Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Role of School Bus Services as a Complementary Element of the Education Process in Hidden Curriculum: School Services Drives' Opinions
Asian Research Journal of Arts & Social Sciences
, cilt.22, sa.8, ss.16-26, 2024 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Web Teknolojilerinde Bilişsel Kapılma Durumları.
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.5, sa.25, ss.1735-1742, 2019 (Hakemli Dergi)
LİSE DÜZEYİNDE OKUL SERVİS HİZMETLERİNİN ÖĞRENCİ VE OKUL SERVİSŞOFÖRLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
InternationalSOCIAL MENTALITY AND RESEARCHERTHINKERS JOURNAL
, cilt.5, sa.26, ss.1901-1910, 2019 (Hakemli Dergi)
CLASSROOM TEACHERS VIEWS ON THE IMPLEMENTATION OF NEW CURRICULUM OF LIFESCIENCE LESSON IN FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOLS
SOCIAL MENTALITY ANDRESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.4, sa.14, ss.1082-1092, 2018 (Hakemli Dergi)
The Use of Social Media by Prospective Teachers and Their Practice Aims of Web Technologies in Turkey
Universal Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.10, ss.2258-2265, 2018 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Sınıfta Disiplin Modellerine İlişkin Tercihleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.519-531, 2018 (Hakemli Dergi)
Ters Yüz Öğrenme ve Bazı Uygulama Modelleri
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.39-50, 2018 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL 5. SINIF MATEMATİK UYGULAMALARI DERSİNİNWEB DESTEKLİ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİ PERFORMANS VEMOTİVASYONUNA ETKİSİ İLE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.155-169, 2017 (Hakemli Dergi)
Meslek Lisesi ve Teknik Lise Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.421-436, 2015 (Hakemli Dergi)
Yeni Öğretim Programlarının Uygulanmasına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.3, ss.635-658, 2013 (Hakemli Dergi)
Harmanlanmış Öğrenmenin Başarı ve Motivasyona Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.35-46, 2012 (Hakemli Dergi)
Yeni bir öğrenme yaklaşımı: Harmanlanmış öğrenme
Milli Eğitim Dergisi
, sa.185, ss.130-137, 2010 (Hakemli Dergi)
Web destekli eğitim, elektronik öğrenme ve web destekli öğretim programlarındaki çeşitli ders modelleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.379-388, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yeni Hayat Bilgisi öğretim programının karşılaştırmalı analizi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Öğretiminde Mesleki Bilgi ve Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİZMET ÖNCESİ EĞİTİM SÜRECİNDE MESLEKİ GELİŞİME YÖNELİK KATILDIKLARI ETKİNLİKLER
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), 7 - 08 Aralık 2017, ss.180
EĞİTİM PLANLAMASI İÇİN BİR UYGULAMA EĞİTİM PROGRAMI HARİTALAMA
15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
Comparison of Teaching Profession Courses in Teacher Training Programs in Our Country With Some European Countries
PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2015, ss.84
Yeni öğretim programlarının uygulanmasına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Harmanlanmış Öğrenme
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006
Web destekli eğitim elektronik öğrenme ve web destekli öğretim programlarındaki çeşitli ders modelleri
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI MODEL VE YAKLAŞIMLAR Maarif Modele Bir Bakış
Pegem Akademi, Ankara, 2024
Program geliştirme ve öğretim programlarının özellikleri MEB öğretim programlarının özellikleri ve uygulanması
Eğitimde Program Geliştirme, Ünsal H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.74-104, 2023
Selçuklular ve Anadolu Beylikleri Döneminde Eğitim
Türk Eğitim Tarihi, Halük Ünsal, Pınar Bilasa, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.51-84, 2022
SELÇUKLULAR VE ANADOLU BEYLİKLERİ DÖNEMİNDE EĞİTİM
TÜRK EĞİTİM TARİHİ
İnsan Yetiştirme Düzeni, Ünsal, Halük, Bilasa, Pınar, Editör, Nobel, Ankara, ss.57-90, 2022
TÜRK VE İSLAM DEVLETLERİNDE EĞİTİM Karahanlılar ve İlk Türk ve İslam Âlimleri
TÜRK EĞİTİM TARİHİ
İnsan Yetiştirme Düzeni, Ünsal, Halük, Bilasa, Pınar, Editör, Nobel, Ankara, ss.27-56, 2022
Türk ve İslam Devletlerinde Eğitim
Türk Eğitim Tarihi, Halük Ünsal, Pınar Bilasa, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.21-50, 2022
Program Geliştirmeyle İlgili Temel Kavramlar
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Gülay Ekici ve Soner Mehmet Özdemir, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-30, 2021
Eğitim Programı: Geliştirme, Yaklaşım ve Modeller
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Ünsal, Halük, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.29-53, 2021
Eğitimde Okuryazarlıklar
Eğitime Giriş, Ünsal, Halük, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.525-543, 2020
MİLLİ EGEMENLİĞİN YÜZÜNCÜ YILINDA (1920-2020) İLKOKULDAKİ DÖNÜŞÜMLER
Eğitime Adanmış Yarım Asır (Prof. Dr. Tayyip Duman'a Armağan), Dilşat PEKER ÜNAL ve Fatih DEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.745-755, 2020
Sıınıfta Öğrenme ve Öğretme Yönetimi
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel ve Sevil Büyükalan Filiz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.339-380, 2017
Okul ve Sınıfta Disiplin
Sınıf Yönetimi, Özdemir, M. Çağatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.231-263, 2017
21. Yüzyılda Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler
Eğitim Bilimine Giriş, Özdemir, M. Çağatay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.281-39, 2017
Bilgi İşleme Kuramı
Eğitim Psikolojisi Gelişim Öğrenme Öğretim, Cengiz Şahin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğt. Danş. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.283-302, 2016
Beyin Temelli Öğretim
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Filiz, Büyükalan Sevil., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.250-275, 2014
Harmanlanmış öğrenme yaklaşımı
Öğrenme öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri, Ekici, Gülay Güven, Meral, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.428-460, 2013
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar ve Aktif Öğrenme Uygulamaları
Hv. Tek. Ok. K.lığı Basımevi, İzmir, 2008