Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Students' Opinions on the University Community's Sky Observation Activity as an Out-of-School Learning Environment

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 24 Ağustos 2023

The Influence of History of Science Supported Activities on University Students’ Nature of Science Beliefs

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 24 Ağustos 2023

Is It Astrology Or Astronomy?: Views And Beliefs Of Science And Social Sciences High School Students/Astroloji Mi; Yoksa Astronomi Mi?: Fen ve Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Görüş ve İnanışları /

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education/4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

INVESTIGATING THE EFFECTS OF ROBOTIC ACTIVITIES IN SCIENCE CENTERS ON THE DEVELOPMENT OF STUDENTS’ SCIENCE PROCESS SKILLS

13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019

Bilim Merkezleri ve İş Birlikleri/Üniversite ile İş Birliği - Uygulama Örneği

Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Konferansı, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2018

Bilim Merkezlerinin Sürdürülebilirliği

Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Konferansı, Bursa, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2018

Bilim İletişimi

Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi, Türkiye, 25 Kasım 2017

Science Centre Administrators’ and Explainers’ Views about Science Communication in Turkey

European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 20 - 26 Ağustos 2017

Science teachers’ views about an activity pedagogically modelling a science centre exhibition

12th Conference of the European Science Education Research Association ESERA, Dublin, İrlanda, 20 - 26 Ağustos 2017

Effect Of Learning Cycle Model Orıented Learning Enviroments On Remediation Of Students’ Misconceptions Concerning Electrical Circuit

International Conference On New Trends In Education And Their Implications ICONTE-2011, Antalya, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.214

BILMER PROJECT SCIENCE EXPLAINER SURVEY

International Conference onEducation in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), 19 - 22 Mayıs 2016

FOR THE FIRST TIME IN TURKEY BILMER PROJECT SCHOOL SCIENCE CENTER COLLABORATION

International Conference onEducation in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), 19 - 22 Mayıs 2016

Fizik Öğretmen Adaylarına Yönelik Akışkanlar Mekaniği Kavram Testi Geliştirilmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

An Example Of Informal Education Physics On Motion Picture Screen

III. International Congress of Educational Research / Life-Long Learning and Informal Education, 4 - 07 Mayıs 2011
Kitap & Kitap Bölümleri

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA FEN EĞİTİMİ

FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.379-424, 2022

OKUL DIŞI ÖĞRENME UYGULAMALARI -Bilim ve Teknoloji Merkezi Örneği-

FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.425-459, 2022

Merak Dolaplarından Bilim ve Teknoloji Merkezlerindeki Bilimsel Modellere

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Ayvacı Şevki Hakan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-222, 2021

Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019

ETKİLİ BİR BİLİM MERKEZİ GEZİSİ SÜRECİNDE ÖĞRE TMEN VEBİLİM MERKEZİ EĞİ TMENLERİNİN ROLLERİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ .

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.287-307, 2019

Bilim İletişimi: Bilim Merkezlerinin Bilim İletişimindeki Rolü ve Öneriler

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknooji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.13-23, 2019

Bilim Merkezi Eğitmenleri için Etkili bir Mesleki Gelişim Programının Temel Bileşenleri Üzerine Tartışmalar ve Öneriler.

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Köseoğlu fitnat, Kanlı Uygar, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2019
Metrikler

Yayın

77

Atıf (WoS)

41

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

62

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

214

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

86

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

259

Proje

16

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları