Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 42

1. AN EXPLORATION OF CONVERGENT AND DIVERGENT THINKING SKILLS AMONG PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS

2nd International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2025), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 30 - 31 Mayıs 2025, ss.71, (Özet Bildiri)

2. Understanding Self-Learning Through Mind Maps: Perceptions of Rural Primary School Students

2nd International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2025), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 30 - 31 Mayıs 2025, ss.50, (Özet Bildiri)

3. Metin Sonu Sorularında Çıkarım Türleri: İlkokul 1-4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının İncelenmesi

22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.162-163, (Özet Bildiri)

4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Geleneksel Çocuk Oyunlarında Kök Değerler

22. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.539-542, (Özet Bildiri)

5. Türkiye'de Okuma Öz Yeterliği İle ilgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

III. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi- UTEK 2024, Karaman, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2024, ss.125-128, (Özet Bildiri)

8. İlkokulda Oyunlaştırma Konulu Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

7 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2023), Türkiye, 04 Mayıs 2023, ss.63, (Özet Bildiri)

9. Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında Çocuk Hakları

7 th International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2023), Türkiye, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Fabl Karakterlerinin Alegorik Analizi ve Öğrencilerin Karakter Tercihleri

20.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.184-185, (Özet Bildiri)

11. Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerinin Okuma Yazma Durumlarındaki Öğrenme Kayıplarına İlişkin Görüşleri

19.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

12. Türkiye ve Gürcistan’da İlk Okuma Yazma Sürecinde Kullanılan Kitapların Karșılaștırmalı Olarak İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

13. Söz Varlığı Konusunda Yapılmış Lisansüstü TezlerinÇeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

14. Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretiminde Edebi Ürünlerin Kullanılması

2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

15. Cumhuriyet Dönemi Ressamlarının Drama Yöntemi Kullanılarak Öğretilmesinde Öğrenci Görüşleri

II.Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

16. Türkçeden Özbekçeye Çevrilen Çocuk Kitaplarının Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, BUHARA, Özbekistan, 17 - 21 Ekim 2018, ss.128, (Özet Bildiri)

17. Yeniden Yazılan Masallar: Kırmızı Başlıklı Kız Örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Çocuklar İçin Basılmış Dede Korkut Hikayelerinde İç Yapı Özelliklerinin İncelenmesi

IV. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461, (Tam Metin Bildiri)

20. ÇOCUKLAR İÇİN BASILMIŞ DEDE KORKUT HİKÂYELERİNDE İÇ YAPI ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

IV. Uluslarası Çocuk ve Gençlik Edebiyati Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2017, ss.445-461, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmenlerin Gözlemleri Işığında İlkokul Öğrencilerinin Sesli Okuma Hatalarının İncelenmesi

I.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.169, (Özet Bildiri)

22. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Yazmaya İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.452, (Özet Bildiri)

23. Demokratik Değerlerin Kazandırılmasında Geleneksel Çocuk Oyunları

Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.1, ss.148-171, (Tam Metin Bildiri)

24. Değer Aktarıcısı Olarak Atasözlerinin Kullanılmasında Bir Yöntem Önerisi Drama Yöntemi

Eğitimde Gelecek Arayışları:Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, cilt.2, ss.1299-1312, (Tam Metin Bildiri)

25. Yazma Öz Yeterlik Ölçeğinin Psikometrik Özellikleri

XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.484-485, (Özet Bildiri)

26. Okuma Alışkanlığı Üzerine Bir Analiz

II.Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, ss.419-428, (Tam Metin Bildiri)

27. The Way From Faculty to Elementary School Teaching Practice

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’xxs Induction Approaches-PAEDEIA, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen ve Öğrencilerin Yazı Tercihleri

14. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

29. TÜBİTAK TARAFINDAN YAYINLANAN ÇOCUK KİTAPLARININ İÇERİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMES

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

30. Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

31. Sınıf Öğretmenlerinin Metinlerin Sınıflandırılmasına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Metin Türlerini Belirleyebilme Becerileri

5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.220-227, (Tam Metin Bildiri)

32. Çocuk Gözüyle Nasreddin Hoca

5.Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.127-128, (Özet Bildiri)

34. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Farklı Türdeki Metinlerin Ana Fikrini ve Konusunu Bulma Durumlarının İncelenmesi

III. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2010, ss.98, (Özet Bildiri)

35. İlköğretim 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarında Yer Alan Dil Bilgisi Etkinliklerinin İncelenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.181-186, (Tam Metin Bildiri)

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı Yazma Yeterliklerinin Değerlendirilmesi

9.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)

37. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Özetleme Stratejisine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

38. Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri

I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

39. Siyasi Partilerin Parti Programlarında İlköğretim Düzeyinde Gerçekleştirmeyi Hedefledikleri Düzenlemeler

I.Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

40. Türkçe Ders Kitaplarında Gizli Müfredat

Uluslarası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.484-492, (Tam Metin Bildiri)

42. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Karakter Eğitimi Konusundaki Yetkinlik İnançları

7.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.532-535, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

1. Çok Kültürlülük ve Kültürlerarası Pedagoji

Kültürel Miras ve Eğitim, TEMİZYÜREK FAHRİ, BAŞ ÖZLEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-76, 2024

2. REFLECTIONS OF CULTURAL LITERACY SKILLS IN PRIMARY EDUCATION CURRICULA OF THE MAARIF MODEL

Educational Research in the 2nd Century of the Republic of Türkiye, TÜRKER ABDULLAH, BENLİ ÖZDEMİR ESRA, ÇETİN TURHAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.31-57, 2024

3. AN ANALYSIS ON CULTURE AND CULTURAL LITERACY

Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT PINAR, CALP ŞÜKRAN, KILCAN TUĞBA, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.265-284, 2023

4. CHILDREN’S MAGAZINES AND VOCABULARY: A DOCUMENT ANALYSIS STUDY

Research on Elementary Education in the 100th Anniversary of the Republic of Türkiye, BULUT PINAR, CALP ŞÜKRAN, KILCAN TUĞBA, ÇETİN TURHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.241-264, 2023

5. Dinleme Eğitimi ve Drama

Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, ELİF AKTAŞ,AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, Nobel, Ankara, ss.23-41, 2022

6. İLK OKUMA-YAZMA ÖĞRETIMINDE GÖRSELLERIN VE OYUNLARIN KULLANIMI VE ETKINLIK ÖRNEKLERI

İlk Okuma Yazma Öğretimi, KOLAÇ EMİNE, DAL SİBEL, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.305-320, 2021

7. İlkokulda Drama

İlkokulda Eğitim ve Öğretim, Hayati AKYOL, Ayşegül AVŞAR TUNCAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.507-521, 2021

8. Örnekleriyle Çocuk Edebiyatı Türleri-I

Çocuk Edebiyatı, Ayfer ŞAHİN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.135-156, 2021

9. Çocuk Edebiyatı ve Yaratıcı Drama

Çocuk Edebiyatı, Doç.Dr. Esra Nur TİRYAKİ,Doç.Dr.Başak UYSAL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.231-254, 2020

10. Türkçe Dersinde Beceri Öğretimi

İlkokulda Beceri Öğretimi, Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU-Selahattin KAYMAKCI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.341-380, 2020

11. Yazmada Ölçme Ve Değerlendirme

Kuramdan Uygulamaya Yazma Öğretimi, Hayati AKYOL, Mustafa YILDIZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-320, 2018

12. İlk Okuma Ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları

İLOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.17-47, 2017

13. Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları

İLKOKULDA DRAMA UYGULAMALARI, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.49-85, 2017

14. İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Drama Uygulamaları

İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.15-40, 2016

15. Türkçe Öğretiminde Drama Uygulamaları

İlkokulda Drama Uygulamaları, , Editör, Vize Yayıncılık, ss.41-70, 2016

16. TÜRKÇE DERSİNDE KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEM ve TEKNİKLERİ

İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM ve TEKNİKLER, Gizem SAYGILI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015

17. Türkçe Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntem ve Teknikleri

İLKOKULDA KULLANILAN STRATEJİ YÖNTEM VE TEKNİKLER, SAYGILI GİZEM, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.13-40, 2015
Metrikler

Yayın

84

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

152

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları