Akademik Unvanlar
-
1985 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2004 - 2019 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2010 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2007 - 2010 Bölüm Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2010 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
-
1997 - 1997 Ziyaret Ekibi Üyesi
YÖK/Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi
-
1980 - 1985 Matematik Öğretmeni
Tokat İmam Hatip Lisesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Matematik Öğretmen Adaylarının Deneyim Fırsatları aracılığıyla farkındalıklarının incelenmesi: Polinom Kavramı Bağlamı
Argün Z. (Danışman)
-
Matematik öğretmeni adaylarının matematiğe ilişkin sahip olduğu değerlerin ders planlarına yansıması
H.ASENA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Matematik öğretmen adaylarının Matematiğe ilişkin sahip olduğu değerlerin ders tasarlama becerilerine yansımaları
Argün Z. (Danışman)
-
Matematik öğrenme güçlüğüne sahip ortaokul öğrencilerinin kesir kavramına yönelik oluşturulan varsayımsal öğrenme yol haritaları aracılığıyla öğretmen adaylarının farkındalıklarının belirlenmesi
Argün Z. (Danışman)
C.BAKIRCI(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Üstün yetenekli ortaokul öğrencilerinin geometri problemleri yoluyla akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Argün Z. (Danışman)
-
Ortaöğretim matematik dersi öğretim programlarının geliştirilme/revize süreçlerinin incelenmesi
Argün Z. (Danışman)
-
Özel öğrenme güçlüğüne sahip öğrencilerin bulunduğu kaynaştırma sınıflarında ortaokul matematik öğretmenlerinin sınıf içi uygulamalarının incelenmesi
Argün Z. (Danışman)
-
Görme Engelli Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi: Öğrenme Yol Haritaları
Argün Z. (Danışman)
-
Teknoloji destekli öğrenme ortamlarında 11. sınıf öğrencilerinin matematiksel düşünme süreçlerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Ters-yüz sınıf modeli uygulamalarına dayalı bir matematik sınıfındaki öğrenci katılım sürecinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
M.ÇEVİKBAŞ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Ortaöğretim öğrencilerinin bazı matematiksel kavramlara ait somutlaştırılmış bilişlerinin jestler açısından incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğüne sahip öğrencilerin uzunluk kavramına ilişkin öğrenme yol haritaları: Öğretim deneyi
Argün Z. (Danışman)
-
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Materyalleri Hakkındaki Anlayışları ve Ürettikleri Materyallerin İncelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının dinamik geometri yazılımı ile desteklenmiş ortamda problem kurma durumlarının ve görüşlerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretmenlerinin öğrenci düşünmelerine dair teşhis yeterliklerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin geometrik dönüşümlerle ilgili matematiksel söylemlerinin gelişiminin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
E.EMRE(Öğrenci), Doktora, 2015 -
RTI modelinin özel eğitime gereksinimi olan 5. sınıf öğrencilerinin matematik öğrenmeleri üzerindeki etkililiğinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
Y.ÖLMEZ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Matematiğe ilişkin değerler ve sınıftaki uygulamalara yansımaları
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Matematik öğretmenlerinin yanlışa verdikleri dönütlerin öğrenci özgüvenleri üzerindeki etkilerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin öğrenci yanlışlarına verdiği dönütlerin incelemesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kazanım okuryazarlığı
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin matematik derslerinde yaptıkları yanlışların incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Üstün yetenekli ortaöğretim öğrencilerinin matematiksel problem çözme durumlarındaki öz düzenleme davranışları
ARGÜN Z. (Danışman)
-
(MEB) 9. sınıf matematik ders kitabının öğrenci gelişimini değerlendirmesi açısından incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Matematiksel soyutlama ve genelleme süreçlerinde görselleştirme ve rolü
ARGÜN Z. (Eş Danışman), ÖZER KESKİN M. (Eş Danışman)
-
ÖZEL DERSHANELERE DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN DERSHANELERDE ALDIKLARI MATEMATİK VE GEOMETRİ EĞİTİMİNE İLİŞKİN BEKLENTİLERİ VE GÖRÜŞLERİ
ARGÜN Z. (Danışman)
-
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEK VE İKİ DEĞİŞKENLİ FONKSİYONLARIN LİMİTİ VE SÜREKLİLİĞİ İLE İİGİLİ KAVRAM BİLGİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Özel dershanelere devam eden öğrencilerin dershanelerde aldıkları matematik ve geometri eğitimine ilişkin beklentileri ve görüşleri
ARGÜN Z. (Danışman)
K.YASİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
11. sınıf öğrencilerinin geometrik problemlerle ilgili oluşturdukları dış temsillerle iç temsiller arasındaki etkileşimler
ARGÜN Z. (Danışman)
-
İlköğretim öğrencilerinin kesir çeşitlerini birbirine dönüştürme süreçlerindeki zihinsel modellerinin belirlenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
MATEMATİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ TASARLADIKLARI VE UYGULADIKLARI MODELLEMELERE AİT SÜREÇLERİN İNCELENMESİ
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Limit öğretimine alternatif bir yaklaşım
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Matematik öğretmen adaylarının üstbilişsel davranışlarının gelişimine yönelik tasarlanan eğitim durumlarının etkililiği
ARGÜN Z. (Danışman)
H.DEMİRCİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2008 -
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin "basamak" ve "basamak değeri" kavramları ile ilgili zihinsel yapılarının incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
2004, 2005 ve 2006 yıllarına ait oks matematik soru takımlarının matematiksel yeterlikler açısından analizi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Farklı içerik bilgisi seviyelerindeki lise matematik öğretmen adaylarının ders planlarında gözlenen pedagojik içerik bilgilerinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin uygun problem çözme stratejisi kullanabilme becerileri
ARGÜN Z. (Danışman)
E.EMRE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim matematik dersi öğretim programı 3?5.sınıf sayılar öğrenme alanı kazanımlarının NCTM-Singapur standart ve kazanımlarına göre değerlendirilmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
G.ARIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İşbirlikli öğrenmenin matematikteki akademik başarıya, kalıcılığa, matematik özyeterlilik algısına ve matematiğe karşı tutuma etkisi
ARGÜN Z. (Danışman)
A.URAL(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Ck¢ modeline göre 10.sınıf öğrencilerinin geometrik yer kavramına ilişkin kavramaları üzerine nitel bir araştırma
ARGÜN Z. (Danışman)
G.YAZGAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Problem kurma yaklaşımı ile yapılan matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarısı, problem çözme becerisi ve yaratıcılığı üzerindeki etkisinin incelenmesi
ARGÜN Z. (Danışman)
H.AKAY(Öğrenci), Doktora, 2006 -
Materyal kullanımının altıncı sınıf öğrencilerinin geometri kavramları bağlamında matematiksel okuryazarlığına etkisi üzerine deneysel bir çalışma
ARGÜN Z. (Danışman)
S.KURTOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Genel lise matematik derslerindeki öğrenme ve öğretme süreçlerinin belirlenmesi üzerine nitel bir çalışma
ARGÜN Z. (Danışman)
Z.ÇİÇEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Genel Banach uzaylarının ve kompakt operatörler uzayının geometrik özellikleri
ARGÜN Z. (Danışman)
D.SOYBAŞ(Öğrenci), Doktora, 2005 -
Vektör değerli sürekli fonksiyonlar uzayının geometrik özellikleri
ARGÜN Z. (Danışman)
M.BAKİ(Öğrenci), Doktora, 2004 -
ARCS motivasyon modeli ve öğe gösterim teorisine (Component display theory) dayalı yaklaşımın öğrencilerin değişken kavramını öğrenme düzeylerine ve motivasyonlarına etkisi
ARGÜN Z. (Danışman)
Y.DEDE(Öğrenci), Doktora, 2003 -
Tanısal öğretim yönteminin 9.sınıf öğrencilerinin mutlak değer konusundaki başarılarına etkisi
ARGÜN Z. (Danışman)
H.ŞANDIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Limit öğretiminde iki farklı eğitim durumunun karşılaştırılması
ARGÜN Z. (Danışman)
H.ÇOLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Bazı banach cebirlerinin duallerinin topolojik merkezleri
ARGÜN Z. (Danışman)
H.AKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
Yaklaşılabilir operatörlerin cebiri üzerindeki çarpan operatörleri
ARGÜN Z. (Danışman)
D.SOYBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1998 -
Grupoidler üzerine harmonik analiz
ARGÜN Z. (Danışman)
T.KARATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1996