Yayınlar & Eserler

Makaleler 79
Tümü (79)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (56)

77. Çoklu Zeka Kuramı

Eğitim ve Denetim , cilt.1, ss.1-18, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

3. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye YönelikTutumlarının Bazı Değişkenlere İncelenmesi: Osmancık ÖmerDerindere Meslek Yüksekokulu Örneği

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.906-921, (Tam Metin Bildiri)

4. MESLEKYÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN MOBİL ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: Osmancık Ömer Derindere Meslek Yüksekokulu Örneği

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.906-921, (Tam Metin Bildiri)

6. İLKOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ARGÜMANTASYON TEMELLİ ÖĞRETİMYÖNTEMİNİN DEĞER EĞİTİMİNE ETKİSİ:

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi – Nevşehir / 2018, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. TÜRKİYE’DE LİSELERE GEÇİŞTE SON 20 YILDA YAPILAN SINAV DEĞİŞİKLİKLERİVE TEOG’UN KALDIRILMASINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi – Nevşehir / 2018, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

9. OKUL- AİLE İŞBİRLİĞİ KONUSUNDA ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ

Uluslararası Kültür Ve Bilim Kongresi, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Türkiyede Liselere Geçişte Son 20 Yılda Yapılan Sınav Değişikleri ve Öğretmenlerin Görüşler

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.195-213, (Tam Metin Bildiri)

11. Türkiyede Liselere Geçişte Son 20 Yılda Yapılan Sınav Değişikleri ve Öğretmenlerin Görüşler

10.İNTERNATİONAL CONGRES OF EDUCATİONAL RESEAECH, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Türkiye'de Liselere Geçişte Son 20 Yılda Yapılan Sınav Değişiklikleri ve TEOG'un Kaldırılmasında Öğretmen Görüşleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.195-213, (Tam Metin Bildiri)

15. Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerileri ÜzerindekiEtkisi

17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.188, (Özet Bildiri)

16. İİkokul 4. Sınıf Öğrencilerinde Fermi Problemlerinin Matematik Dersi MotivasyonunaEtkisi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.310, (Özet Bildiri)

17. Ödüllü Resimli Çocuk Kitaplarında Çocuk Haklarının İncelenmesi

17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Problems and Solution Proposals in ”School Experience andTeaching Practice” Courses in Department of MathematicsEducation

International Conference on Contemporary Issues in EducationICCIE 2017, Famagusta – North Cyprus, Kıbrıs (Kktc), 6 Ekim - 09 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

25. Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin

The Ninth International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1-3, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Rehberlik Ve Psikolojik Danışma Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Kavramına İlişkin Metaforları

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Belek-Antalya, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

28. Rehberlik ve Psikolojik danışma öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme kavramına ilşkin metaforları

4. Uluslaraeası Eğitim Programları ve Öğretim kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.410-422, (Tam Metin Bildiri)

29. İLKÖĞRETIM ÖĞRENCILERININ ÇOKLU ZEKA DÜZEYLERI VE SINIF IÇI ETKINLIKLERE KATILMA DÜZEYLERI ARASINDAKI İLIŞKININ BELIRLENMESI

I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.484, (Özet Bildiri)

30. TÜRK EĞİTİM TARİHİ AÇISINDAN MEHMET FUAT KÖPRÜLÜ

I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2016, ss.154, (Özet Bildiri)

31. İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 12 YILLIK KESİNTİLİ VE ZORUNLU EĞİTİM SİSTEMİNEİLİŞKİN GÖRÜŞLER

İnternational Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2016, ss.41, (Özet Bildiri)

32. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kurallarının Belirlenmesi ve Etkililiği

İnternational Contemporayry Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2016, ss.132, (Özet Bildiri)

34. ÖĞRETİM ARAÇLARI

7. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Konya, Türkiye, 9 - 11 Kasım 1998, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

1. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN AİLELERİ VE ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ BÖLÜM 13

Sosyal ve Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar, DÖKME İLBİLGE, YÜZÜAK AHMET VOLKAN, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.231-261, 2024

3. 21. yy becerileri ve tarihi gelişimi

21. Yüzyıl y Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Büyükalan Filiz,Sevil, Editör, Pegem, Ankara, ss.1-38, 2022

4. 21. yüzyıl becerileri kapsamında teknoloji kullanımı

21. yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Büyükalan Filiz,Sevil, Editör, Pegem, Ankara, ss.104-132, 2022

5. 21. yüzyıl becerileri le ilgili yapılan yüksek lisans ve doktora düzeyinde yapılan tezlerin incelenmesi

21. yüzyıl becerilerinin eğitime yansımaları, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, pegem, Ankara, ss.226-240, 2022

6. EĞİTİM VE ÖĞRENME ORTAMIOLARAK OKUL VE SINIF

EĞİTİME GİRİŞ, CEMALOĞLU NECATİ,ŞAHİN FATİH, Editör, PEGEM, Ankara, ss.397-424, 2021

7. Examining the Relationship between Pre-service Teachers’xx Engagement and Motivation on Teaching Profession and Field Choice

New Trends in Educational Sciences, Prof. Dr. Turhan Çetin, Dr. Yurdal Dikmenli, Prof. Dr. Adem Sezer, Editör, SRA, İzmir, ss.1-16, 2020

8. Examinig The Relationship Between Presevice Teachers Engagement and Motivation on Taching Profession and Field Choise

New Trends in Educational Sciences, Prof. Dr. Turhan ÇETİN Assoc. Prof. Dr. Yurdal DİKMENLİ Prof. Dr. Adem SEZER, Editör, SRA, SRA Academic Publishing H. Manto G. 74 Klaipeda 92292 Lithuania +370 46 3796028 http://www.srapublishing.org, ss.1-16, 2020

9. SINIFTA ZAMAN YÖNETİMİ

SINIF YÖNETİMİ, Yüksel,FİLİZSEVİL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.275-307, 2017

10. İLETİŞİM VE ETKİLEŞİM

SINIF YÖNETİMİ, ÖZDEMİR ,M, ÇAĞATAY, Editör, PEGEM, Ankara, ss.125-154, 2017

11. Sınıfta zaman yönetimi.

Sınıf yönetimi., L. Küçükahmet, Editör, Nobel., Ankara, ss.212-231, 2015

12. EĞİTİM İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, MEHMET ÇAĞATAY ÖZDEMİR,ARSLANGİLAY, SELCEN, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-28, 2014

15. İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ

KONU ALANI DERS KİTABI İNCELEME, LEYLA KÜÇÜKAHMET, Editör, NOBEL YAYINEVİ, Ankara, ss.324-338, 2004

16. DERS KİTABI VE ÖĞRETİM PROGRAMI İLŞKİSİ

DERS PROGRAMI VE ÖĞRETİM PROGRAMI İLŞKİSİ, CEMALETTİN ŞAHİN, Editör, GÜNDÜZ YAYINCILIK, Ankara, ss.97-120, 2003

17. VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI DERS PROGRAMI İNCELESİ

KONU ALANI DERS KİTABIİNCELEME KLAVUZU, LEYLA KÜÇÜKAHMET, Editör, NOBEL YAYINEVİ, Ankara, ss.314-324, 2003
Metrikler

Yayın

133

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1339

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

7

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları