Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (9)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. Bilgi İletişim Teknolojilerinin Duygusal İlişkiler üzerine Etkisi

Uluslararası Geleceğin Eğitimine Bakış Konferansı, UGEBAK 2019, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin Gözünden FATİH Projesi SWOT Analizi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2018), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

3. Çevrimiçi Anlık Değerlendirme Sistemi Kahoot!’a İlişkin Öğrenci Görüşleri

International Educational Technology Symposium, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.170-171, (Özet Bildiri)

5. Hareket Tabanlı Eğitsel Oyunların Zihinsel Engellilerin Dikkat ve Meditasyon Değerlerine EtkisininBeyin Dalgaları Üzerinden İncelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 Ekim 2017 - 13 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

6. Topluma Hizmet Uygulamaları: BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarından Uygulama Önerileri

11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1069-1071, (Özet Bildiri)

7. Çevrimiçi Öğretmenlere Web 2.0 Araç Önerileri

11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1067-1068, (Özet Bildiri)

8. Üniversite Öğrencilerinde Akıllı Telefon Bağımlılığı, Siberaylaklık, Stres ve Sosyal Desteğe Yönelik Bir Yol Analizi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Incelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Nesnelerin Interneti ve Eğitime Yansımaları

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Bilgisayarca Düşünme: Nedir? Ne Değildir?

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları ile Öğretmenliğe Yönelik Tutum ve Algılarının Incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. Ortaöğretim Öğrencilerin Sosyal Ağlara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları ile Öğretmenliğe Yönelik Tutum ve Algılarının İncelenmesi

11. IUluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu. ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.505, (Özet Bildiri)

15. The Effect of Mobile Blogs MOBLOG in Teacher Education on Prospective Teachers Attitudes Towards Teaching Profession

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.244, (Özet Bildiri)

18. Bireylerin Problem Çözme Becerileri ile İnternet Bağımlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.270, (Özet Bildiri)

19. İnternet kullanım durumlarının temel bilgisayar dersine yönelik akademik başarılarına etkisinin incelenmesi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.214, (Özet Bildiri)

21. Öğretmen Adaylarının Kişisel Öğrenme Ortamlarına Dair Algı Tutum ve Kullanma Durumlarının Incelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.20-21, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen adaylarının oyun tercihleri ve bilgisayar oyunu oynama alışkanlıklarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği

II. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 Haziran - 22 Mayıs 2014, ss.107, (Özet Bildiri)

23. Sharing teacher experiences of teaching with technology in the classroom: analysis, design and development process of a web-based case library

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3932-3940, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

24. Using Real Life Cases to Integrate Communication and Information Technologies in Teacher Education

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

25. İlköğretim Okullarında Kullanılan Bilişim Materyallerinin İncelenmesi

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.2, ss.765-768, (Tam Metin Bildiri)

26. Preservice teachers opinions on learning objects

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

27. Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Kişisel Öğrenme Ortamları

Eğitimde Bilişim Teknolojileri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.539-566, 2017

2. Augmented Reality: A New Direction in Education

Emerging Tools and Applications of Virtual Reality in Education, Dong Hwa Choi, Amber Dailey-Hebert and Judi Simmons Estes, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.239-257, 2016

3. Teknolojide fırsat eşitliği ve telif hakları

Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu, Serkan Perkmen, Erdoğan Tezci, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.81-94, 2011

4. Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mesleki Gelişim

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.364-389, 2010

5. Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mevzuatı

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.25-44, 2010

6. Özel Öğretim Yöntemleri Dersleri Amaç ve Kapsam

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, Sami Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.3-23, 2010

7. Değerlendirme

İnternet temelli eğitim, Halil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.165-194, 2008
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

195

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

270

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

560

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

16

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

121

Proje

3

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları