SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye’de Okuduğunu Anlamayı Geliştirmeye Dönük İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Sistematik İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.39, sa.2, ss.1049-1086, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The examining reading motivation of primary students in the terms of some variables
The International Journal of Progressive Education, cilt.13, sa.3, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Dik temel yazıyı nasıl öğrendiler Nasıl yazıyorlar
Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, cilt.11, sa.3, ss.2461-2480, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Çocuklar ne yazıyor Okul öncesi dönemde yazı algısının gelişimi
Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, cilt.10, sa.3, ss.1121-1142, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İlkokul öğrencilerinin yazma sürecindeki ergonomik tercihleri Kalem tutma el tercihi oturuş ve kâğıt pozisyonu
The Journal of Academic Social Science Studies, sa.40, ss.61-71, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The Relationship Between Reading Fluency and Reading Comprehension in Fifth-Grade Turkish Students
International Journal of School Educational Psychology, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Components Skills Underlying ReadingFluency and Their Relations with Reading Comprehension in Fifth-grade Turkish Students
International Journal ofSchool Educational Psychology, cilt.30, ss.211-217, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Okuma motivasyonu akıcı okuma ve okuduğunu anlamanın ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin akademik başarılarındaki rolü
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, cilt.8, sa.4, ss.1461-1478, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
YETİŞKİN OKUMA MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ NİN TÜRKÇE UYARLAMASI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Perceptions of Turkish parents with children identified as dyslexic about the problems that they and their children experience
Reading Psychology, cilt.33, sa.5, ss.399-422, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Literacy and illiteracy from illiterate Turkish women s perspectives A phenomenological study
International Journal of Human Sciences, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Opinions of classroom teachers and prospective classroom teachers about the learning difficulties encountered in the teaching process of reading and writing
İlköğretim Online, cilt.9, sa.1, ss.44-51, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
An evaluation of the oral reading fluency of 4th graders with respect to prosodic characteristic
International Journal of Human Sciences, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sınıf öğretmenlerinin sınıf tahtasına yazdıkları yazıların okunaklılık bakımından öğrencilere model olmadaki uygunluğu
International Journal of Human Science/Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, cilt.6, sa.6, ss.353-360, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Tarihi bir olayın sosyal bilgiler dersinde değer öğretiminde kullanılmasına yönelik örnek bir uygulama
KÖK Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, cilt.9, sa.2, ss.119-129, 2008 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
1998 ve 2004 programına göre hazırlanan ilköğretim 4 sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarındaki ünite değerlendirme sorularının analizi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.12, sa.1, ss.75-89, 2008 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okuduğunu Anlamayı Değerlendirmede Soruların Yeri:Metin İçi-Metin Sonu / The Position of Questions inAssessment of Reading Comprehension: In-Text/End OfText
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
öğrenme güçlüğü olan ilkokul öğrencilerininokuma motivasyonları
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017
Türkiye’xxde Öğrenim Gören Suriyeli Öğrencilerin Türkçe Okuma ve Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumuı, 24 - 26 Nisan 2017
Akıcı okumanın ilköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin TEOG başarılarındaki rolü
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016
İlkokulda akıcı okumanın gelişimi 4 yıllık izleme çalışması
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016
Sözlükler öğrencilere ne kadar yardımcı oluyor?
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Kitap okumayı sevmiyorum çünkü
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
İlköğretimde 1 8 sınıf hikâye yazma becerisinin gelişimi
Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Final desicion I don t want to be a teacher
International PAEDIA Conferance:European Symposium, 19 - 23 Ekim 2015
İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin dinlediğini anlama düzeylerinin metin türleri bakımından karşılaştırılması
VII Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Kelime Hazinesinin ve Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Türkçe Öğretimi, Hayati Akyol, Ayfer Şahin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.129-181, 2019