Prof. Dr. İLKAY ULUTAŞ


Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

Okul Öncesi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Okul Öncesi Eğitim, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi

Metrikler

Yayın

151

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

87

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

62

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1693

H-İndeks (Sobiad)

19

Atıf (Diğer Toplam)

84

Proje

10

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - 2021

2018 - 2021

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Türkiye

2009 - 2010

2009 - 2010

Post Doktora

University College London, Division of Psychology and Language Sciences, İngiltere

2000 - 2005

2000 - 2005

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Dr), Türkiye

1998 - 1999

1998 - 1999

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi (Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi) (Yl) (Tezli), Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Gazi Üniversitesi, Mesleki Yaygın Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Öğretmenliği Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Anasınıfına devam eden 6 yaş çocuklarınnın duygusal zekalarına duygusal zeka eğitiminin etkisinin incelenmsi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Dr)

1999

1999

Yüksek Lisans

İlköğretim okullarına devam eden on yaş çocuklarının denetim odağı ve kaygı düzeylerinin incelenmesi

Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi (Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi) (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

A1 Başlangıç

A1 Başlangıç

Rusça

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Okul Öncesi Eğitim

Çocuk Gelişimi ve Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2013 - 2019

2013 - 2019

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2007 - 2012

2007 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi

2009 - 2010

2009 - 2010

Dr. Öğr. Üyesi

University of London-University College London, Faculty of Brain Sciences , Psychology

2001 - 2007

2001 - 2007

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü

1997 - 2000

1997 - 2000

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Öğretmenliği Pr.

Yönetimsel Görevler

2008 - 2013

2008 - 2013

Bölüm Başkan Yardımcısı

Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2012 - 2012

2012 - 2012

Staff Mobility Programme

Northern Virginia Community College (US), Staff Mobility Programme

2009 - 2010

2009 - 2010

Academic stuff (Post Doctoral Degree)

Üniversite, University College London, Department of Psychology, Academic stuff (Post Doctoral Degree)

1996 - 1997

1996 - 1997

Öğretmen

Milli Eğitim Müdürlüğü, Mamak Milli Eğitim Müdürlüğü, Coşkun Ertepınar İlköğretim Okulu, Öğretmen

1996 - 1997

1996 - 1997

Anasınıfı öğretmeni

Ankara Valiliği Coşkun Ertepınar İlköğretim Okulu, Anasınıfı öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Montessori Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Okul Öncesinde Duygusal Zeka

Lisans

Lisans

Kariyer Planlama ve Geliştirme Sürdürülebilir Kalkınma

EÇ.Matematik Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (14)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (23)

2007

2007

44. Okul Öncesi Dönemde Duygusal Zeka

ULUTAŞ İ.

GÜ.Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.17, ss.113-126, 2007 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde AR Kullanımı

ULUTAŞ İ., BOZKURT POLAT E., ENGİN K., AYDIN BÖLÜKBAŞ F., BUDAK K. S.

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. DEĞERLER EĞİTİMİ DERSİ ALAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DUYGUSALZEKA VE DEĞERLER EĞİTİMİ İLE İLGİLİ ALGILARI

Meralı M., ULUTAŞ İ.

(3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA, 10 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

1900

1900

4. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE DUYGUSAL ZEKÂ VE GÖRSEL OKURYAZARLIK

Avan B., ULUTAŞ İ.

INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -IV, 11 Ekim 1900 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

5. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ KALİTE ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Soydan S., Şanlı N., Şirin E., Taşdelen B. C., ULUTAŞ İ.

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 Nisan - 27 Eylül 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

7. ANNELERİN TİCARİ OYUN MATERYALLERİNDE SOSYAL-DUYGUSAL ÖZELLİKLERE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

ÖZTAŞ E., ULUTAŞ İ.

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

8. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka İle İlgili Görüşleri

MACUN B., ULUTAŞ İ.

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitimde Kalite ve Standartlar İle İlgili Görüşleri

ULUTAŞ İ., MACUN B.

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

10. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARININ KARŞILAŞTIRILMASI

BOZKURT POLAT E., DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.

II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, Rize, Türkiye, 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Çocukları Montessori Eğitimi Alan Ebeveynlerin ”Montessori Eğitimi” Algısı

BOZKURT E., MENEVŞE E. B., ULUTAŞ İ.

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.1, ss.492-493, (Özet Bildiri)

2018

2018

12. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Çok Kültürlü Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi

ULUTAŞ İ., MACUN B.

1. Uluslarası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

13. Okul Öncesi Eğitimde Yönetici ve Öğretmen Sorunlarına İlişkin Yönetici Görüşleri

MACUN B., ULUTAŞ İ.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

15. Okul Öncesi Eğitim Alan 5-6 YaĢ Çocuklarının Öğrenme Ġlgilerinin Belirlenmesi

YILDIZ R., ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S.

2.Uluslararsı bilimsel araştırmalar kongresi (UBAK), 9 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

16. STEAM Projelerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğrenme İlgilerine Etkisi

YILDIZ R., DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINA DEVAM EDEN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ UZAMSAL ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

ÜNAL M., ULUTAŞ İ.

INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES 2017, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.197-198, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

18. Sporcu Olan ve Olmayan Gençlerin Duygusal Zekâlarının ve Spora Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

Yazıcı A., ULUTAŞ İ.

Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. COMPARING PRESCHOOL EDUCATION SYSTEM in JAPAN and TURKEY

Nanakida A., ULUTAŞ İ.

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Fiziksel Kalite Özelliklerinin Değerlendirilmesi

MACUN B., ULUTAŞ İ.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

21. Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan ”Öğretmenlik Uygulaması” Dersine İlişkin Beklentilerin Karşılaştırılması.

YILDIZ R., ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.359-360, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Evaluation of Early Childhood Education in Turkey

Temel Z. F., Aksoy A. B., Ulutaş İ., Kaynak K. B., Özkan H. K.

69th OMEP World Assembly and International Conference, Virovitica, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

24. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri Ve Çocuğa Bakış Açılarının İncelenmesi

MACUN B., ULUTAŞ İ.

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1121-1122, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Okul Öncesi Dönemde Mekânsal Algı ve Çocuklarda Mekânsal Algının Desteklenmesi

ÜNAL M., ULUTAŞ İ.

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)

2016

2016

26. Digital skills of 5 6 years old children

ULUTAŞ İ.

82 nd the IIER International Conference, 3 - 04 Ekim 2016, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

27. Can Emotional intelligence predict indıvidual values

ULUTAŞ İ., Karaoğlu S.

International Research Conference on Humanities and Social Scienses, 28 - 29 Temmuz 2016, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

28. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMELERİNDE LİDERLİK ÖZELLİKLERİ

Başbuğa S., Aydın R., ULUTAŞ İ.

11.Ulusal Okul Öncesi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016

2015

2015

29. Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Resimli Öykü Kitapları İle Karakter Eğitimi Verilmesi Hakkında Görüş ve Uygulamaları

TURAN F., ULUTAŞ İ.

2.Ulusal Değerler Eğitimi KOngresi, Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

31. Child Centered Attitudes of Mothers and Maternal Self Perception

AKSOY A. B., ULUTAŞ İ.

International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Prague, 13 - 14 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

32. The Impact of Helicopter Parenting on the Social Connectedness and Anxiety Level of University Students

Ulutaş İ., Aksoy A. B.

International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Praha, Çek Cumhuriyeti, 13 - 14 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

33. The Socio-Emotional Loneliness and Communication Skills of Preschool Teacher Trainees

Ulutaş İ., Aksoy A. B.

th International Conferences on Interdisciplinary Social Sciences. Universidad Abat Oliba CEU, Barcelona, İspanya, 24 - 28 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2009

2009

34. Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.

Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

35. Examination of the relation between viewpoints of preschool teaching students towards children and their attitude towards teaching

Ceylan S., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2247-2251, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2007

2007

36. Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü

ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.

4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

37. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.

Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

38. Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması

CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.

3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

39. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının Belirlenmesi

ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S.

1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

40. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi

Ulutaş İ., Demiriz S.

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

42. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi

ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.

Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

43. Okul öncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve Doğa Etkinlikleri ile İlgili Uygulamaların Belirlenmesi

DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2001

2001

44. 10 Yaş Çocuklarının Denetim Odakları ile Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Saptanması

ULUTAŞ İ., ALİSİNANOĞLU F.

10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

47. On Yaş Çocuklarının Denetim Odakları İle Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Saptanması

ULUTAŞ İ., ALİSİNANOĞLU F.

X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

48. Alt ve Üst Sosyo ekonomik Düzeydeki Çocukların Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.

IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2000

2000

51. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve doğa Etkinlikleri İle İlgili Uygulamaların Belirlenmesi

Demiriz S., Ulutaş İ.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.86-90, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Artificial Intelligence Experiences of Pre-Service Preschool Teachers

Aydın Bölükbaş F., Budak K. S., Bozkurt Polat E., Engin K., Ulutaş İ.

Integrating Artificial Intelligence in Education: Enhancing Teaching Practices for Future Learning, Ricardo Queirós,Mário Cruz,Daniela Mascarenhas, Editör, IGI Global, New York, ss.59-88, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

2. Linking With Technology in the Education and Adaptation Processes of Refugee Children

ENGİN K., BUDAK K. S., BOZKURT POLAT E., AYDIN BÖLÜKBAŞ F., ULUTAŞ İ.

Digital Literacy at the Intersection of Equity, Inclusion, and Technology, , Editör, IGI Global, ss.109-144, 2024

2023

2023

3. Mathematics Learning With Augmented Reality in Early Childhood Education

ULUTAŞ İ., BOZKURT POLAT E., AYDIN BÖLÜKBAŞ F., BUDAK K. S., ENGİN K.

Innovations in Digital Instruction Through Virtual Environments, DeHart, J.D., Editör, IGIGLOBAL, Hershey PA, ss.30-59, 2023

2023

2023

4. Do We Support Ethical Behavior in Digital Tool Use in Early Childhood?

AYDIN BÖLÜKBAŞ F., ENGİN K., BOZKURT POLAT E., BUDAK K. S., ULUTAŞ İ.

Critical Roles of Digital Citizenship and Digital Ethics, DeHart, Jason D., Editör, IGI Global, ss.206-234, 2023

2022

2022

5. Matematik ve Teknoloji

ULUTAŞ İ., AYDIN F., BUDAK K. S.

Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.109-152, 2022

2022

2022

6. Digital Storytelling in Early Mathematics Education

ULUTAŞ İ., KILIÇ ÇAKMAK E., AKINCI COŞGUN A., BOZKURT POLAT E., AYDIN F., ENGİN K., et al.

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, ss.393-413, 2022

2022

2022

7. Matematik Konuşmaları

TEMİZ A., ULUTAŞ İ.

Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.375-396, 2022

2021

2021

8. Yaşamın İlk Yıllarına Yönelik Sosyal Beceri Programları

ENGİN K., BOZKURT POLAT E., ULUTAŞ İ.

YAŞAMIN İLK YILLARINDA SOSYAL BECERİLER, Prof. Dr. Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.389-418, 2021

2021

2021

9. İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Sosyal Bilgiler Eğitimi

ENGİN K., ULUTAŞ İ.

Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmenin El Kitabı, Alıcı Şule, Şahin Volkan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.327-357, 2021

2021

2021

10. Strategies to Develop Emotional Intelligence in Early Childhood

Ulutaş İ., Engin K., Bozkurt Polat E.

The Science of Emotional Intelligence, Simon George Taukeni, Editör, IntechOpen, London, ss.57-69, 2021 Creative Commons License

2020

2020

11. Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler

Ulutaş İ., Bozkurt Polat E.

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Arslan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-246, 2020

2020

2020

12. Matematik ve Sanat

Ulutaş İ., Temiz Çağlar A.

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. E. Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.257-278, 2020

2020

2020

13. Çocuk Gelişiminde Araştırma Yöntemleri

Battal Ş., Ulutaş İ.

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.36-54, 2020

2020

2020

14. İrlanda’da erken çocukluk eğitimi

ULUTAŞ İ.

Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-2018, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

15. Media Literacy Levels and Emotional Intelligence of Candidate Preschool Teachers

Macun B., Koçak Macun B., Ulutaş İ.

Development and Education Studies, Hatice Bekir,Vedat Bayraktar,Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.415-437, 2020 Creative Commons License

2020

2020

16. Okul Öncesi Eğitimde Çocukların Duygusal ZekâlarınıDestekleyen Yöntem ve Teknikler

Ulutaş İ., Meralı M.

Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İ.Ulutaş,E. Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

17. Erken Çocukluk Politikaları Ve Uygulamaları

Ulutaş İ., Battal Ş.

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.17-35, 2020

2020

2020

18. İngiltere’de erken çocukluk eğitimi

ULUTAŞ İ.

Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Aslan, Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-204, 2020

2020

2020

19. Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler

ULUTAŞ İ.

Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Aslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-245, 2020

2020

2020

20. Matematik ve Sanat

ULUTAŞ İ., TEMİZ A.

Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, DAĞLIOĞLU, H. ELİF, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.257-278, 2020

2020

2020

21. Duygusal Gelişim

Ulutaş İ., Battal Ş.

Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.153-176, 2020

2019

2019

22. Okul Öncesi Eğitimde Duygusal Zekâyı Değerlendirme

Temiz A., Ulutaş İ.

Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İlkay Ulutaş,Esra Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2019

2018

2018

23. How do Preschool Teachers Perceive the EmotionalIntelligence? Teaching Practices and Emotional Intelligencein Early Childhood

TÜRKMEN S., ULUTAŞ İ.

Educational Sciences Research in theGlobalizing World, , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.170-183, 2018

2017

2017

26. Emotional Intelligence and Innovativeness of Preschool Teacher Candidates

ULUTAŞ İ., MACUN B.

Educational Research and Practice, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.340-352, 2017

2015

2015

27. Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitiminin Önemi ve Görsel Sanat Eğitimi Programı Özellikleri

Ulutaş İ., Demiriz S.

Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitimi, Doç.Dr.İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.9-29, 2015

2012

2012

29. Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children

ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.

Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editör, Intech, Rijeka, ss.167-180, 2012

2007

2007

32. Çocuk ve Ergen Gelişimi

Ömeroğlu E., Ulutaş İ.

Morpa Kültür Yay., Ankara, 2007

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

Ailelerin Çocuklarıyla Yaptıkları Duyu Etkinliklerinin Çocuklarda Duyu Gelişimini Etkilemesinin İncelenmesi

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Ulutaş İ., Sürmeneli S. N.(Yürütücü)

2024 - 2025

2024 - 2025

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duyu Eğitimine İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Ulutaş İ., Karapınar Y.(Yürütücü)

2022 - 2024

2022 - 2024

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dijital STEM Hikayeleri OluĢturma Deneyimleri ve Öğretmenlik Uygulamasına Yansımaları

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Ulutaş İ., Ekin T.(Yürütücü), Yiğit M., Cenk H.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ekim 2021

Ekim 2021

CREATIVITY RESEARCH JOURNAL

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2021

Ağustos 2021

STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Mayıs 2021

Mayıs 2021

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2021

Mayıs 2021

Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2021

Mart 2021

Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 83

h-indeksi (WOS): 4