Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin İklim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görsel İmajları

VI. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 2 - 03 Kasım 2023

Opinions of Teacher Candidates on Noise, Light and Visual Pollution

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences, Türkiye, 24 Nisan - 24 Haziran 2023

FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YER ALAN “DEPREM” KAVRAMININ KARŞILAŞTIRILMALI İNCELENMESİ

9th International Conference on Multidisciplinary Sciences (9th icomus), Antalya, Türkiye, 24 - 29 Nisan 2023, ss.160-170

Covid-19 Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim ile Yürütülen Fen Bilimleri Dersine Yönelik Görüşleri

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 Kasım 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Covid-19 Sürecinde Ortaokul Öğrencilerinin Çevre ve Çevre Sorunlarına Yönelik Görüşleri

5. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

En Güçlü, En Uzun ve En Güzel İskelet Benim İskeletim: Bir STEAM Etkinliği

II. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları (Second International Learning, Teaching and Educational Research Congress-ILTER) Kongresi, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019

Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanlarını Tanıma Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Second International Learning, Teaching and Educational Research Congress - ILTER (II. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi), Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019

Bilim İnsanlarını Tanıyor Muyuz?

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (13. UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.438

Ortaokul Öğrencilerinin “Atom” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görsel İmajları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (13. UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.436

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Bilim İnsanı” Kavramına İlişkin Görsel İmgeleri

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi (International Learning, Teaching and Educational Research Congress-ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.513-516

Ortaokul Öğrencilerinin “Canlı” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Görsel İmajları

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi (International Learning, Teaching and Educational Research Congress-ILTER), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.67-68

Ölçme Araçlarının Öğrenmeye Etkisinin Araştırılması: Çoktan Seçmeli Test Örneği

Vth International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Fen Öğretiminde Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kavramsal Değişim Üzerine Etkisi

II nd International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Sürdürülebilir Kalkınma: Çocukların Üst bilişsel Farkındalıkları ile İlişkisi Nedir?

II nd International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Ortaöğretime Geçişte Uygulanan Merkezi Ortak Sınavlara İlişkin Görüşleri

IV. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (EPOD) (Uluslararası Katılımlı), Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2014

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarına Yönelik Metaforik Algıları

Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları

1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012

The Effects of Technology Teaching Materials on Students’ Image of Scientists

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011 identifier

The effects of technology teaching materials on students' image of scientists

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2371-2376 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitap & Kitap Bölümleri

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GÜNCEL BAKIŞ - IX, İlbilge DÖKME,Ahmet Volkan YÜZÜAK, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.109-120, 2023

Ortaokul Öğrencilerinin Küresel İklim Değişikliği Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması

Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılında Eğitim Araştırmaları, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, UZEL NURCAN, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-82, 2023

Impact of Common Knowledge Construction Model on the Conceptual Change in Science Education

New Horizons in Educational Sciences - I, Turhan Çetin, Ayfer Şahin, Almasa Mulalıc, Nudzejma Obralıc, Editör, Lambert Academic Publishing, Riga, ss.268-284, 2018

1,2,3,4,5. ÜNİTELER

Milli Eğitim Bakanlığı 7 ve 8. Sınıf, Çevre Eğitimi Dersi Öğretim Materyali, , Editör, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI YAYINEVİ, Ankara, ss.1-174, 2016

Impact of Common Knowledge Construction Model on the Nature of Science

Education in the 21st Century-Theory and Practice, Irina KOLEVA, Recep EFE, Emin ATASOY, Zdravka Blagoeva KOSTOVA, Editör, Kliment Ohridski University, Sofija, ss.71-85, 2016

The Solar System and Beyond: The Puzzle of the Space” on Students’ Academic Achievement

Issues on Education and Research, PapanikosGregory T., Editör, Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.289-297, 2013
Metrikler

Yayın

80

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

62

Proje

9

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları