Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
6. Investigating the relationship between argumentation and proof from a representational perspective
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.20, sa.2, ss.131-148, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Prospective Preschool Teachers Ideas for Developing the Number Sense of Children
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, sa.46, ss.3870-3874, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
1. Role of dynamic geometry environment affordances in reasoning: the missing square puzzle example
M-CTRAS Conference, Avusturya, 23 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
3. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Algılarına ve Adil Olmalarına Etkisi
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-IV Kongresi, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
4. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğrenme Güçlüğüne Yönelik (Diskalkuli) Özyeterliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-IV Kongresi, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
5. ARCS Motivasyon Modeline Göre Tasarlanan Matematik Dersinin Öğrencinin Motivasyonuna ve Matematik Başarısına Etkisi
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-IV Kongresi, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
6. How Can We Integrate 3D Printing Technology into Teacher Noticing?
International Symposium on 3D Printing in Mathematics Education, Avusturya, 17 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
7. MEB KİTAPLARINDA KÜMENİN SEZGİSEL TANIMI
X International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
8. Mathematical Understanding from the Perspective of Preservice Middle School Mathematics Teachers: Views and Reflections on Teaching
5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
11. Paradoksların Matematik Eğitimine Yansımaları: İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
12. Examining the Relation between Argumentation and Proof by Focusing on Representations
27th International Conference on Educational Sciences(ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Factor(s) Shaping The Geometrical Reasoning of Preservice Mathematics Teachers: Figure or Concept?
Contemporary Education Research Congress, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Matematiksel Kavramlara ait Tanımların Geometrik Muhakeme Sürecindeki Rolü
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
16. Preservice Mathematics Teachers Engagement with Different Representations in Solving Geometric Locus Problems
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
17. College Students Collaborative Problem SolvingSkills An Investigation from the Cognitive Domain
International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2016), 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
20. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki
XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
21. İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basamak ve Basamak Değeri Kavramları ile ilgili Zihinsel Yapıları
8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)