Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Preservice Teachers' Perception and Use of Personal Learning Environments (PLEs)
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, vol.17, no.2, pp.141-161, 2016 (SSCI)



Articles Published in Other Journals
Öğretmen Adayı Bilgi ve İletişim Teknolojisi Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.27, no.4, pp.1435-1444, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Investigation Of Pedagogical Formation Students’ Teaching Identity And Professional Loss Conditions
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.22, no.4, pp.1051-1072, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Her Yerde Öğrenme Sisteminin Kullanılabilirliğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.6, no.1, pp.15-26, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Ağlarda Elektronik Öğrenci Ürün Dosyası Kullanımının İncelenmesi: Yükseköğretimde Bir Durum Çalışması
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.0, no.1, pp.31-58, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve İnternet Bağımlılığı İlişkisinin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.19, no.1, pp.1-21, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve Internet Bağımlılığı Ilişkisinin Incelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.19, no.1, pp.1-21, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Mobil Günlüklerin (Moblog) Öğretmen Eğitiminde Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.3, no.2, pp.13-33, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sanal Dünya ve Web Temelli Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Motivasyonları Açısından Karşılaştırılması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.2, pp.371-402, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Yüksek lisans öğrencilerinin okuma alışkanlıklarına bilgisayar ve internet teknolojilerinin etkileri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.2, pp.1-16, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenler için teknoloji kabul ölçeği Ö TKÖ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.10, no.4, pp.885-917, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim elemanların öğretim amaçlı internet kullanımları
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, vol.3, no.2, pp.42-52, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim elemanlarının öğretim amaçlı internet kullanımına dair görüşleri
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, vol.3, no.1, pp.1-22, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Artırılmış Gerçeklik ile İnteraktif 3D Geometri Kitabı Yazılımın Tasarımı ve Geliştirilmesi ARGE3D
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
, vol.13, no.1, pp.1-8, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

İlköğretim 5 sınıf bilişim teknolojileri dersinin öğretiminde drama öğretim yönteminin öğrenci başarısına etkisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, vol.2, no.2, pp.1-9, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-Service teachers’ epistemological bepeliefs and conceptions of teaching
Australian Journal of Teacher Education
, vol.1, no.36, pp.71-82, 2011 (Scopus)
Computer Phobia in Higher Education A Comparative Analysis of United Kingdom and Turkish University Students
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.10, no.4, pp.1271-1290, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Students views about computer use interviews with 8th graders
International Journal of Human Sciences
, vol.8, no.1, pp.1413-1427, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
A Confirmatory Factor Analysis of the Teaching and Learning Conceptions Questionnaire (TLCQ)
Journal of Instructional Psychology
, vol.38, no.3, pp.194-200, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.9, no.2, pp.253-277, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme tercihleri ve ders algısı
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.3, pp.153-168, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
A systematic evaluation of preservice teachers opinions on learning objects
International Journal of Human Sciences
, vol.6, no.2, pp.723-736, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
The relationship between student characteristics including learning styles and their perceptions and satisfaction in web based courses in higher education
The Turkish Online Journal of Distance Education
, vol.9, no.1, pp.123-138, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Barriers to ICT integration into elementary schools in Turkey
Journal of Applied Sciences
, vol.7, no.24, pp.4036-4039, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Computer simulations in science education imppcations for distance education
The Turkish Online Journal of Distance Education
, vol.7, no.4, pp.132-146, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Bilgi İletişim Teknolojilerinin Duygusal İlişkiler üzerine Etkisi
Uluslararası Geleceğin Eğitimine Bakış Konferansı, UGEBAK 2019, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 25 - 27 September 2019
Çevrimiçi Anlık Değerlendirme Sistemi Kahoot!’a İlişkin Öğrenci Görüşleri
International Educational Technology Symposium, Sivas, Turkey, 27 - 28 October 2017, pp.170-171
Topluma Hizmet Uygulamaları: BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarından Uygulama Önerileri
11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.1069-1071
Çevrimiçi Öğretmenlere Web 2.0 Araç Önerileri
11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.1067-1068
THE EFFECT OF MOBILE BLOGS (MOBLOG) IN MOBILE BLOGS ON PROSPECTIVE TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION
INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), 13 - 15 July 2015
Preservice teachers opinions on learning objects
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 7 - 09 October 2009
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 7 - 09 October 2009
Books
Teknolojide fırsat eşitliği ve telif hakları
in: Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu, Serkan Perkmen, Erdoğan Tezci, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.81-94, 2011
Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mesleki Gelişim
in: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.364-389, 2010
Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mevzuatı
in: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.25-44, 2010
Özel Öğretim Yöntemleri Dersleri Amaç ve Kapsam
in: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, Sami Şahin, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.3-23, 2010
Değerlendirme
in: İnternet temelli eğitim, Halil İbrahim Yalın, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.165-194, 2008