Prof. Dr. ASLIHAN KOCAMAN KAROĞLU


Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

E-posta: akocaman@gazi.edu.tr
Diğer E-posta: a.kocamankaroglu@gmail.com
İş Telefonu: +90 312 202 1825
Web: https://avesis.gazi.edu.tr/akocaman
Ofis: Bosna Binası-424
Posta Adresi: Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bosna Binası, Oda no:424 Teknikokullar-ANKARA

Metrikler

Yayın

48

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

18

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

69

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

146

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2009

2002 - 2009

Bütünleşik Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2010 - 2017

2010 - 2017

Öğretim Görevlisi Dr.

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2009 - 2010

2009 - 2010

Araştırma Görevlisi

Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2002 - 2009

2002 - 2009

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2006 - 2007

2006 - 2007

Ziyaretçi Araştırmacı (Visiting Scholar)

Purdue Üniversitesi-ABD, Ziyaretçi Araştırmacı (Visiting Scholar)

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ EĞİLİMLER VE YAKLAŞIMLAR

Uzmanlık Alan Dersi

Lisans

Lisans

Bilişim Etiği ve Güvenliği

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitiminde Kariyer Planlama

Eğitimde Bilişim Teknolojileri I

Eğitimde Bilişim Teknolojileri II

Makaleler

Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Research Anxiety Levels of Education Faculty Students

KOCAMAN KAROĞLU A.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Mart 2022, (Tam Metin Bildiri) identifier

2022

2022

2. Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Aldıkları Blok Tabanlı Robotik Kodlama Eğitiminin Kalıcılığa Etkisi

ÜLGER A., KOCAMAN KAROĞLU A.

7. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (ICAR), Türkiye, 24 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Değerler Eğitiminin Kazandırılmasında Dijital Hikayelerin Kullanımı: 4. Sınıf Örneği

Kandin E., KOCAMAN KAROĞLU A.

EYFOR XIII-Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Pandemi Döneminde Uzaktan Blok Tabanlı Programlama Öğretimi Konusunda Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görüşleri

VARÇIN E., KOCAMAN KAROĞLU A.

4th International Symposium of Education and Values (ISOEVA)/Online), Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

BERTİZ Y., KOCAMAN KAROĞLU A.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. Öğrencilerin Serbest Zamana Yönelik Tatmin Düzeyleri İle Sosyal Medya Kullanımları Arasındaki İlişki

KOCAMAN KAROĞLU A., ATASOY B.

11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Akademik E Usulsüzlük Yapma Durumlarının İncelenmesi

BAKAR ÇÖREZ A., KOCAMAN KAROĞLU A.

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

9. Araştırma Kaygısı ve Akademik E Usulsüzlük Yapma Durumları arasındaki İlişkinin İncelenmesi BÖTE Bölümü Örneği

KOCAMAN KAROĞLU A.

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. Okul Öncesi Öğrencilerle Bir Sınıf Etkinliğinde Dijital Hikâye Anlatımı

KOCAMAN KAROĞLU A.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2008

2008

11. ARCS Motivation Model in the Design and Development of a Blended Course

KOCAMAN KAROĞLU A., ERCAN K., ÖZDEN M. Y.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

12. İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Derslerinde BDE Uygulamalarından Yararlanma Durumlarının İncelenmesi

BAKAR ÇÖREZ A., KOCAMAN KAROĞLU A.

2nd International Computer Education and Instructional Technology Semposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.550-557, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

13. A Digital Storytelling Implementation Experience with Early Childhood Students

KOCAMAN KAROĞLU A.

International Conference of the Society for Information Technology and Teacher Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 08 Mart 2008, ss.931-933, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

14. An Evaluative Study of a Blended Course Based on Good Practice Principles Case of Prospective Student Teachers in Turkey

KOCAMAN KAROĞLU A., ERCAN K., ÖZDEN M. Y.

International Conference of the Society for Information Technology and Teacher Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 08 Mart 2008, ss.4204-4207, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

15. Maintaining a Teacher Education Course with Asynchronous Online Discussions an Example from Turkey

KOCAMAN KAROĞLU A., ÖZDEN M. Y.

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 31 Mart 2007, ss.389-392, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

16. The One Minute Paper An Application in Forum Environments

KOCAMAN KAROĞLU A.

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 31 Mart 2007, ss.103-105, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

17. Good Practice Principles Applied to a Teacher Education Blended Course

KOCAMAN KAROĞLU A., ÖZDEN M. Y., ERCAN K.

7th Annual Instructional Systems Technology Conference, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 03 Mart 2007

2006

2006

18. Supporting Preservice Teachers with Asynchronous Ill Structured Scenarios

KOCAMAN KAROĞLU A., ÖZDEN M. Y.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications. Chesapeake, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.1402-1407, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

19. Blended Learning Approach in Teacher Education Students Perceptions and Experiences from Turkey

KOCAMAN KAROĞLU A., KİRAZ E., ÖZDEN M. Y.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 25 - 30 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

20. Integrating Web into Training An In service Program in Turkey

ÖZDEN M. Y., GEDİK N., KOCAMAN KAROĞLU A.

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.109-114, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

21. Potentials of LMS Student and instructor perspectives

KOCAMAN KAROĞLU A., GEDİK N., GÖKTAŞ Y.

9th Annual Teaching and Learning with Technology Conference: Transforming the Learning Experience, W.Lafayette-Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 02 Mart 2006, (Özet Bildiri)

2004

2004

22. What makes a good LMS An analytical approach to assessment of LMSs

YILDIRIM İ. S., GEDİK N., KOCAMAN KAROĞLU A., GÖKTAŞ Y.

5th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2004, ss.125-130, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

1. Çevrim İçi Ortamda Rastlantısal Öğrenme

YILDIZ G., KOCAMAN KAROĞLU A.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Prof. Dr. H. Ferhan ODABAŞI ve Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-125, 2022

2022

2022

2. Eğitimde Yeni Nesil Teknolojiler ve Uygulamalar

BAKAR ÇÖREZ A., KOCAMAN KAROĞLU A.

Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu, Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.203-223, 2022

2022

2022

3. 21. Yüzyıl Öğrenci ve Öğretmen Becerileri

KOCAMAN KAROĞLU A., GÜLMEZ A.

Öğretim Teknolojileri, Kocaman Karoğlu, Aslıhan, Editör, Nobel, Ankara, ss.83-98, 2022

2022

2022

4. Öğretim Tasarım Modelleri

Kocaman Karoğlu A.

Öğretim Tasarımı, Şendurur, Emine, Editör, Nobel, Ankara, ss.53-73, 2022

2020

2020

5. Eğitim 4.0 Sürecinde Öğrenme İçin Gereken Beceriler: Dijital Akıcılık

Tatlı A., Kocaman Karoğlu A.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Hatice Ferhan Odabaşı,Buket Akkoyunlu,Aytekin İşman, Editör, PegemA, Ankara, ss.277-288, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

6. Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bir Bakış: 1920-1984 Dönemi

Reisoğlu İ., Kocaman Karoğlu A., Gedik N., Göktaş Y., Çağıltay K.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Çağıltay,Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2016

2013

2013

7. Proje Tabanlı Öğrenme

Kocaman Karoğlu A.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Kürşat Çağıltay,Yüksel Göktaş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-258, 2013

2012

2012

8. A Web-Based Training Experience in Turkey: A University-National Police Collaboration.

ÖZDEN M. Y., GEDİK N., KOCAMAN KAROĞLU A.

Handbook of Research on Practices and Outcomes in Virtual Worlds and Environments, H. Yang, S. Yuen , Editör, Hershey, PA: Information Science Publishing, ss.400-413, 2012


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 33

h-indeksi (WOS): 2