Yayınlar & Eserler

Makaleler 75
Tümü (75)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (11)
Scopus (26)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (23)

74. On quasi Multipliers

Studia Mathematica , cilt.108, sa.3, ss.217-245, 1994 (SCI-Expanded) Creative Commons License
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

1. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematiksel Söyleme Katılımlarının İncelenmesi: Eşitsizlik Kavramı

6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişime Dair Farkındalıklarının İncelenmesi

X. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

5. Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde Mevcut Durum Analizi: İhtiyaçlar ve Sorunlar

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

6. Görme Engelli Bireyler Için Matematiksel Dil: Kabartma Yazının Rolü

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

8. Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesine Yönelik Rubrik Geliştirme Çalışması

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

9. Problem Çözme Sürecinde Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi: Tetikleyici Soru Sorma Becerisi Bağlamı

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

10. One Student’s Discursive Development on Rotation in Relation to Instruction from a Commognitive Perspective

Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.2, ss.403-410, (Tam Metin Bildiri)

11. Dikkat Etme Becerisinin Video Analizleri Aracılığıyla İncelenmesi: Kıdemli Bir Maematik Öğretmeni Durumu

ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

12. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Matematik Öğretmen Adaylarının Video Analizleri Bağlamında Farkındalıklarının İncelenmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress (ejercongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. Öğrenme Güçlüğüne Sahip Olan ve Olmayan İki Öğrenci ve Uzunluk Kavrayışları

 Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SAYI OLARAK SIFIR

III. Ines International Education and SocialScience Congress, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

16. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL DİL KULLANIMI: UZUNLUK KAVRAMI BAĞLAMI

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28 - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. Examination of Teacher Competencies in Inclusive Math Class: What and how do teachers notice?

27th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

20. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers

5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

22. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

23. The concept of zero: A comparison of students with learning disability vs non-learning disability

International Eurasian Conference on Mathematical sciences and applications, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

24. Knowledge for Diagnosing Student Thinking: How It Affects Diagnostic Competence?

13th International Congress on Mathematical Education, Almanya, 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

25. What makes a proof, convincing proof?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Lise Matematik Öğretmenlerinin Dönüt Verme Süreçleri ve Dönüt Algıları

XVII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

28. Is This Mathematical Proof Convincing or Not

XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

29. Self control and Self monitoring Processes of Gifted Students in Mathematical Problem Solving Situations

The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)

30. Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience

IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

31. Matematik öğretimi

TRT Okul, Ankara, Türkiye, 16 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

32. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

33. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Teşhis Yeterlikleri Bağlamında Öğrenci Düşünmesine Olan İlgileri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

34. Turkish gifted students views about mathematical problems solved in classroom Are these problems challenging or not

Problem Solving in Mathematics Education (PROMATH), Helsinki, Finlandiya, 27 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

35. Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?

3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

36. Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?

1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

37. Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar ?

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

38. Talking about mathematics: quadratic equations

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5306-5310, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. THE EFFECTS OF ELEVENTH GRADE STUDENTS' GEOMETRIC REASONING PROCESSES ON THEIR REPRESENTATIONS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.259, (Tam Metin Bildiri) identifier

41. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

42. Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

43. Teacher sceneries related to "Angle Concept": Turkey case

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

44. Evaluation of pre-service mathematics teachers' in aspect of teacher profeciency

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2632-2636, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

45. Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)

46. İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basamak ve Basamak Değeri Kavramları ile ilgili Zihinsel Yapıları

8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

47. 10.sınıf öğrencilerinin ”geometrik yer” kavramına ilişkin kavrayışlarıın cK¢ modeline göre analizi

2. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)

48. Değişken Kavramının Öğretimi Harf Sembollerin Farklı Kullanımları

XII.Eğitim Bilimleri Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt IV, 2265- 2278, Belek, Antalya., Türkiye, 14 - 16 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

49. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Değişken Kavramının Öğrenimindeki Hataları ve Kavram Yanılgıları

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt II, 962- 968, ODTÜ Kongre ve Kültür Merkezi, Ankara., Türkiye, 13 - 15 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Dönüşümler ve Geometriler

Celal Bayar Üniversitesi, Manisa, 2022

2. Dönüşüm Geometrisi

Matematik Öğretiminin Temelleri, Doç. Dr. Güney Hacıömeroğlu, Prof. Dr. Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-300, 2019

5. Çok Değişkenli Analiz

Palme Yayıncılık, Ankara, 2012

6. Temel Matematik 1

Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2001
Metrikler

Yayın

131

Yayın (WoS)

27

Yayın (Scopus)

28

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

48

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

9

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

36

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

85

Proje

7

Tez Danışmanlığı

52

Açık Erişim

36
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları