Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1997 - 2006
1997 - 2006Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Dr), Türkiye
1994 - 1996
1994 - 1996Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Coğrafya Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
Coğrafya’xxda iklim konularının öğretiminde deney yönteminin öğrenci başarı düzeyine etkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
1996
1996Yüksek Lisans
Soma ilçesinde nüfus ve yerleşme
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Beşeri Coğrafya
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
2014 - 2019
2014 - 2019Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
2010 - 2014
2010 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
2007 - 2010
2007 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
1999 - 2007
1999 - 2007Öğretim Görevlisi
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
1994 - 1999
1994 - 1999Araştırma Görevlisi
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorYardımcı Doçent
Gazi Üniversitesi, Yardımcı Doçent
2019 - 2020
2019 - 2020Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Prof. Dr.
2014 - 2019
2014 - 2019Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Doç. Dr.
2007 - 2010
2007 - 2010Yardımcı Doçent
Ahi Evran Üniversitesi, Yardımcı Doçent
1999 - 2007
1999 - 2007Öğretim Görevlisi
Ahi Evran Üniversitesi, Öğretim Görevlisi
1994 - 1999
1994 - 1999Araştırma Görevlisi
Ahi Evran Üniversitesi, Araştırma Görevlisi
Yönetilen Tezler
2019
2019Doktora
ORTAOKUL DÜZEYİNDE İKLİM OKURYAZARLIĞI YETERLİKLERİNİN DELPHİ TEKNİĞİYLE BELİRLENMESİ
Karakuş U. (Danışman)
H.YAKAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal bilgiler dersinde etkinlik temelli çevre eğitimi uygulamalarının öğrencilerin akademik başarılarına etkisi ve uygulama hakkındaki görüşleri
KARAKUŞ U. (Danışman)
H.TIRPANCI(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Avrupa Birliğine ilişkin tutumları
Karakuş U. (Danışman)
B.ÇAĞLAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin kullandıkları ölçme ve değerlendirme yöntemlerinin incelenmesi
Karakuş U. (Danışman)
K.BETÜL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin çevre algısının belirlenmesinde afiş kullanımı
Karakuş U. (Danışman)
S.UYAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Özel Eğitim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Harita Okuryazarlığı Becerisinin Geliştirilmesi
Karakuş U. (Danışman)
E.İNCİ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çevre eğitimi konusundaki görüşleri ve yeterlilikleri
KARAKUŞ U. (Danışman)
K.ERDOĞAN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin yaşadıkları mekâna göre çevreye yönelik tutumları
KARAKUŞ U. (Danışman)
N.DALDAL(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Sosyal bilgilerde yer temelli öğretim yaklaşımı
KARAKUŞ U. (Danışman)
M.AKKAYA(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Sosyal bilgiler öğretim programında yer alan coğrafya kavramlarına ilişkin öğrenci algılarının incelenmesi
KARAKUŞ U. (Danışman)
O.ÇEPNİ(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Dokuzuncu sınıf coğrafya derslerinde ders dışı etkinliklerin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
KARAKUŞ U. (Danışman)
İ.GÜNDÜZ(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (14)
2022
20221. Investigation of Secondary School Students' Perceptions on the Concept of Health Through the Word Association Test
Karaman B., KARAKUŞ U.
Participatory Educational Research
, cilt.9, sa.4, ss.231-249, 2022 (Scopus)
2021
20212. Developing the skills of students with mild intellectual disabilities using interactive map applications in a social studies course: An action research
KARAKUŞ U., Varalan E. İ.
Participatory Educational Research
, cilt.8, sa.4, ss.198-214, 2021 (Scopus)
2020
20203. Identifying Climate Literacy Competencies: A Delphi Study at the Middle School Level
YAKAR H., KARAKUŞ U.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.45, sa.203, ss.45-62, 2020 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2019
20194. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Doğal Afet Kavramlarına İlişkin Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla İncelenmesi
KARAKUŞ U.
Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.735-751, 2019 (TRDizin)
2019
20195. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma Hakkındaki Zihinsel Modelleri
KARAKUŞ U., Yel Ü.
International Journal of Geography and Geography Education , cilt.2019, sa.40, ss.109-123, 2019 (TRDizin)
2019
20196. Investigation of the Social Studies Curricula in Turkey (1968-2018) with Regards to the Climate Literacy Principles
YAKAR H., KARAKUŞ U.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.5, ss.1216-1225, 2019 (Scopus)
2019
20197. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kullandığı Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin İncelenmesi
Eken K. B., KARAKUŞ U.
Social Sciences Studies Journal , cilt.5, sa.42, ss.4456-4469, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20188. SOSYAL BİLGİLER VE FEN BİLİMLERİ DERSLERİNİN ÇEVRE KONULARI AÇISINDAN KARŞILAŞTI
KARAKUŞ U., KARAASLAN H., PEHLİVAN C.
Journal of Turkish Studies , cilt.13, sa.26, ss.775-788, 2018 (TRDizin)
2018
20189. The Impact of Place Based Education Approach on Student Achievement in Social Studies
AKKAYA YILMAZ M., KARAKUŞ U.
Review of International Geographical Edication Online , cilt.8, sa.3, ss.500-516, 2018 (Scopus, TRDizin)
2018
201810. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KITA, OKYANUS VE ÜLKE İLE İLGİLİ HARİTA BİLGİLERİ VE ÜLK
KARAKUŞ U., Aşçı F.
Journal of Turkish Studies , cilt.13, ss.921-937, 2018 (TRDizin)
2017
201711. The Understanding Levels on Natural Disasters and Disasters Education Concepts for 8th Grade Students Students
KARAKUŞ U., Onger S.
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.6, sa.6, ss.482-491, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Çevre Konularının Öğretiminde Belgesel Kullanmanın Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Uçar A., KARAKUŞ U.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.1041-1059, 2017 (TRDizin)
2014
201413. Türk atasözlerinde iklim algısı ve coğrafya
Karakuş U.
Milli Folklor , cilt.102, sa.102, ss.99-109, 2014 (AHCI, Scopus, TRDizin)
2013
201314. The levels of the 7th year student s perception of relatives
AKKAYA M., ABLAK S., KARAKUŞ U.
Mevlana International Journal of Education , cilt.3, sa.2, ss.88-98, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201315. Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularında Google Earth Kullanımı ve Öğretmen Görüşleri
KARAKUŞ U., OĞUZ S.
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.12, ss.110-125, 2013 (TRDizin)
2013
201316. Şehir Coğrafyası Öğretiminde Fotoğraf Kullanımı
KARAKUŞ U.
Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks , cilt.5, sa.1, ss.233-246, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201317. The investigation of the attitudes of geography teachers towards environment in Turkey
KARAKUŞ U.
Educational Research and Reviews , cilt.8, sa.7, ss.312-316, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201318. Depremi Yaşamış ve Yaşamamış Öğrencilerin Deprem Algılarının Metafor Analizi ile İncelenmesi
KARAKUŞ U.
Doğu Coğrafya Dergisi , cilt.18, sa.29, ss.97-116, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201319. İlköğretim öğrencilerinin Turizm Turizmin Sosyo Kültürel ve Ekonomik Etkilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
AKSOY B., KARAKUŞ U., ÇETİN T.
EKEV Akademi Dergisi , cilt.17, sa.54, ss.45-58, 2013 (TRDizin)
2012
201220. The investigation of perception of earthquake by the students who lived through it by metaphor analysis
KARAKUŞ U.
International Journal of Academic Research , cilt.4, sa.6, ss.139-144, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201221. A Validity And Reliability Study Of A Global Warming Attitude Scale
KARAKUŞ U.
Energy Education Science And Technology Part B-Social And Educational Studies
, ss.40-45, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201222. GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİGEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
KILIÇOĞLU G., KARAKUŞ U., ÖZTÜRK T.
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.7, sa.4, ss.2209-2224, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201223. Level Of Understanding Of Eight Grade Elementary Students In Turkey With Regard To Geographical Concepts
KARAKUŞ U., KILIÇOĞLU G.
International Journal of Academic Research Part B Social Science and Humanities , cilt.4, sa.4, ss.160-167, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201224. Türk Atasözlerinde Doğal Çevre Algısı Ve Çevre Eğitimi Açısından Önemi
KARAKUŞ U., KEÇE M.
Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks , cilt.4, sa.3, ss.131-145, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201225. Dokuzuncu Sınıf Coğrafya Derslerinde Ders Dışı Etkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
KARAKUŞ U., AKSOY B., Gündüz İ.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.2, ss.489-513, 2012 (TRDizin)
2011
201126. Coğrafya Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Araçlarını Kullanımı
KARAKUŞ U., ÖZTÜRK DEMİRBAŞ Ç.
Milli Eğitim , sa.189, ss.71-89, 2011 (Scopus, TRDizin)
2010
201027. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirme Araçlarını Kullanma Düzeyleri Ve Karşılaştıkları Sorunlar
Çetinkaya T., KARAKUŞ U., Demirbaş Ç. Ö.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.57-76, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200928. Coğrafya da Deneysel Gözlem Uygulaması
KARAKUŞ U.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.15-22, 2009 (Hakemli Dergi)
2007
200729. Deney Yöntemi ve Coğrafya Öğretiminde Kullanılması
KARAKUŞ U.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.1-19, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200630. Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanması
KARAKUŞ U.
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.163-176, 2006 (TRDizin)
2003
200331. Jeotermal Enerjinin Kullanım Alanları Ve Kırşehir Örneği
KARAKUŞ U., ÇETİN T.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.9-25, 2003 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Sosyal Bilgiler Dersinde Coğrafya Konularının Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
KARAKUŞ U., Karaman B.
2. Uluslararası Coğrafya Eğitim kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, cilt.1, ss.159-166, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. ALAN UZMANLARINA GÖRE İKLİM OKURYAZARLIĞI YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ
YAKAR H., KARAKUŞ U.
II. UluslararasıCoğrafya Eğitimi Kongresi(UCEK-2019), Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.283-284, (Özet Bildiri)
2018
20183. Yozgat İlinde Nüfus Hareketleri, Göç ve Nedenleri
KARAKUŞ U., Karakuş Ü.
2. Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.1, ss.541-552, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerine Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanan evre Eğitimi Etkinlik Örnekleri
Tırpancı H., KARAKUŞ U.
1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. ORTA DOĞU’xxDAN TÜRKİYE’xxYE YAPILAN ZORUNLU GÖÇLERİ GAZİLERİN GÖZÜNDEN ANLAMAK
KARAKUŞ U., Yiğit H.
2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, cilt.1, ss.319-334, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
KARAKUŞ U., Kuru H., Güleryüz O.
2. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, cilt.1, ss.335-342, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Etimesgut’un Nüfus Özellikleri
AKSOY B., KARAKUŞ U., TÜRKER A.
Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Cumhuriyetden Günümüze Etimesgut’da Nüfus Gelişimi
KARAKUŞ U.
Uluslararası Tarihde Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 Mart - 30 Ocak 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20179. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Kronoloji Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi
KARAKUŞ U., Kumtepe Kelek K.
1. Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201710. Ortaokul Öğrencilerinin Günümüz Dünya Sorunlarına Yönelik Algılarının İncelenmesi
KARAKUŞ U., Kumtepe Kelek K.
1. Uluslararsı Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201711. Sosyal Bilgiler Öğrencilerinin Günümüz Dünya Sorunlarına Karşı Tutumları
KARAKUŞ U., Demir H. N.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201712. YER TEMELLİ ÖĞRETİM YAKLAŞIMIYLA İŞLENEN ÜLKEMİZİN KAYNAKLARI ÜNİTESİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
AKKAYA M., KARAKUŞ U.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Relationsihp between climate literay principies and secodary school curriculums in Turkey
KARAKUŞ U., YAKAR H.
Third Sarajevo International Confarence, Saraybosna, Bosna-Hersek, 27 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201614. Coğrafyada Nüfus Konularının Öğretimi ve Nüfus Politikaları
KARAKUŞ U.
2016 Hoca ahmet Yesevi Yılı Anısına, Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimler ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, cilt.1, ss.363, (Özet Bildiri)
2016
201615. Ayaş Sapanca Hattında Beypazarı Örneği
KARAKUŞ U.
Uluslararası İpek Yolu'nun Yükselişi ve Türk Dünyası Bilgi Şöleni, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mart 2016, cilt.1, ss.261-266, (Tam Metin Bildiri)
2016
201616. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Erozyon Kavramına Yönelik Kavram Yanılgılarının Ve Yanlış Öğrenmelerinin Belirlenmesi
KARAKUŞ U., KANAT H., Bacalan S.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğtimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.286, (Özet Bildiri)
2015
201517. Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Yer Alan Çevre Kavramına İlişkin Öğrenci algılarının İncelenmesi
ÇEPNİ O., KARAKUŞ U.
1. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2015, cilt.1, ss.597-618, (Tam Metin Bildiri)
2015
201518. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Doğal Afet ve afet eğitimi Kavramlarını Anlama Düzeyleri
Seda Ö., KARAKUŞ U.
VII. Uluslararası sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201519. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Proğramında Öğrenim Gören Öğrencilerin Doğal Çevrenin Kirlenmesine İlişkin Değer Yargıları
AYDEMİR A., KARAKUŞ U.
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2012
201220. Safranbolu da Yerli Halkın Turizme Bakışı
Çetin T., Aksoy B., Karakuş U.
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü 1.Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2012, ss.729-741, (Tam Metin Bildiri)
2011
201121. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin turizme yönelik görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Safranbolu da nicel bir çalışma
KARAKUŞ U., ÇEPNİ O., KILCAN B.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2008
200822. Sosyal Bilgiler Dersinde Harita Okuma Becerisinin Aktif Öğrenme Yöntemiyle Kazandırılması
ÇETİN T., KARAKUŞ U., nadir orkun ü.
Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.91-97, (Tam Metin Bildiri)
2006
200623. Taşköprü Kastamonu İlçe Merkezinde Nüfus Hareketleri
ÇETİN T., KARAKUŞ U.
İstanbul Üniversitesi ve Türk Coğrafya Kurumu Ulusal Coğrafya Kongresi (Prof. Dr. İsmail YALÇINLAR Anısına), İstanbul, Türkiye, 29 Eylül 2006 - 30 Eylül 2005, ss.523-532, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. The Effect ofActivity-Based Environmental Education Practices in Middle School SixthGrade Social Studies Classes on Students‟Academic Performance and Students‟Views on these Practice
Tırpancı H., KARAKUŞ U.
Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRAAcademic Publishing, Klaipeda, ss.121-136, 2019
2019
20192. Sosyal Bilgile ve Coğrafya
KARAKUŞ U., Karaman B.
Türkiye’xxde Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, İsmail Hakkı Demircioğlu, Selahattin Kaymakcı, Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.101-126, 2019
2019
20193. Preservice Social Studies Teachers‟ Perceptions of the Concept of Global Warming
KARAKUŞ U., Yel Ü.
Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRAAcademic Publishing, Klaipeda, ss.137-153, 2019
2018
20184. Global Awarenes Edication Teacher Traininig Undergraduate Programs in Turkey
KARAKUŞ U., YAKAR H.
Current Trends in Social Studies Edication, Turhan Çetin, Almasa Mulalic, Selahattin Kaymakcı, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin, ss.358-370, 2018
2017
20175. Öğrenme-Öğretme sürecinde Materyallerin İşlevi ve Görsel Materyallerin Tasarımı
KARAKUŞ U.
Coğrafya Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Adem Sezer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-68, 2017
2016
20166. Social Sciences Teacer Candidates' Value Judgements About Environmental Pollution
KARAKUŞ U., AYDEMİR A.
Developments in Education Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.508-517, 2016
2016
20167. Türk Atasözlerinde İklim
KARAKUŞ U.
Türk Kültüründe Coğrafya II, Turhan Çetin, Ali Meydan, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.103-118, 2016
2013
20139. Enerji İhtiyacı ve Sorunu
KARAKUŞ U.
Günümüz Dünya Sorunları, Hayriye Sayhan, Hayri Çamurcu, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.231-251, 2013
Desteklenen Projeler
2012 - 2015
2012 - 2015İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ PROGRAMINDA YER ALAN COĞRAFİ KAVRAMLARA YÖNELİK DÜŞÜNCELERİNİN NİTEL AÇIDAN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ U. (Yürütücü)