Yayınlar & Eserler

Makaleler 45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. Yabancı Dil Öğretiminde Yapay Zeka ve Akran Dönütünün Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi

Lisansüstü Öğretmen Çalışmaları Kongresi (LOCK) / 09-12 Mayıs 2024 Güzelyalı/Çanakkale, 9 - 12 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterlik düzeyleri

16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 01 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

5. İnternet Videolarının Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi: Öğretmen, Öğrenci ve Diğer Paydaşların Görüşleri

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

7. Bilim ve Sanat Merkezinde Yaratıcı Problem Çözme Çalışmaları

IGATE '21 International Congress on Gifted and Talented Education, 11 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

8. Türkiye’de Yapılan Yaratıcı Problem Çözme Konulu Araştırmaların İncelenmesi

IPCEDU International PEGEM Conference on Education, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

9. İlk ve Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüsle İlgili Görüşleri

IPCEDU 2020 International PEGEM Conference on Education, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

10. Lise Öğrencilerinin Ders Çalışmaya, Desteklenmeye ve Güdülenmeye İlişkin Görüşleri

ı. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Sempozmumu, Türkiye, 28 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)

11. Öğrenme ortamı olarak atölyeler

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

12. Üniversite Mezunlarının Resim Sanatına İlgilerine ve Sanat Eğitimine Yönelik Görüşleri: Kırıkkale İli Örneği

. I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Yaratıcı Problem Çözme Stilleri EnvanterininTürkçeye Uyarlanması Çalışması

6. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

14. Özel yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı Problem ÇözmeStillerinin Analizi

6. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

15. Evaluation of textbooks in Turkey and Iran in terms of principles of visual design

The 7th Curriculum and Instruction Congress, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

18. Humor Styles of Teachers and Creative Personality Features

6th International Congress on Curriculum and Instruction, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

19. İlkokul İngilizce Öğretiminde Görsel Okuryazarlık Etkinliklerinin Öğrenci Başarısına Etkisi

9th International Congress on New Trends in Education, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. The Use of Instructional Materials by Primary School Teachers in Turkey and Iran

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. Lifelong Learning Tendency of Primary SchoolTeachers in Iran and Turkey

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

22. Pedagojik Formasyon Sertifika Eğitimi Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Programa Yönelik Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.229-230, (Özet Bildiri) Creative Commons License

23. Ideal Teacher Perceptionsof Candidate Teachers Participating in Pedagogical Formation Certificate Program

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.232, (Özet Bildiri)

24. Teacher and Student Opinions Related to Computer Technology and Software Course

Curriculum studies in Basic Education. The 5thCurriculum and Instruction Congress., Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

25. Opinions of Candidate Teachers Attending Pedagogical Formation Certificate Program on the Program

Curriculum Studies in Basic Education. The 5th Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

26. Eğitim Bilimleri Alanında Yaratıcı Problem Çözme Becerileri Konusunda Yapılan Tezlere Bir Bakış

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 Mayıs 2017 - 26 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen Yetiştirmede Genel Kültür Dersleri Öğretim Elemanı ve Öğrenci Yorumları Gazi Eğitim Fakültesi Örneği

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.353, (Özet Bildiri)

29. Perceptions of Secondary School Teachers on Cricital Thinking Curriculum studies in Teacher Education

The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction., 26 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

30. General Knowledge Courses in Teacher Training Wiews of Faculty Staff and Students Gazi Education Faculty

Curriculum studies in Teacher Education. The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

32. A Longitudinal Study into the Development of Epistemological Beliefs and Problem Solving Skills of Student Teachers

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

33. Mental Aritmetik Eğitiminin 5 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Gelişimlerine Etkisi

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Okul Kültüründe Görsel İletişim

Yönetim ve Kültür Yazıları, ÇALIK TEMEL, SEZGİN FERUDUN, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.161-178, 2025

2. Öğretim Materyallerinin Görsel Tasarımı ve Öğrenme

Öğretim Teknolojisi, DEMİRKAN ÖZDEN, ÜNSAL HALÜK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.281-320, 2024

3. STUDENT AND TEACHER OPINIONS ON INTERACTIVE E-BOOKS: THE CASE OF GEOGRAPHY COURSE

INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES XIII, Karaca, Arzu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.83-119, 2023

4. Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik ve Görsel Okuryazarlık Profili Üzerine Bir Araştırma

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, ODABAŞI Ferhan, İŞMAN Aytekin, AKKOYUNLU Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.595-612, 2022

5. Temel Eğitim Ders Kitaplarının Dijital Okuryazarlık Bağlamında İncelenmesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları, AKKOYUNLU Buket, İŞMAN Aytekin, ODABAŞI Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.493-506, 2021

6. Mizah, Yaratıcılık ve Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma

Eğitime Adanmış Yarım Asır, Dilşad PEKER ÜNAL, Fatih Demir, Editör, PegemAkademi, ss.162-177, 2020

7. Türkiye’de Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Hasan Hüseyin Şahan, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.134-171, 2019

8. Vocatıonal Preferences Of Teacher Candıdates Who Got Traınıng For Pedagogıcal Formatıon Certıfıcate

Recent Researches In Education, Recep Efe, Irina Koleva and Emin Atasoy, Editör, Cambride Scholars Publishing, Cambridge, ss.484-497, 2018

9. Vocational Preferences Of Teacher Candidates Who Got Training For Pedagogical Formation Certificate

Recent Researches in Education, Recep Efe,Irina Koleva and Emin Atasoy, Editör, Cambride Scholars Publishing, Cambridge, ss.484-497, 2018 Creative Commons License

10. Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılabilecek Öğretim Teknolojileri ve Materyalleri

Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra Güven,Selahattin Kaymakçı, Editör, Pegem, Ankara, ss.248-289, 2016

11. Sosyal- Bilişsel Öğrenme Kuramları

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yusuf BUDAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.127-148, 2016

12. Görsel İletişim

YA-PA, İstanbul, 2005
Metrikler

Yayın

93

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

116

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

70

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

182

Proje

1

Tez Danışmanlığı

30

Açık Erişim

29
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları