SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Using a Two tier Test to Analyse Students and Teachers Alternative Concepts in Astronomy
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.26, sa.2, ss.148-165, 2015 (Hakemli Dergi)
An Example for the Effect of 5E Model on the Academic Success and Attitude Levels of Students: Inclined Projectile Motion
Journal of Turkish Science Education
, cilt.5, sa.3, ss.47-59, 2008 (Scopus)
7E Modeli Merkezli Laboratuvar Yaklaşımının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmedeki Yeterliliği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.91-125, 2008 (Hakemli Dergi)
Fizik Eğitiminde 5E Modeli ninÖğrencilerin Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.191-209, 2007 (Hakemli Dergi)
The Sufficiency of The Numerical Questions in The ÖSS Examination in The Year 2003 on The Measurement of The Students Scientific Process Skills
Eğitim ve Bilim Dergisi
, cilt.31, sa.140, ss.62-67, 2006 (Hakemli Dergi)
Üniversite 1 Sınıf Öğrencilerinin Temel Fizik Laboratuvar Araçlarını Tanıma Bilgileri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.168, ss.188-201, 2005 (Hakemli Dergi)
Proje 2061 in Işığında Fizik Ders Kitaplarının Eğitimsel Tasarımına Eleştirel Bir Bakış
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.123-155, 2004 (Hakemli Dergi)
Lise 3 Sınıf Öğrencilerinin Işık ve Optik ile İlgili Anlamakta Güçlük Çektikleri Kavramların Tespiti ve Sebepleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.158, ss.221-232, 2003 (Hakemli Dergi)
2000 Yılında Ankara da Fizik Öğretmenleri İçin Düzenlenen Hizmetiçi Eğitim Yaz Kursunun Etkinliği
MILLI EGITIM
, cilt.4, sa.153, ss.37-47, 2002 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Doğa Eğitimi ve Bilim Kampları OrtaokulÖğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Katkı Sağlıyor mu
Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
INVESTIGATING THE EFFECTS OF ROBOTIC ACTIVITIES IN SCIENCE CENTERS ON THE DEVELOPMENT OF STUDENTS’ SCIENCE PROCESS SKILLS
13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019
“ATATÜRK’ÜN EĞİTİMDE BİLİMSELLİK ANLAYIŞINDAN HAREKETLE 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA”
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018
Bilim Merkezlerinin Sürdürülebilirliği
Türkiye Bilim ve Teknoloji Merkezleri Konferansı, Bursa, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2018
A Teacher and Explainer Professional Development Model to Increase the Effectiveness of Science Centers in Science and Society Communication and Science Education
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Bilim İletişimi
Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi, Türkiye, 25 Kasım 2017
Science Centre Administrators’ and Explainers’ Views about Science Communication in Turkey
European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 20 - 26 Ağustos 2017
Views of teachers participated in pilot workshop on teacher professional development towards science centres
World Science and Technology Education Conference, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016
Bilim merkezi eğitmenleri için geliştirilen mesleki gelişim programının pilot uygulaması hakkında eğitmen görüşleri
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Bir Bilim Şenliğinin Ardından: Fizik Etkinliklerine Yönelik Ziyaretçi ve Rehber Öğrenci Görüşleri
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
1996 2012 Yillari Arasinda Fizik Öğretiminde Başariya Etki Eden Faktörler Konulu Makalelerin İçerik Analizi Üzerine Bir Araştirma
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Fizik Öğretmen Adaylarının Düzgün Dairesel Hareket Konusundaki Kavram Yanılgılarının Zaman İçinde Değişimi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Mini Sempozyum 2000 2008 YILLARI ARASINDA YAPILAN ULUSAL FEN BİLİMLERİ ve MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRELERİNDEKİ FİZİK EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ TREND ANALİZİ
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Determination of Science and Physics Teacher Candidates Misconceptions about Basic Astronomy Concepts with a Three tier Test
GIREP-ICPE-MPTL Reims 2010 International Conference, 22 - 27 Ağustos 2010
The Effect of Web Based Interactive Instruction Based on Conceptual Change Approach for Overcoming Misconceptions about Heat and Temperature
GIREP-ICPE-MPTL Reims 2010 International Conference, 22 - 27 Ağustos 2010
Fmce (Force And Motıon Conceptual Evaluatıon) TestininTürkçe’ye Uyarlanması ve Öğretmen Adaylarının KavramYanılgılarının Belirlenmesi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA FEN EĞİTİMİ
FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.379-424, 2022
OKUL DIŞI ÖĞRENME UYGULAMALARI -Bilim ve Teknoloji Merkezi Örneği-
FEN EĞİTİMİNDE DİSİPLİNLERARASI YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI, Prof. Dr. Murat Genç, Dr. Öğr. Üyesi Harika Özge Arslan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.425-459, 2022
Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayınevi, Ankara, 2021
Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayınevi, Ankara, 2021
Bilimsel Gösteri Deneyleriyle Anlamlı Öğrenme ve Öğretim İçin Öneriler
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.599-622, 2019
ETKİLİ BİR BİLİM MERKEZİ GEZİSİ SÜRECİNDE ÖĞRE TMEN VEBİLİM MERKEZİ EĞİ TMENLERİNİN ROLLERİ VE BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ .
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.287-307, 2019
Bilim İletişimi: Bilim Merkezlerinin Bilim İletişimindeki Rolü ve Öneriler
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim Teknooji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.13-23, 2019
Bilim Merkezi Eğitmenleri için Etkili bir Mesleki Gelişim Programının Temel Bileşenleri Üzerine Tartışmalar ve Öneriler.
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Köseoğlu fitnat, Kanlı Uygar, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.245-264, 2019
Doğru Bilinen Yanlışlardan, Yanlış Bilinen Doğrulara: Fizikte Kavram Yanılgıları
Palme Yayıncılık, Ankara, 2017