SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of Reading Skill Development of Primary School Students in the Covid 19 Process
Examining Turkish Course Exam Questions in Terms of Originality, Page Layout, Item Type, Item Writing Criteria and Cognitive Level
Developing Reading, Reading Comprehension and Motivation: An Action Research Study
Reading Disabilities and Intervention: An Action Research
Effects of Choral, Repeated and Assisted Reading Strategies on Reading and Reading Comprehension Skills of Poor Readers
Improving the Reading Skills of a Students with Reading Difficulties: An Action Research
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Karşılıklı öğretimin anlama, dikkat, hızlı isimlendirme ve çalışma belleği üzerindeki etkisi
İş Birliğine Dayalı Öğrenme Tekniklerinin Sosyal Becerilere Etkisine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.884-907, 2024 (Hakemli Dergi)

Dördüncü Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının Ergonomik Unsurlar Açısından İncelenmesi.
Uluslararası Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.1-14, 2019 (Hakemli Dergi)
Primary School Students and Teacher’xxs Opinions about Summary Writing: A Qualitative Analysis
Reading Difficulty and its Remediation: A Case Study
BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Turkısh Studies
, cilt.13, sa.4, ss.299-320, 2018 (Hakemli Dergi)
Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, ss.7-21, 2016 (Hakemli Dergi)
Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.125-141, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.268-300, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama okuma motivasyonu ve okuma alışkanlıkları arasındaki ilişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.793-815, 2011 (Hakemli Dergi)
Yazı Öğretimi
Milli Eğitim
, 2000 (Scopus)
Hikaye Haritası Yöntemiyle Metin Öğretimi
Mili Eğitim
, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ZAYIF OKUYUCULARIN ÇEVRİMİÇİ ANLAMA SÜRECİ HAKKINDA BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
18. Uluslararası Sını Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019
Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler
Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler, 24 Kasım 2017
4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının İncelenmesi.
9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu 2017., 2 Kasım - 04 Aralık 2017
21. Yüzyılda Eğitim: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 19 - 21 Ekim 2017
Sınıf Öğretmenliği ve Sorunlar
4. Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı, 18 - 24 Eylül 2017
Pedagogical Conditions for Forming the Media Competence among Students of Higher Education
Eurasian Conference on Language Social Sciences, 23 - 24 Mayıs 2017
yazma güçlüğü olan bir ilkokul 3. Sınıf öğrencisinin el yazısıokunaklılığının geliştirilmesine yönelik nitel bir çalışma
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017
Sınıf Öğretmenliği
1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 18 - 24 Nisan 2017
OKUMA GÜÇLÜĞÜ PROBLEMİ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİNİN OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNEYÖNELİK BİR ÇALIŞMA
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016
İLKOKUL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME VE NİTELİK ARAYIŞI
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
OKUMA VE OKUMA GÜÇLÜKLERİ NÖROGÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
KELİME OKUMA BECERİSİ VE SÖZEL ÇALIŞMA BELLEĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİNİ YORDAMASI
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016
Sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve yeterlik algıları Türkiye Örneği
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Zihin Gözünü Eğitme Büyülü Bir Strateji Olarak Zihinsel İmaj Oluşturmanın Okuduğunu Anlamaya Etkisi
14. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Kitaplar
Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2019
Metinlerarası Öğretim ve Anlam Kurma
Türkçe Öğretimi: Öğretmen Adayları ve Öğretmenler İçin, Hayati Akyol, Ayfer Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-210, 2019
Türkçe Öğretim Yöntemleri
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2016
Bridge Over Troubled Water New Perspectives on Teacher Induction
Pegem Akademi, Ankara, 2015
Okumayı Değerlendirme Öğretmenler İçin Kolay ve Pratik Bir Yol
Pegemakademi, Ankara, 2014