Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fizik Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2021, ss.326-236

Fizik Eğitiminde Web-Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi

International Instructional Technologies Teacher Education Symposium ITTES’14, Afyon, Türkiye, 20 Mayıs 2014, ss.226-232

Fizik Öğretmen Adaylarının Fizik ve Fizik Tarihine İlişkin Metaforik Algıları

USBİK MART 2021 ÇEVİRMİÇİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kayseri, Türkiye, 26 - 28 Mart 2021, ss.18

Fizik Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine İlişkin Metaforik Algıları

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.718-720

Çevrimiçi Eğitimde Elektronik Laboratuvarına İlişkin Öğrenci Görüşler

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.715-717

Türkiye’de 1974-2020 Yılları Arasında Radyasyonla İlgili Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirmesi

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.706-708

Öğretmen Adaylarının “Enerji" Kavramına İlişkin Algıları: Metaforik Bir Çalışma

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.749-751

2013 ve 2018 Fizik Dersi Öğretim Programında Optik Ünitesinde Bilim Tarihinden Yararlanma Durumu

USBIK 2020 Online Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Azerbaycan, 24 Haziran 2020, ss.60-68

Fizik Öğretmen Adaylarının Isı, iş, Enerji ve Sıcaklık Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları

UBAK 9. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2020, ss.815-833

Metafor Konusunda Yapılmış Çalışmaların Lisansüstü Tezlere Dayalı Analizi: Yök Veri Tabanları Örneklemi

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-Isoeva- 4, Karabük, Türkiye, 24 Aralık 2020, ss.113-114

Pandemi ve Pandemi Dönemi Fizik Algısı

Uluslararası Covid-19 Kongresi: Eğitimde Yeni Normlar, Artvin, Türkiye, 24 Haziran 2020, ss.113-127

Fizik Öğretmen Adaylarının Isı, iş, Enerji ve Sıcaklık Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları

UBAK 9. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2020, ss.28-29

Pandemi Dönemi Fizik Eğitimi

ICOPR 2020 I. Uluslararası Pedagojik Araştırmalar Kongresi, Düzce, Türkiye, 24 Haziran 2020, ss.117-127

How Much And How Physics Curriculums Benefits From History of Science?

USBIK 2020 Online International Socıal Sciences Congress, Azerbaycan, 24 - 26 Haziran 2020, ss.32

The State Of Science History In Optics Unıt In 2013 and 2018 Physıcs Currıculum.

USBIK 2020 Online International Socıal Sciences Congress, Azerbaycan, 24 Haziran 2020, ss.33

2018 Fizik Dersi Öğretim Programı Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor?

2018 Fizik Dersi Öğretim Programı Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor?, Azerbaycan, 24 - 26 Haziran 2020, ss.29-42

Fizik Öğretmen Adaylarının Enerji İle İlgili Metaforik Algıları

EJER-2019-Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1287-1289 Sürdürülebilir Kalkınma

The Nature Of Science Believıng Of Teachers Who Visit Scientific Centers

ICES UEBK 23019--28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.629-631

Fizik Öğretiminde Bilim Tarihi: Sarkaç

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER 2018), Konya, Türkiye, 22 Ekim 2018, ss.11-12

“Fizik Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Yaratıcılıkla Olan İlişkisi”

Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER 2018), Konya, Türkiye, 22 Ekim 2018, ss.14

Görelilik Kavram Envanteri Türkçe'ye Uyarlama Çalışması

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2017

Effect Of Learning Cycle Model Orıented Learning Enviroments On Remediation Of Students’ Misconceptions Concerning Electrical Circuit

International Conference On New Trends In Education And Their Implications ICONTE-2011, Antalya, Türkiye, 27 Nisan 2017, ss.214

Fizik Ders Kitapları Bilim Tarihine Ne Kadar Ve Nasıl Yer Veriyor

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi bildiri Özetleri, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının İlkokul Öğrencilerinin Fene Yönelik İlgilerine Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Haziran 2016

Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programının Bilim Tarihi Açısından İncelenmesi

1st International Management Research Congress-InMaR Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2016

Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Uzunluk Büzülmesi ve Zaman Genişlemesinie ilişkin Kavram Karikatürü Ölçeği Geliştirilmesi

1st International Management Research Congress0-InMaR Congress-2016, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2016

Fizik Kimya Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Bilim Tarihi Açısından Analizi

1st International Management Research Congress-InMaR Congress-2016, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2016

Fizik Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.776-790

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin E-Öğrenme Araçlarını Kabul Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.459-475

Fizik Öğretmen Adaylarının Öğretmenin ve Öğrencinin Rolü Açısından Eğitim Sürecine İlişkin Felsefi Görüşlerinin İncelenmesi

ICEMST (International Conference On Education In Mathematics, Science & Technology) 2014, Türkiye, 16 Mayıs 2014, ss.1244

Meslek Lisesi Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesii

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ICONTE-2014, Türkiye, 24 Nisan 2014, ss.137

Kız Teknik ve Meslek Lisesi Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ICONTE-2014, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2014, ss.138

Repertuvar Çizelge Tekniği İle Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrik Devreleriyle İlgili Kavram Yapılarının Tespit Edilmesi

Internatıonal Conference On New Trends In Educatıon And Their Implications, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.232

Determination Of Secondary Schools Students’ Level Of Associatıon Of Physics Concepts That They Learned In Physics Courses Wıth Daily Life

ESERA– European Science Education Research Association International Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009

Investigation Of Science-Technology-Society Relations Of Pre-Service Physics Teachers By The Use Of Concept Maps

ESERA– European Science Education Research Association International Conference, 31 Ağustos 2009

Using Concept Maps to Assess Pre-Service PhysHcs Teachers in Impulse-Momentum And Comparing With the Achievement of Tests

XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1303-1309

Description of Heat And Temperature Of Physics Pre-Service Teachers By The Use of Methodological Triangulation

XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 - 29 Eylül 2008, ss.1310-1317

Use of Concept Cartoons As An Assessment Tool

XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 Eylül 2008, ss.876-882

Evaluatıng The Concept Maps Of Physics Teacher Candidates In Impulse Momentum And Comparıng The Achievement Of Tests

ESERA– European Science Education Research Association International Conference, Malmö, İsveç, 21 Ağustos 2007, ss.106

Grafik çizme ve anlama becerisinin saptanması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.197 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

108

Atıf (WoS)

56

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

66

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

240

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

59

Proje

4

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları