Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
Scopus (3)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 69

1. İleri dönüşüm yaklaşımlarıyla geliştirilmiş üç boyutlu etkileşimli eğitsel oyunların fene yönelik motivasyona etkisi

2nd International ESEP Congress International Congress on Educational Sciences and Effective Practices, Nevşehir, Türkiye, 12 - 17 Kasım 2024, ss.112, (Özet Bildiri)

2. Fen öğretiminde eğitim koçluğunun 7. Sınıf öğrencilerinin fene yönelik motivasyonları üzerine etkisi

Ege 11th International Conference On Social Sciences., İzmir, Türkiye, 01 Haziran 2024, (Özet Bildiri)

3. A Research on the investigation of the 7th grade science course book in terms of 21st century skills.

International 21st Century Educational Research Congress, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

4. Teknoloji destekli fen öğretiminin fen dersine yönelik tutum üzerine etkisi

11. Anadolu uluslararası sosyal bilimler kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

5. Çevre eğitiminde STEM yaklaşımının ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve bilgi düzeyi üzerine etkisi

3th International Congress On Social Sciences - Humanities And Education, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

6. Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarının kök değerler açısından incelenmesi

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

7. Fen bilimleri öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik öz-yeterlik inançlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi.

INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences (ICSDSE 2021), Türkiye, 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)

8. Alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerinin ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik motivasyonlarına etkisi

International Congress of Pedagogical Research (ICOPR 2020), Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

9. The effect of technology-supported science teaching on sixth grade students’ motivation for science lesson

7. International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, (Özet Bildiri)

10. A study on technological pedagogical content knowledge self-efficacy belief levels of science teachers: A sample of Sanliurfa

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

11. The effects of out of school learning environment on attitude and ınterest toward science course of 7th grade students

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

12. The effect of science fairs on the attitudes and motivations of 8th grade students towards science lessons

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

13. The effect of argumentation based learning method on environmental attitude, behavior and success of secondary school 6th graders

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

14. Bilim şenliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inançlarına etkisi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

18. Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science

1.International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

19. The effect of the inquiry based learning approach on self-efficacy belief levels of prospective science teachers regarding measurement and evaluation

1.International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inanç düzeyleri üzerine bir araştırma

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

25. İnformal öğrenme ortamlarının ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen dersine yönelik tutumlarına etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

27. Astronomi konularında üç boyutlu görsel materyal kullanımının öğrencilerinin başarı düzeylerine etkisi

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

29. Teknolojik uygulamalarla destekli fen öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi

27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

30. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etkisi.

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

31. Bilişim teknolojileri ve uygulamaları ile işlenen fen derslerin öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumları üzerine etkisi

27th International Conference on Educational Sciencesi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

32. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik davranışlarına etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

33. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etkisi

4th International Symposium on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

34. Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB öz güven düzeylerine etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

37. Bilim şenliklerinin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi

27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

48. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 sınıf ögrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerine etkisi

VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

50. Teknolojik pedagojik alan bilgisi uygulama çalışmalarının öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları üzerine etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

51. Ortaokul öğrencilerinin fen dersine yönelik tutum düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

55. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 Sınıf öğrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerineEtkisi

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

56. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

58. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

59. İlköğretim 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Görsel Materyal Kullanımının Başarıya Ve Tutuma Etkisinin Araştırılması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

61. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

62. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Teknoloji destekli argümantasyon tabanlı fen öğrenme yaklaşımı

Fen eğitiminde yenilikçi yaklaşımlar ve dijital dönüşüm, ORHAN AHMET TURAN, Editör, Özgür, Gaziantep, ss.21-50, 2025

2. Fen öğretiminde okul dışı öğrenme

Fen eğitiminde yenilikçi yaklaşımlar ve dijital dönüşüm, ORHAN AHMET TURAN, Editör, Özgür, Gaziantep, ss.81-122, 2025

3. Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science

Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil TOKCAN Alper ALTUNÇEKİÇ, Editör, Old Publishing, Brasov County, ss.25-46, 2019

4. The effect of the inquiry based learning approach on self-efficacy belief levels of prospective science teachers regarding measurement and evaluation

Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil Tokcan, Alper Altunçekiç, Editör, Old Publishing, Brasov Country, ss.47-69, 2019

5. Erken çocukluk dönemi fen eğitiminde kavramlar, kavram yanılgıları ve kavram öğretimi

Erken çocuklukta fen eğitimi, Ahmet Turan ORHAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-141, 2018
Metrikler

Yayın

127

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1896

H-İndeks (Scholar)

23

Atıf (TrDizin)

106

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

233

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

156

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları