Yayınlar & Eserler

Makaleler 42
Tümü (42)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (2)
Scopus (17)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. Factors Influencing University and Department Choice Among Students in Turkey: A Comprehensive Analysis

International Conference on Education and Learning Sciences (ICOELS -25), Roma, İtalya, 21 - 22 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

3. E-öğrenme ortamlarındaki öğrenme materyalleriyle etkileşim davranışlarının motivasyon ve öğrenme performansı üzerine etkileri

12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.256, (Özet Bildiri)

4. Analysis of Game Types, Game Addiction Played by Secondary and High School Students Playing Digital Games

International Child and Information Safety Congress Dijital Games, 11 - 14 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğrenme Analitiği Göstergelerinin Sınıflandırılması

6th Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2018), Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

6. Kişisel Değişkenlere ve Akademik Başarına Göre Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.

International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

7. Dijital Oyun Oynayan Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Oynadıkları Oyun Türleri, Oyun Bağımlılıklarının İncelenmesi.

International Child and Information Safety Congress “Dijital Games., Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

8. Dijital Ebeveynlik Yeterliklerine İlişkin Bir Veri Toplama Aracının Yapı Geçerliğinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.424-428, (Özet Bildiri)

9. Educational Data Mining and Learning Analytics

ITTES 2017 - 5th International Instructional Technology Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilere Scratch ile Programlama Öğretim Süreci ve Öğrenciler Tarafından Üretilen Ürünlerin İncelenmesi.

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.215, (Özet Bildiri)

11. Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.32, (Özet Bildiri)

12. Comparison Of Online Environments Differing By The Type of Inquiry According To Motivation and Learning Strategies

European Conference on Educational Research 2017, Copenhagen, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

13. Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2016), 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

14. Cognitive Traces from the Perspective of Students Navigation Patterns

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

15. Dijital Oyun Tabanlı Öğrenmeye Yönelik 2010 2016 Yılları Arasında Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 Mayıs - 18 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

16. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Hiperortam Türündeki Öğrenme Ortamlarının Pedagojik ve Bilgisayımsal Geliştirilme Süreçleri

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

17. Integrating Digital Game Design Activities in Science Education

The AECT International Convention, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

18. Üstün Yetenekli Öğrencilere Programlama Süreçlerinin Öğretilmesi Problem Tabanlı Öğretim Uygulamaları

IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2015), 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

19. Bilgi Haritalarının Otomatik Oluşturulmasına Yönelik Olarak Geliştirilen Web Tabanlı Bir Uygulama

9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

20. Olasılığa Dayalı Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları Tasarlarken Hangi Değişkenleri Kullanmalıyız

9nd International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS 2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

21. How to use Common Language when we talk about Instructional Design A Mathematical Modeling Study based on Intuitionistic Fuzzy Sets

International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2014), 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

22. Uyarlanabilir Eğitsel Hiper Ortamlarda Öğrenme Stili Göstergeleri

Uluslararası Eğitim Teknolojisinde Yeni Eğilimler Konferansı (INTET 2014), 14 - 16 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

23. Bayes Olasılık Kuramı ve Uyarlanabilir Öğretim Tasarımı

6th Internatıonal Computer and Instructıonal Technologies Symposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

24. Web ortamında uygulanabilir örnek olay yöntemi

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.208, (Özet Bildiri)

25. Sharing teacher experiences of teaching with technology in the classroom: analysis, design and development process of a web-based case library

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3932-3940, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 9

4. Factors That Enable or Hinder the Implementation of Game Development Activity in Learning Environments

Cognitive and Affective Perspectives on Immersive Technology in Education, Z. Zheng, Robert, Editör, IGI Global,, ss.267-288, 2020

5. Sosyal Ağ Analizi

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga Güyer,Halil Yurdugül,Soner Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.329-375, 2020

6. Bayes Ağları Yaklaşımı ile Uyarlanabilir Öğrenme Ortamları

Eğitsel Veri Madenciliği ve Öğrenme Analitikleri, Tolga GÜYER, Halil YURDUGÜL, Soner YILDIRIM, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.203-325, 2020

7. Design and Development of an Instructional Program for Teaching Programming Processes to Gifted Students Using Scratch

Curriculum Development for Gifted Education Programs, Jessica Cannaday, Editör, IGI Global, ss.61-99, 2018

9. ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMLERİ VE ÖRNEK UYGULAMA

İNTERNET TEMELLİ EĞİTİM, Prof. Dr. Halil İbrahim YALIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.233-269, 2008
Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

122

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

191

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

37

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

17

Tez Danışmanlığı

34

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları