SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Sordukları Soruların İncelenmesi
Okuma yazma eğitimi araştırmaları (Online)
, cilt.11, sa.2, ss.95-109, 2023 (Hakemli Dergi)
Sözlükler Öğrencilere Ne Kadar Yardımcı Oluyor?
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.600-617, 2023 (Hakemli Dergi)
Handwriting Speeds of 4th–8th Grade Students
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.15, sa.2, ss.123-136, 2022 (Hakemli Dergi)
Aile okuryazarlığı değerlendirme aracı: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.12-31, 2022 (Hakemli Dergi)
Salgın (Covid-19) başladığında 1.sınıfta olan öğrencilerin 2.sınıf akıcı okuma becerileri:Öğrenme kayıpları bağlamında bir değerlendirme
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.48-64, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Okuduğunu Anlamayı Geliştirmeye Dönük İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.1049-1086, 2019 (Hakemli Dergi)
HUMOR IN PRIMARY SCHOOL TURKISH TEXTBOOKS/İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA MİZAH
The Journal of Turk Islam World Social Studies/ Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.14, ss.357-371, 2017 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Good Readers’ Attention,Reading Fluency and Reading Comprehension
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.366-371, 2017 (Scopus)
The examining reading motivation of primary students in the terms of some variables
The International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.3, 2017 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 2 6 Sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma tutumlarının incelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, ss.507-522, 2016 (Hakemli Dergi)
Dik temel yazıyı nasıl öğrendiler Nasıl yazıyorlar
Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.3, ss.2461-2480, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4 Sınıf öğrencilerinin okuma ve yazma kaygılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.11, sa.1, ss.1301-1316, 2016 (Hakemli Dergi)
Okur Benlik Algısı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.7, sa.22, ss.311-326, 2016 (Hakemli Dergi)
Okuma motivasyonu ve okumaya adanmışlık ölçeği Türkçeye uyarlama çalışması
International Journal of Human Science
, cilt.12, sa.2, ss.1349-1365, 2015 (Hakemli Dergi)
Çocuklar ne yazıyor Okul öncesi dönemde yazı algısının gelişimi
Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.10, sa.3, ss.1121-1142, 2015 (Hakemli Dergi)
Okumayı Farklı Yöntemlerle Öğrenen İlköğretim Üçüncü SınıfÖğrencilerinin Sesli Okuma Akıcılıklarının Karşılaştırılması.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.101-124, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama okuma motivasyonu ve okuma alışkanlıkları arasındaki ilişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.793-815, 2011 (Hakemli Dergi)
İLK OKUMA YAZMAYI FARKLI YÖNTEMLERLEÖĞRENEN İLKÖĞRETIM 3 SINIF ÖĞRENCİLERİNİNYAZILARININ OKUNAKLILIK VE YAZIM HATALARIBAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.11-30, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu
International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.6, ss.353-360, 2009 (Hakemli Dergi)
1998 ve 2004 programına göre hazırlanan ilköğretim 4 sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarındaki ünite değerlendirme sorularının analizi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.75-89, 2008 (Hakemli Dergi)
Tarihi bir olayın sosyal bilgiler dersinde değer öğretiminde kullanılmasına yönelik örnek bir uygulama
KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.119-129, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okuduğunu Anlamayı Değerlendirmede Soruların Yeri:Metin İçi-Metin Sonu / The Position of Questions inAssessment of Reading Comprehension: In-Text/End OfText
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
öğrenme güçlüğü olan ilkokul öğrencilerininokuma motivasyonları
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017
Türkiye’xxde Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilerin Türkçe Okuma ve Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumuı, 24 - 26 Nisan 2017
Akıcı okumanın ilköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin TEOG başarılarındaki rolü
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016
İlkokulda akıcı okumanın gelişimi 4 yıllık izleme çalışması
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016
Sözlükler öğrencilere ne kadar yardımcı oluyor?
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Kitap okumayı sevmiyorum çünkü
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
İlköğretimde 1 8 sınıf hikâye yazma becerisinin gelişimi
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Final desicion I don t want to be a teacher
International PAEDIA Conferance:European Symposium, 19 - 23 Ekim 2015
İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin dinlediğini anlama düzeylerinin metin türleri bakımından karşılaştırılması
VII Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Yazma Stratejileri Geleneksel ve Dijital Etkinlik Örnekleri
PEGEM, Ankara, 2023
Dil Becerilerinin Kapsamı, Öğretimi ve İzlenmesi
DİL BECERİLERİNİN İZLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
İlkokul Düzeyinde Ulusal ve Uluslararası Sınav Örnekleri, Yıldız Mustafa, Aydoğmuş Mücahit, Temur Murat, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-32, 2022
Kelime Hazinesinin Geliştirilmesi
Türkçe Öğretimi, Hayati Akyol,Ayfer Şahin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.129-181, 2019
İlköğretim 2. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretmen Kılavuz Kitabı
Milli Eğitim, Ankara, 2005
İlköğretim 2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı
Milli Eğitim, Ankara, 2005
İlköğretim 2. Sınıf Hayat Bilgisi Çalışma Kitabı
Milli Eğitim, Ankara, 2005