Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (6)
Scopus (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
10. The role of concept images in solving geometric word problems
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.19, sa.3, ss.1321-1336, 2020 (Scopus)
11. Investigating the relationship between argumentation and proof from a representational perspective
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.20, sa.2, ss.131-148, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Öğrencilerin Düzlem Dönüşümlerine ait Ait Kavramsal Anlamalarının Geliştirdikleri İç Temsiller Kapsamında İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.395-422, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
1. Role of dynamic geometry environment affordances in reasoning: the missing square puzzle example
M-CTRAS Conference, Avusturya, 23 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
2. Öğrencilerin Tam Sayılarla Toplama Ve Çıkarma Yaparken Dokunmatik Ekranlı Tablette Sunulan Sanal Manipülatifleri Kullanmalarının İncelenmesi
Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - IV, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
3. İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Yarışmayı Teşvik Eden Etkinliklere Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - IV, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
4. Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Belirli İntegrale Yönelik Kavrayışlarının İncelenmesi
Uluslararası Genç Araştırmacılar Kongresi - IV, Türkiye, 26 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
6. Mathematical Understanding from the Perspective of Preservice Middle School Mathematics Teachers: Views and Reflections on Teaching
5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
8. The Role of Concept Images in Solving Word Problems Based on Real Life Situations
International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER-2018), 6 Eylül - 08 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
9. An intriguing cognitive technology to use in solving spatial geometry problems: 3D Pens
ProMath 2018, 29 - 31 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
10. Dörtgenlerin İlişkilendirilmesi
Ulusal Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu, Türkiye, 2 Şubat - 04 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
11. Ondalık Gösterim ile Kesirlerin İlişkilendirilmesinde Çark Modelinin Kullanılması
Ulusal Öğrenci Merkezli Etkinlik Sempozyumu, Türkiye, 2 - 04 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
12. Enhancing Students’ Spatial Visualization Through the Mathematical Activities Designed with 3D Pen
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. Examining the Relation between Argumentation and Proof by Focusing on Representations
27th International Conference on Educational Sciences(ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. Students’ Views on Using 3D Anaglyph Applets and Glasses to Foster Spatial Reasoning in Mathematics Instruction
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
15. Factor(s) Shaping The Geometrical Reasoning of Preservice Mathematics Teachers: Figure or Concept?
Contemporary Education Research Congress, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Using Virtual Manipulatives on iPads to PromoteYoung Children’xxs Mathematics Learning
MOYER PACKENHAM P. S., SHUMWAY J. F., BULLOCK E. K., ANDERSON PENCE K. L., TUCKER S. I., WESTENSKOW A., et al.
American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, 8 - 12 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
17. Matematiksel Kavramlara ait Tanımların Geometrik Muhakeme Sürecindeki Rolü
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
18. The Growth of Mathematical Understanding Elif s Engagement with Representations in Pirie Kieren Levels
13th International Congress on Mathematics Education, Hamburg, Almanya, 24 Temmuz - 31 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
19. Supporting preservice secondary mathematics teachers pedagogical content knowledge through designing mathematics manipulatives
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
20. Preservice Mathematics Teachers Engagement with Different Representations in Solving Geometric Locus Problems
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
21. College Students Collaborative Problem SolvingSkills An Investigation from the Cognitive Domain
International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2016), 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
22. Yeni Bir Araştırma Alanında Veri Toplama Sürecinin Planlanması ve Yürütülmesi iPad Uygulamalarında Sanal Manipülatifler
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
23. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Öteleme ve Dönme Dönüşümleriyle İlgili Matematiksel Anlamalarının Gelişiminde Sanal Manipülatiflerin Rolü
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
24. The Relationship Between Affordances of Virtual Manipulative Mathematics Apps and Young Children s Learning Performance and Efficiency
MOYER PACKENHAM P. S., BULLOCK E. K., WATTS C. M., TUCKER S. I., SHUMWAY J. F., ANDERSON PENCE K. L., et al.
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
25. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Geometri Derslerinde Sanal ve Fiziksel Manipülatif Kullanımıyla İlgili Deneyimleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
26. Developing research tools for young children s interactions with mathematics apps on the iPad
MOYER PACKENHAM P. S., ANDERSON PENCE K. L., SHUMWAY J. F., TUCKER S. I., WESTENSKOW A., BOYER THURGOOD J., et al.
12th Annual Hawaii International Conference on Education (HICE), Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Şubat 2014, ss.1685-1694, (Tam Metin Bildiri)
28. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Durumlarında Kullandıkları Öz Düzenleme Stratejileri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
29. Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yaparken Karşılaştıkları Güçlükler
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
30. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Dil Kullanımları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
31. Fakülte Okul İşbirliği Kapsamında Düzenlenen Okul Deneyimi I II ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin İşleyişinin Değerlendirilmesi Matematik Öğretmenleri
I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
32. What exactly do prospective secondary mathematics teachers understand from angle measurement
Frontiers in Science Education Research: An International Conference on Science and Mathematics Education Research, 22 - 24 Mart 2009, (Tam Metin Bildiri)
33. Öğretmen Adaylarının Geometrik Yer ve Metrik Kavramları İle İlgili Sahip Oldukları Kavram İmajlarının ve İmaj Gelişimleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
34. Öğretmen Adaylarının Fonksiyon Kavramıyla İlgili Görüşleri Fonksiyon bir küme midir ?
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
1. Geometri Öğretiminde Somut Materyal Kullanımı
Geometri Öğretiminde Farklı Yaklaşımlar, , Editör, Vizetek, ss.345-377, 2024
3. Matematiksel Problem Çözmede Temsillerin Rolü
Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Özgen Kemal,Kar Tuğrul,Çenberci Selin,Zengin Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.161-182, 2023
4. The Role of Virtual Manipulatives in High School Students’ Understanding of Geometric Transformations
International Perspectives on Teaching and Learning Mathematics with Virtual Manipulatives, Patricia S. Moyer-Packenham, Editör, Springer, ss.213-243, 2016