Publications & Works

Articles Published in Other Journals

RAM Uygulaması

Eğitimci Dergisi , no.16, pp.50, 2012 (Non Peer-Reviewed Journal)
Papers Published in Refereed Scientific Meetings

Investigating the Relationship Between School Attachment and Emotion Regulation in Gifted Students

9. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Eskişehir, Turkey, 6 - 08 May 2024, pp.1-3

Investigation of the Relationship Between Humor Styles and Peer Bullying Status of Gifted Students

8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Turkey, 2 - 04 November 2023, pp.1-3

Üstün Yetenek Programlarını Değerlendirme: Sürekli Gelişim ve Mükemmeli Sağlama

8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2 - 04 November 2023

Özel Eğitim Öğretmenlerinin Mesleğe Yönelik Görüşleri

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 25 - 27 October 2023, pp.1 Sustainable Development

Multiple Regression and Mediation Based Investigation of Variables Affecting School Attachment Levels of Gifted Students

4.ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Turkey, 25 November 2022

Behavioral Problems of Gifted Emerging at Science and Art Centers and Guidance and Psychological Counseling Studies

VII. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Konya, Turkey, 8 - 10 September 2022, pp.4-6

Gifted and Talented in the Press: Content Analysis on News

3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 12 - 15 November 2020

Türkiye ve İngiltere’de Özel Eğitim Sistemlerinin Ve Personel Yetiştirme Süreçlerinin Karşılaştırılması

II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 7 - 08 December 2018 Sustainable Development

Üstün Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 May - 06 April 2018

Üstün Yetenekli Çocuğa Sahip Ailelerin Eğitim Gereksinimleri ve Yeterliliklerinin Belirlenmesi

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 May 2018

Türkiye’de ve Dünyada Özel Eğitimin Öncüleri

Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel eğitim Kongresi, Samsun, Turkey, 8 - 10 November 2017

Engelli Çocuğu Olan Ebeveynlerin Alışkanlıkları ve Sosyo-Kültürel Özellikleri

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Öğretmenlerine Sunulan Önleyici Sınıf Yönetimi Eğitiminin Bilgi Düzeylerine Etkisi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 04 December 2016, vol.1, pp.129-137

Engelli Çocuğu Olan Ailelerin Eğitsel Durum ve Sorunları

ELMİS-2016: TT and VES (including arts education), Konya - Ereğli, Turkey, 12 - 15 May 2016

Engelli Çocuğu Olan Ailelerin Sorun ve Beklentileri Nitel Bir Araştırma

ELMİS-2016: TT and VES (including arts education), Konya - Ereğli, Turkey, 12 - 15 May 2016

Görme Engellilerin Eğitimi Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Analizi

3. Uluslararası Kör ve Az Görenlerin Eğitimi, Rehabilitasyon Sorunları ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Ankara, Turkey, 7 - 09 December 2012

Çeşitli Disiplinler Tarafından Yapılmış Özel Eğitim Araştırmaları

22. Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Turkey, 11 - 12 October 2012 Sustainable Development

Türkiye de Erken Çocuklukta Eğitsel Tanılama ve Yerleştirme Süreci RAM Örneği

Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Turkey, 1 - 05 February 2012

Türk Üniversite Öğrencilerinin Kafkasya ve Rusya Algısı

Türk-Rus İlişkileri 4. Çalıştayı, Pyatigorsk, Russia, 28 - 29 November 2011

Türkiye de Eğitsel Tanılama ve Yerleştirme Süreci RAM Örneği

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 20 - 22 October 2011

Özel Gereksinimli Bireylerin Mesleki Teknik Eğitimleri ve İstihdamlarının Devlet Politikalarındaki Yeri ve Önemi

2. ULUSLARARASI KÖR VE AZ GÖRENLERİN MESLEKİ-TEKNİK EĞİTİMİ VE MESLEKİ REHABİLİTASYONU KONGRESİ, Ankara, Turkey, 3 - 05 June 2010
Books

Özel Eğitim İhtiyacı Olan Öğrencilerle Çalışmak

in: Kapsayıcı Eğitim, Temel ÇALIK, Editor, Pegem Akademik, Ankara, pp.214-233, 2023

Üstün Yetenekli Bireylerde Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor

in: Özel Gereksinimli Bireyler İçin Uyarlanmış Beden Eğitimi ve Spor, Ekrem Levent İlhan, Erkan Yarımkaya, Oğuz Kaan Esentürk, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.327-348, 2022

Özel Yeteneklı̇ Öğrencı̇ler Kavramı ve Tarı̇hsel Gelı̇şı̇mı̇

in: Özel Yetenek ve Öğrenme Güçlüğü, Sertan Talas, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.1-26, 2022

Özel Eğitim ve Sorunları

in: Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel Çalık, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.276-305, 2022

Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Korunması ve Haklarına İlişkin Yasal Düzenlemeler

in: Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, Vesile Yıldız Demirtaş & Filiz Karadağ, Editor, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.105-128, 2022

Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimlerinin Yasal Dayanakları ve Politikalar

in: İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi: Etkinlik Örnekleri, Neşe Kutlu Abu, Editor, Nobel, Ankara, pp.18-45, 2022

ÖZEL EĞİTİM ALANINDA PAYDAŞLAR: SİVİL TOPLUM VE ÖZEL EĞİTİM MERKEZLERİ

in: 2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER: Özel Eğitim, Çitil, M. & Sanır, H., Editor, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, pp.46-61, 2021

ÖZEL EĞİTİMDE MESLEKİ EĞİTİM, İSTİHDAM VE PERSONEL YETİŞTİRME

in: 2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER: Özel Eğitim, Çitil, M. & Sanır H., Editor, TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, Ankara, pp.63-77, 2021

Özel Yetenekli Öğrencilerin Okulda Sosyal Uyum Davranışları

in: Özel Yetenekli Öğrencilerin Sosyal Duygusal ve Akademik Gelişimi, Uğur Sak, Editor, PegemA, Ankara, pp.121-147, 2021

ÖZEL EĞİTİM ALANININ KAVRAMSAL, TARİHSEL VE YASAL TEMELLERİ

in: Türkiye’de Özel Eğitim Hizmetleri, Uğur Sak & Seyfettin Toraman, Editor, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, pp.11-45, 2020 Sustainable Development

Özel eğitimin temelleri

in: Özel Eğitim, Sertan Talas, Editor, Nobel Yayın, Ankara, pp.1-28, 2020 Sustainable Development

Çocuk Kavramına Tarih Açısından Bakış

in: ÇOCUKLUK SOSYOLOJİSİ, Eraslan, Levent, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayın Evi, Eskişehir, pp.45-80, 2020

Özel Yeteneklilerin Özellikleri ve Gelişimleri

in: Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Ayşegül Ataman & E. Rüya Özmen, Editor, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.159-186, 2020

Özel Yetenekli Öğrencilerde Sınıf Yönetimi

in: Özel Eğitimde Bütünleştirilmiş Sınıf Yönetimi, Bildiren, A & Akyol, B, Editor, PegemA, Ankara, pp.121-145, 2020

Türkiye’de Eğitsel Değerlendirme ve Tanılama

in: Türkiye’de Özel Eğitim Hizmetleri, Uğur Sak & Seyfettin Toraman, Editor, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, pp.75-93, 2020 Sustainable Development

Türkiye’de Özel Yetenekli Bireylere Yönelik Eğitim Hizmetleri

in: Türkiye’de Özel Eğitim Hizmetleri, Uğur Sak & Seyfettin Toraman, Editor, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, pp.113-129, 2020 Sustainable Development

Özel Yeteneklilerin Tanılanması

in: Özel Yetenekli Öğrencim Var, Kılıç, O. Çitil, M., Editor, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, pp.74-94, 2019

Özel Yeteneklilerin Özellikleri ve Gelişimleri

in: Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Özmen, R. Ataman, A., Editor, Ankara: Maya Yayıncılık, Ankara, pp.250-270, 2019

ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ VE OSB OLAN ÇOCUKLARLA İLGİLİ YASALDÜZENLEMELER

in: ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU, Şahbaz, Ü., Editor, Vize Akademik, Ankara, pp.255-289, 2019

Özel Yeteneklilerde Davranış ve Sınıf Yönetimi

in: Özel Yetenekli Öğrencim Var, Kılıç, O. Çitil, M., Editor, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, pp.184-220, 2019

Özel Yetenekliler Alanına Giriş

in: Özel Yetenekli Öğrencim Var, Kılıç, O. Çitil, M., Editor, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, pp.14-44, 2019

Engelli Bireylerleİlgili Ulusal Yasal Düzenlemeler ve Haklar

in: Engelli Mevzuatı ve Meslek Etiği, Hasan Gürgür, Editor, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, pp.82-113, 2018

Zihin Yetersizliği İle İlgili Temel Kavramlar, Sınıflandırma, Nedenler, Görülme Sıklığı

in: Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu, Ümit ŞAHBAZ, Editor, Vize Yayıncılık, Ankara, pp.9-38, 2017

Zihinsel Yetersizliği ve OSB Olan Çocuklarla İlgili Yasal Düzenlemeler

in: Zihinsel Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar, Ümit Şahbaz, Editor, Vize Yayıncılık, Ankara, pp.225-258, 2017

Bilişsel Yetersizliği Olan Öğrencilerde Yardımcı Teknolojiler

in: Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih Çakmak, Editor, Vize, Ankara, pp.152-180, 2016

Yardımcı Teknoloji, TArihçe ve GEnel KAvramlar

in: Özel Eğitimde Yardımcı Teknolojiler, Salih ÇAKMAK, Editor, VİZE YAYINCILIK, Ankara, pp.6-17, 2016

TARİHTE ÇOCUK

in: FARKLI PERSPEKTİFTEN ÇOCUKLUK SOSYOLOJİSİ, LEVENT ERASLAN, Editor, VİZE YAYINEVİ, Ankara, pp.59-93, 2015

Engelli Çocuklar ve Sosyolojisi

in: Farklı Persfektiflerden Çocukluk ve Sosyolojisi, Levent Eraslan, Editor, Vize, Ankara, pp.179-197, 2015

Bireyselleştirilmiş Öğretim Programları

in: Özel Eğitimde Program Geliştirme, Salih Çakmak, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, pp.32-53, 2014

Bireyselleştirilmiş Eğitim Progmramları

in: Özel Eğitimde Program Geliştirme, Salih Çakmak, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, pp.4-31, 2014

Yasalar ve Özel Eğitim

Vize Yayıncılık, Ankara, 2013 Sustainable Development

Ziya Gökalp ve Eğitim Sosyolojisi

in: Eğitim Sosyolojisi Dün Bugün Yarın, Doğan, İsmail, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.183-189, 2012

Eğitsel Tanılama ve Değerlendirme

in: Temel Eğitim Öğretmenleri İçin Kaynaştırma Uygulamaları ve Özel Eğitim, Ataman, Ayşegül, Editor, Vize Yayıncılık, Ankara, pp.57-82, 2012 Sustainable Development

Engelli Çocuk ve Ergenlerin Sosyolojik Boyutu

in: Engelli Çocuk ve Ergenlerin Hakları El Kitabı, Kulaksızoğlu, Adnan, Editor, Çocuk Vakfi Yayınları, İstanbul, pp.27-45, 2011
Metrics

Publication

104

Citation (WoS)

16

H-Index (WoS)

3

Citation (Scopus)

29

H-Index (Scopus)

2

Citation (Scholar)

172

H-Index (Scholar)

6

Citiation (TrDizin)

68

H-Index (TrDizin)

4

Citiation (Sum Other)

230

Project

8

Thesis Advisory

1

Open Access

5
UN Sustainable Development Goals