SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Preservice Teachers' Perception and Use of Personal Learning Environments (PLEs)
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.17, sa.2, ss.141-161, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation Of Pedagogical Formation Students’ Teaching Identity And Professional Loss Conditions
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.22, sa.4, ss.1051-1072, 2018 (Hakemli Dergi)
Her Yerde Öğrenme Sisteminin Kullanılabilirliğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.15-26, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağlarda Elektronik Öğrenci Ürün Dosyası Kullanımının İncelenmesi: Yükseköğretimde Bir Durum Çalışması
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.0, sa.1, ss.31-58, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve İnternet Bağımlılığı İlişkisinin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve Internet Bağımlılığı Ilişkisinin Incelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.1-21, 2017 (Hakemli Dergi)
Mobil Günlüklerin (Moblog) Öğretmen Eğitiminde Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.13-33, 2017 (Hakemli Dergi)
Yüksek lisans öğrencilerinin okuma alışkanlıklarına bilgisayar ve internet teknolojilerinin etkileri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmenler için teknoloji kabul ölçeği Ö TKÖ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.4, ss.885-917, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretim elemanların öğretim amaçlı internet kullanımları
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.3, sa.2, ss.42-52, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretim elemanlarının öğretim amaçlı internet kullanımına dair görüşleri
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.3, sa.1, ss.1-22, 2013 (Hakemli Dergi)
Artırılmış Gerçeklik ile İnteraktif 3D Geometri Kitabı Yazılımın Tasarımı ve Geliştirilmesi ARGE3D
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-8, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5 sınıf bilişim teknolojileri dersinin öğretiminde drama öğretim yönteminin öğrenci başarısına etkisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.2, sa.2, ss.1-9, 2012 (Hakemli Dergi)
Pre-Service teachers’ epistemological bepeliefs and conceptions of teaching
Australian Journal of Teacher Education
, cilt.1, sa.36, ss.71-82, 2011 (Scopus)
Computer Phobia in Higher Education A Comparative Analysis of United Kingdom and Turkish University Students
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.1271-1290, 2011 (Hakemli Dergi)
Students views about computer use interviews with 8th graders
International Journal of Human Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.1413-1427, 2011 (Hakemli Dergi)
A Confirmatory Factor Analysis of the Teaching and Learning Conceptions Questionnaire (TLCQ)
Journal of Instructional Psychology
, cilt.38, sa.3, ss.194-200, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.253-277, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğrenme tercihleri ve ders algısı
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.153-168, 2010 (Hakemli Dergi)
A systematic evaluation of preservice teachers opinions on learning objects
International Journal of Human Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.723-736, 2009 (Hakemli Dergi)
Barriers to ICT integration into elementary schools in Turkey
Journal of Applied Sciences
, cilt.7, sa.24, ss.4036-4039, 2007 (Hakemli Dergi)
Computer simulations in science education imppcations for distance education
The Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.7, sa.4, ss.132-146, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bilgi İletişim Teknolojilerinin Duygusal İlişkiler üzerine Etkisi
Uluslararası Geleceğin Eğitimine Bakış Konferansı, UGEBAK 2019, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 25 - 27 Eylül 2019
Çevrimiçi Anlık Değerlendirme Sistemi Kahoot!’a İlişkin Öğrenci Görüşleri
International Educational Technology Symposium, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.170-171
Topluma Hizmet Uygulamaları: BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarından Uygulama Önerileri
11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1069-1071
Çevrimiçi Öğretmenlere Web 2.0 Araç Önerileri
11. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1067-1068
THE EFFECT OF MOBILE BLOGS (MOBLOG) IN MOBILE BLOGS ON PROSPECTIVE TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION
INTE 2016 (International Conference on New Horizons in Education), 13 - 15 Temmuz 2015
Preservice teachers opinions on learning objects
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Öğretmen Eğitiminde Örnek Olay Yöntemi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Teknolojide fırsat eşitliği ve telif hakları
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu, Serkan Perkmen, Erdoğan Tezci, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.81-94, 2011
Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mesleki Gelişim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.364-389, 2010
Bilişim Teknolojileri Öğretimi Mevzuatı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, SAMİ ŞAHİN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.25-44, 2010
Özel Öğretim Yöntemleri Dersleri Amaç ve Kapsam
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Özel öğretim Yöntemleri 1 2, Sami Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.3-23, 2010
Değerlendirme
İnternet temelli eğitim, Halil İbrahim Yalın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.165-194, 2008