Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

E-öğrenme ortamlarındaki öğrenme materyalleriyle etkileşim davranışlarının motivasyon ve öğrenme performansı üzerine etkileri

12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.256

Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması

6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Educational Data Mining and Learning Analytics

ITTES 2017 - 5th International Instructional Technology Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilere Scratch ile Programlama Öğretim Süreci ve Öğrenciler Tarafından Üretilen Ürünlerin İncelenmesi.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.215

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.32

Comparison Of Online Environments Differing By The Type of Inquiry According To Motivation and Learning Strategies

European Conference on Educational Research 2017, Copenhagen, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017

Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2016), 6 - 08 Ekim 2016

Cognitive Traces from the Perspective of Students Navigation Patterns

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 Mayıs 2016

Dijital Oyun Tabanlı Öğrenmeye Yönelik 2010 2016 Yılları Arasında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 Mayıs - 18 Ağustos 2016

Üstün Yetenekli Öğrencilere Programlama Süreçlerinin Öğretilmesi Problem Tabanlı Öğretim Uygulamaları

IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2015), 8 - 10 Haziran 2015

Bilgi Haritalarının Otomatik Oluşturulmasına Yönelik Olarak Geliştirilen Web Tabanlı Bir Uygulama

9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015

Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları Tasarlarken Hangi Değişkenleri Kullanmalıyız

9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015

How to use Common Language when we talk about Instructional Design A Mathematical Modeling Study based on Intuitionistic Fuzzy Sets

International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2014), 20 - 22 Mayıs 2014

Uyarlanabilir Eğitsel Hiper Ortamlarda Öğrenme Stili Göstergeleri

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET 2014), 14 - 16 Nisan 2014

Web ortamında uygulanabilir örnek olay yöntemi

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.208

Bayes Olasılık Kuramı ve Uyarlanabilir Öğretim Tasarımı

6th Internatıonal Computer and Instructıonal Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012

Sharing teacher experiences of teaching with technology in the classroom: analysis, design and development process of a web-based case library

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3932-3940 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Factors That Enable or Hinder the Implementation of Game Development Activity in Learning Environments

Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education, Z. Zheng, Robert, Editör, IGI Global,, ss.267-288, 2020

Sosyal Ağ Analizi

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-375, 2020

Bayes Ağları Yaklaşımı ile Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga GÜYER, Halil YURDUGÜL, Soner YILDIRIM, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.203-325, 2020

Design and Development of an Instructional Program for Teaching Programming Processes to Gifted Students Using Scratch

Curriculum Development for Gifted Education Programs, Jessica Cannaday, Editör, IGI Global, ss.61-99, 2018

ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÖRNEK UYGULAMA

İNTERNET TEMELLİ EĞİTİM, Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.233-269, 2008

Metrikler

Yayın

76

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

115

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

32

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

17

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları