Makaleler
42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (2)
Scopus (17)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (8)
4. Öğrenme Analitiği Göstergelerini Raporlayan Açık Erişimli Çevrimiçi Bir Öğrenme Platformunun Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1822-1843, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Temel Bilgisayar Eğitimi Alanında Uzaktan Eğitimde Kullanılan Sınav Türleriyle Cinsiyetler Arasındaki İlişkilerinin İncelenmesi
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.48-54, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Değerlendirilmesine İlişkin Sistematik Alanyazın Taraması
Ahmet keleşoğlu eğitim fakültesi dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.99-120, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Programlama Öğreniminde Görselleştirmenin Etkisi: Alice
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1376-1396, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Dokunmatik Ekran için Öğretim Materyali Geliştirilmesi: Süreç ve Öneriler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.198-225, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Development of a Web-Based Application for the Automatic Creation of Concept Maps
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.349-364, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Öğrenenlerin Sosyal Etkileşim Araçlarının Yer Aldığı Çevrimiçi Öğrenme Ortamına İlişkin Uyarlama Tercihleri ve Görüşleri
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.30, ss.1807-1831, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.501-523, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Effects of Inquiry Types on States Related to Community of Inquiry in Online Learning Environments: An Explanatory Case Study
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.8, sa.2, ss.158-175, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Bir Öğrenme Yönetim Sisteminin Öğretim Elemanları Tarafından Değerlendirilmesi Gazi Üniversitesi Örneği
Gazi Üniversitesi Bilişim Teknolojileri Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
28. Measuring Disorientation Based on the Needleman-Wunsch Algorithm
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.16, sa.2, ss.188-205, 2015 (SSCI)
30. Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.2, sa.1, ss.52-60, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Web destekli örnek olay yönteminde yüz yüze etkileşimin öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Egitimde Kuram ve Uygulama / Journal ofTheory and Practice in Education
, cilt.10, sa.4, ss.918-941, 2014 (Hakemli Dergi)
32. İstatistiksel Veri Analizine İlişkin Genişleyebilir Bir Karar Ağacı Tasarımı
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, cilt.7, sa.3, ss.33-43, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Bilgisayar Destekli Metin Okunabilirliği Analizi
türk eğitim bilimleri dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.751-766, 2009 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kaygı Düzeyi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2009, sa.3, ss.227-239, 2009 (Hakemli Dergi)
37. Farklı Bilişsel Stillere Sahip Öğrencilerin E Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Stratejilerini Kullanma Durumlarının Akademik Başarılarına Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.19-32, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. Factors Influencing University and Department Choice Among Students in Turkey: A Comprehensive Analysis
International Conference on Education and Learning Sciences (ICOELS -25), Roma, İtalya, 21 - 22 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2. Student views on moodle supported information technologies course
EDUCCON 2020, 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
4. Analysis of Game Types, Game Addiction Played by Secondary and High School Students Playing Digital Games
International Child and Information Safety Congress Dijital Games, 11 - 14 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
5. Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması
6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
6. Kişisel Değişkenlere ve Akademik Başarına Göre Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.
International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
7. Dijital Oyun Oynayan Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Oynadıkları Oyun Türleri, Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.
International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
10. İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilere Scratch ile Programlama Öğretim Süreci ve Öğrenciler Tarafından Üretilen Ürünlerin İncelenmesi.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.215, (Özet Bildiri)
12. Comparison Of Online Environments Differing By The Type of Inquiry According To Motivation and Learning Strategies
European Conference on Educational Research 2017, Copenhagen, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
13. Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2016), 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
14. Cognitive Traces from the Perspective of Students Navigation Patterns
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Dijital Oyun Tabanlı Öğrenmeye Yönelik 2010 2016 Yılları Arasında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 Mayıs - 18 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
16. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Hiperortam Türündeki Öğrenme Ortamlarının Pedagojik ve Bilgisayımsal Geliştirilme Süreçleri
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
17. Integrating Digital Game Design Activities in Science Education
The AECT International Convention, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
19. Bilgi Haritalarının Otomatik Oluşturulmasına Yönelik Olarak Geliştirilen Web Tabanlı Bir Uygulama
9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
20. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları Tasarlarken Hangi Değişkenleri Kullanmalıyız
9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
21. How to use Common Language when we talk about Instructional Design A Mathematical Modeling Study based on Intuitionistic Fuzzy Sets
International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2014), 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
23. Bayes Olasılık Kuramı ve Uyarlanabilir Öğretim Tasarımı
6th Internatıonal Computer and Instructıonal Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
3. EĞİTSEL VERİ MADENCİLİĞİ VE ÖĞRENME ANALİTİKLERİ
Anı Yayıncılık, Ankara, 2020
5. Sosyal Ağ Analizi
Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-375, 2020
8. Hiperortam ve Gezinmenin Modellenmesi-Öğretim Amaçlı Web Tasarımı Uygulamaları
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2009
9. ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÖRNEK UYGULAMA
İNTERNET TEMELLİ EĞİTİM, Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.233-269, 2008
Metrikler
