Makaleler
47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (19)
ESCI (8)
Scopus (22)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (4)
5. İş Birliğine Dayalı Öğrenme Tekniklerinin Sosyal Becerilere Etkisine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.884-907, 2024 (Hakemli Dergi)
15. Dördüncü Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının Ergonomik Unsurlar Açısından İncelenmesi.
Uluslararası Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.1-14, 2019 (Hakemli Dergi)
19. BİTİŞİK EĞİK YAZI BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: İLKOKUL ÜÇÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Turkısh Studies
, cilt.13, sa.4, ss.299-320, 2018 (Hakemli Dergi)
27. Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, ss.7-21, 2016 (Hakemli Dergi)
32. Yapılandırılmış Akıcı Okuma Yönteminin 3. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma ile Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.125-141, 2015 (Hakemli Dergi)
35. Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.268-300, 2013 (Hakemli Dergi)
39. İlköğretim 5 sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama okuma motivasyonu ve okuma alışkanlıkları arasındaki ilişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.793-815, 2011 (Hakemli Dergi)
45. Yazı Öğretimi
Milli Eğitim
, 2000 (Scopus)
46. Hikaye Haritası Yöntemiyle Metin Öğretimi
Mili Eğitim
, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
5. ZAYIF OKUYUCULARIN ÇEVRİMİÇİ ANLAMA SÜRECİ HAKKINDA BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
18. Uluslararası Sını Öğretmenliği Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler
Öğretmen Yetiştirme: Sorunlar ve Öneriler, 24 Kasım 2017
8. 4. Ve 5. Sınıf Öğrencilerin Kalem Tutuşlarının İncelenmesi.
9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu 2017., 2 Kasım - 04 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
9. 21. Yüzyılda Eğitim: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. Sınıf Öğretmenliği ve Sorunlar
4. Uluslararası İlköğretim Eğitimi Konferansı, 18 - 24 Eylül 2017
11. Pedagogical Conditions for Forming the Media Competence among Students of Higher Education
Eurasian Conference on Language Social Sciences, 23 - 24 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. yazma güçlüğü olan bir ilkokul 3. Sınıf öğrencisinin el yazısıokunaklılığının geliştirilmesine yönelik nitel bir çalışma
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
17. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 26 Nisan 2017
18. Sınıf Öğretmenliği
1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 18 - 24 Nisan 2017
19. OKUMA GÜÇLÜĞÜ PROBLEMİ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİNİN OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNEYÖNELİK BİR ÇALIŞMA
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
20. İLKOKUL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME VE NİTELİK ARAYIŞI
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
21. OKUMA VE OKUMA GÜÇLÜKLERİ NÖROGÖRÜNTÜLEME TEKNİKLERİ
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
23. KELİME OKUMA BECERİSİ VE SÖZEL ÇALIŞMA BELLEĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİNİ YORDAMASI
1 5 . U L U S L A R A R A S I S I N I F Ö Ğ R E T M E N L İ Ğ İ E Ğ İ T İ M İ S E M P O Y U M U, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
24. Sınıf öğretmenlerinin görüşleri ve yeterlik algıları Türkiye Örneği
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
25. Zihin Gözünü Eğitme Büyülü Bir Strateji Olarak Zihinsel İmaj Oluşturmanın Okuduğunu Anlamaya Etkisi
14. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
2. Türkçe İlk Okuma Yazma Öğretimi
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2019
4. Metinlerarası Öğretim ve Anlam Kurma
Türkçe Öğretimi: Öğretmen Adayları ve Öğretmenler İçin, Hayati Akyol, Ayfer Şahin, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-210, 2019
7. Türkçe Öğretim Yöntemleri
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2016
8. Bridge Over Troubled Water New Perspectives on Teacher Induction
Pegem Akademi, Ankara, 2015
10. Okumayı Değerlendirme Öğretmenler İçin Kolay ve Pratik Bir Yol
Pegemakademi, Ankara, 2014
Metrikler
