Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (10)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (10)
2. Prospective Physics Teachers’ Understanding of the Speed of Light within the Scope of Special Relativity
International Journal of Physics and Chemistry Education
, cilt.11, sa.2, ss.45-53, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Fizik Ders Kitaplarının Bilim Tarihi Açısından İncelenmesi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.101-120, 2016 (Hakemli Dergi)
11. Fizik Eğitiminde Web Tabanlı Zeki Öğretim Sisteminin ZÖS Başarıya Etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.289-298, 2014 (Hakemli Dergi)
13. Use of Concept Cartoons as an Assessment Tool in Physics Education
US-China Education Review
, cilt.5, sa.11, ss.47-54, 2008 (Hakemli Dergi)
17. Öğretmen Adaylarının Momentum ve İmpuls Kavramlarına İlişkin Bilgi Yapılarının Kavram Haritaları Yöntemi ile Araştırılması
Eğitim ve Bilim
, sa.31, ss.70, 2006 (Hakemli Dergi)
18. Momentum ve İmpuls Kavramlarını Anlama I Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Sorularla Momentum veİmpulsu Nasıl Tanımladıklarının Belirlenmesi
G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.121-138, 2002 (Hakemli Dergi)
22. Crystal structure of 1-[2-[6-(4-methoxyphenyl)-3(2H)-pyridazinone-2-yl]acetyl]-4-(3-chlorophenyl)piperazine, C23H23ClN4O3
ZEITSCHRIFT FUR KRISTALLOGRAPHIE-NEW CRYSTAL STRUCTURES
, cilt.215, sa.3, ss.433-434, 2000 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
76
2. Fizik Eğitiminde Web-Tabanlı Zeki Öğretim Sistemlerinin Akademik Başarıya ve Kalıcılığa Etkisi
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium ITTES’14, Afyon, Türkiye, 20 Mayıs 2014, ss.226-232, (Özet Bildiri)
17. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye İsteklilik Durumu, Laboratuvar Endişeleri Ve Motivasyon Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmes
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
18. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye İsteklilik Durumu, Laboratuvar Endişeleri Ve Motivasyon Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Uluslararası 100.Yıl Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
19. Bir Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olan Bilim Merkezlerinin Veliler Üzerine Etkisi: Astronomi Aile Atölyesi
EJER-2019-Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1287-1289, (Özet Bildiri)
21. The Nature Of Science Believıng Of Teachers Who Visit Scientific Centers
ICES UEBK 23019--28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.629-631, (Özet Bildiri)
23. Fizik Öğretiminde Bilim Tarihi: Sarkaç
2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER 2018), Konya, Türkiye, 22 Ekim 2018, ss.11-12, (Özet Bildiri)
24. “Fizik Öğretmen Adaylarının Düşünme Stillerinin Yaratıcılıkla Olan İlişkisi”
Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (ISCER 2018), Konya, Türkiye, 22 Ekim 2018, ss.14, (Özet Bildiri)
25. Fizik Öğretmen Adaylarının Termodinamiğin Birinci Yasası Çerçevesinde Isı, İş ve İç Enerji ile İlgili Kavramsal Zorlukları
3.Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 Ekim 2017, ss.35, (Özet Bildiri)
27. FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİ KULLANAN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ
3. ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
30. The Importance Of History Of Science In Science Education From Pre-Service Physics Teachers Perspective
2nd International Symposium on Philosophy, 03 Mayıs 2017 - 07 Ocak 2018, (Özet Bildiri)
33. Fizik Ders Kitapları Bilim Tarihine Ne Kadar Ve Nasıl Yer Veriyor
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi bildiri Özetleri, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
34. Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
35. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının İlkokul Öğrencilerinin Fene Yönelik İlgilerine Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
36. Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programının Bilim Tarihi Açısından İncelenmesi
1st International Management Research Congress-InMaR Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2016
37. Fen bilgisi öğretmen adaylarının özel görelilik konusunda bilgi düzeylerinin incelenmesine ve anlamada zorlandıkları kavramların belirlenmesine yönelik bir çalışma
International Congresses on Education-ERPA-2016, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasılyararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerinegöre incelenmesi
ERPA 2016, International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia and Herzegovina, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
39. Ortaöğretim Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihine İlişkin Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
40. Ortaöğretim Öğrencilerinin Özel Görelilik Konusunda Yaptıkları Kavramsal Hataların Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma
1st International Management Research Congress-InMaR Congress-2016, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2016
41. Fizik Kimya Biyoloji Dersi Öğretim Programlarının Bilim Tarihi Açısından Analizi
1st International Management Research Congress-InMaR Congress-2016, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2016
45. Matematik Öğretmen Adaylarının İnovasyon Farkındalık Düzeyleri ve Zeki Öğretim Sistemine Yönelik Görüşleri Arasındaki İlişki
EJER COGRESS 2015, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
50. Öğretmen Adaylarının Eğitimde İnovasyona Yönelik Görüşleri
EAB-2015, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
51. ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNOVASYON FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EAB 2015, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
52. Öğretmen adaylarının inovasyon farkındalık düzeylerinin incelenmesi
EAB-2015, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.199, (Özet Bildiri)
53. Investigation of Pre Service Teachers Innovative Approach in Terms of Different Variables
ICEFIC 2015, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
54. Opinions of Pre Service Teachers about Innovation Application Areas and Innovation in Education
ICEFIC 2015, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
56. Fizik Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.776-790, (Tam Metin Bildiri)
58. Fizik Öğretmen Adaylarının Üst Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VI. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 05 Haziran 2014, ss.441, (Tam Metin Bildiri)
60. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Conference on Education in Mathematics ICEMST-2014, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1245, (Özet Bildiri)
61. Meslek Lisesi Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesii
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ICONTE-2014, Türkiye, 24 Nisan 2014, ss.137, (Özet Bildiri)
62. Kız Teknik ve Meslek Lisesi Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ICONTE-2014, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2014, ss.138, (Özet Bildiri)
65. Description Of Heat And Temperature Of Primary Science Pre-Service Teachers By The Use Of Methodological Triangulation
ESERA– European Science Education Research Association International Conference, 31 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
66. Determination Of Secondary Schools Students’ Level Of Associatıon Of Physics Concepts That They Learned In Physics Courses Wıth Daily Life
ESERA– European Science Education Research Association International Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
67. Investigation Of Science-Technology-Society Relations Of Pre-Service Physics Teachers By The Use Of Concept Maps
ESERA– European Science Education Research Association International Conference, 31 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
68. Using Concept Maps to Assess Pre-Service PhysHcs Teachers in Impulse-Momentum And Comparing With the Achievement of Tests
XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008, ss.1303-1309, (Özet Bildiri)
69. Description of Heat And Temperature Of Physics Pre-Service Teachers By The Use of Methodological Triangulation
XIII. IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 - 29 Eylül 2008, ss.1310-1317, (Özet Bildiri)
73. Evaluatıng The Concept Maps Of Physics Teacher Candidates In Impulse Momentum And Comparıng The Achievement Of Tests
ESERA– European Science Education Research Association International Conference, Malmö, İsveç, 21 Ağustos 2007, ss.106, (Özet Bildiri)
74. Kavram Karikatürlerinin Kavram Yanılgısı Tespitinde Kullanılması: Düzgün Dairesel Hareket
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
75. Teacher candidates’xx understanding of momentum and impulse
GIREP 2006, 20 - 25 Ağustos 2006, (Özet Bildiri)
76. Grafik çizme ve anlama becerisinin saptanması
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.197, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. Genel Fizik I
Pegem Akademi, 2017
2. GENEL FİZİK I
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2017
4. Fen Bilgisi Öğretmenliği için Fizik IV Modern Fizik
Anı Yayıncılık, Ankara, 2014
Bilirkişi Raporları
4
Metrikler