Eğitim Bilgileri
2019 - 2023
2019 - 2023Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Bilgisayar Teknolojisi Bölümü, Türkiye
2020 - 2021
2020 - 2021Post Doktora
Universiteit Twente, Hollanda
2011 - 2018
2011 - 2018Doktora
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim (Dr), Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Fen Ve Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Lisans Yandal
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
2004 - 2009
2004 - 2009Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Developing effective socioscientific issues teaching practices through educational design research
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2011
2011Yüksek Lisans
Investigating pre-service science teachers’xx perceived technological pedagogical content knowledge regarding genetics
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İstatistik Teorisi, Fen Ve Matematik Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Fen Bilimleri Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2011 - 2022
2011 - 2022Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2015 - 2015
2015 - 2015Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2009 - 2011
2009 - 2011Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorAnabilim Dalı Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
2020 - 2021
2020 - 2021Visiting Scholar
University of Twente, Visiting Scholar
2009 - 2009
2009 - 2009Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmeni
Yavuz Sultan Selim İlköğretim Okulu, Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmeni
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Etik
Lisans
Eğitimde Proje Hazırlama
Öğretmenlik Uygulaması-2
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Öğretmenlik Uygulaması-1
Kimya ve Teknoloji
Eğitimde Proje Hazırlama
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Biyolojide Özel Konular
Bilim ve Teknolojideki Toplumsal İkilemler
Bilim ve Araştırma Etiği
Öğretmenlik Uygulaması
SEÇMELİ-II (FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KARİYER PLANLAMA)
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Mühendis ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Irmak M. (Danışman)
K.ÇÖKEN(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin iklim okuryazarlığı
Irmak M. (Danışman)
Ş.AKIL(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Tasarım temelli fen öğretimiyle 7. Sınıf öğrencilerinin iklim okuryazarlıklarının, mühendislik bilgilerinin geliştirilmesi ve tasarım becerilerinin incelenmesi
Irmak M. (Danışman)
E.ÇELİK(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Sanal, Uygulamalı ve Karma Laboratuvar Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlama ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Irmak M. (Danışman)
K.AKDOĞAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
The effects of expectation management and gamification on university students‘ collaboration outcome
Irmak M. (Eş Danışman), Ter Vrugte J.
T.Maria(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Reasoning in the Era of COVID-19 Pandemic
Irmak M., Ozturk N., Tuncay Yueksel B., Cakir Yildirim B., Karaarslan Semiz G.
SCIENCE & EDUCATION
, cilt.34, sa.1, ss.397-421, 2025 (SCI-Expanded, AHCI, SSCI, Scopus)
2023
20232. Navigating the Environmental Education and Climate Change Curriculum in Türki̇ye through the Prism of Climate Change Literate Citizenship
Çakır Yıldırım B., Irmak M., Tuncay Yüksel B.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.10, sa.3, ss.287-313, 2023 (TRDizin)
2023
20233. What can be learned from pre-service teachers' intentions to vaccinate against COVID-19 and relevant factors for future crises? A cross-sectional survey research
KARAARSLAN SEMİZ G., ÇAKIR YILDIRIM B., TUNCAY YÜKSEL B., ÖZTÜRK N., IRMAK M.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE
, cilt.20, sa.3, ss.567-586, 2023 (Scopus)
2023
20234. Development and Application of a Three-Tier Diagnostic Test to Assess Pre-service Science Teachers' Understanding on Work-Power and Energy Concepts
Irmak M., Inaltun H., Ercan-Dursun J., Yanis-Kelleci H., Yürük N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.21, sa.1, ss.159-185, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
20225. 2008-2020 Yılları Arasında Fen Bilgisi Eğitiminde Sosyobilimsel Konular Üzerine Yayınlanmış Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi
Sevgili C., Selvi M., Irmak M.
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.430-446, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Understanding Preservice Science Teachers\u2019 Views about Engineers and Engineering in an Engineering-Focused STEM Course
Irmak M., Öztürk N.
European Journal of STEM Education
, cilt.7, ss.1-18, 2022 (Scopus)
2021
20217. Lisans Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konularla İlgili Muhakeme Yeterliklerinin ve Tutumlarının Geliştirilmesi
Irmak M.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.3, ss.1801-1838, 2021 (TRDizin)
2020
20208. Socioscientific Reasoning Competencies and Nature of Science Conceptions of Undergraduate Students from Different Faculties
Irmak M.
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL , cilt.31, sa.1, ss.65-73, 2020 (Scopus)
2019
20199. Investigating pre-service science teachers' perceived technological pedagogical content knowledge (TPACK) regarding genetics
Irmak M., Yılmaz Tüzün Ö.
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION
, cilt.37, sa.2, ss.127-146, 2019 (SSCI, Scopus)
2014
201410. An Investigation of Teacher Response to National Science CurriculumReforms in Turkey
Elmas R., Öztürk N., Irmak M., William W C.
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education , cilt.6, sa.1, ss.2-33, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. 7. sınıf öğrencilerinin iklim okuryazarlığının tasarım temelli fen öğretimi ile geliştirilmesi
Çelik E., IRMAK M.
17. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 21 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Öğretmen Adaylarının Proje Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi
Irmak M., Yılmaz E., Canbazoğlu Bilici S.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Fen ve Matematik Eğitiminde Üretken Yapay Zeka Uygulamaları
YÜRÜK N., IRMAK M.
16. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. Kişisel Deneyimlerin İnformal Muhakemedeki Rolü: Covıd-19 Aşıları Örneği
TUNCAY YÜKSEL B., IRMAK M., ÖZTÜRK N., ÇAKIR YILDIRIM B., KARAARSLAN SEMİZ G.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. Fizik Eğitiminde Sanal Öğrenme Ortamları: Mevcut Uygulamalar, Eğilimler ve Gelecekteki Araştırmalar İçin Çıkarımlar
Irmak M., Kaldaras L.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. İklim Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
Akıl Uysal Ş., IRMAK M.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. Sanal, Uygulamalı ve Karma Laboratuvar Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
AKDOĞAN K., IRMAK M.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20238. Sources of Information that STEM Students Used While Deciding on Socioscientific Issues
IRMAK M., TUNCAY YÜKSEL B.
15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
20229. Lisans Öğrencilerinin Sosyobilimsel Muhakeme Yeterlikleri Ve Argüman Kaliteleri Arasındaki İlişki
IRMAK M.
IXth International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
202210. How Different Types of Teacher Dashboards Impact Teachers’ Problem Detection Accuracy
IRMAK M., ter Vrugte J.
International Society of the Learning Science (ISLS) Conferences, Japonya, 11 Mayıs 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
202111. Developing Preservice Science Teachers' Conceptions of Engineer and Engineering through an Elective STEM Course
ÖZTÜRK N., IRMAK M.
2021 NARST Annual International Conference, 07 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
2019
201912. Pre-service Science Teachers’ Sociosceintific Issues Teaching Practices: The Influence of Knowledge on the Selected Issue
IRMAK M., YILMAZ TÜZÜN Ö., YÜRÜK N.
European Conference on Educational Research, Hamburg, Almanya, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201913. Pre-service Science Teachers’ Sociosceintific Issues Teaching Practices: The Influence of the Characteristics of the Selected Issue Context
IRMAK M., YILMAZ TÜZÜN Ö., YÜRÜK N.
European Conference on Educational Research, 2 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2018
201814. Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması
ERCAN J., İNALTUN H., IRMAK M., YANIŞ H., YÜRÜK N.
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Pre-service science teachers’ overarching conceptions of technology integration and their technology integration plans into socioscientific issues teaching
IRMAK M., YILMAZ TÜZÜN Ö., YÜRÜK N.
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2016
201616. Examining physics teachers’ technological pedagogical content knowledge after a professional development program: Multiple case study
ŞENTÜRK M. L., IRMAK M., ERCAN J., YILMAZ D., TAŞAR M. F.
National Association for Research in Science Teaching (NARST, 13 Kasım 2016 - 23 Mart 2019, (Özet Bildiri)
2016
201617. Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu
YANIŞ KELLECİ H., Ercan J., IRMAK M., İNALTUN H., YÜRÜK N.
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2015
201518. Changes in Physics Teachers Cognitive Structures about Using Educational Animations and Simulations
IRMAK M., YILMAZ D., ERCAN J., ŞENTÜRK M., TAŞAR M. F.
11th Biennial Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
201519. Physics Teachers Development of Technology Pedagogy and Content Knowledge A Mixed Methods Study
TAŞAR M. F., ERCAN J., ŞENTÜRK M., YILMAZ D., IRMAK M.
iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201520. The VOPLE Project
TAŞAR M. F., ŞENTÜRK M., YILMAZ D., ERCAN J., IRMAK M., UŞAK M.
iSER 2015 WORLD CONFERENCE on EDUCATION, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201521. PHYSICS TEACHERS DEVELOPMENT OF TECHNOLOGY PEDAGOGY AND CONTENT KNOWLEDGE A MIXED METHOD STUDY
TAŞAR M. F., ERCAN J., merve lütfiye ş., YILMAZ D., IRMAK M.
iSER World Conference, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2015
201522. Examining a Teacher s Integration of Animations and Simulations in Physics Teaching after Professional Development Program
ERCAN J., YILMAZ D., ŞENTÜRK M., IRMAK M., TAŞAR M. F.
American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 21 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201423. Fen bilgisi öğretmen adaylarının iş güç enerji konusunda sahip oldukları alternatif kavramların belirlenmesi
İNALTUN H., IRMAK M., Ercan J., YANIŞ H., YÜRÜK N.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201424. Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking
IRMAK M., YANIŞ KELLECİ H., Ercan J.
National Association of Research in Science Education (NARST), Pittsburg, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
201425. Fostering physics teachers’ development of TPACK through a professional development program
ŞENTÜRK M. L., TAŞAR M. F., YILMAZ ERGÜL D., ERCAN J., IRMAK M.
International Society of Educational Research World Conference, 3 - 07 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2014
201426. A virtual online physics learning environment (VOPLE) closely aligned with curriculum outcomes
TAŞAR M. F., KANDİL İNGEÇ Ş., TİMUR B., ŞEN A. İ., UŞAK M., ŞENTÜRK M. L., et al.
International Society of Educational Research World Conference, 2 - 05 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2013
201327. Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory
Ercan J., YANIŞ KELLECİ H., IRMAK M.
National Association of Research in Science Teaching (NARST), Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
2011
201128. A curriculum reflection: New science and technology curriculum in Turkey
IRMAK M., ELMAS R., ÖZTÜRK N.
ESERA, 5 - 07 Eylül 2011, ss.62-68, (Tam Metin Bildiri)
2012
201229. Yetişkinlerin habitat parçalanması sorununa ilişkin sonuç algılarının çevresel değerler açısından incelenmesi
IRMAK M., YANIŞ H.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201130. A CURRICULUM REFLECTION NEW SCIENCE ANDTECHNOLOGY CURRICULUM IN TURKEY
IRMAK M., ELMAS R., ÖZTÜRK N.
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, ss.62-68, (Tam Metin Bildiri)
2011
201131. PRIVATE SCHOOL ELEMENTARY SCIENCE TEACHERS REFLECTIONS ON NEW SCIENCE AND TECHNOLOGY CURRICULUM
ÖZTÜRK N., ELMAS R., IRMAK M.
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, ss.509-516, (Tam Metin Bildiri)
2012
201232. Investigating pre service science teachers content knowledge and perceived TPACK regarding genetics
IRMAK M., YILMAZ TÜZÜN Ö.
National Association for Research in Science Teaching, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 28 Mart 2012, (Özet Bildiri)
2010
201033. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisinin incelenmesi
IRMAK M., ÖZTÜRK N., YILMAZ TÜZÜN Ö.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201034. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen eğitiminde teknoloji kullanımı ile ilgili görüşleri ile ilişkili olan faktörlerin belirlenmesi
IRMAK M., ÖZTÜRK N., YILMAZ TÜZÜN Ö.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Nitel Araştırmada Yapay Zekâ Kullanımı
Düzgün S., Irmak M.
Nitel Araştırma Pratikleri - Eğitimciler İçin, BAŞ ÖZLEM,GÖK BİLGE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.439-460, 2024
2023
20232. Fen Okuryazarlığının Geleceği
Yürük N., Irmak M.
Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.218-239, 2023
2023
20233. Virtual Learning Environments
Irmak M., Kaldaras L.
The International Handbook of Physics Education Research: Teaching Physics, Taşar Mehmet Fatih; Heron Paula R. L., Editör, American Institute of Physics Press see AIP Press, New York, ss.1-18, 2023
2023
20234. Uluslararası Projeler
AŞIK A., SEVER G., ULUYOL Ç., IRMAK M.
Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen El Kitabı, Şahin Salih, Editör, Ortaöğretim Genel Müdürlüğü, ss.71-102, 2023
2023
20235. STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları
YILMAZ ERGÜL D., IRMAK M., YANIŞ KELLECİ H.
STEM Eğitimi Perspektif, Süreç ve Uygulamalar, Anagün, S. Ş.; Özden, M., Editör, Vizetek, ss.245-276, 2023
2022
20226. 3.Bölüm Uluslararası Projeler
AŞIK A., SEVER G., ULUYOL Ç., IRMAK M.
ULUSAL VE ULUSLARARASI PROJE HAZIRLAMA ÖĞRETMEN REHBER KİTABI , Prof. Dr. Salih ŞAHİN, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.71-98, 2022
2021
20217. Fen Öğretiminde Teknopedagojik Yaklaşım
Irmak M., Yılmaz Ergül D.
21. Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi, Çavaş Pınar,Anagün Şengül S, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.37-64, 2021
2020
20208. Sosyobilimsel Konuların Doğası ve Fen Eğitimindeki Yeri
ÖZTÜRK N., IRMAK M.
KURAMDAN UYGULAMAYA SOSYOBILIMSEL KONULAR, Murat Genç, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.15-44, 2020
2019
20199. Fen Kavram Kazanımı
Irmak M., Yurttaş Kumlu G. D.
Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular Güncel Yaklaşımlar, Dr. Şenil ÜNLÜ ÇETİN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.79-105, 2019
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Fen bilimleri öğretmen adaylarının global ve yerel sosyobilimsel konular bağlamında mühendislik tasarım ve informal muhakeme becerilerinin geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
IRMAK M. (Yürütücü), ÖZTÜRK N.
2023 - 2024
2023 - 2024Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Ortaokul Öğrencileri için Bilim İnsanlarını Anlatan Dijital Hikayeler Serisinin Tasarlanması
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Irmak M., Ardıçlı H.(Yürütücü)
2023 - 2024
2023 - 2024
5. Sınıf Öğrencilere Dijital Hikayeler Aracılığıyla İlaç Geri Dönüşümü Farkındalığı Kazandırma
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Irmak M., Güven B.(Yürütücü), Küt F.
2011 - 2011
2011 - 2011Investigating Pre-service Science Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge Regarding Genetics
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
IRMAK M.
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorFen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2024
Mart 2024INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024Social Education Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023PHYSICAL REVIEW. PHYSICS EDUCATION RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023MILLI EGITIM
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023JOURNAL OF SCIENCE LEARNING
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2021
Ağustos 2021BARTIN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer Dergiler
Aralık 2019
Aralık 2019GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2019
Ekim 2019ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2019
Ağustos 2019Journal of Human Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019Anadolu Öğretmen Dergisi
Diğer Dergiler
Haziran 2019
Haziran 2019BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018International Online Journal of Educational Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018The Turkish Online Journal of Educational Technology
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Nisan 2024
Nisan 2024International Higher Education Symposium
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Irmak M.
Ankara, Türkiye
Ödüller
Burslar
2020 - 2021
2020 - 2021BİDEB2219 Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu
TÜBİTAK
2019 - 2019
2019 - 2019ECER 2019 Bursary
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2012 - 2016
2012 - 2016TÜBİTAK 2211 E- Doğrudan Yurt İçi Doktora Bursu
TÜBİTAK
2014 - 2014
2014 - 2014TÜBİTAK 2224-A Yırt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı
TÜBİTAK
2012 - 2012
2012 - 2012NARST International Committee Scholarship
Diğer Uluslararası Organizasyonlar
2011 - 2011
2011 - 2011TÜBİTAK 2224-A Yırt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı
TÜBİTAK
2009 - 2011
2009 - 2011TUBİTAK 2228 Yurt İçi Yüksek Lisans Burs Programı
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 22
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Bahçeşehir Üniversitesi
Aralık-2023
Aralık 2023Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Gazi Üniversitesi
Şubat-2019
Şubat 2019