Makaleler
50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (23)
5. The Effect of Learning Gallery Teaching Technique on Innovation and Entrepreneurship Levels of Secondary School Students
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.148-163, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Perceptions on Educational Films Containing Biotechnology Applications Prepared by Teacher Candidates
Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.25-36, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Teacher Candidates’ Evaluation Of The Fringe Series in The Science-Technology-Society Triangle
The Malaysian Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.47-57, 2023 (Hakemli Dergi)
15. The impact of teaching viaeducational films on science teacher candidates' perceptions of biotechnology applications
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.15, sa.1, ss.467-485, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Determining the opinions of science teachers on the concept of sustainable development through educational games
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.843-862, 2022 (Hakemli Dergi)
19. Development of Light and QR-Code Assisted Brain Lobes and Their Tasks Model and Views of Teacher Candidates on the Model
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.9, sa.1, ss.263-283, 2022 (Hakemli Dergi)
21. The Effect of Open and Confirmatory Questioning Based Learning Approaches on the Success of Prospective Teachers on Geometric Optics Subjects Açık ve Doğrulayıcı Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Öğretmen Adaylarının Geometrik Optik Konularındaki Başarılarına Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.2, ss.797-816, 2021 (Hakemli Dergi)
24. Use of Educational Films in Environmental Education as a Digital Learning Object
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.6, sa.2, ss.134-147, 2020 (Hakemli Dergi)
27. The Impact of Educational Films on Attitude and Awareness towards Environmental Problems
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.757-770, 2019 (Hakemli Dergi)
29. Projeye Dayalı Öğrenmenin Öğretmen Adaylarının EleştirelDüşünme Eğilimleri, Problem Çözme Becerileri ve BilimselYaratıcılıklarına Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.197-212, 2018 (Hakemli Dergi)
30. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Suyun Genleşmesi KonusunuTahmin-Gözlem-Açıklama Yöntemi ile Açıklayabilme Düzeyleri
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
, cilt.2, sa.1, ss.16-27, 2018 (Hakemli Dergi)
32. The Effect of Project Exhibition Event on Physics Success and Prospective Teachers’ Opinions about Projects
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.29, sa.1, ss.39-48, 2018 (Hakemli Dergi)
33. Projeye Dayalı Öğrenmenin Faydaları: Proje Günlükleri Örneği
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.1-20, 2017 (Hakemli Dergi)
36. İlk ve Orta Okul Öğrencilerinin Fen Konularına Yönelik İlgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-22, 2016 (Hakemli Dergi)
37. Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.43, ss.1454-1462, 2016 (Hakemli Dergi)
38. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem Teknik Tercihleri ve Bu Tercihlerinin Nedenleri
E- Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.15-25, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Karikatürlerin Akademik Başarı Ve Endişe Düzeyine Etkisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.2, ss.427-446, 2016 (Hakemli Dergi)
40. The Effects of Cartoons Prepared by Pre Service Science Teachers on Academic Achievement And Anxiety Level
Journal of Theory and Prcatice in Education
, cilt.12, sa.2, ss.427-446, 2016 (Hakemli Dergi)
42. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Ölçme Değerlendirme Aracı Olarak V Diyagramına İlişkin Görüşleri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.15, ss.299-312, 2015 (Hakemli Dergi)
43. Solunum Sistemi Konusunun İlköğretimde Dramatizasyon Tekniği ile Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.239-250, 2015 (Hakemli Dergi)
44. Elektromanyetik Kirliliğe Sebep Olan Teknolojik Cihazların Bilinçli Kullanımına İlişkin Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.105-121, 2015 (Hakemli Dergi)
45. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.155-171, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
6. Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarına Yönelik Bilimsel Kavram, Olay ve Olguların Diyagramlarla Açıklanması
8TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON PHYSICAL, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2023, (Özet Bildiri)
11. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Jetlag Sürelerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi., 19 - 22 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve TeknolojiKaynaklı Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Afiş ve Sloganlarlaİncelenmesi
I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Filmlere ve Fen Bilimleri Dersinde Eğitsel Filmlerin Kullanımına İlişkin Görüşleri
EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Öğretmenlerin Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Yeterlik Algıları
EJER CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. Öğretmenlerin Elektromanyetik Kirliliğe ilişkin Farkındalık Düzeyleri ileTeknoloji Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ERPA 2019, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
19. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının PISA’ ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), 9 - 11 Nisan 2018, ss.78, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
21. Eğitsel Film Destekli Çevre Eğitiminin Öğrencilerin Bilgi Düzeyleri Üzerine Etkisi
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
22. Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pısa’ Ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
23. Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Konusuna Yönelik Proje Tasarım Sürecine İlişkin Görüşleri
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
24. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAK TARAMA TERCİHLERİ
I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 Eylül - 16 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
25. ORTAOKUL 6.SINIF KUVVET VE HAREKET ÜNİTESİNDE KULLANILANKAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINAVE FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
26. 2005 YILI 8. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE 2013YILI 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN’xx’xxCANLILAR VE HAYAT’xx’xx ÖĞRENME ALANINDAKİ BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
27. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynak Tarama Tercihleri
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
30. 2005 Yılı 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı İle 2013 Yılı 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan ”Canlılar ve Hayat” Öğrenme Alanındaki Bilimsel Süreç Becerilerinin Karşılaştırılması
1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
31. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığı ile Bilim Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
32. Examination Of Post-GraduateStudents Perspective On Environmental Problems With Slogans and Banners
26thInternational Conference on Educational Sciences (ICES), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
33. Examination Of Post-Graduate Students' Perspective On Environmental Problems With Slogans and Banners \ Lisansüstü Öğrencilerin Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşlerinin Slogan ve Afişlerle İncelenmesi
2017 -26th International Conference on Educational Sciences\26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
34. Determination of Biodiversity Value Levels of Teacher Candidates
ERPA International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)
35. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sera Etkisine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
36. Işık Kirliliğine Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıları
ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
37. Science Teacher Candidates Opinions on V Diagrams as a Measurement and Evaluation Method
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
38. Teacher Candidates Views On Sustainable Development
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
39. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektromanyetik Kirliliğe İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
42. Scale Development Study for Alternative Assessment Techniques
V. World Conference on Educational Sciences (WCES), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
43. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuarlarda Etkili Öğrenme ye İlişkin Görüşleri
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
44. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Fen Laboratuarlarına İlişkin Çizimleri
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
45. Teacher Perceptions of Elementary Prospective Science Teachers Metaphorical Images of Teacher
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
46. Student perceptions of prospective elementary science teachers Metaphorical Images of Student
European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
47. Öğretmen Adaylarının Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniğine İlişkin Yeterlik Algıları ve Yeterlilik Düzeylerinin Belirlenmesi
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Özet Bildiri)
48. Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Ve Değerlendirme Teknikleri Hakkında Yeterlik Algıları Ölçeği Ölçek Geliştirme Ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1458-1464, (Tam Metin Bildiri)
49. E Deney Föyünün ve Basılı Deney Föyünün Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Dersine Yönelik Deney Başarısı Tutum ve Başarı Beklentisi Üverindeki Etkisi
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16
1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XII, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.61-71, 2025
2. Disiplinlerarası Tematik Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XIII, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.1-14, 2025
3. Evsel Atık ve Geri Dönüşüm Konusunun Öğretiminde Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Bilimsel Yaratıcılığa Etkisi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.47-61, 2024
4. Ortaokul Öğrencilerinin Biyoloji Kavram, Olay ve Olgularını Diyagramlarla Açıklama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - X, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.151-166, 2024
5. Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023
7. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023
8. Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023
9. Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023
13. Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
14. Teknoloji ve Elektromanyetik Dalgalar
Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM ve Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-258, 2020
15. 2. Bölüm: Çevre Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.21-48, 2019
16. 3. Bölüm: Çevre Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.49-74, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
13
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
30
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
37
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
55
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
79
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
42
H-İndeks (Sobiad)
4
Atıf (Diğer Toplam)
197
Proje
3
Tez Danışmanlığı
4