Makaleler
51
Tümü (51)
Scopus (3)
TRDizin (35)
Diğer Yayınlar (13)
6. THE EFFECT OF ALTERNATIVE MEASUREMENT AND EVALUATION ON KNOWLEDGE, ATTITUDE AND MOTIVATION LEVELS OF 7th GRADE STUDENTS TOWARDS SCIENCE LESSON
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.88, ss.1717-1738, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Öz-Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.1467-1493, 2022 (Hakemli Dergi)
9. A STUDY ON SCIENCE TEACHERS\u2019 ATTITUDE TOWARDS MEASUREMENT AND EVALUATION
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.21, sa.84, ss.1546-1568, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inanç düzeyleri üzerine bir araştırma
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.157-176, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1111-1140, 2019 (Hakemli Dergi)
30. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel DüşünmeEğilimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.611-648, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.34-46, 2017 (Hakemli Dergi)
34. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.23-40, 2016 (Hakemli Dergi)
35. 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.85-102, 2016 (Hakemli Dergi)
36. Bilim Şenliklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.23-40, 2016 (Hakemli Dergi)
37. İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimi Üzerine Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Öğretiminin Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.523-540, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.165-187, 2008 (Hakemli Dergi)
41. İlköğretim 6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Elektrik Akımı Konusunda Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.67-82, 2008 (Hakemli Dergi)
42. İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.211-220, 2007 (Hakemli Dergi)
46. Fen Eğitiminde İlköğretim 6 Sınıflarda Çiçekli Bitkiler Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.103-116, 2005 (Hakemli Dergi)
47. İlköğretim 7 sınıf sınıflarında basit makinalar konusunun öğretiminde labaratuar yönteminin öğrenci başarısına etkisinin araştırılması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.291-305, 2004 (Hakemli Dergi)
49. Fen Bilgisi Öğretimi Amaçlarının Gerçekleştirilmesinde Yeni Programın İçerik Boyutunda Uygunluğu Konusunda Öğretmen Görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.327-338, 2004 (Hakemli Dergi)
50. İlköğretim 7 Sınıflarda Basit Makinalar Konusunun Öğretiminde Laboratuvar Yönteminin Öğrenci Başarısına Etkisinin araştırılması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.291-305, 2004 (Hakemli Dergi)
51. İlköğretimde Çağdaş Fen Bilgisi Öğretiminin Önemi Ve Nasıl Olması Gerektiği Üzerine Bir Değerlendirme
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.13, ss.80-88, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
69
1. İleri dönüşüm yaklaşımlarıyla geliştirilmiş üç boyutlu etkileşimli eğitsel oyunların fene yönelik motivasyona etkisi
2nd International ESEP Congress International Congress on Educational Sciences and Effective Practices, Nevşehir, Türkiye, 12 - 17 Kasım 2024, ss.112, (Özet Bildiri)
6. Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarının kök değerler açısından incelenmesi
6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
7. Fen bilimleri öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik öz-yeterlik inançlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi.
INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences (ICSDSE 2021), Türkiye, 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)
8. Alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerinin ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersine yönelik motivasyonlarına etkisi
International Congress of Pedagogical Research (ICOPR 2020), Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
9. The effect of technology-supported science teaching on sixth grade students’ motivation for science lesson
7. International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, (Özet Bildiri)
10. A study on technological pedagogical content knowledge self-efficacy belief levels of science teachers: A sample of Sanliurfa
5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
11. The effects of out of school learning environment on attitude and ınterest toward science course of 7th grade students
5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
12. The effect of science fairs on the attitudes and motivations of 8th grade students towards science lessons
5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
13. The effect of argumentation based learning method on environmental attitude, behavior and success of secondary school 6th graders
5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
14. Bilim şenliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inançlarına etkisi
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
15. Alternatif ölçme ve değerlendirme tekniklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirmeye yönelik öz-yeterlik inançlarının gelişimine etkisi
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
16. The impact of environmental education supported by context-based learning method on environmental attitudes and behaviors of 7th grade secondary school students.
International Congress on Multidisciplinary Social Sciences (ICMUSS), Ankara, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
17. Tahmin-gözlem-açıklama destekli proje tabanlı çevre eğitiminin ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum, davranış ve başarısına etkisi
ASEAD V. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
18. Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science
1.International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
19. The effect of the inquiry based learning approach on self-efficacy belief levels of prospective science teachers regarding measurement and evaluation
1.International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
20. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin çevre konularındaki başarılarına etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
21. Araştırma sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarına etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
22. Fen bilgisi öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme dersi başarıları üzerine araştırma sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
23. Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inanç düzeyleri üzerine bir araştırma
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
24. Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB öz yeterlik düzeylerine etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
25. İnformal öğrenme ortamlarının ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen dersine yönelik tutumlarına etkisi
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
26. İnformal Öğrenme Ortamlarının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
27. Astronomi konularında üç boyutlu görsel materyal kullanımının öğrencilerinin başarı düzeylerine etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
28. Astronomi derslerinde kullanılan teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli eğitim uygulamalarının öğretmen adaylarının astronomiye yönelik tutumlarına etkisi
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
29. Teknolojik uygulamalarla destekli fen öğretiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
30. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etkisi.
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
31. Bilişim teknolojileri ve uygulamaları ile işlenen fen derslerin öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumları üzerine etkisi
27th International Conference on Educational Sciencesi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
32. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik davranışlarına etkisi
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
33. Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etkisi
4th International Symposium on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
34. Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB öz güven düzeylerine etkisi
1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
35. Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı derslerinde kullanılan teknolojik pedagojik alan bilgisi temelli eğitim uygulamalarının öğretmen adaylarının öz-yeterlik düzeylerine etkisi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
36. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
4th International Symposium on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
37. Bilim şenliklerinin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi
27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
38. Fen bilimleri dersi dünya ve evren öğrenme alanında kullanılan üç boyutlu görsel materyallerin öğrenci başarısına etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
39. Bilişim teknolojileri ve uygulamaları ile işlenen fen derslerinin öğrencilerin akademik başarı düzeyleri üzerine etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
40. Teknolojik UygulamalarlaDestekli Fen Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilime Yönelik TutumDüzeylerine Etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
41. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Konularına Yönelik İlgi Düzeylerine Etkisi
VII. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
42. Bilişim Teknolojileri ve Uygulamaları ile İşlenen Fen Derslerinin Öğrencilerin Motivastonları Üzerine Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
43. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Kazandırma Amaçlı Teknolojik Uygulamaların Fen Bilşgisi Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik İnançç Düzeylerine Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
44. Astronomi Derslerinde Kullanılan Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Başarı Düzeylerine Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
45. Teknolojik Uygulamalarıla Destekli Fen Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
46. Teknolojik uygulamalarla destekli fen ögretiminin ortaokul 7 sınıf ögrencilerinin fen dersine yöneliktutumlarına etkisi
VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
47. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulama Çalısmalarının Ögretmen Adaylarının Fen Ögretimine YönelikÖzyeterlik Inanç Düzeylerinin Gelisimine Etkisi
VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
48. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 sınıf ögrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerine etkisi
VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
49. Teknolojik pedagojik alan bilgisi kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
50. Teknolojik pedagojik alan bilgisi uygulama çalışmalarının öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları üzerine etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
51. Ortaokul öğrencilerinin fen dersine yönelik tutum düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
52. Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Uygulama Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
53. 6 sınıf elektriğin iletimi ünitesinde uygulanan yaşam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin fene yönelik tutumları üzerine etkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
54. Teknolojik uygulamalarla destekli fen öğretiminin ortaokul 7 sınıf öğrencilerinin fen dersine yönelik tutumlarına etkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
55. Bilim şenliklerinin ortaokul 6 Sınıf öğrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerineEtkisi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
56. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
57. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
58. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
59. İlköğretim 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Görsel Materyal Kullanımının Başarıya Ve Tutuma Etkisinin Araştırılması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
60. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Materyal Tasarımı Derslerinde Kullanılmasının Yaratıcı Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
61. Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
62. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
63. Oyunlarla fen öğretiminin ilköğretim 8. Sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
65. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
International Conference on Educational Science, 14 - 17 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
66. Eleştirel Düşünme Becerilerini Temel Alan Fen Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı Düzeyleri ve Kalıcılık Üzerine Etkisi
International Conference on Educational Science, 15 Temmuz - 19 Haziran 2008, cilt.3, ss.2059-2068, (Tam Metin Bildiri)
67. Araştırma Soruşturma Tabanlı Ögrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Akademik Başarı Düzeylerinin Gelişimine Etkisi
(ICES’xx08) Gazimağusa, K.K.T.C., 23 - 25 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
68. Fen Eğitiminde Yapısalcı Yaklaşımın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Başarı Problem Çözme Becerileri ve Özyeterlik Düzeylerine Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
69. İlköğretim 6 Sınıflarda Bilgisayar Destekli Öğretimin Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersine ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
3. Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science
Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil TOKCAN Alper ALTUNÇEKİÇ, Editör, Old Publishing, Brasov County, ss.25-46, 2019
4. The effect of the inquiry based learning approach on self-efficacy belief levels of prospective science teachers regarding measurement and evaluation
Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil Tokcan, Alper Altunçekiç, Editör, Old Publishing, Brasov Country, ss.47-69, 2019
5. Erken çocukluk dönemi fen eğitiminde kavramlar, kavram yanılgıları ve kavram öğretimi
Erken çocuklukta fen eğitimi, Ahmet Turan ORHAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-141, 2018
Metrikler
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
20
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
1896
H-İndeks (Scholar)
23
Atıf (TrDizin)
106
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
233
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
156
Tez Danışmanlığı
15