Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. Işığın Madde ile Etkileşimi Ünitesinde Eğitsel Oyun Destekli Eğitsel Kısa Filmlerin Öğrencilerin Başarısına Etkisi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 16 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin Sıfır Atık Farkındalık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Educongress - International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

3. Üniversite Öğrencilerinin Sınavlardan Önceki Gece Uyku Sürelerinin Akademik Başarılarına Etkisi

ERPA International Congresses on Education 2023, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik Durumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

5. EXPLANATION OF SCIENTIFIC CONCEPTS, EVENTS AND FACTS WITH DIAGRAMS FOR SCIENCE COURSE OUTCOMES

8TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON PHYSICAL, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Şubat 2023, (Özet Bildiri)

6. Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarına Yönelik Bilimsel Kavram, Olay ve Olguların Diyagramlarla Açıklanması

8TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON PHYSICAL, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2023, (Özet Bildiri)

11. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Jetlag Sürelerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi., 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve TeknolojiKaynaklı Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Afiş ve Sloganlarlaİncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

13. Eğitsel Film Destekli Tahmin Gözlem AçıklamaYönteminin Çevre Sorunları ve Elektromanyetik KirliliğeYönelik Farkındalığa Etkisi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

17. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bir Araştırma Tasarlayabilme Durumları ve Görüşlerinin Belirlenmesi

ERPA , International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. Madde ve Isı Ünitesi’nin Öğretiminde Kullanılan Eğitsel OyunlarınÖğrenci Başarısı Üzerine Etkisi

ERPA, International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının PISA’ ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), 9 - 11 Nisan 2018, ss.78, (Özet Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. Eğitsel Film Destekli Çevre Eğitiminin Öğrencilerin Bilgi Düzeyleri Üzerine Etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

22. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pısa’ Ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Konusuna Yönelik Proje Tasarım Sürecine İlişkin Görüşleri

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

24. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAK TARAMA TERCİHLERİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 Eylül - 16 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

27. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynak Tarama Tercihleri

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

34. Determination of Biodiversity Value Levels of Teacher Candidates

ERPA International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)

35. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

36. Işık Kirliliğine Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıları

ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

37. Science Teacher Candidates Opinions on V Diagrams as a Measurement and Evaluation Method

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

38. Teacher Candidates Views On Sustainable Development

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

40. The Prospective Science Teachers' Perceptions of Biodiversity

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1562-1567, (Tam Metin Bildiri) identifier

41. The Critical Thinking Dispositions of Prospective Science Teachers'

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1551-1555, (Tam Metin Bildiri) identifier

42. Scale Development Study for Alternative Assessment Techniques

V. World Conference on Educational Sciences (WCES), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

43. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuarlarda Etkili Öğrenme ye İlişkin Görüşleri

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

44. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Fen Laboratuarlarına İlişkin Çizimleri

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

45. Teacher Perceptions of Elementary Prospective Science Teachers Metaphorical Images of Teacher

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

46. Student perceptions of prospective elementary science teachers Metaphorical Images of Student

European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

47. Öğretmen Adaylarının Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniğine İlişkin Yeterlik Algıları ve Yeterlilik Düzeylerinin Belirlenmesi

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Özet Bildiri)

48. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Ve Değerlendirme Teknikleri Hakkında Yeterlik Algıları Ölçeği Ölçek Geliştirme Ve Güvenirlik Çalışması

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve  Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1458-1464, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 16

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XII, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.61-71, 2025

2. Disiplinlerarası Tematik Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XIII, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.1-14, 2025

3. Evsel Atık ve Geri Dönüşüm Konusunun Öğretiminde Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Bilimsel Yaratıcılığa Etkisi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.47-61, 2024

4. Ortaokul Öğrencilerinin Biyoloji Kavram, Olay ve Olgularını Diyagramlarla Açıklama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - X, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.151-166, 2024

5. Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023

6. Innovative Thematic Activities in Sustainable Development Education

Current Studies in Environmental Education, ERTEN SİNAN, ATMACA AKSOY CEREN AYŞE, Editör, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.211-234, 2023

7. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023

8. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023

9. Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023

10. Innovative Thematic Activities in Sustainable Development Education

Current Studies in Environmental Education, ERTEN SİNAN, ATMACA AKSOY CEREN AYŞE, Editör, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.211-234, 2023

11. Energy Resources and Energy Conservation

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.339-371, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Environmental Problems

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.306-338, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Teknoloji ve Elektromanyetik Dalgalar

Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM ve Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-258, 2020

15. 2. Bölüm: Çevre Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.21-48, 2019

16. 3. Bölüm: Çevre Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.49-74, 2019
Metrikler

Yayın

116

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

37

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

55

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

79

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

42

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

197

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları