-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2011 - 2015 Dr. Öğr. Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2011 Araştırma Görevlisi
Georgia State University, Education Faculty, Department Of Science Education
-
1999 - 2011 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2022 - Devam Ediyor Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2021 - Devam Ediyor Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2011 Visiting Profesor
Üniversite, Georgia State University, Science Education
-
2010 - 2011 VISITOR PROFESSOR
GEORGIA STATE UNIVERSITY-Atlanta/USA
-
1998 - 1999 Fen Bilgisi/Fizik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Bakanlığı, Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü
-
Fen ve sosyal bilimler lisesi öğrencilerinin astronomi & astroloji hakkındaki görüş ve inanışlarının incelenmesine yönelik kesitsel bir araştırma
Kanlı U. (Danışman)
H.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Üniversite öğrencilerinin ay'ın evreleri ve tutulmalar konusunda kavram yanılgılarının belirlenmesi ve iyileştirilmesi
Kanlı U. (Danışman)
A.FAZIL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Dokuzuncu sınıf iş ve enerji ünitesinde öğrencilerin kavram yanılgılarını iyileştirmede Algodoo yazılımı ile desteklenen kavramsal değişim metinlerinin kullanımı
Kanlı U. (Danışman)
O.ÇATAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Bilim Merkezlerinde Sorgulamaya Dayalı Robotik Etkinliklerin Öğrencilerin Kavramsal Başarıları, Mantıksal Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Kanlı U. (Danışman)
-
BİLİM MERKEZLERİNDEKİ SERGİLERİ MODELLEYEN ATÖLYE ÇALIŞMALARI VE UYGULAMA SÜRECİNİN LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL BAŞARILARINA ETKİSİ: BASİT MAKİNELER ÖRNEĞİ
Kanlı U. (Danışman)
-
Işık ve Gölge Konusundaki Öğrenci Başarısının Farklı Ölçme Teknikleri İle Ölçülmesinin Öğrenme Stili, Okul Türü ve Cinsiyet Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Kanlı U. (Danışman)
-
FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANIM AMAÇLARI VE KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLARIN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Kanlı U. (Danışman)
-
Bilim tarihindeki ilk deneyleri içeren fizik etkinlikleri hakkında öğrenci görüşleri -Arşimet'in Kralın Tacı örneği-
KANLI U. (Danışman)
-
2018 - 2018 TÜBİTAK-Gazi Üniversitesi-Fizik Kimya Biyoloji Öğretmenleri Uygulama Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2018 - 2018 TÜBİTAK-Gazi Üniversitesi-Fen Bilimleri Öğretmenleri Uygulama Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2018 - 2018 MEB-Tübitak-Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi Öğretmenler Loncası Fen Bilimleri Öğretmenleri Uygulama Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2017 - 2017 MEB-Tübitak-Kayseri Bilim Merkezi Fen Bilimleri Öğretmenleri Uygulama Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2017 - 2017 MEB-Tübitak-Bilim Merkezi Okul İşbirliği Mesleki Gelişim Fizik Kimya Biyoloji Öğretmenleri Uygulama Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2017 - 2017 MEB-Tübitak-Bilim Merkezi Okul İşbirliği Mesleki Gelişim Fen Bilimleri Öğretmenleri Uygulama Çalıştayı
Akademik Birimler - Eğitim