SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The development of a student teachers concerns scale
EJER |Eurasian Journal of Educational Research Eurasian Journal of Educational Research
, sa.54, ss.151-170, 2014 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜRKİYE’DE YAPILAN YARATICI PROBLEM ÇÖZME KONULU ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.533-556, 2022 (Hakemli Dergi)
Why Do University Students Prefer YouTube to Learn and Study?
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.4, ss.164-177, 2021 (Hakemli Dergi)
Looking for Digital Media: Motivation, Learning and Message Design
International Journal of Educational Researchers
, cilt.121, sa.1, ss.9-23, 2021 (Hakemli Dergi)
Typographic Expressions in Graphic Design Education
International Journal of Applied Arts Studies (IJAPAS)
, cilt.5, sa.3, ss.31-40, 2020 (Hakemli Dergi)
Visual Literacy and Teaching English: A Research on Elementary School Students
Journal of Educational and Instructional Studies in the World
, cilt.10, sa.3, ss.10-21, 2020 (Hakemli Dergi)
Özel Yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı Problem Çözme Stillerinin Analizi
Talent
, 2020 (Hakemli Dergi)
Professional Knowledge Courses in Teacher Education: Lecturer and Student Views (The Case of Gazi Education Faculty)
International Journal of Progressive Education (ERIC)
, cilt.15, sa.2, ss.140-156, 2019 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Beş Faktör Kişilik Özellikleri İle Sanat İlgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Journal of Strategic Research in Social Science
, cilt.4, sa.1, ss.57-78, 2018 (Hakemli Dergi)
Lise Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ve Eğitsel İnternet Kullanma Öz-Yeterlik İnançları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.636-657, 2017 (Hakemli Dergi)
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE EĞİTSEL İNTERNET KULLANMA ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.636-657, 2017 (Hakemli Dergi)
Bir eğitim kurumu olarak üniversite WEB tasarımlarının incelenmesi
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.19, ss.141-158, 2017 (Hakemli Dergi)
LIBERAL ARTS COURSES IN TEACHER EDUCATION
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.10, ss.115-135, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim öğretmenlerinin öğrenme stilleri ve eleştirel düşünme eğilimlerinin karşılaştırılması
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.93-117, 2017 (Hakemli Dergi)
Lise öğretmenlerinin yaşamboyu öğrenme eğilimleri ve eğitsel internet kullanma öz-yeterlik inançları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.636-657, 2017 (Hakemli Dergi)
ELEŞTİREL DÜŞÜNME ALGISI: LİSE ÖĞRETMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.62, ss.787-800, 2017 (Hakemli Dergi)
Görsel sanatlar eğitimi öğrencilerin performanslarına katkı sağlıyor mu?
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.141-153, 2017 (Hakemli Dergi)
Mental Aritmetik Eğitimi ÇocuklarınGörsel Algı Gelişimini Destekliyor mu
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.5, sa.10, ss.1-16, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının ve Problem Çözme Yeteneklerinin Gelişimi Boylamsal Bir Çalışma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.2, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının ve problem çözme yeteneklerinin gelişimi: Boylamsal bir çalışma.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.77-91, 2015 (Hakemli Dergi)
Uygulama öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının epistemolojikinançlarının karşılaştırılması
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.241-257, 2014 (Hakemli Dergi)
Görsel Okuryazarlık Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Yaklaşımlarına Etkisi Gazi Üniversitesi Örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.111-130, 2013 (Hakemli Dergi)
Toplumsal Dayanışma Merkezlerindeki TODAM Resim Eğitimine Yönelik Katılımcı Görüşleri
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.58-68, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları
Journal of New World Sciences Academy-Education Sciences (NWSA)
, cilt.6, sa.4, ss.2569-2578, 2011 (Hakemli Dergi)
Görsel Okuryazarlık ve Öğretim Teknolojisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.74-102, 2008 (Hakemli Dergi)
Ders Kitaplarındaki Metin Tasarımı
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.6, ss.107-134, 2008 (Hakemli Dergi)
Ders Kitaplarındaki Grafik Tasarımın Öğrenci Başarısına ve Derse İlişkin Tutumlarına Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, sa.6, ss.193-209, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Öz-Yeterlik düzeyleri
16. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 01 Haziran 2024
İnternet Videolarının Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi: Öğretmen, Öğrenci ve Diğer Paydaşların Görüşleri
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, 24 Kasım 2021
Bilim ve Sanat Merkezinde Yaratıcı Problem Çözme Çalışmaları
IGATE '21 International Congress on Gifted and Talented Education, 11 Ekim 2021
İlk ve Ortaokul Öğrencilerinin Teneffüsle İlgili Görüşleri
IPCEDU 2020 International PEGEM Conference on Education, 16 - 19 Eylül 2020
Yaratıcı Problem Çözme Stilleri EnvanterininTürkçeye Uyarlanması Çalışması
6. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
Özel yetenekli Öğrencilerin Yaratıcı Problem ÇözmeStillerinin Analizi
6. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
Educational Values of Teachers and Vocational Professional Levels of Teachers. 6th International Congress on Curriculum and Instruction.
6th International Congress on Curriculum and Instruction, 11 - 13 Ekim 2018
Humor Styles of Teachers and Creative Personality Features
6th International Congress on Curriculum and Instruction, 11 - 13 Ekim 2018
İlkokul İngilizce Öğretiminde Görsel Okuryazarlık Etkinliklerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
9th International Congress on New Trends in Education, 10 - 12 Mayıs 2018
The Use of Instructional Materials by Primary School Teachers in Turkey and Iran
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
Lifelong Learning Tendency of Primary SchoolTeachers in Iran and Turkey
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
Ideal Teacher Perceptionsof Candidate Teachers Participating in Pedagogical Formation Certificate Program
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.232
Teacher and Student Opinions Related to Computer Technology and Software Course
Curriculum studies in Basic Education. The 5thCurriculum and Instruction Congress., Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Opinions of Candidate Teachers Attending Pedagogical Formation Certificate Program on the Program
Curriculum Studies in Basic Education. The 5th Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Ortaöğretim Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünmeye İlişkin Algıları 4 Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.342
Öğretmen Yetiştirmede Genel Kültür Dersleri Öğretim Elemanı ve Öğrenci Yorumları Gazi Eğitim Fakültesi Örneği
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.353
Perceptions of Secondary School Teachers on Cricital Thinking Curriculum studies in Teacher Education
The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction., 26 - 30 Ekim 2016
General Knowledge Courses in Teacher Training Wiews of Faculty Staff and Students Gazi Education Faculty
Curriculum studies in Teacher Education. The 4rd International Conference on Curriculum and Instruction, 27 - 30 Ekim 2016
Mental Aritmetik Eğitiminin 5 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Gelişimlerine Etkisi
24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretim Materyallerinin Görsel Tasarımı ve Öğrenme
Öğretim Teknolojisi, DEMİRKAN ÖZDEN, ÜNSAL HALÜK, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.281-320, 2024
Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik ve Görsel Okuryazarlık Profili Üzerine Bir Araştırma
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, ODABAŞI Ferhan, İŞMAN Aytekin, AKKOYUNLU Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.595-612, 2022
Mizah, Yaratıcılık ve Öğretmenler Üzerine Bir Araştırma
Eğitime Adanmış Yarım Asır, Dilşad PEKER ÜNAL, Fatih Demir, Editör, PegemAkademi, ss.162-177, 2020
Türkiye’de Mikro Öğretim Çalışmaları ve Uygulamaları
Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Hasan Hüseyin Şahan, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.134-171, 2019
Sosyal- Bilişsel Öğrenme Kuramları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yusuf BUDAK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.127-148, 2016
Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılabilecek Öğretim Teknolojileri ve Materyalleri
Hayat Bilgisi Öğretimi, Semra Güven,Selahattin Kaymakçı, Editör, Pegem, Ankara, ss.248-289, 2016
Görsel İletişim
YA-PA, İstanbul, 2005