Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Students' Opinions on the University Community's Sky Observation Activity as an Out-of-School Learning Environment

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 24 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

2. The Influence of History of Science Supported Activities on University Students’ Nature of Science Beliefs

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 24 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)

3. Is It Astrology Or Astronomy?: Views And Beliefs Of Science And Social Sciences High School Students/Astroloji Mi; Yoksa Astronomi Mi?: Fen ve Sosyal Bilimler Lisesi Öğrencilerinin Görüş ve İnanışları /

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education/4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

8. Üniversite Öğrencilerinin ve Öğretim Elemanlarının Uzaktan Eğitim Algılarının Belirlenmesi-Eğitim Fakülteleri Fen Alanları Örneği

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. Doğa Eğitimi ve Bilim Kampları OrtaokulÖğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Katkı Sağlıyor mu

Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

10. INVESTIGATING THE EFFECTS OF ROBOTIC ACTIVITIES IN SCIENCE CENTERS ON THE DEVELOPMENT OF STUDENTS’ SCIENCE PROCESS SKILLS

13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIRKEN KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLARIN TESPİT

9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Bilim Merkezleri ve İş Birlikleri/Üniversite ile İş Birliği - Uygulama Örneği

Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Konferansı, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

14. Bilim Merkezlerinin Sürdürülebilirliği

Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Konferansı, Bursa, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

16. Impact of In-service Teacher Professional Development Program about Science Centerson Teachers’xx Nature of Science Views

NARST Annual International Conference, Atlanta/Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Bilim İletişimi

Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi, Türkiye, 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

18. Science Centre Administrators’ and Explainers’ Views about Science Communication in Turkey

European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 20 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

19. Science teachers’ views about an activity pedagogically modelling a science centre exhibition

12th Conference of the European Science Education Research Association ESERA, Dublin, İrlanda, 20 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

20. Effect Of Learning Cycle Model Orıented Learning Enviroments On Remediation Of Students’ Misconceptions Concerning Electrical Circuit

International Conference On New Trends In Education And Their Implications ICONTE-2011, Antalya, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.214, (Özet Bildiri)

22. Science Teaching With First Experiments In The History Of Science: Archimedes And The Golden Crown

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 Nisan - 23 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

23. Turkey s ambition on science centres Explainers and teachers views on their own professionaldevelopment

 5th World Conference on Science and Technology Education (WorldSTE2016), 1 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

27. BILMER PROJECT SCIENCE EXPLAINER SURVEY

International Conference onEducation in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. FOR THE FIRST TIME IN TURKEY BILMER PROJECT SCHOOL SCIENCE CENTER COLLABORATION

International Conference onEducation in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

29. Bilim Festivalleri ve Örnek Fizik Etkinlikleri

2. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

33. Fizik Öğretmen Adaylarının Düzgün Dairesel Hareket Konusundaki Kavram Yanılgılarının Zaman İçinde Değişimi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

34. An Example Of Informal Education Physics On Motion Picture Screen

III. International Congress of Educational Research / Life-Long Learning and Informal Education, 4 - 07 Mayıs 2011
Kitaplar 14

1. Deprem Fiziğinin Öğretimi

Mühendislik Tasarım Temelli Fen Eğitimi Uygulamaları, CANBAZOĞLU BİLİCİ SEDEF, KARATAŞ FAİK ÖZGÜR, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.122-152, 2024

2. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA FEN EĞİTİMİ

FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.379-424, 2022

3. OKUL DIŞI ÖĞRENME UYGULAMALARI -Bilim ve Teknoloji Merkezi Örneği-

FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.425-459, 2022

6. Merak Dolaplarından Bilim ve Teknoloji Merkezlerindeki Bilimsel Modellere

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Ayvacı Şevki Hakan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-222, 2021

8. Bilim Merkezi Eğitmenleri için Etkili bir Mesleki Gelişim Programının Temel Bileşenleri Üzerine Tartışmalar ve Öneriler.

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Köseoğlu fitnat, Kanlı Uygar, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2019

9. ETKİLİ BİR BİLİM MERKEZİ GEZİSİ SÜRECİNDE ÖĞRE TMEN VEBİLİM MERKEZİ EĞİ TMENLERİNİN ROLLERİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ .

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.287-307, 2019

10. Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019

11. Bilim İletişimi: Bilim Merkezlerinin Bilim İletişimindeki Rolü ve Öneriler

Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknooji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.13-23, 2019

14. Deneysel Aktiviteler

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Fizik, Rahmi YAĞBASAN, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-30, 2005
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

76

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

76

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1739

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

86

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

315

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

296

Toplam Atıf Sayısı

773

Proje

17

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları