Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FELSEFİ KAVRAMLAR BAKIMINDAN İNCELENMESİ

2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ ( U T E K 2 0 1 9 ), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019

Examination Of Preschool Children’s Knowledge Levels About Synonyms

6.Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Ekim 2019

Okul Öncesi Dönemde Farklı Bir Sosyal Duygusal Öğrenme Programı: You Can Do It (Yapabilirsin)

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019), Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.854-857

TÜRKİYE ve JAPONYA OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SİSTEMLERİNİNKARŞILAŞTIRILMASI

İNES ULUSLAR ARASI KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 02 Aralık 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

A Review of Metacognition Assessment in Early Childhood

5th International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017

Dünyada Kullanılan Çevre Eğitim Programları.

5ht. International Early Childhood Education Congress, 19 - 21 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de Okul Öncesi Dönem Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Lisansütü Tezlerin İncelenmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.70 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Eğitiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Orman Okulları

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation of Early Childhood Education in Turkey

69th OMEP World Assembly and International Conference, Virovitica, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Development of a Metacognitive Thinking Test for Turkish Preschool Children

OMEP 69th World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017

A Model Example In Preschool Education: Socratic Method

69th OMEP World Assembly and Conference, OPATIJA, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.207

Examining the Relationship Between Pre-School Teachers’ Communicator Style and Children’s SocialSkills

69th OMEP World Assembly and International Conference, OPATIJA, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.208

5-12 Yaşları Arasındaki Hasta Çocukların İnsan çizimlerinin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2401-2402

Çocukların Felsefi Kavramlara İlişkin Algılarının İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

5-6 Yaş Çocuklarının Görsel Algı Düzeyleri ve Sanat Eleştirilerinin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2392-2393

DEVELOPMENT OF ENVIRONMENT SCALE FOR CHILDREN

2nd International Conference onSocial Sciences and Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, ss.176

The Analysis of the Practices Regarding Preschool Period Life Skills

The 8th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, Prague, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016

Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 4 6 Yaş Çocukların Kişilerarası Problem Çözme Becerileri Ve Bakış Açısı Alma Becerilerinin Anne Baba Öğrenim Düzeyi İle İlişkinin İncelenmesi

Sosyal Ve Beşeri Bilimlere Küresel Yaklaşımlar Kuram Ve Uygulamalar Uluslararası Sempozyum Polonya Bilimler Akademisi, Bükreş, Polonya, 16 - 18 Eylül 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Oyun Etkinliklerinin 5 Yaş Grubu Çocukların Problem Çözme Becerilerine Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Ögretmen Çocuk İlişkisinin Çocuk Davranışları Üzerindeki Etkisinin incelenmesi

II. Uluslararasi Avrasya Egitim Arastirmalari Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Öğretmen Çocuk İlişkisinin Çocuk Davranışları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Program Niteliği Değerlendirme Ölçeği Geliştirme Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

An Examination of Turkish preschool curriculum's effect on children's concept acquisition

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.594-599 identifier

Montessori yaklaşımın çocukların kavram edinimi üzerindeki etkisinin incelenmesi

3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2012

Zihinsel Engelli Çocukların Sosyal Gelişim Özelliklerinin Değerlendirilmesi

20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi ”Öğretmen Yetiştirme”, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.186-187

Çocukları Suça İten Ailesel Nedenler

I.Uluslararası Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2009

Çocuk İşçiliği İle Eğitim Yoluyla Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi

Uluslararası Katılımlı 2.Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.159-165 Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk İşçiliği İle Eğitim Yolu İle Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

Yapılandırmacı yaklaşıma dayalı oluşturulan hizmet içi eğitim programının öğretmen ebeneyn ilişkisine etkisinin incelenmesi

Uluslararası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.279-290

Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı

Uluslar arası Çocuk, Aile ve Okul Bağlamında Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 30 Nisan - 03 Mayıs 2008, ss.89-98

Anne Eğitim Programının 4 6 Yaş Çocuğu Olan Alt Sosyoekonomik Düzeydeki Annelerin ve Babaların Aile İlişkilerini Algılamamsına Etkisi

Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Eylül 2003, cilt.3 Sürdürülebilir Kalkınma

Aile Eğitim Modeli Dünya da ve Türkiye deki Uygulamalar

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ POLİTİKALARI:YAYGINLAŞMA, YÖNETİŞİM VE YAPILAR, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2003, ss.13-69

Gazi Erken Çocukluk Gelişimi Değerlendirme Aracının(GEÇDA) Geliştirilme Süreci

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu-Geleceğe Bakış, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2002, ss.70-73

Gazi Erken Çocukluk Değerlendirme Aracının GEÇDA Geliştirme Süreci

Erken Çocukluk Gelişimi ve Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2002, ss.70-74

Erken Çocukluk ve Eğitim Programları

Ulusal Ev Ekonomisi Kongresi, Türkiye, 01 Ocak 1997, ss.238-245

0 4 yaş anne eğitim programının değerlendirilmesi

Mesleki ve Teknik Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 1995

Türkiye de Okul Öncesi Eğitimin Yaygınlaştırılmasında Aile Eğitimine Dayalı Modeller

T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim Genel Müdürlüğü, Ankara, Türkiye, 01 Aralık 1993

Kitap & Kitap Bölümleri

Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim: Kanada

Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Zeynep Fulya Temel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-224, 2023

Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, 2019

The Whariki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.169-197, 2019

Erken Çocukluk Döneminde Yaşam Becerileri Eğitimi

Gelişimsel Destek Programları Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.202-222, 2018

Dil Gelişimi Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları: Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Z. Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık ve Mühendislik, Ankara, ss.29-126, 2018

Beden Yetersizliği ve Süreğen Hastalığı Olan Çocuklar

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Özel Gereksinimli Çocuklar, Neriman Aral, Figen Gürsoy, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.114-145, 2018

Te Whariki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, PRof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.169-197, 2018

Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-265, 2018

Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.328-360, 2018

Dil Gelişim Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları Gelişim Alanlarına Göre Uygulama Örnekleri, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.30-126, 2018

Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erkenokuryazarlık, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-87, 2018

Dil Gelişimi Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları, Zeynep Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef CS Yayıncılık, Ankara, ss.29-126, 2018

Görme Yetersizliği Olan Çocuklar

Özel Gereksinimli Çocuklar ve Eğitimleri, Özel Gereksinimli Çocuklar, Neriman Aral, Figen Gürsoy, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.178-211, 2018

Eğitim Programlarında Çocuğun Gelişiminin Değerlendirilmesi

Gelişimsel Destek Programları Tanımlar ve Programlar, Zeyenp Fulya Temel, Neriman Aral, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.96-134, 2018

Montessori Eğitim Yöntemi

Erken Çocukluk Döneminde Yaklaşımlar ve Programlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.141-190, 2018

Dil Gelişim Alanı Destek Programları

Gelişimsel Destek Programları, Temel Zeynep Fulya, Aral Neriman, Editör, HEDEF CS, Ankara, ss.29-126, 2018

Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.104-128, 2017

Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.10-29, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Decroly Okulları

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.202-222, 2017

orman okulları

okul öncesi eğitimde alternatif yaklaşımlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef cs, Ankara, ss.275-292, 2017

Pikler Yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Temel Z. Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.226-248, 2017

The Whariki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.171-200, 2017

HOLİSTİK EĞİTİM YAKLAŞIMI

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ALTERNATİF YAKLAŞIMLAR, PROF. DR. Z. FULYA TEMEL, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.250-273, 2017

Piramit Metodu

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.148-169, 2017

Reggio Emilia yaklaşımından bir yansıma:Tiyatro perdesi projesi.

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ALTERNATİF YAKLAŞIMLAR, Temel, Zeynep Fulya, Editör, Hedef Cs, ss.133-146, 2017

Erken Okur-Yazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.243-264, 2017

Proje yaklaşımı

Okul öncesi eğitimde öğretim yöntemleri, Prof. Dr. Rengin ZEMBAT, Editör, HedefCS, ss.103-136, 2017

Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık, Temel, Fulya, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.64-87, 2017

Montessori eğitim yöntemi

Erken Çocukluk Eğitiminde Yaklaşımlar ve Programlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.142-192, 2016

Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14 Okul Öncesinde Alternatif Yaklaşımlar, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.101-132, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Te Whàriki Programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.157-185, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Okuryazarlıkla İlgili Etkinlik Örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık, TEMEL, FULYA, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.244-264, 2015

Yazı farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık, ZEYNEP FULYA TEMEL, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.63-89, 2015

Reggio Emilia yaklaşımı ve uygulamaları

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, , Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.101-132, 2015

Pramit Metodu

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef Cs Yayın, Ankara, ss.133-156, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi eğitimde proje yaklaşımı

Okul Öncesi Eğitimde Öğretim Yöntemleri Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 10, Zembat Rengin, Editör, Hedef Yayın, Ankara, ss.103-136, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları, Temel,Zeynep Fulya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.327-362, 2015

Erken okur-yazarlıkla ilgili etkinlik örnekleri

Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 8, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.243-264, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

İlk yıllar programı

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 14, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.187-216, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Yazı farkındalığı becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 8, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, Ankara, ss.63-88, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Reggio Emilia Yaklaşımı ve Uygulamalar

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 7, ZEYNEP FULYA TEMEL-AYSEL KÖKSAL AKYOL-PINAR BAYHAN, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.107-138, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Yazı Farkındalığı Becerileri

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim 4, TEMEL FULYA, Editör, Hedef CS Basın Yayın, Ankara, ss.66-89, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Yazı Farkındalığı Becerileri

Dil ve Erken Okuryazarlık Her Yönüyle Okul Öncesi eğitim 7, Temel Zeynep Fulya, Editör, Hedef CS Yayın, ss.65-90, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken çocukluk eğitiminde aile katılım çalışmaları

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılımı Çalışmaları, Temel Fulya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.328-357, 2010

Anne Baba Çocuk İletişimi

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.43-67, 2003

Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme II

Aile ve Çocuk Eğitimi Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.144-161, 2003

Anne Baba Çocuk İletişimi

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.100-123, 2003

Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme I

Aile ve Çocuk Eğitimi Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.124-143, 2003

Kardeşler Arası İlişkiler

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.106-125, 2003

Kardeşler Arası İlişkiler

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 2 4 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.162-181, 2003

Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.68-87, 2003

Çocukta Olumlu Davranış Geliştirme II

Aile ve Çocuk Eğitim Programı 4 6 Yaş Rehber Kitabı, , Editör, Duman Ofset, ss.88-105, 2003

Metrikler

Yayın

220

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

130

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

10

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

38

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları