Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Çocuk Hakları

7 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2023), Türkiye, 04 Mayıs 2023

İlkokulda Oyunlaştırma Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

7 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2023), Türkiye, 04 Mayıs 2023, ss.63

İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Fabl Karakterlerinin Alegorik Analizi ve Öğrencilerin Karakter Tercihleri

20.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.184-185

Söz Varlığı Konusunda Yapılmış Lisansüstü TezlerinÇeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019

Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanılması

2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019

Cumhuriyet Dönemi Ressamlarının Drama Yöntemi Kullanılarak Öğretilmesinde Öğrenci Görüşleri

II.Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019

Türkçeden Özbekçeye Çevrilen Çocuk Kitaplarının Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, BUHARA, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.128

Yeniden Yazılan Masallar: Kırmızı Başlıklı Kız Örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

Çocuklar İçin Basılmış Dede Korkut Hikayelerinde İç Yapı Özelliklerinin İncelenmesi

IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461

ÇOCUKLAR İÇİN BASILMIŞ DEDE KORKUT HİKÂYELERİNDE İÇ YAPI ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

IV. Uluslarası Çocuk ve Gençlik Edebiyati Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461

Öğretmenlerin Gözlemleri Işığında İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hatalarının İncelenmesi

I.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.169

İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazmaya İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.452

Değer Aktarıcısı Olarak Atasözlerinin Kullanılmasında Bir Yöntem Önerisi Drama Yöntemi

Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.2, ss.1299-1312

Demokratik Değerlerin Kazandırılmasında Geleneksel Çocuk Oyunları

Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.148-171

Yazma Öz Yeterlik Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.484-485

Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir Analiz

II.Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, ss.419-428

The Way From Faculty to Elementary School Teaching Practice

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’xxs Induction Approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015

Öğretmen ve Öğrencilerin Yazı Tercihleri

14. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

TÜBİTAK TARAFINDAN YAYINLANAN ÇOCUK KİTAPLARININ İÇERİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMES

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

Çocuk Gözüyle Nasreddin Hoca

5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.127-128

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Metinlerin Ana Fikrini ve Konusunu Bulma Durumlarının İncelenmesi

III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2010, ss.98

İlköğretim 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Etkinliklerinin İncelenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.181-186

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı Yazma Yeterliklerinin Değerlendirilmesi

9.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.173-180

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özetleme Stratejisine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri

I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

Siyasi Partilerin Parti Programlarında İlköğretim Düzeyinde Gerçekleştirmeyi Hedefledikleri Düzenlemeler

I.Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009

Türkçe Ders Kitaplarında Gizli Müfredat

Uluslarası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.484-492
Kitaplar

Çok Kültürlülük ve Kültürlerarası Pedagoji

Kültürel Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-76, 2024

AN ANALYSIS ON CULTURE AND CULTURAL LITERACY

Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT PINAR, CALP ŞÜKRAN, KILCAN TUĞBA, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.265-284, 2023

CHILDREN’S MAGAZINES AND VOCABULARY: A DOCUMENT ANALYSIS STUDY

Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT PINAR, CALP ŞÜKRAN, KILCAN TUĞBA, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.241-264, 2023

Dinleme Eğitimi ve Drama

Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, ELİF AKTAŞ,AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, Nobel, Ankara, ss.23-41, 2022

Örnekleriyle Çocuk Edebiyatı Türleri-I

Çocuk Edebiyatı, Ayfer ŞAHİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.135-156, 2021

İlkokulda Drama

İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Hayati AKYOL, Ayşegül AVŞAR TUNCAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.507-521, 2021

Çocuk Edebiyatı ve Yaratıcı Drama

Çocuk Edebiyatı, Doç.Dr. Esra Nur TİRYAKİ,Doç.Dr.Başak UYSAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.231-254, 2020

Türkçe Dersinde Beceri Öğretimi

İlkokulda Beceri Öğretimi, Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU-Selahattin KAYMAKCI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-380, 2020

Yazmada Ölçme Ve Değerlendirme

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Hayati AKYOL, Mustafa YILDIZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-320, 2018

İlk Okuma Ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları

İLOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.17-47, 2017

Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları

İLKOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.49-85, 2017

İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları

İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.15-40, 2016

Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları

İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.41-70, 2016

TÜRKÇE DERSİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEM ve TEKNİKLERİ

İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM ve TEKNİKLER, Gizem SAYGILI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015

Türkçe Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntem ve Teknikleri

İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM VE TEKNİKLER, SAYGILI GİZEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015
Metrikler

Yayın

75

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

152

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları