Yayınlar & Eserler

Makaleler 67
Tümü (67)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (2)
Scopus (19)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (36)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Üretken Yapay Zekâ Öyküleyici Metni Nasıl Oluşturuyor? ChatGPT ve Gemini’nin Hikâye Yazma Süreçlerinin İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu USOS 2024, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2. Akademik Yazma İçin Yeni Bir Yol: Yeni Okuryazarlıklar Çerçevesi (QeLESCo)

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Author and Reader Response to the Stories Written by Fourth Grade Primary School Students

8. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2024), Ankara, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2024, ss.64, (Özet Bildiri)

4. Bilgisayar Destekli ve Doğrudan Strateji Öğretiminin Okuduğunu Anlamaya Etkisi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

5. Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenen Kelime Öğretiminin Kelime Bilgisi, Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

6. Yazma Becerisinin Otomatik Olarak Değerlendirilmesi: Yapay Zekâ Temelli Uygulamalar

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

7. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Konuşmayı Tercih Ettikleri Konuların Belirlenmesi

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 09 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

8. Cin Ali okuma kitaplarının kelime hazinesi ve metin özellikleri bakımından incelenmesi

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

9. Aile okuryazarlığı değerlendirme envanteri geliştirme çalışması

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

10. Okuma alışkanlığının kazandırılmasında alternatif bir yaklaşım: Yazar biyografisi.

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

12. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VE YAZMAYA YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARI

2. Uluslararası TürK Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.299-316, (Tam Metin Bildiri)

13. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASİT VE DERİN ANLAMA DÜZEYLERİNİN OKUMAMOTİVASYONU İLE AÇIKLANMASI

2.Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.317-334, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Yazma Öz Yeterliklerinin Karşılaştırılması

III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Üsküp, Makedonya, 5 - 08 Ağustos 2018, ss.556-563, (Tam Metin Bildiri)

15. Etkileşimli Sesli Okuma Çalışmalarının İlkokul Öğrencilerinin Okur Benlik Algılarına Etkileri

III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 5 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

17. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Sözlü Çocuk Edebiyatı Ürünlerine Ne Kadar Yer Veriliyor?

IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, 20 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. Okuma Güçlüklerinin Tespiti veGiderilmesine Yönelik Bir Mobil Uygulama Tasarımı

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.178, (Özet Bildiri)

19. öğrenme güçlüğü olan ilkokul öğrencilerininokuma motivasyonları

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. Öğrenme Güçlüğü Olan İlkokul Öğrencilerinin Okuma ve Yazma Kaygılarının İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımda Mizah Kullanma Durumları

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.129, (Özet Bildiri)

22. İlkokul Türkçe Ders ve Öğrenci Çalışma Kitaplarının Mizahi Ögeler Bakımından İncelenmesi

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.152, (Özet Bildiri)

23. Türkiye’xxde Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilerin Türkçe Okuma ve Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumuı, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

24. Akıcı okumanın ilköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin TEOG başarılarındaki rolü

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

25. İlkokulda akıcı okumanın gelişimi 4 yıllık izleme çalışması

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

26. Sözlükler öğrencilere ne kadar yardımcı oluyor?

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

27. Kitap okumayı sevmiyorum çünkü

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

28. Sözlükler öğrencilere ne kadar yardımcı oluyor

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

29. İlköğretimde 1 8 sınıf hikâye yazma becerisinin gelişimi

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. Final desicion I don t want to be a teacher

International PAEDIA Conferance:European Symposium, 19 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

31. Being a teacher in a private school First year experience

International PAEDIA Conferance:European Symposium, 19 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

32. Okuma bozukluğu olan bir öğrencinin okuma ve yazma becerisinin geliştirilmesine yönelik bir durum çalışması.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

33. İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin dinlediğini anlama düzeylerinin metin türleri bakımından karşılaştırılması

VII Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

34. İlköğretim 3. Sınıf Öğrenci Yazılarının Okunaklılık Bakımından Ġncelenmesi

I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Türkiye, 08 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

4. Dil Becerilerinin Kapsamı, Öğretimi ve İzlenmesi

DİL BECERİLERİNİN İZLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, Yıldız Mustafa, Aydoğmuş Mücahit, Temur Murat, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-32, 2022

5. Eğitimde Alternatif Bir Yaklaşım: Ev Okulu

İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Akyol, Hayati; Avşar Tuncay, Ayşegül, Editör, PEGEM, Ankara, ss.313-330, 2021

7. Kelime Hazinesinin Geliştirilmesi

Türkçe Öğretimi, Hayati Akyol,Ayfer Şahin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.129-181, 2019

9. Yazma Öğretimde Temel Kavramlar

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Hayati Akyol,Mustafa Yıldız, Editör, PEGEM, Ankara, ss.3-15, 2018
Metrikler

Yayın

115

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

61

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

202

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

2697

H-İndeks (Scholar)

28

Atıf (TrDizin)

77

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

234

Proje

2

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları