Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

2. Erken Çocukluk Döneminde Cinsiyete Göre Güç Algısı

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

3. Which Variables Could Be Related to Emotion Socialization Strategies of Early Childhood Teachers?

TARAS SHEVCHENKO 7th International Congress On Social Sciences, 24 - 25 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)

4. Try to Understand Motivation for Science Learning in Early Childhood

XIX IOSTE Symposium (International Organization for Science and Technology Education), 1 - 05 Şubat 2021, ss.95-101, (Tam Metin Bildiri)

5. Okul Öncesi Dönem Çocuklarda Yılmazlık ve Duygu Düzenleme Becerisi

NSAC Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri için Bilimsel Gelişmeler Kongresi, Konya, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021, ss.50-51, (Özet Bildiri)

6. Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Duygu Bilgisi ve Öz Düzenlemeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

9. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 22 - 23 Şubat 2021, ss.838, (Özet Bildiri)

7. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUĞUNA SAHİP ANNE VE BABALARIN DUYGU SOSYALLEŞTİRME DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

10. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygu Düzenleme Becerileri ile İlköğretime Hazır Bulunuşlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VI. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.108-111, (Özet Bildiri)

11. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygu Bilgisi ile Erken Okuryazarlık Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VI. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.219-222, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Erken Çocukluk Yılmazlığının Koruyucu Faktörlerini Belirleme Çalısması

Uluslararası IV. Çocuk Gelisimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.183-184, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duygusal Yeterlilikleri İle Çocukların Duygularını Sosyalleştirmeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

13. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.41, (Özet Bildiri)

14. Early Childhood Resilience: Promising Results from a New Scale

70th OMEP World Assembly and International Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 27 - 29 Haziran 2018, (Yayınlanmadı)

15. Okul öncesi öğretmen adaylarının fen eğitimine karşı yaklaşımlarının yapılandırmacı bakış açısı ile değerlendirilmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.38, (Özet Bildiri)

16. New developed protective factors scale for early childhood resilience in Turkey

Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. New developed early childhood resilience scale in Turkey

6th ENSEC Conference, Stockholm, İsveç, 7 - 09 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

18. Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Anne Babaların Yılmazlıkla İlgili Görüşlerinin İncelenmesi Şanlıurfa Örneklemi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

20. Okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden çocukların duygu düzenlemeleri ve problem davranışlarının incelenmesi

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.105, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Compering Problem Behaviours and Emotion Regulation of Preschool Children Lived in big and small cities in Turkey

The Fifth European Network for Social and Emotional Competence (ENSEC) Conference, Lizbon, Portekiz, 1 - 04 Temmuz 2015, ss.65, (Özet Bildiri)

22. Investigating Pre-Service Early Childhood Teachers' Views On Science Technology And Society Issues In Turkey

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.1397-1402, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

23. Preschool Teachers' Emotional Awareness Levels And Their Responses To Children's Negative Emotions

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.1833-1837, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

24. Teacher Education to Foster Understanding of Value of Block Play

33rd Annual Conference of the Association for the Study of Play/International Play Association, Rochester, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Nisan 2007

25. Preschool Teachers Emotional Experience Traits Awareness of Their Own Emotions and Their Emotional Socialization Practices

Twenty-Second Annual Graduate Exhibition, University Park, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2007

26. Teacher Educators Childhood Science Experiences and Their Epistemological Beliefs about Science Learning in Young Children

22nd Annual Conference of International Association for Science, Technology, and Society, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Şubat 2007

27. Blocks Literacy and Teacher Education

. National Association for the Education of Young Children (NAEYC) Annual Conference, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Kasım 2006 Sürdürülebilir Kalkınma

28. Teacher Educators Epistemological Beliefs About Art and Science Learning in Early Childhood

36th Annual Meeting of the Jean Piaget Society: Art and Human Development, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Haziran 2006

29. How are teacher educators childhood experiences with science related to their epistemological beliefs about science learning in young children

Northeast Alliance for Graduate Education and the Professoriate Annual Meeting and Science Day, University Park, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Nisan - 02 Mayıs 2006

30. The relation between preschool teachers emotional experience traits and their emotional socialization practices

4th Annual Hawaii International Conference on Education, Honolulu, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Ocak 2006
Kitaplar 9

1. Aile Eğitimi ve Katılımı

Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2021

2. Aile Eğitiminde Kullanılan Yöntem ve Teknikler

Aile Eğitimi ve Katılımı, E. ErsayK. Kanat, Editör, Lisans, İstanbul, ss.199-232, 2021

3. Erken çocukluk döneminde öğretmenin niteliği ve öğretmen yetiştirme

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Prof. Dr. Ebru AKTAN ACAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.101-120, 2021

4. Erken çocukluk döneminde öğretmenin niteliği ve öğretmen yetiştirme

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aktan Acar, Ebru, Editör, Nobel Yayın Grubu, Ankara, ss.101-120, 2021

5. Aile eğitiminde kullanılan yöntem ve teknikler

Aile Eğitimi ve Katılımı, Ersay, Ebru & Kanak, Kübra, Editör, Lisans yayıncılık, İstanbul, ss.199-232, 2021

6. Aile eğitimi programlarının planlanması ve değerlendirilmesi

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.273-325, 2019

7. Duygusal Gelişim

Çocuk Gelişimi, Ayşe Dilek ÖĞRETİR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.115-131, 2019

8. Aile eğitimi programlarının planlanması, uygulanması, ve değerlendirilmesi.

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, Temel, Fulya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.273-325, 2019

9. Okul öncesi dönem fen eğitimi anlayışları ve program örnekleri

Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi, H.Ş. Ayvacı S. Ünal, Editör, PEGEM, Ankara, ss.37-54, 2017
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

1

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları