Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2004 - 2009
2004 - 2009Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerin bilgi veren metinleri anlamalarında uyarlanmış çok ögeli bilişsel strateji öğretiminin etkililiği
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr)
2002
2002Yüksek Lisans
Uygun olmayan davranışı, uygun davranışı ödüllendirmenin işareti olarak kullanan öğretim materyalinin öğretmen ödüllerinin arttırılmasına etkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Özel Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorMerkez Müdür Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Araştırma ve Uygulama Merkezleri, Öğrenme Gelişim Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
Verdiği Dersler
Lisans
Erken Okuryazarlık
Lisans
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi
Erken Okuryazarlık
A.SEÇMELİ-III (Öğrenme Güçlüğüne Erken Müdahale ve Değerlendirme)
Özel Eğitimde Okuma ve Yazma Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Özel Eğitimde Bütünleştirme
Zihin Engellilere Matematik Öğretimi
Özel Eğitim
Özel Eğitimde Okul ve Kurum Deneyimi
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Tipik gelişim gösteren ve gelişimsel dil bozukluğu olan 5 yaş çocukların anlatı becerileri ve çalışma belleği arasındaki ilişkinin incelenmesi
Doğanay Bilgi A. (Danışman)
D.UYĞUN(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Çevrim içi eğitim ve koçluk programı alan ebeveynler tarafından uygulanan okuma akıcılığı müdahalesinin öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığına etkisi
Doğanay Bilgi A. (Danışman)
H.KARAYEL(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Okul öncesi çocuklar için okuma ve yazma motivasyon ölçekleri: geçerlik ve güvenirlik çalışması
Doğanay Bilgi A. (Danışman)
F.ÇİFTCİ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Paylaşımlı kitap okuma ve uyarlanmış soru-cevap ilişkisi stratejisinden oluşan müdahale paketinin gelişimsel yetersizliği olan çocukların dinlediğini anlama becerilerine etkisi
Doğanay Bilgi A. (Danışman)
Z.ŞİMŞEK(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Yazıca Zenginleştirilmiş Oyunun Anaokuluna Devam Eden Zihinsel Engelli Öğrencilerin Yazı Farkındalığı Becerilerine Etkisi
DOĞANAY BİLGİ A. (Danışman)
M.Demir(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)
2025
20251. Problem Davranışları Değerlendirme Ölçeğinin Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramı Geçerlik ve Güvenirlik Kanıtları
Dayı E., Toraman Ç., Güner N., Doğanay Bilgi A., Köse H.
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.26, sa.4, ss.557-577, 2025 (ESCI, TRDizin)
2025
20252. Response to Intervention: A Bibliometric Mapping
Doğanay Bilgi A., Dayı E., Toraman Ç.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.2, ss.187-204, 2025 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Effectiveness of Cumulative Repeated Storybook Reading on Word Production in Children with Developmental Disabilities
Doğanay Bilgi A., Ozmen E. R.
INTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY DEVELOPMENT AND EDUCATION
, cilt.69, sa.6, ss.2042-2058, 2022 (SSCI, Scopus)
2020
20204. Evaluating the effect of parent reading interventions on improving reading fluency of students with reading difficulties
Doğanay Bilgi A.
BEHAVIORAL INTERVENTIONS
, cilt.35, sa.2, ss.217-233, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
20205. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerini Değerlendirme Aracı’nın Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Doğanay Bilgi A., Aslan D., Açıkgöz G.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.24-43, 2020 (TRDizin)
2018
20186. Yazıca Zenginleştirilmiş Oyunun Anaokuluna Devam Eden Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Yazı Farkındalığı Becerilerine Etkisi
Demir M., Doğanay Bilgi A.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.17, sa.1, ss.450-468, 2018 (TRDizin)
2018
20187. The Effectiveness of Modified Multi-Component Cognitive Strategy Instruction in Expository Text Comprehension of Students with Mild Intellectual Disabilities
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.18, sa.1, ss.61-84, 2018 (SSCI, Scopus)
2016
20168. A Case Study: The Implementation of a Problem-Solving Model with a Student with Reading Difficulties in Turkey
ÖZMEN E. R., DOĞANAY BİLGİ A.
EDUCATION AND TREATMENT OF CHILDREN
, cilt.39, sa.3, ss.339-357, 2016 (SSCI, Scopus)
2014
20149. The Impact of Modified Multi-component Cognitive Strategy Instruction in the Acquisition of Metacognitive Strategy Knowledge in the Text Comprehension Process of Students with Mental Retardation
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.2, ss.707-714, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2005
200510. Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A.
MILLI EGITIM , cilt.33, sa.166, ss.45-56, 2005 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. The Effect of the Good Behavior Game Implemented bwith ClassDojo on Problem Behaviors in Inclusive Classrooms
DAYI E., DOĞANAY BİLGİ A., GÜNER N., TORAMAN Ç., Köse H.
International Conference on Distance Learning and Special Education (ICDLSE-25), 07 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
2017
20172. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerini Değerlendirme Aracı’nın Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Doğanay Bilgi A., Aslan D., Açıkgöz G.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. The Examination of the Master’s Theses and Doctoral Dissertations on the Area of Learning Disabilities in Turkey: Content Analysis
Doğanay Bilgi A., Açıkgöz G., Aslan D.
3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.88, (Özet Bildiri)
2017
20174. Special Education Teachers’ Knowledge Level on Early Literacy Skills, Environment Arrangements and Classroom Practices
Doğanay Bilgi A., Aslan D.
3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
20165. Development of Orientation and Mobility Skill Assessment Tool (OMSAT/YOBDA ) for Visually Impaired Students
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AKI E., Sıdıka E., UYSAL M., et al.
INTCESS 2016, 3rd International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2016
20166. DEVELOPMENT OF ORIENTATION AND MOBILITY SKILL ASSESSMENT TOOL (OMSAT/YOBDA) FOR VISUALLY IMPAIRED STUDENTS
ARSLANTEKİN B., DOĞANAY BİLGİ A., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., AKI E., ERSOY SAĞLIK S., UYSAL M., et al.
INTCESS2016 3rd International Conference on Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
2015
20157. Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Yönelim ve Bağımsız Hareket Değerlendirme Aracının (YÖBDA) Geliştirilmesi: Bir Ön Uygulama Çalışması
Banu A. A., Doğanay Bilgi A., Uysal M.
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
2015
20158. Yazıca Zenginleştirilmiş Oyunun Anaokuluna Devam Eden Zihinsel Engelli Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerine Etkisi
Doğanay Bilgi A., Demir M.
IV. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2014
20149. Teacher Child Interactions During Storybook Reading: The Importance of Print Awereness
Doğanay Bilgi A., Çelik A., Demir M., Sıdıka S. E.
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Sankt-Peterburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201310. Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencide Okuma Akıcılığı, Doğruluğu ve Okuduğunu Anlamayı Geliştirmede İki Sağaltım Paketinin Etkililiğinin Karşılaştırılması
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2012
201211. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Özet Yazma Becerilerinde Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
2010
201012. Ders Kitaplarındaki Metinleri Yapılandırma ve Şematik Düzenleyici Oluşturma Stratejilerinin Zihinsel Engellilerin Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerine Öğretimi
Özmen E. R., Güler Bülbül Ö., Doğanay Bilgi A.
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
201013. Modified Multi Component Cognitive Strategy Instruction: A Reading Comprehension Strategy
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2009
200914. Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilerin Bilgi Veren Metinleri Anlamalarında Uyarlanmış Çok Ögeli Bilişsel Strateji Öğretiminin Etkililiği
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
2009
200915. Tekrarlı Hikaye Kitabı Bakmanın Zihinsel Engelli Öğrencilerin İsim ve Eylem Bildiren Sözcükleri Kazanmalarında Etkililiği
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A.
5. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
2004
200416. Hafif Derecede Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerde Aşamalandırılmış Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüz Harfleri Doğru Okumada Etkililiği
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.
14. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)
2002
200217. Uygun Olmayan Davranışı Uygun Davranışı Ödüllendirmenin İşareti Olarak Kullanan Öğretim Materyalinin Öğretmen Ödüllerinin Arttırılmasına Etkisi
Doğanay Bilgi A., Özyürek M.
12. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2002, ss.245-256, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Okuma Güçlüklerine Erken Müdahale
Doğanay Bilgi A. (Editör), Özmen E. R. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
2023
20232. AKADEMİK BECERİLER: OKUMA VE YAZMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Doğanay Bilgi A.
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERDE DEĞERLENDİRME, Dr. Veysel AKSOY - Dr. Sinan KALKAN, Editör, Paradigma Yayınları, Çanakkale, ss.297-327, 2023
2023
20233. Okuma Güçlüğüne Erken Müdahale ve Motivasyon
Doğanay Bilgi A.
OKUMA GÜÇLÜKLERİNE ERKEN MÜDAHALE, Doç. Dr. Arzu Doğanay Bilgi Prof. Dr. E. Rüya Özmen, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.103-119, 2023
2021
20214. Özel Eğitimde Kaynaştırma
Doğanay Bilgi A. (Editör), Gürel Selimoğlu Ö. (Editör)
Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2021
2021
20215. Erken Okuryazarlıkta Kodla İlişkili Beceriler-III - Yazı Farkındalığı Becerileri ve Desteklenmesi
DOĞANAY BİLGİ A.
Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi, Erbay Filiz, Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.171-198, 2021
2020
20206. Farklılaştırılmış Öğretim ve Uyarlamalar
Doğanay Bilgi A.
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, E. Rüya Özmen,Ayşegül Ataman, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.69-85, 2020
2019
20197. Farklılaştırılmış Öğretim ve Uyarlamalar
DOĞANAY BİLGİ A.
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Emine Rüya Özmen, Ayşegül Ataman, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.91-112, 2019
2019
20198. Sayı Hissi ve Sayma
Doğanay Bilgi A.
Özel Eğitimde Matematik, Alptekin, Serpil, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-116, 2019
2017
20179. Öğrenme Güçlüğü Sınıf İçi Destek Seti: Okuma Yazmada Öğretimsel Stratejiler
Doğanay Bilgi A.
Eğiten Kitap, Ankara, 2017
2010
201010. Okuma Öğretimi
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R.
İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.361-401, 2010
Desteklenen Projeler
2024 - 2026
2024 - 2026Kaynaştırma/Bütünleştirme Yoluyla Eğitim Uygulamaları Yapılan İlkokul Sınıflarında Bir Davranışsal Müdahale: ClassDojo ile Uygulanan İyi Davranış Oyunu
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Dayı E. (Yürütücü), Doğanay Bilgi A., Özmen E. R., Güner N., Toraman Ç., Köse H.
2023 - 2024
2023 - 2024Okul Öncesi Disleksi Tarama Aracının (DİSTA-R) Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ÖZMEN E. R. (Yürütücü), TUFAN S., AÇIKGÖZ G., DOĞANAY BİLGİ A., SAYIN A.
2023 - 2024
2023 - 2024Özel Eğitim Programlarını ve Materyallerini Geliştirme Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Dayı E. (Yürütücü), Doğanay Bilgi A.
2022 - 2024
2022 - 2024
Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Özmen E. R. (Yürütücü), Doğanay Bilgi A., Demir E., Karasu H. P., Sanır H.
2023 - 2023
2023 - 2023Özel Gereksinimli Mülteci Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme, Tanılama, Yerleştirme Süreci ile Yerleştirme Sonrası Eğitim Sürecinde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Doğanay Bilgi A.
2020 - 2023
2020 - 2023
6-14 Yaş Öğrenme Güçlüğü Riski Yaşayan Öğrencileri Belirlemek İçin Dijital Ölçek Hazırlama ve Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama-Uygulama Yazılımı Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1003 - Öncelikli Alanlar Ar-Ge Projeleri Destekleme Programı
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A., Türkseven C. M.(Yürütücü), Sayın A.
2015 - 2016
2015 - 2016
Rehabilitasyon Merkezlerinin Disleksili Bireylere Katkısı Velilerin Beklentileri ve Bu Kuruluşların Verimlilik Analizi
Kalkınma Ajansı
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A., Tokar A.(Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016Görme Engelli Öğrenciler İçin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi YÖBDA
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Doğanay Bilgi A., Altunay B. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016
Görme Engelli Öğrenciler İçin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Değerlendirme Aracının Geliştirilmesi YÖBDA
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
(Proje Özeti)
(Proje Sonuç Raporu)
Doğanay Bilgi A., Arslantekin B. (Yürütücü), Akı E.
2014 - 2015
2014 - 2015
Dislektik Bireylerin Profil Çıkarımı Eğitim İhtiyaçları ve Bu Bireylere Hizmet Veren Birimlerin Eğitim İhtiyaç Analizi
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R. (Yürütücü)
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
23 Ekim 2024 - 26 Ekim 2024
23 Ekim 2024 - 26 Ekim 2024
34.Özel Eğitim Kongresi
Panelist
Ankara-Türkiye
07 Ekim 2022 - 07 Ekim 2022
07 Ekim 2022 - 07 Ekim 2022Disleksi Farkındalık Paneli
Davetli Konuşmacı
Ankara-Türkiye
05 Ekim 2020 - 07 Ekim 2020
05 Ekim 2020 - 07 Ekim 2020Özel Öğrenme Güçlüğü E-Sempozyumu
Davetli Konuşmacı
İstanbul-Türkiye
05 Ekim 2016 - 08 Ekim 2016
05 Ekim 2016 - 08 Ekim 2016
26.Ulusal Özel Eğitim Kongresi
Panelist
Eskişehir-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Mayıs 2022
Mayıs 2022Öğrenme Güçlüğünde Bilişsel Stratejiler ve Akademik Başarının Desteklenmesi
Seminer
Ankara Üniversitesi-Türkiye
Nisan 2022
Nisan 2022Yazma Becerilerine Eğitsel Müdahaleler
Seminer
İstanbul Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğü/Öğretmen Akademileri-Türkiye
Nisan 2022
Nisan 2022İlk Okuma Yazma Öğretim Sürecinde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri-I
Seminer
Osmaniye Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye
Eylül 2021
Eylül 2021Erken Çocuklukta Okuma Güçlüğü Riskleri
Seminer
İstanbul Öğretmen Akademileri Mesleki Gelişim Semineri-Türkiye
Mart 2021
Mart 2021Okuma Güçlüğü olan Çocukların Okuma Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Müdahale Alanları
Seminer
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü: İstanbul Akademi-Türkiye
Mart 2021
Mart 2021Erken Matematik Becerilerinin Öğretimi
Seminer
Biga İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü & Disleksi Öğrenme Güçlüğü Derneği (Çanakkale Temsilcisi): Biga Maarif Sohbetleri-Türkiye
Haziran 2020
Haziran 2020İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Seminer
MEB - Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü: Özel Eğitim Buluşmaları-Türkiye
Mayıs 2020
Mayıs 2020Erken Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi ve Öğretimi
Seminer
MEB - Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü: Özel Eğitim Buluşmaları-Türkiye
Ekim 2019
Ekim 2019Hafif Bilişsel Gelişim Sorunu Olan Bireylerin Eğitimi
Konferans
TBMM - Down Sendromu, Otizm ve Diğer Gelişim Bozukluklarının Yaygınlığının Tespiti ile İlgili Bireylerin ve Ailelerinin Sorunlarının Çözümü İçin Alınması Gereken Tedbirlerin Belirlenmesi Amacıyla Kurulan Meclis Araştırması Komisyonu-Türkiye
Ağustos 2018
Ağustos 2018Destek Eğitim Programlarının Güncellenmesi Çalıştayı-3"
Çalıştay
Destek Eğitim Programlarının Güncellenmesi Çalıştayı-3"-Türkiye
Mayıs 2018
Mayıs 2018Zihin Yetersizliği Olan Çocuklara Okuma Yazma Öğretiminde Stratejiler
Seminer
Ondokuz Mayıs Üniversitesi-Türkiye
Nisan 2018
Nisan 2018Hafif ve Orta Düzey Zihinsel Yetersizliği Olan Çocuklara Okuma Yazma Öğretimi
Seminer
Ondokuz Mayıs Üniversitesi-Türkiye
Kasım 2016
Kasım 2016Özel Eğitim Öğretmeni Yetiştirme Süreci ve Sorunları
Konferans
Türkiye Disleksi Meclisi-Türkiye
Kasım 2015
Kasım 2015