Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (5)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

2. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarına Yönelik Öğretimsel Açıklamaları

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

3. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 7.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Algılarına ve Adil Olmalarına Etkisi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-IV Kongresi, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

5. ARCS Motivasyon Modeline Göre Tasarlanan Matematik Dersinin Öğrencinin Motivasyonuna ve Matematik Başarısına Etkisi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri-IV Kongresi, Türkiye, 12 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

6. How Can We Integrate 3D Printing Technology into Teacher Noticing?

International Symposium on 3D Printing in Mathematics Education, Avusturya, 17 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

7. MEB KİTAPLARINDA KÜMENİN SEZGİSEL TANIMI

X International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

8. Mathematical Understanding from the Perspective of Preservice Middle School Mathematics Teachers: Views and Reflections on Teaching

5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

9. How do preservice teachers use dynamic geometry software to solve geometric locus problems?

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

10. Scratch’in Bir Öğretim Hikâyesi Olarak Tasarlanması: Teknolojik Zorluklar

4. Uluslararası Türk ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 26 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

11. Paradoksların Matematik Eğitimine Yansımaları: İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Türkiye, 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

12. Examining the Relation between Argumentation and Proof by Focusing on Representations

27th International Conference on Educational Sciences(ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. Knowledge for Diagnosing Student Thinking: How It Affects Diagnostic Competence?

13th International Congress on Mathematical Education, Almanya, 24 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

15. Matematiksel Kavramlara ait Tanımların Geometrik Muhakeme Sürecindeki Rolü

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

17. College Students Collaborative Problem SolvingSkills An Investigation from the Cognitive Domain

International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2016), 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Teşhis Yeterlikleri Bağlamında Öğrenci Düşünmesine Olan İlgileri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

19. Prospective preschool teachers' ideas for developing the number sense of children

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3870-3874, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Basamak ve Basamak Değeri Kavramları ile ilgili Zihinsel Yapıları

8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

31

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

110

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Açık Erişim

1