Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
YAZMA GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN BİR ÖĞRENCİ İLE İLGİLİ EYLEM ARAŞTIRMASI
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.1190-1209, 2018 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA VEYAZMAYA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLAANALİZİ
TÜBAV Bilim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.74-86, 2018 (Hakemli Dergi)
Yazma Öz Yeterlik Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.58, ss.101-114, 2017 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinde Görülen Sesli Okuma Hatalarının Öğretmen Gözlemleri Işığında Değerlendirilmesi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
, cilt.5, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazma Kaygılarının İncelenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.7, ss.100-109, 2016 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL VE ORTAOKULDA YAZI TERCİHİ: ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMENLER HANGİ YAZI TÜRÜNÜ KULLANIYOR
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.34, ss.98-115, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerine Dil Bilgisi Öğretiminde Bir Yöntem Önerisi Yaratıcı Drama
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.37, ss.719-725, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Bilim Dalında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Çeşitli Kriterlere Göre İncelenmesi
Zeitschrift für die Welt der Türken
, cilt.5, sa.3, ss.187-205, 2013 (Hakemli Dergi)
Çocuk Gözüyle Nasreddin Hoca
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.101-112, 2013 (Hakemli Dergi)
Tübitak Tarafından Yayınlanan Çocuk Kitaplarının İçerik Özelliklerinin İncelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.12, ss.215-226, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Etkinliklerinin İncelenmesi
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.1897-1905, 2010 (Hakemli Dergi)
Primary education in political parties’s programs
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.6, sa.2, ss.281-300, 2010 (Hakemli Dergi)
Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,
, cilt.1, sa.1, ss.149-169, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye ve Gürcistan’da İlk Okuma Yazma Sürecinde Kullanılan Kitapların Karșılaștırmalı Olarak İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2021
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Drama Yöntemiyle Plan Hazırlama Becerileri ile Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlik Algıları arasındaki İlişki
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.1571
Çocuklar İçin Basılmış Dede Korkut Hikayelerinde İç Yapı Özelliklerinin İncelenmesi
IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461
ÇOCUKLAR İÇİN BASILMIŞ DEDE KORKUT HİKÂYELERİNDE İÇ YAPI ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
IV. Uluslarası Çocuk ve Gençlik Edebiyati Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461
Öğretmenlerin Gözlemleri Işığında İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hatalarının İncelenmesi
I.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.169
İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazmaya İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.452
Değer Aktarıcısı Olarak Atasözlerinin Kullanılmasında Bir Yöntem Önerisi Drama Yöntemi
Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.2, ss.1299-1312
Demokratik Değerlerin Kazandırılmasında Geleneksel Çocuk Oyunları
Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.148-171
Yazma Öz Yeterlik Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.484-485
Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir Analiz
II.Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, ss.419-428
The Way From Faculty to Elementary School Teaching Practice
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’xxs Induction Approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015
Öğretmen ve Öğrencilerin Yazı Tercihleri
14. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
TÜBİTAK TARAFINDAN YAYINLANAN ÇOCUK KİTAPLARININ İÇERİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMES
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Sınıf Öğretmenlerinin Metinlerin Sınıflandırılmasına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Metin Türlerini Belirleyebilme Becerileri
5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.220-227
Çocuk Gözüyle Nasreddin Hoca
5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.127-128
Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında Lisansüstü Eğitim Öğrencilerin Tez Hazırlama Sürecine İlişkin Görüşlerine Dayalı Bir Araştırma
5.Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Metinlerin Ana Fikrini ve Konusunu Bulma Durumlarının İncelenmesi
III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2010, ss.98
İlköğretim 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Etkinliklerinin İncelenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.181-186
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı Yazma Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
9.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.173-180
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özetleme Stratejisine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Karakter Eğitimi Konusundaki Yetkinlik İnançları
7.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.532-535
Kitaplar
Çok Kültürlülük ve Kültürlerarası Pedagoji
Kültürel Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-76, 2024
AN ANALYSIS ON CULTURE AND CULTURAL LITERACY
Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT PINAR, CALP ŞÜKRAN, KILCAN TUĞBA, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.265-284, 2023
Örnekleriyle Çocuk Edebiyatı Türleri-I
Çocuk Edebiyatı, Ayfer ŞAHİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.135-156, 2021
İlkokulda Drama
İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Hayati AKYOL, Ayşegül AVŞAR TUNCAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.507-521, 2021
Türkçe Dersinde Beceri Öğretimi
İlkokulda Beceri Öğretimi, Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU-Selahattin KAYMAKCI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-380, 2020
Yazmada Ölçme Ve Değerlendirme
Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Hayati AKYOL, Mustafa YILDIZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-320, 2018
İlk Okuma Ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları
İLOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.17-47, 2017
Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları
İLKOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.49-85, 2017
İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları
İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.15-40, 2016
Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları
İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.41-70, 2016
TÜRKÇE DERSİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEM ve TEKNİKLERİ
İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM ve TEKNİKLER, Gizem SAYGILI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015
Türkçe Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntem ve Teknikleri
İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM VE TEKNİKLER, SAYGILI GİZEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015