Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2018 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2007 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
1998 - 2002 Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2002 - 2003 Formatör Öğretmen Yetiştirme Hizmetiçi Eğitimi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
2001 - 2002 Öğretmen
Gazi Üniversitesi Vakfı Özel İlköğretim Okulu
-
2000 - 2002 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
1999 - 2002 YÖK EĞİTEN II Eğiticilerin Eğitimi Projesi
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
-
1998 - 2002 Formatör Öğretmen Yetiştirme Hizmetiçi Eğitimi
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
1997 - 1998 Eğitim Uzman
ExecuTrain İstanbul Ofisi
-
1996 - 1997 Uzman Yrd.
ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel Okulları
Yönetilen Tezler
-
Bilişimle girişimcilik: 5. sınıf öğrencilerinin tasarım odaklı doğaçyapma etkinliğinde bilişimle üretim yapmalarına ilişkin bir durum çalışması
ÖZDEMİR S. (Danışman)
A.ÇELİK(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Bilgi işlemsel düşünme becerisine yönelik tasarlanan "veri setleriyle problem çözme" Öğrenme deneyiminin biçimlendirici değerlendirmesi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
B.BERİKAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Bilişimle Girişimcilik: 5. Sınıf Öğrencilerinin Tasarım Odaklı Doğaçyapma Etkinliğinde Bilişimle Üretim Yapmalarına İlişkin Bir Durum Çalışması
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Yönelik Tasarlanan Veri Setleriyle Problem Çözme Öğrenme Deneyiminin Biçimlendirici Değerlendirmesi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Ölüm vadisini geçmek: Teknolojistler
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Türkiye Cumhuriyeti'nde bulunan Irak özel okullarına yönelik olarak hazırlanan e-okul proje önerisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
Y.AL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Türkiye Cumhuriyetinde Bulunan Irak Özel Okullarına Yönelik Hazırlanan E-Okul Yönetimi Önerisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Okul öncesi çocukların problem çözme sürecinde teknoloji destekli şematik düzenleyicilerin kullanımına yönelik bir durum çalışması
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Tersyüz sınıf modelinin akademik başarı, öz - yönetimli öğrenme hazırbulunuşluğu ve motivasyon üzerine etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Okul öncesi dönemde üç boyutlu tasarım ve üretimin çocukların bilişime yönelik algılarına etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
A.OKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Okul Öncesi Dönemde 3 Boyutlu Tasarım ve Üretimin Çocukların Bilişime Yönelik Algılarına Etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin ve öğretmenlik öz yeterlik algılarının incelenmesi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Mobil cihazların eğitim ortamlarında kullanımı
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Veri madenciliği teknikleri ile üstün yetenekli öğrencilerin ilgi alanlarının analizi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Damızlık küçükbaş hayvan bilgi sistemi yazılım süreçleri
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Soru ve geri bildirimle hikâye okumanın, anlamaya etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Problem temelli öğrenme ortamında bilgisayar programlama çalışmalarının akademik başarı, eleştirel düşünme eğilimi ve bilgisayara yönelik tutuma etkileri
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Yabancı dil öğreniminde karekod destekli mobil öğrenme ortamının aktif sözcük öğrenimine etkisi ve öğrenci görüşleri: Mobil Sözlük örneği
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Yabancı dil öğretiminde basılı materyallere sağlanan mobil çokluortam desteğinin kelime öğrenimine ve motivasyona etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Bilgisayar programlama eğitiminin çocukların problem çözme becerileri üzerine etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Web üzerinden erişilebilir kaynaştırma öğrencilerine yönelik etkinliklerin sınıf öğretmenleri tarafından kullanılma durumu
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Bilgisayar ağları dersinin çevirimçi ortamda verilmesinin öğrencilerin başarı ve doyumlarına etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Eğitim yazılımlarının kullanılabilirliklerinin değerlendirilmesi: DynEd eğitim yazılımı örneği
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
AVRUPA BİRLİĞİ HAYAT BOYU ÖĞRENME TEMEL YETERLİK ALANLARI: TÜRKİYE DURUMU
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
Avrupa Birliği hayat boyu öğrenme temel yeterlik alanları: Türkiye durumu
ÖZDEMİR S. (Danışman)
Ö.TORTOP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim okul yöneticilerinin bilişim teknolojilerinin eğitim amaçlı kullanılmasına etkisi
ÖZDEMİR S. (Danışman)
N.AYŞİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İLKÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN EĞİTİM AMAÇLI KULLANIMINA ETKİSİ
ÖZDEMİR S. (Danışman)
-
İlköğretim öğretmenlerinin bilgi teknolojilerini derslerde kullanım durumları ve bilgi teknolojileri ile ilgili almış oldukları hizmet içi eğitimler hakkındaki görüşleri (Sakarya ili örneği)
ÖZDEMİR S. (Danışman)
A.KİPER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİ DERSLERDE KULLANIM DURUMLARI ve BİLGİ TEKNOLOJİLERİ İLE İLGİLİ ALMIŞ OLDUKLARI HİZMET İÇİ EĞİTİMLER HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (SAKARYA İLİ ÖRNEĞİ)
ÖZDEMİR S. (Danışman)