Makaleler
20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (7)
6. Using a Two tier Test to Analyse Students and Teachers Alternative Concepts in Astronomy
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.26, sa.2, ss.148-165, 2015 (Hakemli Dergi)
7. A Study on Identifying the Misconceptions of Pre-service and In-service Teachers about Basic Astronomy Concepts
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.10, sa.5, ss.471-479, 2014 (SSCI, Scopus)
12. 7E Modeli Merkezli Laboratuvar Yaklaşımının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmedeki Yeterliliği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.91-125, 2008 (Hakemli Dergi)
14. Fizik Eğitiminde 5E Modeli ninÖğrencilerin Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.191-209, 2007 (Hakemli Dergi)
16. The Sufficiency of The Numerical Questions in The ÖSS Examination in The Year 2003 on The Measurement of The Students Scientific Process Skills
Eğitim ve Bilim Dergisi
, cilt.31, sa.140, ss.62-67, 2006 (Hakemli Dergi)
17. Üniversite 1 Sınıf Öğrencilerinin Temel Fizik Laboratuvar Araçlarını Tanıma Bilgileri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.168, ss.188-201, 2005 (Hakemli Dergi)
18. Proje 2061 in Işığında Fizik Ders Kitaplarının Eğitimsel Tasarımına Eleştirel Bir Bakış
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.123-155, 2004 (Hakemli Dergi)
19. Lise 3 Sınıf Öğrencilerinin Işık ve Optik ile İlgili Anlamakta Güçlük Çektikleri Kavramların Tespiti ve Sebepleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.158, ss.221-232, 2003 (Hakemli Dergi)
20. 2000 Yılında Ankara da Fizik Öğretmenleri İçin Düzenlenen Hizmetiçi Eğitim Yaz Kursunun Etkinliği
MILLI EGITIM
, cilt.4, sa.153, ss.37-47, 2002 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
41
9. Doğa Eğitimi ve Bilim Kampları OrtaokulÖğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Katkı Sağlıyor mu
Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
10. INVESTIGATING THE EFFECTS OF ROBOTIC ACTIVITIES IN SCIENCE CENTERS ON THE DEVELOPMENT OF STUDENTS’ SCIENCE PROCESS SKILLS
13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. “ATATÜRK’ÜN EĞİTİMDE BİLİMSELLİK ANLAYIŞINDAN HAREKETLE 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA”
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
14. Bilim Merkezlerinin Sürdürülebilirliği
Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Konferansı, Bursa, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
15. A Teacher and Explainer Professional Development Model to Increase the Effectiveness of Science Centers in Science and Society Communication and Science Education
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. Bilim İletişimi
Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi, Türkiye, 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
18. Science Centre Administrators’ and Explainers’ Views about Science Communication in Turkey
European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 20 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
24. Views of teachers participated in pilot workshop on teacher professional development towards science centres
World Science and Technology Education Conference, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
25. Bilim merkezi eğitmenleri için geliştirilen mesleki gelişim programının pilot uygulaması hakkında eğitmen görüşleri
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
26. Bir Bilim Şenliğinin Ardından: Fizik Etkinliklerine Yönelik Ziyaretçi ve Rehber Öğrenci Görüşleri
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
32. 1996 2012 Yillari Arasinda Fizik Öğretiminde Başariya Etki Eden Faktörler Konulu Makalelerin İçerik Analizi Üzerine Bir Araştirma
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
33. Fizik Öğretmen Adaylarının Düzgün Dairesel Hareket Konusundaki Kavram Yanılgılarının Zaman İçinde Değişimi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
36. Mini Sempozyum 2000 2008 YILLARI ARASINDA YAPILAN ULUSAL FEN BİLİMLERİ ve MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRELERİNDEKİ FİZİK EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ TREND ANALİZİ
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
37. Determination of Science and Physics Teacher Candidates Misconceptions about Basic Astronomy Concepts with a Three tier Test
GIREP-ICPE-MPTL Reims 2010 International Conference, 22 - 27 Ağustos 2010
38. The Effect of Web Based Interactive Instruction Based on Conceptual Change Approach for Overcoming Misconceptions about Heat and Temperature
GIREP-ICPE-MPTL Reims 2010 International Conference, 22 - 27 Ağustos 2010
41. Fmce (Force And Motıon Conceptual Evaluatıon) TestininTürkçe’ye Uyarlanması ve Öğretmen Adaylarının KavramYanılgılarının Belirlenmesi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
2. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA FEN EĞİTİMİ
FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.379-424, 2022
3. OKUL DIŞI ÖĞRENME UYGULAMALARI -Bilim ve Teknoloji Merkezi Örneği-
FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.425-459, 2022
4. Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayınevi, Ankara, 2021
5. Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayınevi, Ankara, 2021
8. Bilim Merkezi Eğitmenleri için Etkili bir Mesleki Gelişim Programının Temel Bileşenleri Üzerine Tartışmalar ve Öneriler.
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Köseoğlu fitnat, Kanlı Uygar, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2019
9. ETKİLİ BİR BİLİM MERKEZİ GEZİSİ SÜRECİNDE ÖĞRE TMEN VEBİLİM MERKEZİ EĞİ TMENLERİNİN ROLLERİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ .
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.287-307, 2019
10. Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019
11. Bilim İletişimi: Bilim Merkezlerinin Bilim İletişimindeki Rolü ve Öneriler
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknooji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.13-23, 2019
12. Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayıncılık, Ankara, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
10
Atıf (WoS)
76
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
76
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
1739
H-İndeks (Scholar)
20
Atıf (TrDizin)
86
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
315
H-İndeks (Sobiad)
10
Atıf (Diğer Toplam)
296
Toplam Atıf Sayısı
773
Proje
17
Tez Danışmanlığı
8
