Articles Published in Other Journals
Examination of Studies Targeting Teachers in the Education of Students with Learning Disabilities in Turkey
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.429-457, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.2, pp.235-253, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Süreç Odaklı Değerlendirme Araçlarını Kullanma Durumlarına İlişkin Görüşleri
International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.10, no.5, pp.661-673, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Mesleki Çalışma Programı Kapsamında Örnek Filmler: Toplumsal Cinsiyet Kavramı
İstanbul üniversitesi kadın araştırmaları dergisi (Online)
, no.28, pp.44-64, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
“Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğreniminde İnformal Öğrenme Ortamlarından Sosyal Medya Kullanımına İlişkin Görüşleri”
İNTERNATİONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.10, no.3, pp.336-348, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Tarih Ders Kitaplarındaki Ölçme Değerlendirme Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Bilişsel Düzeyleri
The Journal of Turkish Educational Sciences, Gazi University
, vol.21, no.1, pp.524-539, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Covid-19 Salgın Sürecinde Okul Yöneticilerinin Mesleki Doyumlarına Yönelik Görüşleri
ASOS Yayinevi
, vol.65, pp.2082-2094, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE MATEMATİK DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM İLE VERİLMESİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, vol.7, no.53, pp.0-3450, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
4. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
International SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS
, vol.7, no.52, pp.0-2922, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İlk ve Acil Yardım Programında Öğrenim Gören 1. ve 2. Sınıf Öğrencilerin Ölüm Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi
ANKARA SAĞLIK HİZMETLERİ DERGİSİ
, vol.19, no.2, pp.26-36, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinde Fermi Problemlerinin Matematik DersiMotivasyonuna Etkisi
Eğitim Kuram uygulama ve araştırmaları dergisi
, vol.6, no.3, pp.267-277, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Kavram Karikatürlerine İlişkin Metaforik Algıları
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION
, vol.3, no.2, pp.330-345, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN TÜKENMİŞLİK NEDENLERİ VE TÜKENMİŞLİĞE İLİŞKİN ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.6, no.33, pp.1890-1902, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Investıgatıon of the Relatıonshıp Between Prımary School Teachers’ Inıtıal Lıteracy Self Competencıes and Attıtudes towards Computer Aıded
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research
, vol.13, no.73, pp.709-715, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ “TÜRKÇEÖĞRENİYORUM” İSİMLİ DERS KİTAPLARINDAKİOKUMA METİNLERİNİN VE GÖRSELLERİNİN KÖKDEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, vol.6, no.35, pp.1585-1693, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi
ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ
, vol.10, no.2, pp.464-477, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ EBEVEYNLERİNİN ÇOCUK OYUNLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Journal of International Social Research
, vol.13, no.69, pp.914-923, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE ÖĞRETMEN GÖRÜŞÜNE BAŞVURULAN TEZLERİN TEMATİK AÇIDAN İNCELENMESİ (2005-2017)
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.1-19, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ödüllü Resimli Çocuk KitaplarındaÇocuk Haklarının İncelenmesi
MİLLİ EĞİTİM
, vol.1, no.48, pp.770-791, 2019 (Scopus)
Yaygın Eğitim Kurslarına Katılan Kursiyerlerin Resim Yapmaya İlişkin Metaforik Algıları
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları
, vol.9, no.2, pp.375-389, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.234-253, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Topluluk Hissinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Tübav Journal of Science
, vol.12, no.1, pp.20-32, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma Düzeyleri İle Rutin OlmayanProblem Çözme Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
NTERNATIONAL JOURNAL OF FIELDEDUCATION
, vol.5, no.1, pp.57-70, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN GÖRSEL ALGI GELİŞİM SEVİYELERİ İLE OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.5, no.21, pp.1091-1098, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Sınava Hazırlık Sürecinin Bireyin Okuma Alışkanlığı Üzerinde Etkisi: 8.Sınıf Örneği
Researcher:Social Science Studies
, vol.7, no.1, pp.238-248, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf içi soru sorma teknikleri ölçeğinin (SİSSTÖ) geliştirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.16, no.2, pp.197-212, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Ders Kitabında Yer Alan Değerlerin İncelenmesi
Asya Öğretim
, vol.6, no.2, pp.1-17, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
4. Sınıf Öğretmenlerinin Temel Derslerde Sordukları Yazılı Sınav Sorularının Bloom TaksonomisiAçısından İncelenmesi
Asya Studies
, no.5, pp.11-20, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türk Devlet Geleneğinde Askeri Müzik ve Askeri Müziik Eğitimi
SAHNE VE MÜZİK
, no.7, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
İnes Journal
, vol.5, no.269, pp.251, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültelerinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Temel Sanat Eğitimi Dersine İlişkin Görüşleri
Researcher:Social Science Studies
, vol.6, no.2, pp.281-295, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Felsefeye İlişkin Metafor Algıları
Turkish Studies
, vol.13, no.10, pp.773-786, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Solution Proposals In ”School Experience And Teaching Practice” Courses Indeparment Of Mathematics Education
The Online Journal of New Horizons in Education
, vol.8, no.2, pp.90-100, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
An Analysis of Pictures Developed By Syrian Children in Terms of Their Perspectives on Syria
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.19, pp.537-554, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrenme Stratejilerinin Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersi Başarılarına Etkisi
Social Sciences Studies JournalL
, vol.4, no.15, pp.847-852, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul L 4. Sınıf Öğrencilerinin Okul Bahçelerine İlişkin Sahip OlduklarıI Metaforlar
Social SciencesStudies Journal
, vol.4, no.20, pp.2996-3008, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Kamu Çalışanlarının Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanım Düzeylerinin İncelenmesi (Sayıştaş Başkanlığı Örneği)
SAYIŞTAY DERGİ
, no.108, pp.149-174, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim İngilizce dersi öğretim programının(2014) Eisner modeline göre değerlendirilmesi.
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES,
, vol.5, no.1, pp.50-60, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Öğretmen Adaylarının Serbest Zaman Etkinliklerinin Belirlenmesi (Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği)
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, vol.6, no.1, pp.475-487, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Duyuşsal Alan Eğitiminde ÇevreyeYönelik) Bilinçaltı Mesajların Etkisiİ veFaydalı Uygulanabilirlik Araştırması
İDİL SANAT
, vol.7, no.43, pp.343-353, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabının İçerdiğiFen KavramlarıAçısından Fen Bilimleri Dersi İle İlişkilendirilmesiİ
Social Science Studies Journal
, vol.4, no.14, pp.428-446, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Perceptions of Normally Developing Students and Students with Special Needs Regarding the Metaphor of Social Studies Concept
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, vol.19, no.4, pp.679-697, 2018 (ESCI)
Pre-Service Efl Teachers’ Metaphorical ConceptuaIization Of an Efl Teacher
European Journal of English Language Teaching
, vol.3, no.3, pp.44-59, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Lisesi Öğretmenlerinin Meslek Alanları Açısından Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Dair Görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri
, vol.15, no.2, pp.239-264, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Problemlerdeki Problemi Anlama Durumları
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.3, pp.97-188, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin ve 5. Sınıf Öğrencilerinin El Yazısı Öğretme ve Öğrenmeye Yönelik Metafor Algıları
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.23, pp.135-159, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin 12 Yıllık ve Zorunlu Eğitim Sistemine İlişkin Görüşleri
International Journal of Social Science
, no.51, pp.305-322, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İl kokul Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı İle Fen Bilgisi Öğretmenliği Lİisans Ve Lisans Üstü ÖğretimProgramının Felsefe Amaç Ve İçerik İLişkisinin İncelenmesi
Türk Eğitim Bilimleri
, vol.11, no.2, pp.185-208, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The relation between time management skills and academic achievement of potential teachers
EDUCATIONAL RESEARCH QUARTERLY
, vol.33, no.4, pp.3-23, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Soru Cevap Yöntemi Eğitiminin Öğretmenlerin Soru Sorma Bilgisi ve Soru SormaTekniklerine Etkisi
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.3, pp.167-195, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Çoklu Zeka Kuramı
Eğitim ve Denetim
, vol.1, pp.1-18, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA UYGULANAN GÖZLEM GEZİSİ YÖNTEMİNE İLŞKİN GEZİ PLANI MODEL ÖNERİLERİ
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.2, no.18, pp.126-137, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
SORU SORMA BECERİSİNDE USTALAŞMAK
Soyal bilimler dergisi
, vol.1, no.1, pp.57-70, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİTÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞINA İLŞKİN (EBA) GÖRÜŞLERİ
VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 12 - 13 December 2019, pp.1985-1986
SPOR YÖNETİCİLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİNSÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİNE YÖNELİKGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİEXAMINATION OF THE VIEWS OF SPORTSMANAGEMENT DEPARTMENT STUDENTS ON VERBALCOMMUNICATION SKILLS
5th International Eurasian Congress on‘Natural Nutrition, HealthyLife Sport’, Ankara, Turkey, 2 - 06 October 2019, pp.2020-2016
MESLEKYÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN MOBİL ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: Osmancık Ömer Derindere Meslek Yüksekokulu Örneği
13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Turkey, 2 - 04 May 2019, pp.906-921
Altı Şapkalı Düşünme Tekniğinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerileri ÜzerindekiEtkisi
17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.188
Ödüllü Resimli Çocuk Kitaplarında Çocuk Haklarının İncelenmesi
17th International Primary School Teacher Education Symposium, Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018
Problems and Solution Proposals in ”School Experience andTeaching Practice” Courses in Department of MathematicsEducation
International Conference on Contemporary Issues in EducationICCIE 2017, Famagusta – North Cyprus, Cyprus (Kktc), 6 October - 09 December 2017
PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 18 - 20 October 2017
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ YAPILMIŞ MAKALE ÇALIŞMALARININ ANALİZİ
Eyfor 8, Ankara, Turkey, 19 October - 21 December 2017
ÖZEL EĞİTİM ALANINDA ÇALIŞAN ÖĞRETİM ÜYELERİNİN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARININ BİRLEŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin
The Ninth International Congress of Educational Research, Antalya, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1-3
Özel eğitim alanında görev yapan öğretim üyelerinin birleştirilmiş özel eğitim programına ilişkin görüşleri
The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
İLKÖĞRETIM ÖĞRENCILERININ ÇOKLU ZEKA DÜZEYLERI VE SINIF IÇI ETKINLIKLERE KATILMA DÜZEYLERI ARASINDAKI İLIŞKININ BELIRLENMESI
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016, pp.484
TÜRK EĞİTİM TARİHİ AÇISINDAN MEHMET FUAT KÖPRÜLÜ
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Turkey, 3 - 04 November 2016, pp.154
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 12 YILLIK KESİNTİLİ VE ZORUNLU EĞİTİM SİSTEMİNEİLİŞKİN GÖRÜŞLER
İnternational Contemporary Education Research Congress, Muğla, Turkey, 29 October - 02 November 2016, pp.41
ÖĞRETİM ARAÇLARI
7. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Konya, Turkey, 9 - 11 November 1998
Books & Book Chapters
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN AİLELERİ VE ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN DEĞERLER EĞİTİMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ BÖLÜM 13
in: Sosyal ve Fen
Eğitiminde Güncel
Araştırmalar, DÖKME İLBİLGE, YÜZÜAK AHMET VOLKAN, Editor, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, pp.231-261, 2024
21. YÜZYIL BECERİLERİNİN EĞİTİME YANSIMALARI
pegem, Ankara, 2022
21. yüzyıl becerileri kapsamında teknoloji kullanımı
in: 21. yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Büyükalan Filiz,Sevil, Editor, Pegem, Ankara, pp.104-132, 2022
EĞİTİM VE ÖĞRENME ORTAMIOLARAK OKUL VE SINIF
in: EĞİTİME GİRİŞ, CEMALOĞLU NECATİ,ŞAHİN FATİH, Editor, PEGEM, Ankara, pp.397-424, 2021
Examining the Relationship between Pre-service Teachers’xx Engagement and Motivation on Teaching Profession and Field Choice
in: New Trends in Educational Sciences, Prof. Dr. Turhan Çetin, Dr. Yurdal Dikmenli, Prof. Dr. Adem Sezer, Editor, SRA, İzmir, pp.1-16, 2020
Examinig The Relationship Between Presevice Teachers Engagement and Motivation on Taching Profession and Field Choise
in: New Trends in Educational Sciences, Prof. Dr. Turhan ÇETİN Assoc. Prof. Dr. Yurdal DİKMENLİ Prof. Dr. Adem SEZER, Editor, SRA, SRA Academic Publishing H. Manto G. 74 Klaipeda 92292 Lithuania +370 46 3796028 http://www.srapublishing.org, pp.1-16, 2020
SINIFTA ZAMAN YÖNETİMİ
in: SINIF YÖNETİMİ, Yüksel,FİLİZSEVİL, Editor, PEGEM, Ankara, pp.275-307, 2017
İLETİŞİM VE ETKİLEŞİM
in: SINIF YÖNETİMİ, ÖZDEMİR ,M, ÇAĞATAY, Editor, PEGEM, Ankara, pp.125-154, 2017
Sınıfta zaman yönetimi.
in: Sınıf yönetimi., L. Küçükahmet, Editor, Nobel., Ankara, pp.212-231, 2015
EĞİTİM İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
in: EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, MEHMET ÇAĞATAY ÖZDEMİR,ARSLANGİLAY, SELCEN, Editor, PEGEM, Ankara, pp.1-28, 2014
SORU SORMA SANATI
NOBEL, Ankara, 2007
İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
in: KONU ALANI DERS KİTABI İNCELEME, LEYLA KÜÇÜKAHMET, Editor, NOBEL YAYINEVİ, Ankara, pp.324-338, 2004
DERS KİTABI VE ÖĞRETİM PROGRAMI İLŞKİSİ
in: DERS PROGRAMI VE ÖĞRETİM PROGRAMI İLŞKİSİ, CEMALETTİN ŞAHİN, Editor, GÜNDÜZ YAYINCILIK, Ankara, pp.97-120, 2003
VATANDAŞLIK VE İNSAN HAKLARI DERS PROGRAMI İNCELESİ
in: KONU ALANI DERS KİTABIİNCELEME KLAVUZU, LEYLA KÜÇÜKAHMET, Editor, NOBEL YAYINEVİ, Ankara, pp.314-324, 2003