Articles
42
All (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (2)
Scopus (16)
TRDizin (19)
Other Publications (8)
2. Digital Game Playing Profiles of Gifted Students
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.2, pp.394-404, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
4. Öğrenme Analitiği Göstergelerini Raporlayan Açık Erişimli Çevrimiçi Bir Öğrenme Platformunun Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.4, pp.1822-1843, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
5. EĞİTSEL BİR PROBLEM OLARAK HİPER ORTAMDA KAYBOLMANIN ÖLÇÜLMESİ
BAYTEREK Journal of International Academic Research
, vol.5, no.2, pp.88-105, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
6. Determination of Critical and Priority Learning Analytics Indicators Using Delphi Technique
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.41, no.2, pp.697-728, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
10. Temel Bilgisayar Eğitimi Alanında Uzaktan Eğitimde Kullanılan Sınav Türleriyle Cinsiyetler Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.3, pp.48-54, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
13. Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Değerlendirilmesine İlişkin Sistematik Alanyazın Taraması
Ahmet keleşoğlu eğitim fakültesi dergisi
, vol.1, no.2, pp.99-120, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
14. Programlama Öğreniminde Görselleştirmenin Etkisi: Alice
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.3, pp.1376-1396, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
17. Programlama Öğretim Sürecinde Üstün Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.52, pp.107-137, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
18. The Effect of Digital Concept Maps in Online Learning Environments on Students’ Success and Disorientation
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, vol.7, no.1, pp.75-92, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
20. Dokunmatik Ekran için Öğretim Materyali Geliştirilmesi: Süreç ve Öneriler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, vol.7, no.1, pp.198-225, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
22. Development of a Web-Based Application for the Automatic Creation of Concept Maps
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.7, no.2, pp.349-364, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
23. Öğrenenlerin Sosyal Etkileşim Araçlarının Yer Aldığı Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Uyarlama Tercihleri ve Görüşleri
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.30, pp.1807-1831, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
24. Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.2, pp.501-523, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
25. Effects of Inquiry Types on States Related to Community of Inquiry in Online Learning Environments: An Explanatory Case Study
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, vol.8, no.2, pp.158-175, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
27. Bir Öğrenme Yönetim Sisteminin Öğretim Elemanları Tarafından Değerlendirilmesi Gazi Üniversitesi Örneği
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi
, vol.9, no.1, pp.1-12, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
28. Measuring Disorientation Based on the Needleman-Wunsch Algorithm
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, vol.16, no.2, pp.188-205, 2015 (SSCI)
30. Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, vol.2, no.1, pp.52-60, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
31. Web destekli örnek olay yönteminde yüz yüze etkileşimin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal ofTheory and Practice in Education
, vol.10, no.4, pp.918-941, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
32. İstatistiksel Veri Analizine İlişkin Genişleyebilir Bir Karar Ağacı Tasarımı
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, vol.7, no.3, pp.33-43, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
34. Bilgisayar Destekli Metin Okunabilirliği Analizi
türk eğitim bilimleri dergisi
, vol.7, no.4, pp.751-766, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
35. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kaygı Düzeyi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2009, no.3, pp.227-239, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
37. Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, vol.6, no.11, pp.19-32, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
25
1. Factors Influencing University and Department Choice Among Students in Turkey: A Comprehensive Analysis
International Conference on Education and Learning Sciences (ICOELS -25), Roma, Italy, 21 - 22 October 2025, (Summary Text)
2. Student views on moodle supported information technologies course
EDUCCON 2020, 12 December 2020, (Full Text)
4. Analysis of Game Types, Game Addiction Played by Secondary and High School Students Playing Digital Games
International Child and Information Safety Congress Dijital Games, 11 - 14 April 2018, (Full Text)
5. Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması
6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Turkey, 12 - 14 September 2018, (Summary Text)
6. Kişisel Değişkenlere ve Akademik Başarına Göre Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.
International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Turkey, 11 - 13 April 2018, (Summary Text)
7. Dijital Oyun Oynayan Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Oynadıkları Oyun Türleri, Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.
International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Turkey, 11 - 13 April 2018, (Full Text)
10. İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilere Scratch ile Programlama Öğretim Süreci ve Öğrenciler Tarafından Üretilen Ürünlerin İncelenmesi.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Turkey, 11 - 13 October 2017, pp.215, (Summary Text)
12. Comparison Of Online Environments Differing By The Type of Inquiry According To Motivation and Learning Strategies
European Conference on Educational Research 2017, Copenhagen, Denmark, 22 - 25 August 2017, (Summary Text)
13. Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2016), 6 - 08 October 2016, (Summary Text)
14. Cognitive Traces from the Perspective of Students Navigation Patterns
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 May 2016, (Summary Text)
15. Dijital Oyun Tabanlı Öğrenmeye Yönelik 2010 2016 Yılları Arasında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 May - 18 August 2016, (Summary Text)
16. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Hiperortam Türündeki Öğrenme Ortamlarının Pedagojik ve Bilgisayımsal Geliştirilme Süreçleri
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 May 2016, (Full Text)
17. Integrating Digital Game Design Activities in Science Education
The AECT International Convention, 3 - 07 November 2015, (Summary Text)
19. Bilgi Haritalarının Otomatik Oluşturulmasına Yönelik Olarak Geliştirilen Web Tabanlı Bir Uygulama
9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 May 2015, (Summary Text)
20. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları Tasarlarken Hangi Değişkenleri Kullanmalıyız
9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 May 2015, (Summary Text)
21. How to use Common Language when we talk about Instructional Design A Mathematical Modeling Study based on Intuitionistic Fuzzy Sets
International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2014), 20 - 22 May 2014, (Summary Text)
23. Bayes Olasılık Kuramı ve Uyarlanabilir Öğretim Tasarımı
6th Internatıonal Computer and Instructıonal Technologies Symposium, 4 - 06 October 2012, (Summary Text)
Books
9
3. EĞİTSEL VERİ MADENCİLİĞİ VE ÖĞRENME ANALİTİKLERİ
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
5. Sosyal Ağ Analizi
in: Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.329-375, 2020
8. Hiperortam ve Gezinmenin Modellenmesi-Öğretim Amaçlı Web Tasarımı Uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2009
9. ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÖRNEK UYGULAMA
in: İNTERNET TEMELLİ EĞİTİM, Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.233-269, 2008
Metrics
Publication (WoS)
17
Publication (Scopus)
18
Citation (WoS)
122
H-Index (WoS)
6
Citation (Scopus)
191
H-Index (Scopus)
8
Citation (Scholar)
37
H-Index (Scholar)
4
Citation (TrDizin)
16
H-Index (TrDizin)
2
Citation (Sum Other)
27
Project
17
Thesis Advisory
34
