Yayınlar & Eserler

Makaleler 78
Tümü (78)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (41)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 67

1. RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FELSEFİ KAVRAMLAR BAKIMINDAN İNCELENMESİ

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ ( U T E K 2 0 1 9 ), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

4. Examination Of Preschool Children’s Knowledge Levels About Synonyms

6.Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Okul Öncesi Dönemde Farklı Bir Sosyal Duygusal Öğrenme Programı: You Can Do It (Yapabilirsin)

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019), Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.854-857, (Özet Bildiri)

6. TÜRKİYE ve JAPONYA OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SİSTEMLERİNİNKARŞILAŞTIRILMASI

İNES ULUSLAR ARASI KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. İlkokul Algısı: YazıFarkındalığı Becerilerine Göre Farklılaşmakta Mıdır?

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

9. A Review of Metacognition Assessment in Early Childhood

5th International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

11. Dünyada Kullanılan Çevre Eğitim Programları.

5ht. International Early Childhood Education Congress, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İletişimci Biçimleri ile Çocukların Sosyal Davranışları Arasındaki ilişkinin İncelenmesi

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.279-280, (Özet Bildiri)

16. Coombes Yaklaşımı: Deneyimleyerek ve Açık Hava Müfredatı ile Öğrenme

5. UuluslararasıOkul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

17. Hasta Olan ve Olmayan 5-6 Yaş Çocuklarının Doktor, Hemşire ve Hastane Algılarının İncelenmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.354-355, (Özet Bildiri)

18. Suriyeli Mülteci Çocukların Göç Sonrası Uyum Süreçleri

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Türkiye’de Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Lisansütü Tezlerin İncelenmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.70, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Erken Çocukluk Eğitiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Orman Okulları

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Evaluation of Early Childhood Education in Turkey

69th OMEP World Assembly and International Conference, Virovitica, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

24. Development of a Metacognitive Thinking Test for Turkish Preschool Children

OMEP 69th World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

25. A Model Example In Preschool Education: Socratic Method

69th OMEP World Assembly and Conference, OPATIJA, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.207, (Özet Bildiri)

26. Examining the Relationship Between Pre-School Teachers’ Communicator Style and Children’s SocialSkills

69th OMEP World Assembly and International Conference, OPATIJA, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.208, (Özet Bildiri)

27. 5-12 Yaşları Arasındaki Hasta Çocukların İnsan çizimlerinin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2401-2402, (Özet Bildiri)

28. Çocukların Felsefi Kavramlara İlişkin Algılarının İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

29. 5-6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyleri ve Sanat Eleştirilerinin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2392-2393, (Özet Bildiri)

30. DEVELOPMENT OF ENVIRONMENT SCALE FOR CHILDREN

2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.176, (Özet Bildiri)

31. The Analysis of the Practices Regarding Preschool Period Life Skills

The 8th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, Prague, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

33. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 4 6 Yaş Çocukların Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Ve Bakış Açısı Alma Becerilerinin Anne Baba Öğrenim Düzeyi İle İlişkinin İncelenmesi

Sosyal Ve Beşeri Bilimlere Küresel Yaklaşımlar Kuram Ve Uygulamalar Uluslararası Sempozyum Polonya Bilimler Akademisi, Bükreş, Polonya, 16 - 18 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Türkiye de erken çocukluk dönemindeki çocukların dil gelişimleriile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi

ERPA International Congresses on Education, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

36. Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Oyun Etkinliklerinin 5 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

37. Okul Öncesi Eğitimi Alanında Çalışan Öğretmenlerin Aile Eğitim Stratejilerine ilişkin Görüşlerinin Kıdem Durumuna Göre İncelenmesi

III.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

38. Erken Çocukluk eğitim program ve yaklaşımlarının nitelik açısından değerlendirilmesi

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)

41. Ögretmen Çocuk İlişkisinin Çocuk Davranışları Üzerindeki Etkisinin incelenmesi

II. Uluslararasi Avrasya Egitim Arastirmalari Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

42. Okul Öncesi Öğretmenlerin Aile İletişim Etkinliklerini Uygulamaları ile ilgili Görüşlerinin İncelenmesi

II. INTERNATIONAL EURASION EDUCATİONAL RESEAECH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

43. Öğretmen Çocuk İlişkisinin Çocuk Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

44. Okul Öncesi Öğretmenlerin Aile İletişim Etkinliklerini Uygulamları İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

45. Program Niteliği Değerlendirme Ölçeği Geliştirme Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

46. okulöncesiaileiletişim etkinlikleriniuygulamalarıile ilgiligörüşlerinin incelenmesi

ejer congress 2015, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.75-77, (Özet Bildiri)

49. OKULÖNCESİ KURUMLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN EBEVEYNLERE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

23. ULUSAL EĞİTİMBİLİMLERİ KURULTAYI, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.342, (Özet Bildiri)

50. An Examination of Turkish preschool curriculum's effect on children's concept acquisition

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.594-599, (Tam Metin Bildiri) identifier

51. Montessori yaklaşımın çocukların kavram edinimi üzerindeki etkisinin incelenmesi

3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2012, (Tam Metin Bildiri)

52. Zihinsel Engelli Çocukların Sosyal Gelişim Özelliklerinin Değerlendirilmesi

20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi ”Öğretmen Yetiştirme”, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.186-187, (Özet Bildiri)

53. A Review Of the Children s Rights in printed Media

26. OMEP World Congress, 11 - 13 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)

54. Çocukları Suça İten Ailesel Nedenler

I.Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)

55. Çocuk İşçiliği İle Eğitim Yoluyla Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi

Uluslararası Katılımlı 2.Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.159-165, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. Çocuk İşçiliği İle Eğitim Yolu İle Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

57. Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı oluşturulan hizmet içi eğitim programının öğretmen ebeneyn ilişkisine etkisinin incelenmesi

Uluslararası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.279-290, (Tam Metin Bildiri)

58. Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı

Uluslar arası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.89-98, (Tam Metin Bildiri)

59. Anne Eğitim Programının 4 6 Yaş Çocuğu Olan Alt Sosyoekonomik Düzeydeki Annelerin ve Babaların Aile İlişkilerini Algılamamsına Etkisi

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2003, cilt.3, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

60. Aile Eğitim Modeli Dünya da ve Türkiye deki Uygulamalar

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ POLİTİKALARI:YAYGINLAŞMA, YÖNETİŞİM VE YAPILAR, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2003, ss.13-69

61. Gazi Erken Çocukluk Gelişimi Değerlendirme Aracının(GEÇDA) Geliştirilme Süreci

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu-Geleceğe Bakış, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2002, ss.70-73, (Tam Metin Bildiri)

62. Gazi Erken Çocukluk Değerlendirme Aracının GEÇDA Geliştirme Süreci

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2002, ss.70-74, (Tam Metin Bildiri)

64. Anaokulu Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi

” IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)

65. Erken Çocukluk ve Eğitim Programları

Ulusal Ev Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 01 Ocak 1997, ss.238-245, (Tam Metin Bildiri)

66. 0 4 yaş anne eğitim programının değerlendirilmesi

Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 1995, (Tam Metin Bildiri)

67. Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasında Aile Eğitimine Dayalı Modeller

T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 1993
Kitaplar 77

1. Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim: Kanada

Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Zeynep Fulya Temel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-224, 2023

2. Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, 2019

3. The Whariki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.169-197, 2019

4. Erken Çocukluk Döneminde Yaşam Becerileri Eğitimi

Gelişimsel Destek Programları Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.202-222, 2018

5. Dil Gelişimi Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları: Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Z. Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık ve Mühendislik, Ankara, ss.29-126, 2018

6. Beden Yetersizliği ve Süreğen Hastalığı Olan Çocuklar

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Özel Gereksinimli Çocuklar, Neriman Aral, Figen Gürsoy, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.114-145, 2018

7. Te Whariki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, PRof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.169-197, 2018

8. Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-265, 2018

9. Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.328-360, 2018

10. Dil Gelişim Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.30-126, 2018

11. Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erkenokuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-87, 2018

12. Dil Gelişimi Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık, Ankara, ss.29-126, 2018

13. Görme Yetersizliği Olan Çocuklar

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Özel Gereksinimli Çocuklar, Neriman Aral, Figen Gürsoy, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.178-211, 2018

14. Eğitim Programlarında Çocuğun Gelişiminin Değerlendirilmesi

Gelişimsel Destek Programları Tanımlar ve Programlar, Zeyenp Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.96-134, 2018

15. Montessori Eğitim Yöntemi

Erken Çocukluk Döneminde Yaklaşımlar ve Programlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.141-190, 2018

16. Dil Gelişim Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları, Temel Zeynep Fulya, Aral Neriman, Editör, HEDEF CS, Ankara, ss.29-126, 2018

17. Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.104-128, 2017

18. Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.10-29, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

19. Decroly Okulları

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.202-222, 2017

20. orman okulları

okul öncesi eğitimde alternatif yaklaşımlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.275-292, 2017

21. Pikler Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Temel Z. Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.226-248, 2017

22. The Whariki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.171-200, 2017

23. HOLİSTİK EĞİTİM YAKLAŞIMI

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ALTERNATİF YAKLAŞIMLAR, PROF. DR. Z. FULYA TEMEL, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.250-273, 2017

24. Piramit Metodu

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.148-169, 2017

25. Reggio Emilia yaklaşımından bir yansıma:Tiyatro perdesi projesi.

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ALTERNATİF YAKLAŞIMLAR, Temel, Zeynep Fulya, Editör, Hedef Cs, ss.133-146, 2017

26. Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-264, 2017

27. Proje yaklaşımı

Okul öncesi eğitimde öğretim yöntemleri, Prof. Dr. Rengin ZEMBAT, Editör, HedefCS, ss.103-136, 2017

28. Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.64-87, 2017

31. Montessori eğitim yöntemi

Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.142-192, 2016

32. Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14 Okul Öncesinde Alternatif Yaklaşımlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.101-132, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

33. Te Whàriki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.157-185, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

34. Erken Okuryazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, TEMEL, FULYA, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.244-264, 2015

35. Yazı farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık, ZEYNEP FULYA TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-89, 2015

36. Reggio Emilia yaklaşımı ve uygulamaları

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, , Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.101-132, 2015

37. Pramit Metodu

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef Cs Yayın, Ankara, ss.133-156, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

38. Okul öncesi eğitimde proje yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Öğretim Yöntemleri Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat Rengin, Editör, Hedef Yayın, Ankara, ss.103-136, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

39. Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, Temel,Zeynep Fulya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.327-362, 2015

40. Erken okur-yazarlıkla ilgili etkinlik örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 8, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.243-264, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

41. İlk yıllar programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.187-216, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

42. Yazı farkındalığı becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 8, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.63-88, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

44. Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 7, ZEYNEP FULYA TEMEL-AYSEL KÖKSAL AKYOL-PINAR BAYHAN, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.107-138, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

45. Yazı Farkındalığı Becerileri

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 4, TEMEL FULYA, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.66-89, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

46. Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi eğitim 7, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, ss.65-90, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

49. Erken çocukluk eğitiminde aile katılım çalışmaları

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılımı Çalışmaları, Temel Fulya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.328-357, 2010

60. Anne Baba Çocuk İletişimi

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.43-67, 2003

61. Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme II

Aile ve Çocuk Eğitimi Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.144-161, 2003

62. Anne Baba Çocuk İletişimi

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.100-123, 2003

63. Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme I

Aile ve Çocuk Eğitimi Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.124-143, 2003

64. Kardeşler Arası İlişkiler

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.106-125, 2003

65. Kardeşler Arası İlişkiler

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.162-181, 2003

66. Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.68-87, 2003

67. Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme II

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.88-105, 2003
Metrikler

Yayın

225

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

130

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

256

Proje

10

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları