Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Görme Yetersizliği Olan Bireylerin Kullandıkları Yüksek Düzey (Hıgh-Tech) Yardımcı Teknolojiler

Uluslararası Disiplinlerarası Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, ss.1-2

Gören Bireylere Teknoloji Yoluyla Braille Öğretimi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

34. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2024, ss.1-2

Görme Yetersizliği Olan Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-III, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, ss.1

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Yazılarının Bağdaşıklık ve Tutarlılık Açısından İncelenmesi

VI. International Research Congress on Social Sciences, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2023, ss.163

Görme Yetersizliği Olan Çocuğa Sahip Ailelerin Braille Yazıya İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1-4

Az Gören, Görme Engelli ve Gören Öğrencilerin Yazılı İfade Becerilerinin Metin Türleri Bağlamında İncelenmesi

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1-3

Türkiye'de Braille Konulu Tezlerin Betimsel Analizi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, ss.1-2

Görme Engelli Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görme Engelliler Okullarındaki Öğretim Deneyimlerinin İncelenmesi

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 4 - 05 Eylül 2021, ss.14-15

Kendine Ön Uyaran Sunma Stratejilerinin Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.857-859

Özel Eğitim Bölümü Lisans Öğrencilerinin Braille Yazıya YönelikTutumları

The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.71-81 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokula devam eden görme engelli öğrencilerin yazma kaygı düzeyleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

Görme engelli bireylerin merkezi sınav düzenlemelerine ilişkin görüşleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.361

Görme engelli öğrencilerin Braille kısaltmaları kullanma yetkinlikleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

Görme engelli çocuğa sahip olan ailelerin gereksinimlerinin belirlenmesi.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.761

Yardımcı teknolojilere yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.734

Özel eğitim öğretmenlerinin yardımcı teknolojilere yönelik tutumları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.750 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal öykü tekniğinin etkililiği Betimsel değerlendirme ve meta analiz çalışması

Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports Congress, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.47

İşlevsel görme aktivite programı ile az gören çocuğun izleme becerilerinin geliştirilmesi

Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports Congress, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.46

Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi

ELMIS Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016

Özel eğitim dersinin öğrencilerin engellilere yönelik tutumları üzerindeki etkisi

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim uygulama okulunda çalışan öğretmenlerde umutsuzluk

Elmis-Er Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.52-53

Farklı okullara devam eden görme engelli öğrencilerin öğrenme stillerinin belirlenmesi

V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.55

Ortaokula devam eden görme engelli ve normal öğrencilerin öğrenme stillerinin karşılaştırılması

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2013, ss.66
Kitap & Kitap Bölümleri

Görme Engellileri Tanımlama, Sınıflama ve Değerlendirme

Görme Engellilerin Eğitimi, Aslan Cem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-22, 2023

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerde Türkçe Dersi

Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Türkçe Öğretimi, Koçak Fatih,Pürsün Tuğba, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.207-228, 2023

Geçmişten Günümüze Özel Eğitim

Farklılıkları Birleştir Özel Eğitime Multidisipliner Yaklaşım, Şata Mehmet,Eker Abdullah, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-15, 2023

BEDENSEL ENGELLİ ÇOCUKLARIN GEREKSİNİMLERİNE UYGUN TASARLANAN ARAÇ-GERECİ HAZIRLAMAK-I

ÖZEL EĞİTİMDE ARAÇ GEREÇ GELİŞTİRME, Çakmak Salih, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Erzurum, ss.216-235, 2023

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım

ENGELLİLİK VE ERİŞİLEBİLİR TASARIM , Cavkaytar Atilla, Ergenekon Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.1-33, 2023

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım

Engellilik ve Erişilebilir Tasarım, Cavkaytar, Atilla; Ergenekon, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.260-294, 2023

KAPSAYICI SINIFLARDA YAZMA ÖĞRETIMI

KAPSAYICI EĞİTİM ORTAMLARINDA AKADEMİK BECERİLERİN DESTEKLENMESİ, Hanifi Sanır, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.187-204, 2022

TOTAL DÜZEYDE GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN YARDIMCI TEKNOLOJİLER

GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİ İÇİN GENİŞLETİLMİŞ ÇEKİRDEK MÜFREDAT, Banu Altunay,Gülistan Yalçın, Editör, Nobel, Ankara, ss.45-86, 2022

Görme yetersizliği olan bireyler için düşük düzey teknolojiler

Görme Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler ve Erişilebilirlik, Tuğba Kamalı Arslantaş,Gülistan Yalçın, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.89-108, 2021

Karar Verme Sorunları: Uygun Destekleyici Teknoloji Araçlarının Seçim

Sınıf Ortamında Destekleyici Teknoloji Yetersizliği Olan Bireylerin Okul Deneyimlerinin Artırılması , Gökhan Töret,Onur Emre Kocaöz, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.235-249, 2021

Görme Becerilerinin Desteklenmesi

Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Karakoç Tamer,Aslan Cem, Editör, Vize Basın Yayın, Ankara, ss.71-90, 2021

Görme Yetersizliği Olan Bireylerde İşlevsel Görme

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi - Öğretmen Kitabı, Sibel akbıyık,pınar şafak, Editör, Milli Eğitim, Ankara, ss.40-53, 2020

Görme Yetersizliği Olan Bireylerde İşlevsel Görme

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi - Etkinlik Kitabı, Sibel akbıyık,Pınar Şafak, Editör, Milli Eğitim, Ankara, ss.22-29, 2020

Görme yetersizliği olan öğrenciler için zekâ oyunlarıyla fen eğitimi

Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zekâ Oyunlarıyla Fen Eğitimi Ve Etkinlik Örnekler, Yahya Çıkılı,İbrahim Yüksel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.107-138, 2020

Özel eğitim, zekâ oyunları ve fen eğitiminde temel kavramlar

Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler İçin Zekâ Oyunlarıyla Fen Eğitimi Ve Etkinlik Örnekleri, Yahya Çıkılı,İbrahim Yüksel, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-18, 2020

Özel Eğitim ve Özel Eğitimde Temel Kavramlar

Özel Gereksinimi Olan Öğrencilere Fen Eğitimi, Kızılaslan Aydın,Umar Kaya Nilüfer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2020

Ağır ve çoklu yetersizliği olan öğrenciler için destekleyici teknolojiler

Ağır ve çoklu yetersizliği olan öğrencilerin eğitiminde stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize Basın Yayın, Ankara, ss.561-589, 2020

Görme Engelliler için Yardımcı Teknolojiler

Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Çakmak Salih, Editör, Vize Basın Yayın, Ankara, ss.56-92, 2016

İletişim Özelliklerine Uygun Eğitim İhtiyaçları - II

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimi, Fatih Boynikoğlu, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2015

İşitme Engeli, Dil Ve Konuşma Güçlüğü Olan Çocukların Gereksinimlerine UygunTasarlanan Araç-Gereci Hazırlamak – II

Özel Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Salih Çakmak, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-15, 2015

İşitme Engeli, Dil Ve Konuşma Güçlüğü Olan Çocukların Gereksinimlerine UygunAraç-Gereç Tasarlama

Özel Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Salih Çakmak, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2015

İşitme Engeli, Dil Ve Konuşma Güçlüğü Olan Çocukların Gereksinimlerine UygunTasarlanan Araç-Gereci Hazırlamak – I

Özel Eğitimde Araç Gereç Geliştirme, Salih Çakmak, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-19, 2015

İletişim Özelliklerine Uygun Eğitim İhtiyaçları – I

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimi, Fatih Boynikoğlu, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi , Erzurum, ss.1-18, 2015

Üstün zekâlı ve özel yetenekli çocuklar

Özel eğitim-II, Sinan Koçyiğit, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-16, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Üstün zekâlı ve özel yetenekli çocukların eğitimleri

Özel eğitim-II, Sinan Koçyiğit, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-15, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel gereksinimli çocuklar için özbakım gelişim etkinliği - II

Özel eğitimde program geliştirme, Salih Çakmak, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-19, 2014

Özel gereksinimli çocuklar için özbakım gelişim etkinliği - I

Özel eğitimde program geliştirme, Salih Çakmak, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-18, 2014

Görme engelliliğin nedenleri

Özel Eğitim-I, Mehmet Kök, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-16, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Görme engellileri tanıma ve sınıflandırma

Özel Eğitim-I, Mehmet Kök, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-17, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Görme engellilerin eğitimleri

Özel eğitim-I, Mehmet Kök, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-21, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Görme engelini önleme ve erken tanı

Özel eğitim-I, Mehmet Kök, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-15, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

99

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

25

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

61

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

192

Proje

10

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları