-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2009 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2007 - 2009 Araştırma Görevlisi Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2006 - 2007 Uzman
Indiana University Bloomington, School Of Business, Management Information Sciences
-
2012 - 2014 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2019 - 2020 Ziyaretçi Araştırmacı
University of Illinois, Urbana-Champaign, Ziyaretçi Araştırmacı
-
2006 - 2007 Araştırma Analizcisi
Indiana University - Bloomington, Araştırma Analizcisi
-
1998 - 1999 Elektronik teknik öğretmeni
MEB Bursa Hürriyet Endüstri Meslek ve Teknik Lisesi, Elektronik teknik öğretmeni
-
Doktora
EĞİTİM ORTAMLARI VE PROGRAM DEĞERLENDİRME
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ
Veri Yapıları ve Algoritma Tasarımı
-
Yüksek Lisans
ÖĞRETİM MATERYALLERİ TASARIM VE DEĞERLENDİRMESİ
İnsan Bilgisayar Etkileşimi
YAPILANDIRMACI ÖĞRENME ORTAMLARI: KURAM, TASARIM VE DEĞERLENDİRME
-
Lisans
BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM
Proje Yönetimi I
PROJE GELİSTİRME VE YONETİMİ I
PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ II
BİLGİSAYAR DONANIMI
Elektonik Devreler
Öğretmenlik Uygulaması
-
Teknoloji Destekli İşbirliğine Dayalı Ve Bireysel Yazma Uygulamalarının Türkçe Yazma Eğitimine Etkisinin İncelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Egzersize yönelik kişiselleştirilebilir 3-boyutlu oyun ve web destekli kullanıcı gelişimi takip yazılımının geliştirilmesi ve kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Okul öncesi çocuklarına yönelik etkileşimli elektronik kitaplar için tasarım kurallarının belirlenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Programlama dili öğretiminde Alice programının öğrencilerin akademik başarıları, problem çözme becerisi algıları, motivasyonları ve programlamaya hazırbulunuşluk düzeyleri üzerine etkisi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Dijital öykülemenin Türkçe öğretmeni adaylarının derse katılımı ile yazılı anlatım ve bilişim teknolojileri kullanım öz yeterliklerine etkisinin incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Teknoloji destekli işbirliğine dayalı programlama öğretiminin meslek yüksekokulu öğrencilerinin eğitsel çıktılarına etkisinin incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Öğretmenlerin sınıf yönetimi algılarının teknoloji destekli işlenen derslerde çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Dijital hikâye anlatım yönteminin sosyal bilgiler dersinde etkililiğinin incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
M.SARITEPECİ(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Tasarım tabanlı öğrenme ortamında bilgisayar oyunu geliştirme etkinliğinin öğretim sürecinde kullanılması
-
Dijital Hikâye Anlatım Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Etkililiğinin İncelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Probleme ve işbirliğine dayalı çevrimiçi öğrenmenin öğrenci başarısı, motivasyonu ve memnuniyetine etkisi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının mobil teknolojileri öğrenme faaliyetlerinde kullanma sıklıklarının incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Doktorların dinamik web teknolojilerini sürekli mesleki gelişim sürecinde kullanması: Bir durum çalışması
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilişim teknolojileri yeterliliklerine ilişkin görüşleri
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin 21. yüzyıl öğrenme becerileri ve bilişim teknolojileri ile destekleme düzeylerinin cinsiyet ve sınıf seviyesine göre incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının bilişim teknolojilerini eğitimde kullanmada öğretim elemanlarını model alma durumlarının incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Problem temelli işbirlikli öğrenme ortamında dinamik web teknolojilerinin akademik başarı ile akademik uğraşıya etkisi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Meslek yüksek okulu öğrencilerinin programlama başarısını etkileyen faktörlerin incelenmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
İşbirlikçi öğrenmeyi destekleyen üç-boyutlu çevrimiçi öğrenme ortamı geliştirilmesi ve kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler dersinde harmanlanmış öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse katılımına, akademik başarısına, derse karşı tutumuna ve motivasyonuna etkisi
ÇAKIR H. (Danışman)
-
Harmanlanmış öğrenme ortamının meslek yüksekokulu öğrencilerinin derse katılımlarına ve akademik başarılarına etkisi
ÇAKIR H. (Danışman)
