Eğitim Bilgileri
2018 - 2021
2018 - 2021Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Türkiye
2009 - 2010
2009 - 2010Post Doktora
University College London, Division of Psychology and Language Sciences, İngiltere
2000 - 2005
2000 - 2005Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Dr), Türkiye
1998 - 1999
1998 - 1999Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi (Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi) (Yl) (Tezli), Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Gazi Üniversitesi, Mesleki Yaygın Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Öğretmenliği Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Anasınıfına devam eden 6 yaş çocuklarınnın duygusal zekalarına duygusal zeka eğitiminin etkisinin incelenmsi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Dr)
1999
1999Yüksek Lisans
İlköğretim okullarına devam eden on yaş çocuklarının denetim odağı ve kaygı düzeylerinin incelenmesi
Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi (Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi) (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
A1 Başlangıç
A1 BaşlangıçRusça
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Okul Öncesi Eğitim
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2013 - 2019
2013 - 2019Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2007 - 2012
2007 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi
2009 - 2010
2009 - 2010Dr. Öğr. Üyesi
University of London-University College London, Faculty of Brain Sciences , Psychology
2001 - 2007
2001 - 2007Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi ve Ev Yönetimi Eğitimi Bölümü
1997 - 2000
1997 - 2000Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Öğretmenliği Pr.
Yönetimsel Görevler
2008 - 2013
2008 - 2013Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2012 - 2012
2012 - 2012Staff Mobility Programme
Northern Virginia Community College (US), Staff Mobility Programme
2009 - 2010
2009 - 2010Academic stuff (Post Doctoral Degree)
Üniversite, University College London, Department of Psychology, Academic stuff (Post Doctoral Degree)
1996 - 1997
1996 - 1997Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Mamak Milli Eğitim Müdürlüğü, Coşkun Ertepınar İlköğretim Okulu, Öğretmen
1996 - 1997
1996 - 1997Anasınıfı öğretmeni
Ankara Valiliği Coşkun Ertepınar İlköğretim Okulu, Anasınıfı öğretmeni
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
SOMUT-YARI SOMUT (TEMSİLİ)- SOYUT YAKLAŞIMLI MATEMATİK PROGRAMININ ÇOCUKLARIN MATEMATİK BECERİLERİ İLE ÖĞRETMEN BİLGİ VE UYGULAMALARINA ETKİSİ
Ulutaş İ. (Danışman)
F.Aydın(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Somutlaştırılmış Robotik Kodlama Eğitimi Programı'nın okul öncesi dönem çocuklarının bilgi işlemsel düşünme becerileri ile öğrenme davranışlarına etkisi
Ulutaş İ. (Danışman)
E.BOZKURT(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmenleri için matematik konuşmaları ölçeğinin geliştirilmesi
Ulutaş İ. (Danışman)
E.SARIKOCA(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN İLERİ MATEMATİK BECERİLERİ TESTİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Aydın F., Ulutas I.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.1307-1349, 2025 (TRDizin)
2025
20252. Teachers’ views on cultural heritage education with technology in early childhood
Ulutaş İ., Kayadibi P., Temiz Çağlar A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20243. Bazen Çocukları Konuşturmak Çok Zor!: Okul Öncesi Eğitimde Karşılıklı Konuşmalara Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇAĞLAR A. T., ULUTAŞ İ.
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.898-918, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Development of the Early Childhood Self-Compassion Scale Parent Form (ECSCS-P)
Engin K., Ulutaş İ.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.858-869, 2024 (TRDizin)
2024
20245. The Views of Teachers with Project Experience on Early Mathematics
BÖLÜKBAŞ F. A., ULUTAŞ2 İ.
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.21, sa.3, ss.232-243, 2024 (TRDizin)
2024
20246. Çocukların Ev İçi ve Ev Dışı Ortamlardaki Duygusal İfadeleri
BOZKURT Ş. S., ULUTAŞ İ.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.119-144, 2024 (TRDizin)
2023
20237. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Montessori Yaklaşımına Yönelik Algıları: Bir Metafor Analizi
ARABACI M., ULUTAŞ İ.
International Journal of Science and Education , 2023 (TRDizin)
2023
20238. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Robotik Kodlamaya İlişkin Görüşleri
Bozkurt Polat E., Ulutaş İ.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.21, ss.22-48, 2023 (TRDizin)
2022
20229. The impact of creative movement program on the creativity of 5-6-year-olds
Alper I. T., ULUTAŞ İ.
Thinking Skills and Creativity
, cilt.46, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
202210. Beyond teaching: Montessori education initiatives of public preschool teachers in Turkey
Efe M., ULUTAŞ İ.
EDUCATIONAL RESEARCH FOR POLICY AND PRACTICE
, cilt.21, sa.3, ss.375-388, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
202211. Montessori Öğretmeninin Eğitimi: Bir Anlatı Araştırması
TEMİZ A., ULUTAŞ İ.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2022 (TRDizin)
2021
202112. Montessori Method in Early Childhood Education: A Systematic Review
Kiran I., MACUN B., Argin Y., ULUTAŞ İ.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.50, sa.2, ss.1154-1183, 2021 (ESCI, TRDizin)
2021
202113. Montessori Yöntemine Nörobilimsel Bakış Açısı: Disiplinler Arası İnceleme
BOZKURT Ş. S., ULUTAŞ İ.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.41, sa.2, ss.817, 2021 (TRDizin)
2021
202114. Öğretmenlerin Okul Öncesi Eğitimde Mizaha İlişkin Görüşleri
Gültekin D., Ulutaş İ.
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.53-70, 2021 (TRDizin)
2021
202115. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN YARATICI HAREKET ÜZERİNE GÖRÜŞ VE UYGULAMALARI
Alper I. T., Ulutaş İ.
Asos Journal
, cilt.115, ss.311-327, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
201916. BİLGİSAYAR OYUN BAĞIMLILIĞI ÖLÇEĞİNİN OKUL ÖNCESİDÖNEM ÇOCUKLARINA UYARLANMASI
Ünsal A., ULUTAŞ İ.
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (ASED) , 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201917. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
MACUN B., ULUTAŞ İ.
Turkish Studies - Educational Sciences , cilt.14, sa.4, ss.1545-1564, 2019 (TRDizin)
2019
201918. Okul Öncesi Eğitimde Dramatik Etkinlik Araçları
Çağlar K., ULUTAŞ İ.
JASSS-The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.2, sa.75, ss.137-147, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201919. Psicometric Properties of the Trait Emotional Intelligence Questionnaire (TEIQe) in Turkish
ULUTAŞ İ.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.38, sa.3, ss.775-781, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201920. ÇOCUKLARI MONTESSORİ EĞİTİMİ ALAN EBEVEYNLERİN ”MONTESSORİ EĞİTİMİ” ALGISI
BOZKURT E., MENEVŞE E. B., ABANOZ T., ULUTAŞ İ.
The Journal of Academic Social Sciences
, cilt.92, sa.92, ss.239-251, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201821. Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan “Öğretmenlik Uygulaması” Dersine İlişkin Görüşlerin Karşılaştırılması
Yıldız R., Ulutaş İ., Demiriz S.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.38, sa.3, ss.869-886, 2018 (TRDizin)
2018
201822. Karar verme becerileri eğitim programının okul öncesi dönem çocuklarının karar verme becerileri üzerindeki etkisi.
PEKDOĞAN S., ULUTAŞ İ.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.230-244, 2018 (TRDizin)
2018
201823. The effect of the visual awareness education programme on the visual literacy of children aged 5-6
Ozkubat S., Ulutas İ.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.44, sa.3, ss.313-325, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
201824. Emotional intelligence and leadership traits among family physicians
Coşkun Ö., Ulutaş İ., Budakoğlu I. İ., Uğurlu M., Üstü Y.
POSTGRADUATE MEDICINE
, cilt.130, sa.7, ss.644-649, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
2018
201825. ANNELERİN ÇOCUKLARININ ATEŞİNE MÜDAHALE YAKLAŞIMLARININ BELİRLENMESİ
ULUTAŞ İ., ŞİMŞEK I.
Balıkkesir Sağlık Bilimleri Dergisi , 2018 (TRDizin)
2017
201726. OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARDA ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Aydın F., Ulutaş İ.
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.36-45, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201627. Reliability and Validity of Decision Making Skills Instruments for Children
ULUTAŞ İ., PEKDOĞAN S.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, sa.12, ss.197-203, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201628. Çocuklar Ne Kadar Mutlu Bazı değişkenlere Göre Çocuklarda Mutluluğun Belirlenmesi
Demiriz S., Ulutaş İ.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.16-24, 2016 (TRDizin)
2016
201629. Okul öncesi çocuklarının duygusal zekâsını desteklemede öğretmenin rolü
ULUTAŞ İ., MACUN B.
Turkish Studies, International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turki , cilt.11, sa.14, ss.951-964, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. Okul öncesi eğitimi öğretmenlerinin etkinliklerde kullandıkları resimli öykü kitaplarının karakter eğitimi açısından incelenmesi
Turan F., ULUTAŞ İ.
Milli Eğitim , cilt.209, ss.216-230, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201631. Using Story books as a character education tools Journal of Education and Practice
Turan F., Ulutaş İ.
Journal of Education and Practice , cilt.7, sa.15, ss.169-176, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201632. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarındaki Resimli Öykü Kitaplarının Özellikleri ile Öğretmenlerin Bu Kitapları Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Turan F., Ulutaş İ.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.21-45, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201533. Development and Validation of the Visual Literacy Inventory for Preschool Children and Children s Visual Literacy Rating Inventory for Parents
ÖZKUBAT S., ULUTAŞ İ.
International Journal of Contemporary Applied Sciences
, cilt.2, sa.6, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201434. Children s Temperament and Public Behaviours from their Mothers Perspectives
AKSOY A. B., ULUTAŞ İ.
The International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies , cilt.8, 2014 (Scopus)
2014
201435. Ebeveynlerin Çocuk oyun Alanlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ULUTAŞ İ., ŞİMŞEK I.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.413-424, 2014 (TRDizin)
2014
201436. Socio emotional Loneliness and Communication Skills of Preschool Teacher Trainees
ULUTAŞ İ., AKSOY A. B.
The International Journal of Interdisciplinary Studies in Communication , cilt.8, 2014 (Scopus)
2013
201337. Okul Öncesi Çocuklarında Duygusal Zekanın Desteklenmesi
ULUTAŞ İ.
Eğitimci Öğretmen , sa.21, 2013 (Hakemli Dergi)
2010
201038. Communication Skills And Self Confidence Level Of Preschool Teacher Trainees
ULUTAŞ İ., AKSOY A. B.
The International Journal of Learning , cilt.17, sa.6, ss.2-9, 2010 (Scopus)
2009
200939. Learning with Play How Play Activities Program Improve Pro social Behaviour of Six Year Old Children
ULUTAŞ İ., AKSOY A. B.
Humanity & Social Science Journal , cilt.4, sa.1, ss.39-44, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200940. The Study of the Effects of the Mothers Support Education Program on the Parental Acceptance and Rejection Level of the Turkish Mothers
ULUTAŞ İ., ÖĞRETİR ÖZÇELİK A. D.
Humanity & Social Science , 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200841. Determining The Methods Of Mothers Use to Support Their Children s Emotional Intelligence
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Humanity & Social Science Journal , cilt.3, sa.2, ss.151-157, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200742. Body image satisfaction and anxiety of a Turkish sample of university students with skin diseases'
Kaymak Y., Ulutas İ., Taner E., Bakir B., Simsek I.
PSYCHOLOGICAL REPORTS
, cilt.100, sa.2, ss.499-508, 2007 (SSCI, Scopus)
2007
200743. Üç altı Yaş Çocuğu Olan Anne babaların Oyun ile İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
GÜ.Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.18, ss.1-12, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200744. Okul Öncesi Dönemde Duygusal Zeka
ULUTAŞ İ.
GÜ.Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.17, ss.113-126, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200745. The effects of an emotional intelligence education program on the emotional intelligence of children
Ulutas İ., Oemeroglu E.
SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY
, sa.10, ss.1365-1372, 2007 (SSCI, Scopus)
2006
200646. İlköğretim Öğrencilerinin Trafik Hakkındaki Bilgi ve Davranışlarının Belirlenmesi
ULUTAŞ İ., DİNÇER F. Ç.
Milli Eğitim , sa.171, ss.243-256, 2006 (Scopus, TRDizin)
2004
200447. Okul Öncesi Dönemde Sanat Eğitimi
Ulutaş İ., Ersoy Ö.
Kastomonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-12, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200348. Okulöncesi Öğretmenlerinin Fen ve Doğa Eğitiminde Rolü
ALİSİNANOĞLU F., ULUTAŞ İ.
Yeni Eğitim Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.56-58, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200349. Okul Öncesi Öğretmeninin Fen ve Doğa Eğitiminde Rolü
ALİSİNANOĞLU F., ULUTAŞ İ.
Yeni Eğitim , cilt.1, sa.2, ss.56-58, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200350. 9 12 Yaş Çocuklarının Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenlere göre İncelenmesi
Demiriz S., Ulutaş İ.
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.1-7, 2003 (TRDizin)
2003
200351. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Artık Materyal Çalışmalarının İncelenmesi
Demiriz S., Ulutaş İ.
Eğitim Araştırmaları Dergisi , sa.13, ss.44-52, 2003 (Hakemli Dergi)
2001
200152. Okul Aile ve Toplumla Başarılı Bir İşbirliği Nasıl Sağlanır
ULUTAŞ İ.
Yaşadıkça Eğitim , sa.67, ss.16-20, 2001 (TRDizin)
2000
200053. Çocuklarda Kaygı ve Bunu Etkileyen Etmenler
Alisinanoğlu F., Ulutaş İ.
MILLI EGITIM , sa.145, ss.15-19, 2000 (Scopus, TRDizin)
2000
200054. Çocukların Denetim Odağı ile Annelerinin Denetim Odağı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ALİSİNANOĞLU F., ULUTAŞ İ.
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.23-31, 2000 (Hakemli Dergi)
1999
199955. Yaşamımızdaki İlk Matematiksel Kavramlar ve Materyaller
DİNÇER F. Ç., ULUTAŞ İ.
Çağdaş Eğitim , cilt.24, sa.253, ss.23-28, 1999 (Hakemli Dergi)
1999
199956. Okulöncesi Eğitimde Matematik Kavramları ve Etkinlikleri
DİNÇER F. Ç., ULUTAŞ İ.
Yaşadıkça Eğitim , sa.62, ss.6-11, 1999 (TRDizin)
1999
199957. Çocuklarda Kaygı ve Bunu Etkileyen Faktörler
ALİSİNANOĞLU F., ULUTAŞ İ.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.145, ss.15-19, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde AR Kullanımı
ULUTAŞ İ., BOZKURT POLAT E., ENGİN K., AYDIN BÖLÜKBAŞ F., BUDAK K. S.
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2019
20192. Genç futbol oyuncularının duygusal zekâ ve zihinsel dayanıklılık düzeylerinin oynadığı mevki ve spor yaşı değişkenleri açısından karşılaştırılması
YAZICI A., YAPAR A., ULUTAŞ İ., TAŞÇIOĞLU R., Karagöz M. C.
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Lara - Antalya, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2019, ss.1479-1487, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. DEĞERLER EĞİTİMİ DERSİ ALAN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DUYGUSALZEKA VE DEĞERLER EĞİTİMİ İLE İLGİLİ ALGILARI
Meralı M., ULUTAŞ İ.
(3. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu-ISOEVA, 10 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
1900
19004. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE DUYGUSAL ZEKÂ VE GÖRSEL OKURYAZARLIK
Avan B., ULUTAŞ İ.
INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -IV, 11 Ekim 1900 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ KALİTE ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Soydan S., Şanlı N., Şirin E., Taşdelen B. C., ULUTAŞ İ.
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 Nisan - 27 Eylül 2019
2018
20186. OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR İÇİN HAZIRLANAN ETKİNLİK KİTAPLARININ SOSYAL-DUYGUSAL BECERİLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
İnan E. H., ULUTAŞ İ.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. ANNELERİN TİCARİ OYUN MATERYALLERİNDE SOSYAL-DUYGUSAL ÖZELLİKLERE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
ÖZTAŞ E., ULUTAŞ İ.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka İle İlgili Görüşleri
MACUN B., ULUTAŞ İ.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitimde Kalite ve Standartlar İle İlgili Görüşleri
ULUTAŞ İ., MACUN B.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL SANAT EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARININ KARŞILAŞTIRILMASI
BOZKURT POLAT E., DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.
II. Internatıonal Teacher Educatıon and Accredıtatıon Congress, Rize, Türkiye, 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Çocukları Montessori Eğitimi Alan Ebeveynlerin ”Montessori Eğitimi” Algısı
BOZKURT E., MENEVŞE E. B., ULUTAŞ İ.
Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.1, ss.492-493, (Özet Bildiri)
2018
201812. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekaları İle Çok Kültürlü Kişilik Özelliklerinin İncelenmesi
ULUTAŞ İ., MACUN B.
1. Uluslarası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. Okul Öncesi Eğitimde Yönetici ve Öğretmen Sorunlarına İlişkin Yönetici Görüşleri
MACUN B., ULUTAŞ İ.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâ Düzeyleri İle Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
MACUN B., KOÇAK MACUN B., ULUTAŞ İ.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Okul Öncesi Eğitim Alan 5-6 YaĢ Çocuklarının Öğrenme Ġlgilerinin Belirlenmesi
YILDIZ R., ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S.
2.Uluslararsı bilimsel araştırmalar kongresi (UBAK), 9 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. STEAM Projelerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğrenme İlgilerine Etkisi
YILDIZ R., DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201717. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINA DEVAM EDEN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARININ UZAMSAL ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ÜNAL M., ULUTAŞ İ.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES 2017, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.197-198, (Özet Bildiri)
2017
201718. Sporcu Olan ve Olmayan Gençlerin Duygusal Zekâlarının ve Spora Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
Yazıcı A., ULUTAŞ İ.
Dünya Spor Bilimleri Araştırmaları Kongresi, 23 - 26 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. COMPARING PRESCHOOL EDUCATION SYSTEM in JAPAN and TURKEY
Nanakida A., ULUTAŞ İ.
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Fiziksel Kalite Özelliklerinin Değerlendirilmesi
MACUN B., ULUTAŞ İ.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans Programında Yer Alan ”Öğretmenlik Uygulaması” Dersine İlişkin Beklentilerin Karşılaştırılması.
YILDIZ R., ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.359-360, (Özet Bildiri)
2017
201722. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuklarda Duygusal Zekayı Desteklemeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
TÜRKMEN S., ULUTAŞ İ.
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Evaluation of Early Childhood Education in Turkey
Temel Z. F., Aksoy A. B., Ulutaş İ., Kaynak K. B., Özkan H. K.
69th OMEP World Assembly and International Conference, Virovitica, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri Ve Çocuğa Bakış Açılarının İncelenmesi
MACUN B., ULUTAŞ İ.
IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1121-1122, (Özet Bildiri)
2017
201725. Okul Öncesi Dönemde Mekânsal Algı ve Çocuklarda Mekânsal Algının Desteklenmesi
ÜNAL M., ULUTAŞ İ.
The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)
2016
201626. Digital skills of 5 6 years old children
ULUTAŞ İ.
82 nd the IIER International Conference, 3 - 04 Ekim 2016, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
2016
201627. Can Emotional intelligence predict indıvidual values
ULUTAŞ İ., Karaoğlu S.
International Research Conference on Humanities and Social Scienses, 28 - 29 Temmuz 2016, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
2016
201628. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMELERİNDE LİDERLİK ÖZELLİKLERİ
Başbuğa S., Aydın R., ULUTAŞ İ.
11.Ulusal Okul Öncesi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016
2015
201529. Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Resimli Öykü Kitapları İle Karakter Eğitimi Verilmesi Hakkında Görüş ve Uygulamaları
TURAN F., ULUTAŞ İ.
2.Ulusal Değerler Eğitimi KOngresi, Kırıkkale, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201530. Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Etkinliklerde KullandıklarıResimli Öykü Kitaplarının Karakter Eğitimi Açısından İncelenmesi
TURAN F., ULUTAŞ İ.
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 16 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
2014
201431. Child Centered Attitudes of Mothers and Maternal Self Perception
AKSOY A. B., ULUTAŞ İ.
International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Prague, 13 - 14 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201432. The Impact of Helicopter Parenting on the Social Connectedness and Anxiety Level of University Students
Ulutaş İ., Aksoy A. B.
International Academic Conference on Social Sciences and Humanities, Praha, Çek Cumhuriyeti, 13 - 14 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
2012
201233. The Socio-Emotional Loneliness and Communication Skills of Preschool Teacher Trainees
Ulutaş İ., Aksoy A. B.
th International Conferences on Interdisciplinary Social Sciences. Universidad Abat Oliba CEU, Barcelona, İspanya, 24 - 28 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2009
200934. Çocuğa Bakış Açısı Envanteri nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Eğitimde Yeni Yönelimler-5 “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200935. Examination of the relation between viewpoints of preschool teaching students towards children and their attitude towards teaching
Ceylan S., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2247-2251, (Tam Metin Bildiri)
2007
200736. Anne Baba Çocuk İletişiminde Duygusal Zekânın Rolü
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
4. Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200737. Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Uluslararsı Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (ICANAS 38), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
200638. Okul Öncesi Öğretmenliği Birinci ve Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Çocuğa Bakış Açılarının Karşılaştırılması
CEYLAN Ş., ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
3.Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi & 3.Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali ve Kongresi, 6 - 08 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
2004
200439. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının Belirlenmesi
ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S.
1. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
200440. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İlgi Köşelerini Düzenlemeye Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi
Ulutaş İ., Demiriz S.
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 07 Temmuz 2004, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
2007
200741. Anaokuluna Devam Eden Altı Yaş Çocuklarının Duygusal Zekaları İle Estetik Yargıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ULUTAŞ İ., ACER D., ÖMEROĞLU E.
1.Uluslararası Duygusal Zeka Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2002
200242. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Sanat Çalışmalarının Belirlenmesi
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Gazi Üniversitesi’nin Eğitimde 75. Yılı sanat Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
2000
200043. Okul öncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve Doğa Etkinlikleri ile İlgili Uygulamaların Belirlenmesi
DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
2001
200144. 10 Yaş Çocuklarının Denetim Odakları ile Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Saptanması
ULUTAŞ İ., ALİSİNANOĞLU F.
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)
2001
200145. Ebeveynlerin Çocuklarının Televizyon İzleme Alışkanlıkları ve Çocuk Programlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S.
X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)
2001
200146. İlköğretim Okullarına Devam Eden Öğrencilerin ve Ebeveynlerinin Ev Ödevlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ULUTAŞ İ., DİNÇER F. Ç.
X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)
2001
200147. On Yaş Çocuklarının Denetim Odakları İle Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Saptanması
ULUTAŞ İ., ALİSİNANOĞLU F.
X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)
2000
200048. Alt ve Üst Sosyo ekonomik Düzeydeki Çocukların Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
DEMİRİZ S., ULUTAŞ İ.
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
2000
200049. Çalışan ve Çalışmayan Annelerin Çocuklarında Görülen Davranış Farklılıklarının İncelenmesi
ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S., DİNÇER F. Ç.
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
2000
200050. Teknoloji Araçlarının Okulöncesi Dönem Çocuklarını Bilimsel Düşünmeye Yönlendirmek Amacıyla Kullanılması
DİNÇER F. Ç., ULUTAŞ İ.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
2000
200051. Okulöncesi Eğitim Kurumlarındaki Fen ve doğa Etkinlikleri İle İlgili Uygulamaların Belirlenmesi
Demiriz S., Ulutaş İ.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.86-90, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Artificial Intelligence Experiences of Pre-Service Preschool Teachers
Aydın Bölükbaş F., Budak K. S., Bozkurt Polat E., Engin K., Ulutaş İ.
Integrating Artificial Intelligence in Education: Enhancing Teaching Practices for Future Learning, Ricardo Queirós,Mário Cruz,Daniela Mascarenhas, Editör, IGI Global, New York, ss.59-88, 2024
2024
20242. Linking With Technology in the Education and Adaptation Processes of Refugee Children
ENGİN K., BUDAK K. S., BOZKURT POLAT E., AYDIN BÖLÜKBAŞ F., ULUTAŞ İ.
Digital Literacy at the Intersection of Equity, Inclusion, and Technology, , Editör, IGI Global, ss.109-144, 2024
2023
20233. Mathematics Learning With Augmented Reality in Early Childhood Education
ULUTAŞ İ., BOZKURT POLAT E., AYDIN BÖLÜKBAŞ F., BUDAK K. S., ENGİN K.
Innovations in Digital Instruction Through Virtual Environments, DeHart, J.D., Editör, IGIGLOBAL, Hershey PA, ss.30-59, 2023
2023
20234. Do We Support Ethical Behavior in Digital Tool Use in Early Childhood?
AYDIN BÖLÜKBAŞ F., ENGİN K., BOZKURT POLAT E., BUDAK K. S., ULUTAŞ İ.
Critical Roles of Digital Citizenship and Digital Ethics, DeHart, Jason D., Editör, IGI Global, ss.206-234, 2023
2022
20225. Matematik ve Teknoloji
ULUTAŞ İ., AYDIN F., BUDAK K. S.
Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.109-152, 2022
2022
20226. Digital Storytelling in Early Mathematics Education
ULUTAŞ İ., KILIÇ ÇAKMAK E., AKINCI COŞGUN A., BOZKURT POLAT E., AYDIN F., ENGİN K., et al.
STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Papadakis Stamatios, Kalogiannakis Michail, Editör, Springer, ss.393-413, 2022
2022
20227. Matematik Konuşmaları
TEMİZ A., ULUTAŞ İ.
Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, Ayşegül Akıncı Coşgun, Hilal Genç Çopur, İlkay Ulutaş, Editör, Nobel, ss.375-396, 2022
2021
20218. Yaşamın İlk Yıllarına Yönelik Sosyal Beceri Programları
ENGİN K., BOZKURT POLAT E., ULUTAŞ İ.
YAŞAMIN İLK YILLARINDA SOSYAL BECERİLER, Prof. Dr. Hülya GÜLAY OGELMAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.389-418, 2021
2021
20219. İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Sürecinde Sosyal Bilgiler Eğitimi
ENGİN K., ULUTAŞ İ.
Her Yönüyle İlkokula Hazırbulunuşluk ve Uyum Süreci: Öğretmenin El Kitabı, Alıcı Şule, Şahin Volkan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.327-357, 2021
2021
202110. Strategies to Develop Emotional Intelligence in Early Childhood
Ulutaş İ., Engin K., Bozkurt Polat E.
The Science of Emotional Intelligence, Simon George Taukeni, Editör, IntechOpen, London, ss.57-69, 2021
2020
202011. Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler
Ulutaş İ., Bozkurt Polat E.
Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Arslan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.221-246, 2020
2020
202012. Matematik ve Sanat
Ulutaş İ., Temiz Çağlar A.
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, H. E. Dağlıoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.257-278, 2020
2020
202013. Çocuk Gelişiminde Araştırma Yöntemleri
Battal Ş., Ulutaş İ.
Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.36-54, 2020
2020
202014. İrlanda’da erken çocukluk eğitimi
ULUTAŞ İ.
Farklı Ülkelerde Okul Öncesi Eğitim, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.205-2018, 2020
2020
202015. Media Literacy Levels and Emotional Intelligence of Candidate Preschool Teachers
Macun B., Koçak Macun B., Ulutaş İ.
Development and Education Studies, Hatice Bekir,Vedat Bayraktar,Şerife Nur Karaçelik, Editör, Hiper Yayın, İstanbul, ss.415-437, 2020
2020
202016. Okul Öncesi Eğitimde Çocukların Duygusal ZekâlarınıDestekleyen Yöntem ve Teknikler
Ulutaş İ., Meralı M.
Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İ.Ulutaş,E. Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2020
2020
202017. Erken Çocukluk Politikaları Ve Uygulamaları
Ulutaş İ., Battal Ş.
Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.17-35, 2020
2020
202018. İngiltere’de erken çocukluk eğitimi
ULUTAŞ İ.
Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Aslan, Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-204, 2020
2020
202019. Erken Çocukluk Eğitiminde Yer Alan Sosyal Beceriler
ULUTAŞ İ.
Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Aslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-245, 2020
2020
202020. Matematik ve Sanat
ULUTAŞ İ., TEMİZ A.
Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, DAĞLIOĞLU, H. ELİF, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.257-278, 2020
2020
202021. Duygusal Gelişim
Ulutaş İ., Battal Ş.
Çocuk Gelişimi, Ceylan,Şehnaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.153-176, 2020
2019
201922. Okul Öncesi Eğitimde Duygusal Zekâyı Değerlendirme
Temiz A., Ulutaş İ.
Erken Çocukluk Eğitiminde Duygusal Zeka, İlkay Ulutaş,Esra Ömeroğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-2, 2019
2018
201823. How do Preschool Teachers Perceive the EmotionalIntelligence? Teaching Practices and Emotional Intelligencein Early Childhood
TÜRKMEN S., ULUTAŞ İ.
Educational Sciences Research in theGlobalizing World, , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, ss.170-183, 2018
2017
201724. Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitimi
ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S., KÖKSAL AKYOL A., FAZLIOĞLU Y., ACER D., YILDIZ BIÇAKÇI M., et al.
Hedef CS, 2017
2017
201725. Okul Öncesinde Matematik Eğitimi
DİNÇER F. Ç., ORÇAN KAÇAN M., ERDOĞAN S., YURT Ö., ERGÜL A., DİBEK E., et al.
Hedef CS, 2017
2017
201726. Emotional Intelligence and Innovativeness of Preschool Teacher Candidates
ULUTAŞ İ., MACUN B.
Educational Research and Practice, Irina Koleva, Gökhan Duman, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, ss.340-352, 2017
2015
201527. Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitiminin Önemi ve Görsel Sanat Eğitimi Programı Özellikleri
Ulutaş İ., Demiriz S.
Okul Öncesinde Görsel Sanat Eğitimi, Doç.Dr.İlkay Ulutaş, Editör, Hedef CS, Ankara, ss.9-29, 2015
2012
201228. Erken Çocukluk Döneminde Dramatik Etkinlik Uygulamaları ve Kostüm Hazırlama
Pervan Karadağ A., ULUTAŞ İ., DEMİRİZ S., KOCA E., KOÇ F.
Vize, 2012
2012
201229. Maternal Attitudues, Emotional Intelligence and Home Environment and Their Relationship with Emotional Intelligence of Sixth Years Old Children
ULUTAŞ İ., ÖMEROĞLU E.
Emotional Intelligence New Perspectives and Applications, Anamaria Di Fabrio, Editör, Intech, Rijeka, ss.167-180, 2012
2011
201130. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Eğitim Ortamı ve Donanım
Demiriz S., Karadağ A., Ulutaş İ.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2011
2009
200931. Erken Çocukluk Döneminde Dramatizasyon Araçları ve Kostüm Tasarımları
Demiriz S., Koç F., Karadağ A., Koca E., Ulutaş İ.
KÖK, Ankara, 2009
Diğer Yayınlar
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Ailelerin Çocuklarıyla Yaptıkları Duyu Etkinliklerinin Çocuklarda Duyu Gelişimini Etkilemesinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Ulutaş İ., Sürmeneli S. N.(Yürütücü)
2024 - 2026
2024 - 20266 Şubat Depremleri Sonrası Bir İyileşme Çabası: Anne Çocuk Destek Programının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Uçar Çabuk F.(Yürütücü), Şahin M. G., Taşpınar M., Ulutaş İ., Tezel Şahin F., Kuşcu Karatepe H., et al.
2024 - 2025
2024 - 2025Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duyu Eğitimine İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Ulutaş İ., Karapınar Y.(Yürütücü)
2022 - 2024
2022 - 2024
Okul Öncesi Çocuklarına İşaret Dili ile Sosyal Ortamlarda Kullanılan Sevgi İşaretlerinin Kazandırılması ve Farklılıklara Saygı Düzeylerinin Artırılması
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Ulutaş İ., Savur F.(Yürütücü)
2022 - 2024
2022 - 2024Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Dijital STEM Hikayeleri OluĢturma Deneyimleri ve Öğretmenlik Uygulamasına Yansımaları
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Ulutaş İ., Ekin T.(Yürütücü), Yiğit M., Cenk H.
2021 - 2023
2021 - 2023Okul Öncesi Eğitimde Somut Olmayan Kültürel Miras ve Teknoloji Çalışması: Geleneksel El Sanatları Temelli Dijital Hikaye Anlatımı ve Kodlama Programının Geliştirilmesi, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Ulutaş İ., Kayadibi P.(Yürütücü), Kılıç Ş., Yazçayır N., Taşpınar M.
2022 - 2022
2022 - 2022
Okul Öncesi Eğitimde Artırılmış Gerçeklik/AG (Augmented Reality/AR) ile Çok Boyutlu Matematik (TUBİTAK4005/122B303)
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ulutaş İ. (Yürütücü), Kılıç Çakmak E., Yılmaz M., Bozkurt Polat E., Aydın Bölükbaş F., Engin K.
2021 - 2022
2021 - 2022
Dijital Hikaye Anlatımı (Digital Story Telling) İleErken Matematik Öğreniminde TeknolojiyiKullanıyoruz ( (TUBİTAK 4005/121B251))
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
(Proje Özeti)
Ulutaş İ. (Yürütücü), Kılıç Çakmak E., Coşgun A. A., Bozkurt Polat E., Aydın Bölükbaş F., Engin K.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ekim 2021
Ekim 2021CREATIVITY RESEARCH JOURNAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2021
Ağustos 2021STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm
Mayıs 2021
Mayıs 2021Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2021
Mayıs 2021Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2021
Mayıs 2021Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2021
Mart 2021Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021