Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Teknoloji destekli fen öğretiminin fen dersine yönelik tutum üzerine etkisi

11. Anadolu uluslararası sosyal bilimler kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 29 Aralık 2022

Çevre eğitiminde STEM yaklaşımının ortaokul 8. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve bilgi düzeyi üzerine etkisi

3th International Congress On Social Sciences - Humanities And Education, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022

Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarının kök değerler açısından incelenmesi

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022

Fen bilimleri öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmeye yönelik öz-yeterlik inançlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi.

INSAC International Congress on Scientific Developments for Social and Education Sciences (ICSDSE 2021), Türkiye, 27 Mart 2021

A study on technological pedagogical content knowledge self-efficacy belief levels of science teachers: A sample of Sanliurfa

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019

The effects of out of school learning environment on attitude and ınterest toward science course of 7th grade students

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019

The effect of science fairs on the attitudes and motivations of 8th grade students towards science lessons

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019

The effect of argumentation based learning method on environmental attitude, behavior and success of secondary school 6th graders

5th International Social and Education Sciences Studies Congress (UBAK), Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019

Bilim şenliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inançlarına etkisi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science

1.International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018

Ortaokul öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik öz-yeterlik inanç düzeyleri üzerine bir araştırma

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

İnformal öğrenme ortamlarının ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin fen dersine yönelik tutumlarına etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Bilişim teknolojileri ve uygulamaları ile işlenen fen derslerin öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumları üzerine etkisi

27th International Conference on Educational Sciencesi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarına etkisi.

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) kazandırma amaçlı teknolojik uygulamaların fen bilgisi öğretmen adaylarının TPAB öz güven düzeylerine etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Teknolojik uygulamalarla destekli çevre eğitiminin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik davranışlarına etkisi

1st International Congress on New Horizons in Education and Social Sciences (ICES-2018), İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2018

Bilim şenliklerinin ortaokul 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi

27th International Conference on Educational Sciences (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Bilim şenliklerinin ortaokul 6 sınıf ögrencilerinin bilime yönelik tutum düzeylerine etkisi

VI. International Congress of Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016

Ortaokul öğrencilerinin fen dersine yönelik tutum düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016

Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

Research on variables related to self- efficacy belief level of middle-school students in studying science

Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil TOKCAN Alper ALTUNÇEKİÇ, Editör, Old Publishing, Brasov County, ss.25-46, 2019

The effect of the inquiry based learning approach on self-efficacy belief levels of prospective science teachers regarding measurement and evaluation

Contemporary Approaches in Education and Social Sciences, Halil Tokcan, Alper Altunçekiç, Editör, Old Publishing, Brasov Country, ss.47-69, 2019

Erken çocukluk dönemi fen eğitiminde kavramlar, kavram yanılgıları ve kavram öğretimi

Erken çocuklukta fen eğitimi, Ahmet Turan ORHAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-141, 2018

Metrikler

Yayın

116

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları