Makaleler
75
Tümü (75)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (11)
Scopus (26)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (23)
2. Routinization in the context of equation and inequality concepts: A case study
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.58, sa.2, ss.491-548, 2025 (Hakemli Dergi)
7. Matematik Öğrenme Güçlüğüne Sahip Öğrencilerin Kesir Kavramına İlişkin Kavrayışlarının İncelenmesi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.3, 2022 (Hakemli Dergi)
15. The Needs and Problems of Individuals with Visual Impairment in Mathematics Education: The Context of Algebraic Concepts
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.22, sa.3, ss.699-723, 2021 (ESCI)
16. Görme Engelli Öğrencilerin Sayı ve Şekil Örüntülerini Genelleme Süreçleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.947-981, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Numerical and Figural Patterns Generization Processes of Visually Impaired Students
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.947-981, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Self-reflections of gifted students in the context of mathematical problem solving
Malaysian Online Journal of Educational Sciences (MOJES)
, cilt.8, sa.2, ss.14-27, 2020 (Hakemli Dergi)
20. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışlarına Dair Bir Durum Çalışması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.806-836, 2019 (Hakemli Dergi)
24. Examining middle school mathematics teacher candidates’ algebraic habits of mind in the context of problem solving.
International e-Journal of Educational Studies (IEJES)
, cilt.2, sa.4, ss.64-80, 2018 (Hakemli Dergi)
32. Geleceğin Matematik Öğretmenlerinin Rasyonel ve İrrasyonel Sayı Kavramları Konusundaki Bilgileri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.551-581, 2017 (Hakemli Dergi)
34. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (Hakemli Dergi)
35. Öğrencilerin Geometrik Yer Kavrayışlarının Analizi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.186-209, 2016 (Hakemli Dergi)
36. Prospective secondary mathematics teachers reflections on teaching after their first teaching experience
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.3, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
37. Instructional Design-Based Research on Problem Solving
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.4, ss.15-24, 2016 (Hakemli Dergi)
40. Analyzing Students Conceptions of Geometric Locus
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Derrgisi
, cilt.10, sa.1, ss.186-209, 2016 (Hakemli Dergi)
41. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiksel Problem Çözme Durumlarındaki Motivasyonel Öngörüleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.811-828, 2016 (Hakemli Dergi)
42. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Karşılaştıkları Matematik Problemleri İle İlgili Bilişsel Öngörüleri
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.445-467, 2016 (Hakemli Dergi)
45. Matematiksel Genelleme Sürecinde Görselleştirme ve Önemi
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.2, ss.564-576, 2013 (Hakemli Dergi)
47. Matematik öğretmenadaylarında iki değişkenli fonksiyonların limiti kavramının yapılandırılmasının incelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.56-66, 2012 (Hakemli Dergi)
48. İlköğretim Öğrencilerinin Uzunluk Ölçme Aracının Çalışma Biçimini Bilme ve Kullanma Durumları Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.479-496, 2011 (Hakemli Dergi)
50. Lise Matematik Öğretmenlerin Yetiştirilmesinde Mevcut Yargılar, Yeni Fikirler
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.88-94, 2010 (Hakemli Dergi)
51. İşbirlikli öğrenmenin matematikte başarıya ve tutuma etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.489-516, 2010 (Hakemli Dergi)
53. Farklı Öğretim Süreçlerindeki Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının yaratıcılıklarının cinsiyete ve mezun olunan lise türü göre karşılaştırılması.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.1-17, 2010 (Hakemli Dergi)
54. Teacher sceneries related to “angle concept”: Turkey case
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, ss.285-290, 2009 (Hakemli Dergi)
55. What is the role of vizualisation in generalisation processes The case ofpre service secondary mathematics teachers
Humanity and Social Sciences Journal,
, cilt.4, sa.2, ss.130-137, 2009 (Hakemli Dergi)
60. On the relationship between the weak Property and Arens regularity
Indian Journal of Mathematics
, cilt.48, sa.2, ss.139-152, 2006 (Scopus)
61. Problem kurma deneyimleri ve matematik öğretiminde açık-uçlu soruların kullanımı.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.129-146, 2006 (Hakemli Dergi)
63. Degismeli Banach cebirlerinin Gelfand spektrumlar uzerine
Kastamonu Egitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.547-554, 2005 (Hakemli Dergi)
64. Matematiksel Düşüncenin Başlangıç Noktası Matematiksel Kavramlar
Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.9, ss.338-355, 2004 (Hakemli Dergi)
66. Cebir Öğrencilere Niçin Zor Gelmektedir
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fak. Dergisi
, cilt.24, ss.180-185, 2003 (Hakemli Dergi)
67. Matematik Öğretimi nde Elektronik Tabloların Kullanımı
Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.14, ss.113-131, 2003 (Hakemli Dergi)
68. Değişken Kavramının Öğretimi Harf Sembollerin Farklı Kullanımları
SDÜ. Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.6, ss.39-51, 2003 (Hakemli Dergi)
69. On the Banach algebras whose duals factor
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, cilt.14, sa.2, ss.569-574, 2001 (ESCI)
70. Ingilterede uygulanmakta olan PGCE öğretmen yetiştirme kursuna katilanöğretmen adaylarinin değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.25-36, 2001 (Hakemli Dergi)
71. Continuous matrix transformatios on sequence spaces with respect to strong -topology
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, cilt.13, sa.4, ss.1129-1136, 2001 (ESCI)
75. Multipliers and Non-Associative H.Algeb-ras. Math.
Math. Japonica
, cilt.39, sa.2, ss.337-341, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
3. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel İletişime Dair Farkındalıklarının İncelenmesi
X. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
7. One High School Student’s Discursive Development on Reflection in Relation to Instruction From a Commognitive Perspective
The 1st International Commognitive Workshop, Haifa, İsrail, 13 - 14 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Problem Çözme Sürecinde Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi: Tetikleyici Soru Sorma Becerisi Bağlamı
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. One Student’s Discursive Development on Rotation in Relation to Instruction from a Commognitive Perspective
Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.2, ss.403-410, (Tam Metin Bildiri)
11. Dikkat Etme Becerisinin Video Analizleri Aracılığıyla İncelenmesi: Kıdemli Bir Maematik Öğretmeni Durumu
ERPA International Congresses on Education 2018, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
13. Matematik Öğretmen Adaylarının Video Analizleri Bağlamında Farkındalıklarının İncelenmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress (ejercongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
14. Öğrenme Güçlüğüne Sahip Olan ve Olmayan İki Öğrenci ve Uzunluk Kavrayışları
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SAYI OLARAK SIFIR
III. Ines International Education and SocialScience Congress, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
16. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL DİL KULLANIMI: UZUNLUK KAVRAMI BAĞLAMI
III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), 28 - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Materyalleri Hakkındaki Anlayışları ve Ürettikleri Materyaller
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers
5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
21. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİPÖĞRENCİLERİN UZUNLUK NİTELİĞİNE İLİŞKİN KAVRAYIŞLARI
8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
22. Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
23. The concept of zero: A comparison of students with learning disability vs non-learning disability
International Eurasian Conference on Mathematical sciences and applications, 15 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
26. Lise Matematik Öğretmenlerinin Dönüt Verme Süreçleri ve Dönüt Algıları
XVII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
27. Reflections of Prospective Secondary Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge on Pedagogical Content Knowledge The context of Conics
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
28. Is This Mathematical Proof Convincing or Not
XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
30. Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience
IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
31. Matematik öğretimi
TRT Okul, Ankara, Türkiye, 16 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
32. Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
35. Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?
3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
36. Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?
1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
41. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
42. Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case
The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
45. Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
46. İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basamak ve Basamak Değeri Kavramları ile ilgili Zihinsel Yapıları
8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
47. 10.sınıf öğrencilerinin ”geometrik yer” kavramına ilişkin kavrayışlarıın cK¢ modeline göre analizi
2. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
49. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Değişken Kavramının Öğrenimindeki Hataları ve Kavram Yanılgıları
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt II, 962- 968, ODTÜ Kongre ve Kültür Merkezi, Ankara., Türkiye, 13 - 15 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Dönüşümler ve Geometriler
Celal Bayar Üniversitesi, Manisa, 2022
2. Dönüşüm Geometrisi
Matematik Öğretiminin Temelleri, Doç. Dr. Güney Hacıömeroğlu, Prof. Dr. Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-300, 2019
4. Temel Matematik Kavramların Künyesi
Gazi K,tapevi, Ankara, 2014
5. Çok Değişkenli Analiz
Palme Yayıncılık, Ankara, 2012
6. Temel Matematik 1
Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2001