Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (19)
ESCI (8)
Scopus (22)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Akademik Yazma İçin Yeni Bir Yol: Yeni Okuryazarlıklar Çerçevesi (QeLESCo)

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Sosyal Becerilerin Gelişimi Açısından İş Birliğine Dayalı Öğrenme

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

3. Okuma, Okuduğunu Anlama ve Okuma Motivasyonunun Geliştirilmesi: Bir EylemAraştırması

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.169-170, (Özet Bildiri)

5. ZAYIF OKUYUCULARIN ÇEVRİMİÇİ ANLAMA SÜRECİ HAKKINDA BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

18. Uluslararası Sını Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler

Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler, 24 Kasım 2017

8. 4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının İncelenmesi.

9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu 2017., 2 Kasım - 04 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

9. 21. Yüzyılda Eğitim: Sorunlar ve Çözüm Önerileri

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Öğretmenliği ve Sorunlar

4. Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı, 18 - 24 Eylül 2017

12. OKUMA YAZMA GÜÇLÜĞÜNÜN GİDERİLMESİNE ODAKLI EYLEM ARAŞTIRMASI: İKİNCİ SINIF ÖRNEĞİ

16th International Primary Teacher Education SymposiumEuropean University of Lefke, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. Okuma ve Yazma Güçlüğü Olan Bir İlkokul 2. SınıfÖğrencisinin Okuma ve Yazma Becerisinin Geliştirilmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Okuma-yazma güçlüğü yaşayan bir ilkokul öğrencisinin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, KKTC, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017

18. Sınıf Öğretmenliği

1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 18 - 24 Nisan 2017

19. OKUMA GÜÇLÜĞÜ PROBLEMİ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİNİN OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNEYÖNELİK BİR ÇALIŞMA

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. İLKOKUL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME VE NİTELİK ARAYIŞI

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

21. OKUMA VE OKUMA GÜÇLÜKLERİ NÖROGÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. PERİ MASALLARI ÜZERİNE METİNLERARASI YAZMA ÇALIŞMALARI

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

23. KELİME OKUMA BECERİSİ VE SÖZEL ÇALIŞMA BELLEĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİNİ YORDAMASI

1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

24. Sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve yeterlik algıları Türkiye Örneği

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

25. Zihin Gözünü Eğitme Büyülü Bir Strateji Olarak Zihinsel İmaj Oluşturmanın Okuduğunu Anlamaya Etkisi

14. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

26. Okuma bozukluğu olan bir öğrencinin okuma ve yazma becerisinin geliştirilmesine yönelik bir durum çalışması.

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Okuma ve Yazma Sürecinde Görme-İşitme Duyularının Önemi ve Süreçteki Öğretmen Rolleri

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Şehriban KOCA, Prof. Dr. Erdal BAY, Editör, Serüven Yayın evi, Ankara, ss.567-606, 2023

3. Okuma Yazma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Öğretmen Araştırması

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk, Sinan Olkun, Mehmet Engin Deniz, Mehmet Toran, Mehmet Hayri Sarı, Halil Kamışlı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.385-408, 2019

4. Metinlerarası Öğretim ve Anlam Kurma

Türkçe Öğretimi: Öğretmen Adayları ve Öğretmenler İçin, Hayati Akyol, Ayfer Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-210, 2019

5. Dil Bilgisi ve İmla Öğretimi

Türkçe Öğretimi:Öğretmen Adayları ve Öğretmenler İçin, Hayati Akyol, Ayfer Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.213-241, 2019

6. Development of The Reading and Writing Skills of a 2nd Grade Student with Reading and Writing Difficulties

New Horizons in Educational Sciences I, Turhan Çetin, Ayfer Şahin, Almasa Mulalic, Nudzejma Obralic, Editör, Lambert Academic Publishing, Riga, ss.40-71, 2018

9. Towards small-group mentoring in Turkey

Bridge over troubled water New perspectives on teacher induction, H. L. Heikkinen, L. Swachten, & H. Akyol , Editör, PEGEM, Ankara, ss.164-183, 2015
Metrikler

Yayın

86

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

8755

H-İndeks (Scholar)

44

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

100

Proje

2

Tez Danışmanlığı

50

Açık Erişim

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları