Akademik Unvanlar
-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2017 - 2022 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2013 - 2017 Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2007 - 2013 Öğretim Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi
-
2006 - 2007 Araştırma Görevlisi
Pennsylvania State University, Eğitim, Eğitim Programları Ve Öğretimi
Yönetimsel Görevler
-
2023 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2019 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi
-
2011 - 2012 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - 2003 Vekil öğretmen
Bennett Aile Merkezi
-
1995 - 1999 Rehberlik ve Psikolojik Danışman
Milli Eğitim Bakanlığı
-
1994 - 1995 Psikolog
Yüksel Özel Anaokulu
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
ERKEN YILLAR İÇİN DOĞA TEMELLİ EĞİTİM PROGRAMI (DOTEP-E)'NİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARININ DOĞAYA VE BİLİME YAKLAŞIMI İLE DUYGU DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ
Ersay E. (Danışman)
M.ÖNGEN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Okul öncesi öğretmenlerinin duygu sosyalleştirme yaklaşımlarının duygusal yeterlilikleriyle ilişkisinin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
D.BAYSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okul öncesi dönem çocuklarda duygu düzenleme becerisi ve yılmazlık arasındaki ilişki
Ersay E. (Danışman)
E.ESRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul öncesi eğitime devam eden çocukların duygu bilgisi, öz düzenleme ve öğrenme davranışları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
L.HANIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul öncesi öğretmenlerinin duygusal yeterlilikleri ve duygu sosyalleştirme stratejileri ile çocukların duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
M.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul öncesi dönem çocuklarının duygu bilgileri ile erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
-
60- 78 aylık çocukların duygu düzenleme becerileri ile okula hazır bulunuşlukları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmen adaylarının çocukların duygularına vermeyi tercih ettikleri tepkiler ile kendi duygusal farkındalıkları ve duygu düzenlemeleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
-
60-72 aylık okul öncesi çocukların duygu düzenleme becerileri ile empati becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
-
Okul öncesi dönem çocuklarının duygu düzenleme becerileri ile anne, baba ve öğretmenlerinin duygu sosyalleştirme davranışlarının incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmenlerinin duygu düzenleme stratejileri ile çocukların duygularına vermeyi tercih ettikleri tepkiler arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ersay E. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitime devam eden 4-5 yaşındaki çocukların yılmazlık özellikleri ve yılmazlığı destekleyici faktörlerin incelenmesi
ERSAY E. (Danışman)