Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üniversite Öğrencilerinin Web Teknolojilerinde Bilişsel Kapılma Durumları.
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.5, sa.25, ss.1735-1742, 2019 (Hakemli Dergi)
LİSE DÜZEYİNDE OKUL SERVİS HİZMETLERİNİN ÖĞRENCİ VE OKUL SERVİSŞOFÖRLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
InternationalSOCIAL MENTALITY AND RESEARCHERTHINKERS JOURNAL
, cilt.5, sa.26, ss.1901-1910, 2019 (Hakemli Dergi)
CLASSROOM TEACHERS VIEWS ON THE IMPLEMENTATION OF NEW CURRICULUM OF LIFESCIENCE LESSON IN FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOLS
SOCIAL MENTALITY ANDRESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.4, sa.14, ss.1082-1092, 2018 (Hakemli Dergi)
The Use of Social Media by Prospective Teachers and Their Practice Aims of Web Technologies in Turkey
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.10, ss.2258-2265, 2018 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Sınıfta Disiplin Modellerine İlişkin Tercihleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.519-531, 2018 (Hakemli Dergi)
Ters Yüz Öğrenme ve Bazı Uygulama Modelleri
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.39-50, 2018 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL 5. SINIF MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİNİNWEB DESTEKLİ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ PERFORMANS VEMOTİVASYONUNA ETKİSİ İLE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.155-169, 2017 (Hakemli Dergi)
Meslek Lisesi ve Teknik Lise Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.421-436, 2015 (Hakemli Dergi)
Yeni Öğretim Programlarının Uygulanmasına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.3, ss.635-658, 2013 (Hakemli Dergi)
Harmanlanmış Öğrenmenin Başarı ve Motivasyona Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.35-46, 2012 (Hakemli Dergi)
Yeni bir öğrenme yaklaşımı: Harmanlanmış öğrenme
Milli Eğitim Dergisi
, sa.185, ss.130-137, 2010 (Hakemli Dergi)
Web destekli eğitim, elektronik öğrenme ve web destekli öğretim programlarındaki çeşitli ders modelleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.379-388, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yeni Hayat Bilgisi öğretim programının karşılaştırmalı analizi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Öğretiminde Mesleki Bilgi ve Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİZMET ÖNCESİ EĞİTİM SÜRECİNDE MESLEKİ GELİŞİME YÖNELİK KATILDIKLARI ETKİNLİKLER
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 7 - 08 Aralık 2017, ss.180
EĞİTİM PLANLAMASI İÇİN BİR UYGULAMA EĞİTİM PROGRAMI HARİTALAMA
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
Comparison of Teaching Profession Courses in Teacher Training Programs in Our Country With Some European Countries
PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2015, ss.84
Yeni öğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Harmanlanmış Öğrenme
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006
Web destekli eğitim elektronik öğrenme ve web destekli öğretim programlarındaki çeşitli ders modelleri
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
SELÇUKLULAR VE ANADOLU BEYLİKLERİ DÖNEMİNDE EĞİTİM
TÜRK EĞİTİM TARİHİ
İnsan Yetiştirme Düzeni, Ünsal, Halük, Bilasa, Pınar, Editör, Nobel, Ankara, ss.57-90, 2022
TÜRK VE İSLAM DEVLETLERİNDE EĞİTİM Karahanlılar ve İlk Türk ve İslam Âlimleri
TÜRK EĞİTİM TARİHİ
İnsan Yetiştirme Düzeni, Ünsal, Halük, Bilasa, Pınar, Editör, Nobel, Ankara, ss.27-56, 2022
Eğitimde Okuryazarlıklar
Eğitime Giriş, Ünsal, Halük, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.525-543, 2020
Sıınıfta Öğrenme ve Öğretme Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel ve Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.339-380, 2017
Okul ve Sınıfta Disiplin
Sınıf Yönetimi, Özdemir, M. Çağatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-263, 2017
21. Yüzyılda Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler
Eğitim Bilimine Giriş, Özdemir, M. Çağatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-39, 2017
Bilgi İşleme Kuramı
Eğitim Psikolojisi Gelişim Öğrenme Öğretim, Cengiz Şahin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğt. Danş. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.283-302, 2016
Beyin Temelli Öğretim
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Filiz, Büyükalan Sevil., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.250-275, 2014
Harmanlanmış öğrenme yaklaşımı
Öğrenme öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, Ekici, Gülay Güven, Meral, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.428-460, 2013
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar ve Aktif Öğrenme Uygulamaları
Hv. Tek. Ok. K.lığı Basımevi, İzmir, 2008