Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

On quasi Multipliers

Studia Mathematica , cilt.108, sa.3, ss.217-245, 1994 (SCI-Expanded) Creative Commons License

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Görme Engelli Bireylerin Matematik Eğitiminde Mevcut Durum Analizi: İhtiyaçlar ve Sorunlar

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Görme Engelli Bireyler Için Matematiksel Dil: Kabartma Yazının Rolü

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Öğretim Materyallerinin Değerlendirilmesine Yönelik Rubrik Geliştirme Çalışması

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018

One Student’s Discursive Development on Rotation in Relation to Instruction from a Commognitive Perspective

Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Umea, İsveç, 3 - 08 Temmuz 2018, cilt.2, ss.403-410

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI

III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrenme Güçlüğüne Sahip Olan ve Olmayan İki Öğrenci ve Uzunluk Kavrayışları

 Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJERCongress), 2 - 05 Mayıs 2018

Matematik Öğretmen Adaylarının Video Analizleri Bağlamında Farkındalıklarının İncelenmesi

Vth International Eurasian Educational Research Congress (ejercongress), 2 - 05 Mayıs 2018

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE SAYI OLARAK SIFIR

III. Ines International Education and SocialScience Congress, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018

Examination of Teacher Competencies in Inclusive Math Class: What and how do teachers notice?

27th International Conference on Educational Science, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Unpacking concept definition: The case of prospective mathematics teachers

5th International Conference on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017

Proof Evaluation: Mathematicians and Prospective Mathematics Teachers’ Perspectives

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications-IECMSA, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017

The concept of zero: A comparison of students with learning disability vs non-learning disability

International Eurasian Conference on Mathematical sciences and applications, 15 - 18 Ağustos 2017

What makes a proof, convincing proof?

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), KUŞADASI, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Lise Matematik Öğretmenlerinin Dönüt Verme Süreçleri ve Dönüt Algıları

XVII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Is This Mathematical Proof Convincing or Not

XVIII Congress AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Self control and Self monitoring Processes of Gifted Students in Mathematical Problem Solving Situations

The 9th International Mathematical Creativity and Giftedness, Sinaia, Romanya, 25 - 28 Temmuz 2015

Prospective secondary mathematics teachers’ reflections on teaching after their first teaching experience

IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Matematik öğretimi

TRT Okul, Ankara, Türkiye, 16 Nisan 2015

Üstün yetenekli öğrencilerin karşılaştıkları matematik problemleri ile ilgili bilişsel öngörüleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Turkish gifted students views about mathematical problems solved in classroom Are these problems challenging or not

Problem Solving in Mathematics Education (PROMATH), Helsinki, Finlandiya, 27 - 30 Mayıs 2014

Üstün yetenekli öğrencilerin matematik ve matematik dersleri hakkındaki görüşleri nelerdir ?

3. Türkiye Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2012

Sequences and series: What are these concepts through the eyes of pre service secondary mathematics teachers?

1st International euroasian conference on mathematical sciences and applications (IECMSA), Priştine, Kosova, 3 - 07 Temmuz 2012

Ortaöğretim matematik öğretmen adayları seri kavramından ne anlıyorlar ?

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Talking about mathematics: quadratic equations

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5306-5310 identifier

THE EFFECTS OF ELEVENTH GRADE STUDENTS' GEOMETRIC REASONING PROCESSES ON THEIR REPRESENTATIONS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.259 identifier

Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Teacher sceneries related to ”length area volume”: Turkey case

The 5th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Teacher sceneries related to "Angle Concept": Turkey case

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.285-290 identifier identifier

Evaluation of pre-service mathematics teachers' in aspect of teacher profeciency

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2632-2636 identifier identifier

Onuncu sınf öğrencilerinin denklemlerin grafiği gösterimiyle ile ilgili zihinsel yapıları

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008

Değişken Kavramının Öğretimi Harf Sembollerin Farklı Kullanımları

XII.Eğitim Bilimleri Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt IV, 2265- 2278, Belek, Antalya., Türkiye, 14 - 16 Ekim 2003

İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Değişken Kavramının Öğrenimindeki Hataları ve Kavram Yanılgıları

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan bildiri, Cilt II, 962- 968, ODTÜ Kongre ve Kültür Merkezi, Ankara., Türkiye, 13 - 15 Eylül 2002

Kitap & Kitap Bölümleri

Dönüşümler ve Geometriler

Celal Bayar Üniversitesi, Manisa, 2022

Dönüşüm Geometrisi

Matematik Öğretiminin Temelleri, Doç. Dr. Güney Hacıömeroğlu, Prof. Dr. Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-300, 2019

Çok Değişkenli Analiz

Palme Yayıncılık, Ankara, 2012

Temel Matematik 1

Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2001

Metrikler

Yayın

123

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

43

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

7

Tez Danışmanlığı

52

Açık Erişim

36
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları