Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik Durumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

EXPLANATION OF SCIENTIFIC CONCEPTS, EVENTS AND FACTS WITH DIAGRAMS FOR SCIENCE COURSE OUTCOMES

8TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON PHYSICAL, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Şubat 2023

Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarına Yönelik Bilimsel Kavram, Olay ve Olguların Diyagramlarla Açıklanması

8TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON PHYSICAL, ENGINEERING, AND APPLIED SCIENCES, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2023

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen ve TeknolojiKaynaklı Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Afiş ve Sloganlarlaİncelenmesi

I. Ulusal Çevrimiçi Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2020

Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Eğitsel Film Destekli Çevre Eğitiminin Öğrencilerin Bilgi Düzeyleri Üzerine Etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Kelime İlişkilendirme Testi İle Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Pısa’ Ya Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES - 2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Geri Dönüşüm Konusuna Yönelik Proje Tasarım Sürecine İlişkin Görüşleri

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAK TARAMA TERCİHLERİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIVE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, 14 Eylül - 16 Haziran 2017

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynak Tarama Tercihleri

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Determination of Biodiversity Value Levels of Teacher Candidates

ERPA International Congresses on Education, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.115-120

Işık Kirliliğine Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algıları

ERPA International Congress on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015

Science Teacher Candidates Opinions on V Diagrams as a Measurement and Evaluation Method

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015

Teacher Candidates Views On Sustainable Development

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

The Prospective Science Teachers' Perceptions of Biodiversity

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1562-1567 identifier

The Critical Thinking Dispositions of Prospective Science Teachers'

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1551-1555 identifier

Scale Development Study for Alternative Assessment Techniques

V. World Conference on Educational Sciences (WCES), Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuarlarda Etkili Öğrenme ye İlişkin Görüşleri

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Fen Laboratuarlarına İlişkin Çizimleri

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Teacher Perceptions of Elementary Prospective Science Teachers Metaphorical Images of Teacher

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011

Student perceptions of prospective elementary science teachers Metaphorical Images of Student

European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 13 - 16 Eylül 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Ortaokul Öğrencilerinin Biyoloji Kavram, Olay ve Olgularını Diyagramlarla Açıklama ve Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - X, ÇETİN ALEV, AYDIN ABDULLAH, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.151-166, 2024

Evsel Atık ve Geri Dönüşüm Konusunun Öğretiminde Öğrenme Galerisi Öğretim Tekniğinin Bilimsel Yaratıcılığa Etkisi

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - XI, BENZER SEMRA, GÜL ALİ, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.47-61, 2024

Yenilenebilir Enerji Kaynaklarının Öğretiminde Örnek Bir Sınıf İçi Uygulama ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.283-299, 2023

Formasyon Eğitiminde Uygulama Temelli İşlenen Özel Öğretim Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - VII, Aydın Abdullah; Doğan Alev, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.73-87, 2023

Innovative Thematic Activities in Sustainable Development Education

Current Studies in Environmental Education, ERTEN SİNAN, ATMACA AKSOY CEREN AYŞE, Editör, International Society for Research in Education and Science (ISRES), Konya, ss.211-234, 2023

Energy Resources and Energy Conservation

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), ss.339-371, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Environmental Problems

Different Perspectives on Environmental Education, Sinan Erten, Editör, The International Society for Research in Education and Science (ISRES), ss.306-338, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Teknoloji ve Elektromanyetik Dalgalar

Senaryolarla Desteklenmiş Fen ve Teknoloji Uygulamaları, Ezgi GÜVEN YILDIRIM ve Ayşe Nesibe ÖNDER, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-258, 2020

2. Bölüm: Çevre Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.21-48, 2019

3. Bölüm: Çevre Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme

Farklı Yaklaşım, Yöntem ve Teknikler Işığında Etkinliklerle Çevre Eğitimi, Mustafa HAMALOSMANOĞLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.49-74, 2019

Metrikler

Yayın

105

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

52

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları