Conference on Learning, Barcelona, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009

The role of metacognition in facilitating conceptual change

the National Association for Research in Science Teaching, St. Louis, 3 - 06 Nisan 2003

Oksijenli ve Oksijensiz Solunum Konusunda Teşhis Testinin Geliştirilmesi ve Uygulanması

III. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Eylül 1998
Kitap & Kitap Bölümleri

Fen Okuryazarlığının Geleceği

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.218-239, 2023

Fen Öğretiminde Kavramsal Değişi Metinleri

Fen Öğretimi I, Mustafa Erggün, Editör, Nobel, ss.361-388, 2023

Astronomi öğretiminde kavramsal değişim metinlerinin kullanılması

Etkinliklerle astronomi öğretimi , Sedat Karaçam, Editör, Palme, Ankara, ss.21-45, 2021

Özdüzenlemede üstbiliş

Özdüzenleme: Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler, Gönül Sakız, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-278, 2020

Öz Düzenlemede Üstbiliş

Özdüzenleme Öğrenmeden Öğretime Öz Düzenleme Davranışlarının Gelişimi Stratejiler ve Öneriler, Sakız Gönül, Editör, Nobel, Ankara, ss.29-47, 2014
Metrikler

Yayın

78

Atıf (WoS)

142

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

161

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

114

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

68

Proje

26

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları