SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
GELİŞİMSEL DİL GECİKMESİ TANILI ÇOCUKLARIN OYUN SÜRECİNDE ANNELERİYLE OLAN İLİŞKİLERİ
EĞİTİMDE YENİ YAKLAŞIMLAR DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.34-51, 2023 (Hakemli Dergi)
SÖZEL DİL BECERİLERİ EĞİTİM PROGRAMI (SÖDBEP)’İN HIZLI İSİMLENDİRME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.42, ss.150-166, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitimde Üst Bilişsel Becerileri Destekleyen Öğrenme Süreçlerinin İncelenmesi
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi
, sa.5, ss.582-602, 2022 (Hakemli Dergi)
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi e-ISSN:2146-5983 Yıl: 2022 Sayı: 62 Sayfa:431-454
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.62, ss.431-454, 2022 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerin Alan Gezisi Düzenlemeye İlişkin Öz- Yeterlilik İnançlarının İncelenmesi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.46-58, 2021 (Hakemli Dergi)
Learning İnvitations in Reggio Emilia approach:Acase study
EDUCATION 3-13 THE PROFESSIONAL JOURNAL FOR PRIMARY EDUCATION
, cilt.49, sa.6, ss.703-715, 2021 (ESCI)
Development Of “ Environmental Scale For Children"
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.4, ss.11-21, 2021 (Hakemli Dergi)
İki Dilli Çocuklar için Türkçe Değerlendirme Aracı (İÇ-TDA)”nın Geliştirilmesi ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.686-707, 2021 (Hakemli Dergi)
Matematikte Erken Değerlendirme Araçları (TEAM)nın Türkçeye Uyarlanması
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.19-42, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitim Programı Kalite Değerlendirme Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.62-81, 2020 (Hakemli Dergi)
Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yaşadıkça Eğitim
, cilt.34, sa.2, ss.384-405, 2020 (Hakemli Dergi)
Erken Çocukluk Dönemi Dil Gelişiminde Cinsiyet Değişkeni: Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Meta Analizi
International Journal of Languages Education
, cilt.8, sa.2, ss.285-303, 2020 (Hakemli Dergi)
SOKRATİK YÖNTEME DAYALI EĞİTİM PROGRAMININ 5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN ÇALIŞMA BELLEKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.892-905, 2019 (Hakemli Dergi)
farklı eğitim modelleri kullanılarak uygulanan aile eğitim ve aile katılım programlarının ebeveynlerin görüşlerine etkisinin incelenmesi
üçüncü sektör sosyal ekonomi
, cilt.53, sa.2, ss.613-636, 2018 (Hakemli Dergi)
HASTANEYE YATMA DENEYİMİ OLAN VE OLMAYAN 5-6 YAŞÇOCUKLARININ DOKTOR, HEMŞİRE VE HASTANEALGILARININ İNCELENMESİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.22, ss.251-278, 2018 (Hakemli Dergi)
Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.143-174, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Oncesi Donemde Yaygın Olarak Kullanilan Dil Gelisim Testlerinin Semantik Acidan Incelenmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching
, cilt.6, sa.1, ss.566-590, 2018 (Hakemli Dergi)
FARKLI EĞİTİM MODELLERİ KULLANILARAK UYGULANAN AİLEEĞİTİM VE AİLE KATILIM PROGRAMLARININ EBEVEYNLERİNGÖRÜŞLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.53, sa.2, ss.613-636, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitimi Alanında Çalışan Öğretmenlerin aile Eğitim Stratejilerine İlişkin Görüşlerinin Kıdem Durumuna Göre İncelenmesi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.225-250, 2017 (Hakemli Dergi)
okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerin aile eğitimi stratejilerine ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi
KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.2, ss.225-249, 2017 (Hakemli Dergi)
Neden zorunlu okul öncesi eğitim?
Öğretmen Dünyası
, cilt.38, ss.43-45, 2017 (Hakemsiz Dergi)
Ceza İnfaz Kurumlarındaki Annelerin Çocuk YetiştirmeTutumlarının İncelenmesi1
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.5, ss.2127-2142, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin High Scope Yaklaşımı İle Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, sa.5, ss.2481-2500, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin High Scope Yaklaşımıİnançları ile Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkininİncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.5, ss.2481-2500, 2016 (Hakemli Dergi)
MONTESSORI EĞİTİM KURUMLARINDAKİ ÇOCUKLARIN GÖRSEL ALGI VE ÇİZİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.5, ss.2595-2608, 2016 (Hakemli Dergi)
MONTESSORI EĞİTİM KURUMLARINDAKİ ÇOCUKLARIN GÖRSEL ALGI VE ÇİZİM BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.5, ss.2595-2608, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğretmenleri 1 Sınıf Öğrencileri ve AilelerininOkul Öncesi Eğitimi ve Öğretmenini Algılamalarının MetaforYolu ile İncelenmesi
Kastamonu Epğitim Dergisi
, cilt.24, sa.5, ss.2609-2624, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Kurumlarda Görev Yapan Öğretmenlerin Aile Katılım Çalışmalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.737-755, 2016 (Hakemli Dergi)
Bilissel gelisim egitim programının 5 6 yas çocuklarının dikkat algı ve bellek gelisimlerine etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.25-49, 2016 (Hakemli Dergi)
BİLİŞSEL GELİŞİM EĞİTİM PROGRAMININ 5 6 YAŞÇOCUKLARININ DİKKAT ALGI ve BELLEKGELİŞİMLERİNE ETKİSİ
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.25-49, 2016 (Hakemli Dergi)
OKUL ÖNCESİ KURUMLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN AİLEKATILIM ÇALIŞMALARINA YÖNELİK TUTUMLARIN İNCELENMESİ
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.24, sa.2, ss.755-770, 2016 (Hakemli Dergi)
4 6 Yaşları Arasındaki Çocukların Çizimlerindeki Aile Algılarının Belirlenmesi
Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.10, sa.7, ss.575-598, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Nitelikli Bir Okul Öncesi Eğitim Programında Bulunması Gereken Özelliklere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.663-684, 2015 (Hakemli Dergi)
Erken Çocukluk Döneminde Alfabe Bilgisinin Desteklenmesi
Eğitimci Öğretmen Dergisi
, cilt.7, sa.27, ss.9-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Montessori Yaklaşımın Çocukların Kavram Edinimi ÜzerindekiEtkisinin İncelenmesi
İlköğretim OnlineDergisi
, cilt.13, sa.1, ss.223-234, 2014 (Hakemli Dergi)
Erken Çocukluk Dönemi Fen ve Matematik Eğitimi İçerik Standartları Değerlendirme Araçlarının Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.21, ss.1625-1640, 2013 (Hakemli Dergi)
Examination of Turkish Preschool Curriculum s Effect on Children s Consept Acquisition
Procedia-Social and Behavior Sciences Journal
, sa.47, ss.594-599, 2012 (Hakemli Dergi)
İki dilli ve Tek Dilli Çocuklarda Dil Gelişimi Okuma Olgunluğu İlişkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.145-158, 2011 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE VE AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ NDE ANASINIFINA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN OYUN DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Kırıkkale Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.279-298, 2011 (Hakemli Dergi)
Comparison of Abuse Potentials of Teacher Candidates Receiving Education in Different Departments
The International Journal Of Learninig
, cilt.17, sa.7, ss.125-137, 2010 (Hakemli Dergi)
A Research Study on Maintaining Girls’ Commitment to Education in Turkey
The International Journal of Learning
, cilt.17, sa.5, ss.407-421, 2010 (Scopus)
Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı oluşturulan hizmet içi eğitimin öğretmenlerin öğretmenlikle ilgili bazı görüşlerine etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.25-36, 2008 (Hakemli Dergi)
Erken Çocukluk Döneminde İkinci Dil Kazanımı
Türk Dili, Dil ve Edebiyat Dergisi
, sa.640, ss.294-298, 2005 (Hakemli Dergi)
Erken Çocukluk Döneminde İki Dillilik
Türk Dili, Dil ve Edebiyat Dergisi
, sa.637, ss.65-72, 2005 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Eğitimde Yeni Yaklaşımlar
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi
, sa.62, ss.70, 2005 (Hakemli Dergi)
İki Dilli ve Çocuk Kültürlü Ortamlarda Yetişen Çocuklar İçin Ana Dilinin Gerekliliği
Türk Dili Edebiyat Dergisi
, sa.495, ss.45, 2003 (Hakemli Dergi)
Erken Çocukluk Döneminde Anlam Bilgisinin Gelişimi
Türk Dili, Dil ve Edebiyat Dergisi
, sa.562, ss.301-306, 1998 (Hakemli Dergi)
Anne Çocuk Eğitim Programı ve Yaygınlaştırılması
Çağdaş Eğitim
, sa.247, ss.8-10, 1998 (Hakemli Dergi)
Montessori nin görüşleri ve egitim yaklaşımı
Okul Öncesi Eğitimi Dergisi
, ss.18-22, 1994 (Hakemli Dergi)
Aile eğitiminde Head Start yaklaşımı
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.24, ss.8-11, 1992 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İlkokul Algısı: YazıFarkındalığı Becerilerine Göre Farklılaşmakta Mıdır?
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
A Review of Metacognition Assessment in Early Childhood
5th International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Uygulanan Yaşam Becerisi Eğitim Programının Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Dünyada Kullanılan Çevre Eğitim Programları.
5ht. International Early Childhood Education Congress, 19 - 21 Ekim 2017
Akademisyenlerin Üstün Yetenekli Çocukların Gelişim ve Eğitimlerine İlişkin Bilgi ve Farkındalık Düzeyleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Okul öncesi dönem 48-66 ay çocuklarına Etkileşimli Kitap Okuma Programı’xxnın yazı farkındalığına etkisinin incelenmesi
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
İki Dilli Çocuklar İçin Dil Gelişimi Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi: Pilot Çalışma
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Okul Öncesi Öğretmenlerinin İletişimci Biçimleri ile Çocukların Sosyal Davranışları Arasındaki ilişkinin İncelenmesi
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.279-280
Coombes Yaklaşımı: Deneyimleyerek ve Açık Hava Müfredatı ile Öğrenme
5. UuluslararasıOkul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Hasta Olan ve Olmayan 5-6 Yaş Çocuklarının Doktor, Hemşire ve Hastane Algılarının İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.354-355
Suriyeli Mülteci Çocukların Göç Sonrası Uyum Süreçleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Oyun Etkinliklerini İçeren Eğitim Programının 5 Yaş Grubu Çocukların İşbirliği Davranışlarına Etkisi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Türkiye’de Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Lisansütü Tezlerin İncelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.70
Erken Çocukluk Eğitiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Orman Okulları
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
İki dilli çocuklar için dil gelişimi değerlendirme aracının geliştirilmesi: pilot çalışma
5. uluslararsı okul öncesi eğitimi kongresi, 18 - 21 Ekim 2017
Development of a Metacognitive Thinking Test for Turkish Preschool Children
OMEP 69th World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017
A Model Example In Preschool Education: Socratic Method
69th OMEP World Assembly and Conference, OPATIJA, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.207
Examining the Relationship Between Pre-School Teachers’ Communicator Style and Children’s SocialSkills
69th OMEP World Assembly and International Conference, OPATIJA, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.208
DEVELOPMENT OF ENVIRONMENT SCALE FOR CHILDREN
2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.176
The Analysis of the Practices Regarding Preschool Period Life Skills
The 8th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, Prague, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016
The Effect of Pyramid method adapted to Turkish preschool education program on the reseptive and expressive language scales of 5 years old children a plot study
The IIER, Berlin, Almanya, 3 - 04 Ekim 2016
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 4 6 Yaş Çocukların Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Ve Bakış Açısı Alma Becerilerinin Anne Baba Öğrenim Düzeyi İle İlişkinin İncelenmesi
Sosyal Ve Beşeri Bilimlere Küresel Yaklaşımlar Kuram Ve Uygulamalar Uluslararası Sempozyum Polonya Bilimler Akademisi, Bükreş, Polonya, 16 - 18 Eylül 2016
3 6 yaş çocuklarına yönelik olarak yayımlanan resimli çocuk kitaplarının iç ve dış yapı özelliklerinin incelenmesi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 04 Eylül 2014 - 06 Eylül 2016
Türkiye de erken çocukluk dönemindeki çocukların dil gelişimleriile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016
Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Oyun Etkinliklerinin 5 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Okul Öncesi Eğitimi Alanında Çalışan Öğretmenlerin Aile Eğitim Stratejilerine ilişkin Görüşlerinin Kıdem Durumuna Göre İncelenmesi
III.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Erken Çocukluk eğitim program ve yaklaşımlarının nitelik açısından değerlendirilmesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2016
İGEDER Erken Çocukluk Eğitimine Yeni Bir Alternatif Piramit Metodu
İGEDER, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Tutum ve Görüşleri
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015
Ögretmen Çocuk İlişkisinin Çocuk Davranışları Üzerindeki Etkisinin incelenmesi
II. Uluslararasi Avrasya Egitim Arastirmalari Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Okul Öncesi Öğretmenlerin Aile İletişim Etkinliklerini Uygulamaları ile ilgili Görüşlerinin İncelenmesi
II. INTERNATIONAL EURASION EDUCATİONAL RESEAECH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Öğretmen Çocuk İlişkisinin Çocuk Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
Okul Öncesi Öğretmenlerin Aile İletişim Etkinliklerini Uygulamları İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
2.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 12 Haziran 2015
Program Niteliği Değerlendirme Ölçeği Geliştirme Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015
okulöncesiaileiletişim etkinlikleriniuygulamalarıile ilgiligörüşlerinin incelenmesi
ejer congress 2015, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.75-77
Okul Öncesi Çocuklar İçin Hazırlanmış Olan Çevre Eğitim Programının Çocukların Çevreye Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
4. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2015
Okul Öncesi Kurumlarda Görev Yapan Öğretmenlerin Aile Katılım Çalışmalarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
OKULÖNCESİ KURUMLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN EBEVEYNLERE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ
23. ULUSAL EĞİTİMBİLİMLERİ KURULTAYI, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.342
Montessori yaklaşımın çocukların kavram edinimi üzerindeki etkisinin incelenmesi
3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2012
Zihinsel Engelli Çocukların Sosyal Gelişim Özelliklerinin Değerlendirilmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi ”Öğretmen Yetiştirme”, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.186-187
A Review Of the Children s Rights in printed Media
26. OMEP World Congress, 11 - 13 Ağustos 2010
Çocukları Suça İten Ailesel Nedenler
I.Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2009
Çocuk İşçiliği İle Eğitim Yoluyla Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi
Uluslararası Katılımlı 2.Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.159-165
Çocuk İşçiliği İle Eğitim Yolu İle Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi
Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı oluşturulan hizmet içi eğitim programının öğretmen ebeneyn ilişkisine etkisinin incelenmesi
Uluslararası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.279-290
Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı
Uluslar arası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.89-98
Anne Eğitim Programının 4 6 Yaş Çocuğu Olan Alt Sosyoekonomik Düzeydeki Annelerin ve Babaların Aile İlişkilerini Algılamamsına Etkisi
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2003, cilt.3
Aile Eğitim Modeli Dünya da ve Türkiye deki Uygulamalar
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ POLİTİKALARI:YAYGINLAŞMA, YÖNETİŞİM VE YAPILAR, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2003, ss.13-69
Gazi Erken Çocukluk Gelişimi Değerlendirme Aracının(GEÇDA) Geliştirilme Süreci
Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu-Geleceğe Bakış, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2002, ss.70-73
Gazi Erken Çocukluk Değerlendirme Aracının GEÇDA Geliştirme Süreci
Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2002, ss.70-74
Anaokulu Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1999
Anaokulu Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
” IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997
Erken Çocukluk ve Eğitim Programları
Ulusal Ev Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 01 Ocak 1997, ss.238-245
0 4 yaş anne eğitim programının değerlendirilmesi
Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 1995
Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasında Aile Eğitimine Dayalı Modeller
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 1993
Kitap & Kitap Bölümleri
Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim: Kanada
Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Zeynep Fulya Temel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-224, 2023
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar
İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, 2019
The Whariki Programı
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.169-197, 2019
Erken Çocukluk Döneminde Yaşam Becerileri Eğitimi
Gelişimsel Destek Programları Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.202-222, 2018
Dil Gelişimi Alanı Destek Programları
Gelişimsel Destek Programları: Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Z. Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık ve Mühendislik, Ankara, ss.29-126, 2018
Beden Yetersizliği ve Süreğen Hastalığı Olan Çocuklar
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Özel Gereksinimli Çocuklar, Neriman Aral, Figen Gürsoy, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.114-145, 2018
Te Whariki Programı
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, PRof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.169-197, 2018
Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri
Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-265, 2018
Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları
Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.328-360, 2018
Dil Gelişim Alanı Destek Programları
Gelişimsel Destek Programları Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.30-126, 2018
Yazı Farkındalığı Becerileri
Dil ve Erkenokuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-87, 2018
Dil Gelişimi Alanı Destek Programları
Gelişimsel Destek Programları, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık, Ankara, ss.29-126, 2018
Görme Yetersizliği Olan Çocuklar
Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Özel Gereksinimli Çocuklar, Neriman Aral, Figen Gürsoy, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.178-211, 2018
Eğitim Programlarında Çocuğun Gelişiminin Değerlendirilmesi
Gelişimsel Destek Programları Tanımlar ve Programlar, Zeyenp Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.96-134, 2018
Montessori Eğitim Yöntemi
Erken Çocukluk Döneminde Yaklaşımlar ve Programlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.141-190, 2018
Dil Gelişim Alanı Destek Programları
Gelişimsel Destek Programları, Temel Zeynep Fulya, Aral Neriman, Editör, HEDEF CS, Ankara, ss.29-126, 2018
Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.104-128, 2017
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.10-29, 2017
Decroly Okulları
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.202-222, 2017
orman okulları
okul öncesi eğitimde alternatif yaklaşımlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.275-292, 2017
Pikler Yaklaşımı
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Temel Z. Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.226-248, 2017
The Whariki Programı
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.171-200, 2017
HOLİSTİK EĞİTİM YAKLAŞIMI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ALTERNATİF YAKLAŞIMLAR, PROF. DR. Z. FULYA TEMEL, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.250-273, 2017
Piramit Metodu
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.148-169, 2017
Reggio Emilia yaklaşımından bir yansıma:Tiyatro perdesi projesi.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ALTERNATİF YAKLAŞIMLAR, Temel, Zeynep Fulya, Editör, Hedef Cs, ss.133-146, 2017
Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri
Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-264, 2017
Proje yaklaşımı
Okul öncesi eğitimde öğretim yöntemleri, Prof. Dr. Rengin ZEMBAT, Editör, HedefCS, ss.103-136, 2017
Yazı Farkındalığı Becerileri
Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.64-87, 2017
Ergen ve Gelişimi: Yetişkinliğe İlk Adım
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2016
Montessori eğitim yöntemi
Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.142-192, 2016
Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14 Okul Öncesinde Alternatif Yaklaşımlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.101-132, 2015
Te Whàriki Programı
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.157-185, 2015
Erken Okuryazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri
Dil ve Erken Okuryazarlık, TEMEL, FULYA, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.244-264, 2015
Yazı farkındalığı Becerileri
Dil ve Erken Okuryazarlık, ZEYNEP FULYA TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-89, 2015
Reggio Emilia yaklaşımı ve uygulamaları
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, , Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.101-132, 2015
Pramit Metodu
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef Cs Yayın, Ankara, ss.133-156, 2015
Okul öncesi eğitimde proje yaklaşımı
Okul Öncesi Eğitimde Öğretim Yöntemleri Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat Rengin, Editör, Hedef Yayın, Ankara, ss.103-136, 2015
Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları
Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, Temel,Zeynep Fulya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.327-362, 2015
Erken okur-yazarlıkla ilgili etkinlik örnekleri
Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 8, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.243-264, 2015
İlk yıllar programı
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.187-216, 2015
Yazı farkındalığı becerileri
Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 8, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.63-88, 2015
Erken çocuklukta dil edinimi
Vize Basın Yayın, Ankara, 2014
Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 7, ZEYNEP FULYA TEMEL-AYSEL KÖKSAL AKYOL-PINAR BAYHAN, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.107-138, 2014
Yazı Farkındalığı Becerileri
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 4, TEMEL FULYA, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.66-89, 2014
Yazı Farkındalığı Becerileri
Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi eğitim 7, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, ss.65-90, 2014
Aile eğitimi ve erken çocukluk eğitiminde aile katılım çalışmalar
Anı Yayıncılık, Ankara, 2013
Erken çocukluk eğitiminde aile katılım çalışmaları
Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılımı Çalışmaları, Temel Fulya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.328-357, 2010
MEB Aile Katılımı Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü Okul Öncesi Eğitimi Programı
Devlet Kitapları Müdürlüğü, 2006
Gazi Erken Çocukluk Gelişimi Değerlendirme Aracı GEÇDA
Rekmay, Ankara, 2005
Gazi erken çocukluk değerlendirme aracı GEÇDA
Rekmay, Ankara, 2005
Ergen ve Gelişimi
Nobel Yayıncılık, 2005
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
Aile Çocuk Eğitimi Programı 0 2 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Etkinlik Materyali
Duman Ofset, Ankara, 2003
Anne Baba Çocuk İletişimi
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.43-67, 2003
Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme II
Aile ve Çocuk Eğitimi Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.144-161, 2003
Anne Baba Çocuk İletişimi
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.100-123, 2003
Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme I
Aile ve Çocuk Eğitimi Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.124-143, 2003
Kardeşler Arası İlişkiler
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.106-125, 2003
Kardeşler Arası İlişkiler
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.162-181, 2003
Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.68-87, 2003
Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme II
Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.88-105, 2003
MEB Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı
MEB Yayınları, Ankara, 2002
Okul ÖncesiEğitimde Aile Katılımı Gazi Üniversitesi Anaokulu Anasınıfı Öğretmen El Kitabı
Yapa Yayın A.Ş., Ankara, 2001
Okul Öncesi Eğitime Ana-Baba Katılımı
Ya-Pa Yayınları, 2001
Ergen ve gelişimi yetişkinliğe ilk adım
Nobel, Ankara, 2001
Ankara?da Farklı Sosyoekonomik Düzeydeki Çocukların Gelişim Durumlarının Incelenmesi Üzerine Bir Araştırma
M.E.B. Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü, 1995
Okul öncesi eğitimdeaçık eğitim yaklaşımı
Yapa Yayın, İstanbul, 1991