SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sistematik Derleme: Zihin Engelli Bireylerin Eğitiminde Kullanılan Arttırılmış Gerçeklik Uygulamaları
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.29-52, 2024 (Hakemli Dergi)
Determining the Evaluation Methods Used by Special Education Teachers Working with Individuals with Multiple Disabilities
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1340-1360, 2023 (Hakemli Dergi)
Pre-service Teachers Views on Multiple Disabilities and Visual Impairment
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.24, sa.3, ss.360-374, 2023 (ESCI)
Use of BOX Strategies in the Education of Visually Impaired Individual with Severe and Multiple Disabilities: A Literature Review Study
EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.4, sa.1, ss.57-82, 2023 (Hakemli Dergi)
The Effect of Multisensory Stories on Listening Comprehension of Children Who Are Blind with Severe and Multiple Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.1, ss.129-153, 2018 (ESCI)
Görme Yetersizliği Olan Bireylerin Kullandıkları Jestlerle İlgili Araştırmaların Gözden Geçirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.1, ss.625-641, 2017 (Hakemli Dergi)
Az Gören Öğrencilerin Görme Becerileri İle İlgili Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1687-1705, 2016 (Hakemli Dergi)
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİ İLE İLGİLİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1687-1705, 2016 (Hakemli Dergi)
Az Gören Öğrencilerin Görme Becerileri İle ilgili Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.16, sa.4, ss.1687-1705, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Performance Feedback Provided to Student Teachers Working with Multiple Disabilities
European Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.109-123, 2016 (Scopus)
Arttırıcı ve Alternatif İletişim Teknikleri
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.4, sa.1, ss.27-37, 2015 (Hakemli Dergi)
Identifying the reading speed of low vision student s at elementary level
Identifying the reading speed of low vision student's at elementary level
, cilt.2, sa.10, ss.38-48, 2014 (Hakemli Dergi)
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.27-48, 2007 (Hakemli Dergi)
Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Öğrenciler İçin Bir Kaynaştırma Düzenlemesi Gezici Öğretmenlik
GEFAD Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.53-69, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Gören Bireylere Görsel Braille Okuma Öğretimine Yönelik Web Tabanlı Bir Öğretim Platformunun Geliştirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2024, ss.1
Görme ve Ek Yetersizliği Olan Çocukların Dokunsal Kartlarla Seçim Yapma Becerisi Öğretimi
33. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2023
Çoklu Yetersizliği Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Kullandıkları Değerlendirme Yöntemlerinin Belirlenmesi
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
ÇOKLU YETERSİZLİĞE ÇOK YÖNLÜ BAKIŞ-Öğretmen Eğitimi
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 Ekim 2021
Özel Eğitim Alanında Seçim Yapma İle ilgili Araştırmaların incelenmesi: Sistemetik derleme
Karadeniz3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ordu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020
Ağır Ve Çoklu Yetersizliği Olan Bireylerle ÇalışanUzmanların BEP Hazırlarken Kullandıkları Ölçme Ve Değerlendirme Araçlarının Belirlenmesi
KARADENİZ ZİRVESİ 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020
Development of Attitude Scale for Students with Severe and Multiple Disabilities
7.ICEVI BALKAN CONFERENCE, SOFYA, Bulgaristan, 20 - 23 Ekim 2019
DETERMINATION OF THE STRATEGIES USED FOR TEACHINGLITERACY TO VISUALLY IMPAIRED CHILDREN WITH MULTIPLEDISABILITIES
7.ICEVI BALKAN CONFERENCE, SOFYA, Bulgaristan, 20 - 23 Ekim 2019
Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Çocuğa Sahip Olan Annelerin Aile Yaşam Kalitesi ve Yaşama Yönelik Algılarının İncelenmesi
27. Özel eğitim kongresi uluslararası katılımlı, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.173
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocukların Eğitimi
27. Özel Eğitim Kongresi Uluslararası katılımlı, Samsun, Türkiye, 08 Kasım 2017 - 10 Ocak 2018
Görme Engelliler Okullarında ve Kaynaştırma Eğitim Ortamlarındaki Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Becerilerinin Karşılaştırılması
ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
The Determination of the Awareness Levels of Low vision Students with Reference to Their Visual Skills
III. ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Erken Çocukluk Döneminde Çoklu Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Olumlu Davranışsal Destek Planı Araştırmaları
3. Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.250
Otizm Spectrum Bozukluğu olan çocuklarda Seçim Yapma
3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.176
Çoklu yetersizliği olan çocuklarla çalışan öğretmen adaylarının öğretmenlik davranışlarının incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015
Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Davranışlarının İncelenmesi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 31 Mayıs 2015
ÇOKLU YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
7. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015
Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarla Çalışan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Davranışlarının İncelenmes
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 29 - 31 Mayıs 2015
Görme engelli üniversite öğrencilerinin yönelim ve bağımsız hareket becerilerine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
1. Uluslararası Engellilerin İstihdamı Sosyal Güvenlik Sorunları ve Çözüm Önerileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2014, ss.37-52
Engelli Çocuklar İçin İyileştirme (Terapi) Bahçeleri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.181
Birden Fazla Yetersizliği Olan Çocukların Eğitiminde Çok Duyulu Hikaye Kullanımı
24. Ulusal Özelk Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.242
Birden Fazla Yetersizliği olan Bireylerin eğitiminde Çok duyulu Odaların Kullanımı
24. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.243
Özel Eğitimide Tercihler ve Seçim Yapma
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013
AĞIR VE ÇOKLU YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERİN TERCİHLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİM YAPMA BECERİSİNİN ÖĞRETİMİ
23. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.235
Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Functional Vision Assessment of Students with Low Vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Educational Environments and Placement Processes of Students with Low Vision in TURKEY
8. ICEVI Europan Conferance, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013
Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliabilitiy of Gazi Functional Vision Assesment Tool
8th ICEVI, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2013
Behaviors Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013
Awareness os Students with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities
8.ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013
Creation of Performance Activities fort he Studies on Validity and Reliablility of Gazi Functional Vision Assessment Tool
8. ICEVI Europan Conferance, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013
The Effect of The Training Program Provided To Professionals for The Use of Gazi Functional Vision Assessment Toll
8. ICEVI Europan Conferance., İstanbul, Türkiye, 30 Haziran 2013
GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI
3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, ss.196-205
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN GÖRME ALANLARINA İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.79
İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN GÖRME BECERİLERİNDEN UZAK GÖRME BECERİLERİNE İLİŞKİN GÖRSEL PERFORMANSLARININ ÖLÇÜMLENMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.76
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim - 12 Eylül 2012
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı ile Görme Becerilerinden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Alternatif Arttırıcı İletişim Yöntemleri ve Örnekleri
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.217
Az Gören Öğrencilerin Okuma Yazma ve Bağımsız Hareket Alanlarına Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları ile Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.77-78
Az Gören Öğrencilerin Okuma, Yazma Ve Bağımsız Hareket Alanlarında Görme Gücünü Kullanmaları Hakkında Kendi Beyanları İle Yapılan Doğrudan Gözlemlerin Karşılaştırılması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Az Gören Öğrencilerin Görme Becerilenden Uzak Görme Becerilerine İlişkin Görsel Performanslarının Ölçümlenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Az Gören Öğrencilerin İşlevsel Görme Değerlendirme Aracı İle Görme Becerilerilerinden Yakın Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 Ekim 2012
AZ GÖREN ÖĞRENCİLERİN İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI İLE GÖRME BECERİLERİNDEN YAKIN GÖRME BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
22. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.74
Az Gören Öğrencilerin Okuma Hızlarının Belirlenmesi
21. Uusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012
Ebeveyn Görüşüyle Yetersizliği olan Bireylerin Yiyecek Tercih sırası ile Tüketim Sıklığı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ISECO, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 10 - 12 Mayıs 2012
GÖRME YETERSİZLİĞİNDEN ETKİLENMİŞ ÇOCUKLAR İÇİN GEÇİŞ PLANLARININ ÖNEMİ VE HAZIRLANMASI
ULUSLARARASI KÖR VE AZ GÖREN KADINLARIN MESLEKİ EĞİTİMİ MESLEKİ REHABİLİTASYONU İSTİHDAMI VE SOSYAL HAYATA UYUM SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2011, ss.87-89
Görmeyen ve Ek Yetersizliği olan Bireylerle İletişimde Dokunsal İşaret Dili Stratejisi
SIGN 5, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2011
Çok Engelli Öğrencinin Problem Davranışlarının Azaltılmasında Uyuşmayan Davranışların Ayrımlı Pekiştirme İşlem Sürecinin Etkililiği Ve İşaret Dili Öğretimi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 Ekim 2011
AZ GÖREN ÖĞRENCİNİN DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİ İLE OKUNAKLI EL YAZISI YAZMA ÖĞRETİMİ
4. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, ss.86
DOKUNULABİLİR TANGİBLE SEMBOLLERLE GÖRMEYEN VE EK ENGELİ OLAN ÇOCUKLARLA BİR ÖRNEK ÇALIŞMA
8. EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 09 Nisan 2011, ss.29
BİRDEN FAZLA YETERSİZLİĞİ OLAN VE AĞIR DERECEDE YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM DÜZENLEMLERİNE ÖNERİLER
20. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, ss.36
Çok Özürlülerde ve Görmeyen-İşitmeyen Çocuklarda Türk İşaret Dilinin Önemi
Türk İşaret Dili sistemi Hazırlık Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Ekim 2010
Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Öğrencilere Fen Bilgisi Ünitelerinin Yeniden Yapılandırılarak Sunumunu Etkisi
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2003, ss.169-173
Görme engelli öğrencilere yönelim ve bağımsız hareket becerilerinin öğretiminde rota analizi
9. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 1999
Şehirde görme engelliler
7. Özel Eğitim Günleri, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1997
Şehirde Görme Engelli Çocuk
7. Özel Eğitim Günleri, Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1997, ss.31
Kitap & Kitap Bölümleri
Görme Yetersizliği Olan Çocukların Eğitim
Genel Eğitim Okullarında Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler Ve
Özel Eğitimi, Akçamete, A. Gönül, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.397-413, 2023
Davranışçı Öğrenme Kuramı
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Büyükalan Filiz, Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-25, 2023
Ağır ve/veya Çoklu Yetersizliği olan Bir Öğrenci Olmak
Eğitimde Bütünleştirme Herkes İçin Bir okul Yaratmak, Sarıca, Dolunay; Tanrıverdi, Arzu, Editör, Nobel, Ankara, ss.352-373, 2021
Çoklu Yetersizliği Olan Az Gören Çocuklarda İşlevsel Görme Değerlendirmesi
Görme Becerilerinin
Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Karakoç Tamer, ASlan Cem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.47-67, 2021
Yaşam sorumluluğu alma, seçim yapma ve tercihlerin değerlendirilmesi
Ağır ve çoklu yetersizliği olan öğrencilerin eğitiminde stratejiler, Pınar ŞAFAK, Editör, VİZE, Ankara, ss.457-484, 2020
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, ŞAFAK Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, ss.249-269, 2020
Görme ve Ek Yetersizliği Olan Çocuklar
Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.97-118, 2020
Yaşam sorumluluğu alma, seçim yapma ve tercihlerin değerlendirilmesi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize, Ankara, ss.457-487, 2020
Ağır ve Çoklu Yetersizliğin Kavramsal Çerçevesi
Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pıar ŞAFAK, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-33, 2020
Ağır ve Çoklu Yetersizliği olan Öğrencilerin Eğitimleri ve bağımsızlığa ulaşmaları için desteklenmesi
Vize Akademik, Ankara, 2018
Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrenciler için Materyal Örnekleri
Vize Akademi, Ankara, 2018
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.348-385, 2018
Özel Gereksinimli Bireylerde Sosyal Uyum Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Sazak Elif, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-271, 2018
Çoklu Yetersizliği Olan Öğrenciler
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Cavkaytar Atilla, Ersan Deniz T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.325-365, 2018
Görme Yetersizliği Olan Çocuklar
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.32-68, 2018
Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Ergenlerin Özellikleri Nelrdir?
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Bireyleri (12-18) ve ÖzellikleriÖzellikleri-Uzmanlar/Eğitimciler İçin, Hasan Gürgür, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-20, 2017
Braille Yazı Sistemi, Tarihçesi ve Dünyada Braille
Görenler için Braille (Kabartma) Yazı Rehberi, Pınar Şafak, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.2-21, 2017
Ağır ve Çoklu Yetersizliği olan Ergenlerin Özellikleri
Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Öğrenciler (12-18) Özellikleri-Aileler İçin, Murat Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-20, 2017
Körsağır (görmeyenişitmeyen) Çocukların Eğitimi
İşitme ve Görme Yetersizliği, Hasan Gürgür, Pınar Şafak, Editör, PEGEM akademi, Ankara, ss.237-260, 2017
Yardımcı Teknoloji, TArihçe ve GEnel KAvramlar
Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih ÇAKMAK, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.6-17, 2016
AĞIR VE ÇOKLU YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN YARDIMCI ARAÇ VE TEKNOLOJİLER
ÖZEL EĞİTİM VE YARDIMCI TEKNOLOJİLER, ÇAKMAK, SALİH, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.122-150, 2016
Bilişsel Yetersizliği Olan Öğrencilerde Yardımcı Teknolojiler
Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih Çakmak, Editör, Vize, Ankara, ss.152-180, 2016
Ünite 4: Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı
Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları Ve Özel Eğitim, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.85-102, 2015
Aile Eğitim Rehberi Görme Engelli Çocuklar
Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2014
Davranışçı Öğrenme Kuramı
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Sevil BÜYÜKALAN FİLİZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.27-44, 2014
Ağır ve çoklu yetersizliği olan çocukların eğitimi
Vize Yayıncılık, Ankara, 2013
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi
Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize yayıncilık, Ankara, ss.128-141, 2012
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı
Temel Eğitim Öğretmenleri için Kaynaştırma uygulamaları, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.128-141, 2012
Duyusal Yetersizliği Olan Çocuklar ve Enfeksiyonlar
Özel Gereksinimi Olan Küçük Çocuklar, Akçamete, Gönül, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.360-408, 2011