Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Görmeyen Çocuklarla Çalışan Öğretmenlerin Braille (Kabartma) Yazıya Yönelik Tutumları

Braille (Kabartma) Yazının Dünü, Bugünü, Geleceği Sempozyumu, Türkiye, 22 Aralık 2021

ÇOKLU YETERSİZLİĞE ÇOK YÖNLÜ BAKIŞ-Öğretmen Eğitimi

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 Ekim 2021

Özel Eğitim Alanında Seçim Yapma İle ilgili Araştırmaların incelenmesi: Sistemetik derleme

Karadeniz3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Ordu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

A new website in Turkey

7th ICEVI Balkan conference, Sofya, Bulgaristan, 20 - 23 Ekim 2019

AĞIR ve ÇOKLU YETERSİZLİĞİ (AÇYE) OLAN ÇOCUKLARDA OLUMLU DAVRANIŞ DESTEĞİ

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocukların Eğitimi

27. Özel Eğitim Kongresi Uluslararası katılımlı, Samsun, Türkiye, 08 Kasım 2017 - 10 Ocak 2018

YETİŞKİNLERİN ÇOKLU YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ GÖRMEYEN ÇOCUKLARLA ETKİLEŞİM DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ

5. WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.56

Examination of Studies with the Point of View of Method of Education of Children with Autistic Spectrum Disorder

11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti, POREC- ZAGREB, Hırvatistan, 12 - 14 Ekim 2016

GÖRMEYEN YA DA ÇOKLU YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ GÖRMEYEN ÇOCUKLARDA ORTAK DİKKAT BECERİSİ

26. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, ss.100

Using Multisensory Storytelling MSST to Increasing Listening Comprehension for Students with Multiple Disabilities Include Visual Impairment MDVI

Multidisciplinary Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 5 - 06 Ağustos 2016, ss.73

Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda İşlevsel Okuma Becerisi

BÜTÜNLEŞTİRME OKULLARINDA ETKİLİ LİDERLİK VE YÖNETİM: ÖĞRETMEN EĞİTİMİ, MESLEKİ EĞİTİM VE SPOR, 12 - 15 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

THE TEACHING OF FUNCTIONAL WRITING SKILL TO THE CHILDREN WITH MULTI DISABILITIES

ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.109 Sürdürülebilir Kalkınma

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Değerlendirme Aracı Olarak Portfolyo Kullanımı

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.234-236

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklarda Dokunulabilir Sembollerin Kullanımı

3. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.237-238

Otizm Spectrum Bozukluğu olan çocuklarda Seçim Yapma

3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, ss.176

Siblings Attitudes Towards Persons With Severe/Profound And Multiple Disabilities In Turkey

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.2083-2088 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Görme engelli üniversite öğrencilerinin yönelim ve bağımsız hareket becerilerine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi

1. Uluslararası Engellilerin İstihdamı Sosyal Güvenlik Sorunları ve Çözüm Önerileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2014, ss.37-52

Takvim kutuları

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014

Birden Fazla Yetersizliği Olan Çocukların Eğitiminde Çok Duyulu Hikaye Kullanımı

24. Ulusal Özelk Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.242

Duyusal Bahçe

24. Ulusal Özelm Eğitim kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.180

Engelli Çocuklar İçin İyileştirme (Terapi) Bahçeleri

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.181

Birden Fazla Yetersizliği olan Bireylerin eğitiminde Çok duyulu Odaların Kullanımı

24. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.243

Özel Eğitimide Tercihler ve Seçim Yapma

Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013

Behaviours Exhibited by Students with Low Vision at During of Reading

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013

The Effect of the Training Program Provided to Proffessionals for the Use of Gazi Functional Vision Assessment Tool

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013

Creation of Performance Activities for the Studies on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013

Awareness of Student with Low Vision on Their Present Level of Visual Acuities

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013

Functional Vision Assessment of Students with Low vision with Gazi Functional Vision Assessment Tool (Pre-Application)

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013

Educational Enviroments and Placement processes of Student with Low Vision in Turkey

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013

Creation of Performance Activities for Students on Validity and Reliability of Gazi Functional Vision Assessment Tool

8. ICEVI European Conference on Education and Rehabilitation of People with Visual Impairment, 30 Haziran - 05 Temmuz 2013

GAZİ İŞLEVSEL GÖRME DEĞERLENDİRME ARACI

3. ULUSLARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN EĞİTİMİ REHABİLİTASYON SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2012, ss.196-205

Alternatif Arttırıcı İletişim Yöntemleri ve Örnekleri

22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.217

Az Gören Öğrencilerin Okuma Hızlarının Belirlenmesi

21. Uusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012

Teacher Education Programs for Handicapped Children in Turkey properties ane Requirements

XV Deafblind International World Conference, Sao-Paulo, Brezilya, 24 Eylül - 01 Ekim 2011

GÖRME YETERSİZLİĞİNDEN ETKİLENMİŞ ÇOCUKLAR İÇİN GEÇİŞ PLANLARININ ÖNEMİ VE HAZIRLANMASI

ULUSLARARASI KÖR VE AZ GÖREN KADINLARIN MESLEKİ EĞİTİMİ MESLEKİ REHABİLİTASYONU İSTİHDAMI VE SOSYAL HAYATA UYUM SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2011, ss.87-89

AZ GÖREN ÖĞRENCİNİN DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİ İLE OKUNAKLI EL YAZISI YAZMA ÖĞRETİMİ

4. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, ss.86

DOKUNULABİLİR TANGİBLE SEMBOLLERLE GÖRMEYEN VE EK ENGELİ OLAN ÇOCUKLARLA BİR ÖRNEK ÇALIŞMA

8. EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 09 Nisan 2011, ss.29

Çok Özürlülerde ve Görmeyen-İşitmeyen Çocuklarda Türk İşaret Dilinin Önemi

Türk İşaret Dili sistemi Hazırlık Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 15 - 16 Ekim 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

CALENDER SYSTEM FOR DEAF BLIND CHILDREN AND AN EXAMPLE OF HOW TO USE CALENDAR SYSTEM

ICEVI- 4. BALKAN KONFERANSI, İstanbul, Türkiye, 22 - 26 Ekim 2008, ss.23-24

Şehirde görme engelliler

7. Özel Eğitim Günleri, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1997

Şehirde Görme Engelli Çocuk

7. Özel Eğitim Günleri, Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1997, ss.31

Kitap & Kitap Bölümleri

Görme ve Ek Engelli Bireylerin Eğitimi

GÖRME ENGELLİLERİN EĞİTİMİ, Aslan, Cem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.273-306, 2023

Görme Yetersizliği Olan Çocukların Eğitim

Genel Eğitim Okullarında Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler Ve Özel Eğitimi, Akçamete, A. Gönül, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.397-413, 2023

Davranışçı Öğrenme Kuramı

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Büyükalan Filiz, Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-25, 2023

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım

Engellilik ve Erişilebilir Tasarım, Cavkaytar, Atilla; Ergenekon, Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.260-294, 2023

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Bireyler İçin Erişilebilir Tasarım

ENGELLİLİK VE ERİŞİLEBİLİR TASARIM , Cavkaytar Atilla, Ergenekon Yasemin, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.1-33, 2023

Ağır ve/veya Çoklu Yetersizliği olan Bir Öğrenci Olmak

Eğitimde Bütünleştirme Herkes İçin Bir okul Yaratmak, Sarıca, Dolunay; Tanrıverdi, Arzu, Editör, Nobel, Ankara, ss.352-373, 2021

Öz-Bakım Becerileri

Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Anne - Baba El Kitabı Serisi ÇOKLU YETERSİZLİK, Sardohan Yıldırım Emel, Eldeniz Çetin Müzeyyen, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.107-120, 2021

Çoklu Yetersizliği Olan Az Gören Çocuklarda İşlevsel Görme Değerlendirmesi

Görme Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, Karakoç Tamer, ASlan Cem, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.47-67, 2021

Görme ve Ek Yetersizliği Olan Çocuklar

Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.97-118, 2020

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi Öğretmen Kitabı, Akbıyık, Sibel; Şafak, Pınar, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.54-83, 2020

Zihin Yetersizliği Olan Öğrenciler

ZİHİN YETERSİZLİĞİ ve OTİZMSPEKTRUM BOZUKLUĞU, Serdal DENİZ Bora AKDEMİR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-23, 2020

Yaşam sorumluluğu alma, seçim yapma ve tercihlerin değerlendirilmesi

Ağır ve çoklu yetersizliği olan öğrencilerin eğitiminde stratejiler, Pınar ŞAFAK, Editör, VİZE, Ankara, ss.457-484, 2020

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, ŞAFAK Pınar, Editör, Vize Yayıncılık, ss.249-269, 2020

Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin Öğretmenlerine Öneriler

Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.651-681, 2020

Aile Tepkileri

Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu, Serdal DENİZ - Bora AKDEMİR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.253-274, 2020

Yaşam sorumluluğu alma, seçim yapma ve tercihlerin değerlendirilmesi

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize, Ankara, ss.457-487, 2020

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Okuma Yazma Öğretimi

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğretmenlerine Yönelik Mesleki Gelişim Eğitimi Etkinlik Kitabı, Akbıyık, Sibel; Şafak, Pınar, Editör, MEB Yayınları, Ankara, ss.30-43, 2020

Ağır ve Çoklu Yetersizliğin Kavramsal Çerçevesi

Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pıar ŞAFAK, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.1-33, 2020

Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin İletişim Becerileri ve Öğretimi

Ağır ve Çoklu Yetersizliği OlanÖğrencilerin Eğitiminde Stratejiler, Pınar Şafak, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.489-559, 2020

Matematik öğretiminde farklı yetersizlik grupları için öğretimsel uyarlamalar

Özel Eğitimde Matematik, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.299-329, 2019

Görme Yetersizliği Olan Çocuklar

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.32-68, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimli Bireylerde Sosyal Uyum Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi, Sazak Elif, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-271, 2018

Çoklu Yetersizliği Olan Öğrenciler

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Cavkaytar Atilla, Ersan Deniz T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.325-365, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Çocuklar

Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Şahbaz Ümit, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.348-385, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Ergenlerin Özellikleri Nelrdir?

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Bireyleri (12-18) ve ÖzellikleriÖzellikleri-Uzmanlar/Eğitimciler İçin, Hasan Gürgür, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-20, 2017

Braille Yazı Sistemi, Tarihçesi ve Dünyada Braille

Görenler için Braille (Kabartma) Yazı Rehberi, Pınar Şafak, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.2-21, 2017

Ağır ve Çoklu Yetersizliği olan Ergenlerin Özellikleri

Gelişimsel Desteğe Gereksinimi Olan Ergenlik Dönemi Öğrenciler (12-18) Özellikleri-Aileler İçin, Murat Doğan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-20, 2017

Körsağır (görmeyenişitmeyen) Çocukların Eğitimi

İşitme ve Görme Yetersizliği, Hasan Gürgür, Pınar Şafak, Editör, PEGEM akademi, Ankara, ss.237-260, 2017

AĞIR VE ÇOKLU YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN YARDIMCI ARAÇ VE TEKNOLOJİLER

ÖZEL EĞİTİM VE YARDIMCI TEKNOLOJİLER, ÇAKMAK, SALİH, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.122-150, 2016

Bilişsel Yetersizliği Olan Öğrencilerde Yardımcı Teknolojiler

Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih Çakmak, Editör, Vize, Ankara, ss.152-180, 2016

Yardımcı Teknoloji, TArihçe ve GEnel KAvramlar

Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih ÇAKMAK, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.6-17, 2016

Aile Eğitim Rehberi Görme Engelli Çocuklar

Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2014

AİLE EĞİTİM REHBERİ GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLAR

AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI, Ankara, 2014

Davranışçı Öğrenme Kuramı

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Sevil BÜYÜKALAN FİLİZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.27-44, 2014

Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Eğitim Ortamlarının Düzenlenmesi

Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize yayıncilık, Ankara, ss.128-141, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı

Temel Eğitim Öğretmenleri için Kaynaştırma uygulamaları, Ataman, Ayşegül, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.128-141, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Duyusal Yetersizliği Olan Çocuklar ve Enfeksiyonlar

Özel Gereksinimi Olan Küçük Çocuklar, Akçamete, Gönül, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.360-408, 2011

Metrikler

Yayın

169

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

8

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları