Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Akademik Yazma İçin Yeni Bir Yol: Yeni Okuryazarlıklar Çerçevesi (QeLESCo)

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, cilt.1, ss.1

Sosyal Becerilerin Gelişimi Açısından İş Birliğine Dayalı Öğrenme

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

Okuma, Okuduğunu Anlama ve Okuma Motivasyonunun Geliştirilmesi: Bir EylemAraştırması

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.169-170

ZAYIF OKUYUCULARIN ÇEVRİMİÇİ ANLAMA SÜRECİ HAKKINDA BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

18. Uluslararası Sını Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler

Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler, 24 Kasım 2017

4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının İncelenmesi.

9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu 2017., 2 Kasım - 04 Aralık 2017

21. Yüzyılda Eğitim: Sorunlar ve Çözüm Önerileri

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 19 - 21 Ekim 2017

Sınıf Öğretmenliği ve Sorunlar

4. Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı, 18 - 24 Eylül 2017

OKUMA YAZMA GÜÇLÜĞÜNÜN GİDERİLMESİNE ODAKLI EYLEM ARAŞTIRMASI: İKİNCİ SINIF ÖRNEĞİ

16th International Primary Teacher Education SymposiumEuropean University of Lefke, 8 - 11 Mayıs 2017

Okuma-yazma güçlüğü yaşayan bir ilkokul öğrencisinin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, KKTC, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017

Sınıf Öğretmenliği

1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 18 - 24 Nisan 2017

OKUMA GÜÇLÜĞÜ PROBLEMİ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİNİN OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNEYÖNELİK BİR ÇALIŞMA

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016

İLKOKUL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME VE NİTELİK ARAYIŞI

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016

OKUMA VE OKUMA GÜÇLÜKLERİ NÖROGÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016

PERİ MASALLARI ÜZERİNE METİNLERARASI YAZMA ÇALIŞMALARI

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016

KELİME OKUMA BECERİSİ VE SÖZEL ÇALIŞMA BELLEĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİNİ YORDAMASI

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016

Sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve yeterlik algıları Türkiye Örneği

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

Okuma ve Yazma Sürecinde Görme-İşitme Duyularının Önemi ve Süreçteki Öğretmen Rolleri

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Şehriban KOCA, Prof. Dr. Erdal BAY, Editör, Serüven Yayın evi, Ankara, ss.567-606, 2023

Okuma Yazma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Öğretmen Araştırması

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan Olkun, Mehmet Engin Deniz, Mehmet Toran, Mehmet Hayri Sarı, Halil Kamışlı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.385-408, 2019

Metinlerarası Öğretim ve Anlam Kurma

Türkçe Öğretimi: Öğretmen Adayları ve Öğretmenler İçin, Hayati Akyol, Ayfer Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-210, 2019

Dil Bilgisi ve İmla Öğretimi

Türkçe Öğretimi:Öğretmen Adayları ve Öğretmenler İçin, Hayati Akyol, Ayfer Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.213-241, 2019

Development of The Reading and Writing Skills of a 2nd Grade Student with Reading and Writing Difficulties

New Horizons in Educational Sciences I, Turhan Çetin, Ayfer Şahin, Almasa Mulalic, Nudzejma Obralic, Editör, Lambert Academic Publishing, Riga, ss.40-71, 2018

Türkçe Öğretim Yöntemleri

PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2016

Towards small-group mentoring in Turkey

Bridge over troubled water New perspectives on teacher induction, H. L. Heikkinen, L. Swachten, & H. Akyol , Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-183, 2015

Metrikler

Yayın

83

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

2

Tez Danışmanlığı

50

Açık Erişim

29
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları