Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (23)
3. Student Attitudes towards Guided Inquiry Approach Supported by Digital Stories
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.9, sa.2, ss.101-118, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Investigation of the Effect of Guided Inquiry Approach Supported by Digital Stories on Attitude towards Inquiry
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.3, ss.600-618, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Öğrencilerin Kimya Laboratuvarı Endişelerine Yönelik Görüşleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.100-120, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Student Views on Attitudes towards Chemistry Laboratory Skills
Online Science Education Journal
, cilt.6, sa.2, ss.100-113, 2021 (Hakemli Dergi)
11. 7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi kazanımlarına ilişkin öğretmen düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1373-1390, 2020 (Hakemli Dergi)
15. The Effect of Project Based History and Nature of Science Practices on the Change of Nature of Scientific Knowledge
International Journal of Environmental & Science Education
, cilt.11, sa.4, ss.453-472, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Genel Fizik Laboratuarı II Dersinde Kullanılan Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Genel Fizik Laboratuvarı II Dersinde Kullanılan ProjeTabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
18. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
20. Ortaöğretim öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusundaki kavramsal anlama düzeylerinin ve tutumlarının incelenmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.291-312, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Türk ve Alman 8 sınıf öğrencilerin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının belirlenmesi Bir karşılaştırma çalışması
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.277-298, 2015 (Hakemli Dergi)
25. The effect of project based learning approach supported by analogies for the level of understanding and success in the electric current
Journal of Turkish Science Education
, cilt.10, sa.3, ss.108-136, 2013 (Hakemli Dergi)
26. Biology self efficacy beliefs of the students studying in the department of biology and department of biology teaching
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.1, ss.39-49, 2012 (Hakemli Dergi)
27. Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.185-203, 2012 (Hakemli Dergi)
28. Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının akademik başarı üzerine etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
29. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
32. İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının çevre bilincinin cinsiyete göre değişiminin incelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, ss.14-25, 2009 (Hakemli Dergi)
34. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi
İlköğretim Online
, cilt.8, sa.1, ss.36-47, 2009 (Hakemli Dergi)
36. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.51-66, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
4. Dijital Hikayelerle Desteklenen Rehberli Araştırma-Sorgulama Yaklaşım ile İşlenen Fen Derslerinin ÖğrenciTutumlarına Etkisi
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi-ITEAC 2019, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
5. PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN UYGULANMA SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİNKARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
3.ULUSLARARASI AKADEMİK ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 14 - 15 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. KAVRAM AĞI DESTEKLİ TGA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMENADAYLARININ FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK KAYGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 4 - 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Becerilerine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Mezun Olunan Lise Türü Değişkenlerine Göre İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.47, (Özet Bildiri)
8. Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki İnanç Düzeyleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
9. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışları Şanlıurfa Örneği
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
10. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
11. Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Başarıya Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
12. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
13. Bilimsel bilginin doğasının değişiminde kullanılan proje destekli bilimin doğası ve bilim tarihi öğretimin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
14. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
15. The effect of teaching project based nature of science on teacher candidates views about the NOS
ISER 2014 World Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
16. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
17. Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
18. Ortaöğretim öğrencilerininfiziğe yönelik öz yeterliklerinin çeşitli faktörlere göre incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
20. The analyze of factors affecting pre service biology teachers teacher efficacy beliefs
12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)
21. Kavram Karikatürlerine Dayalı Laboratuar Eğitiminin Kimya Laboratuarına Yönelik Tutuma Etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
22. Fen bilgisi öğrencilerinin doğru akım konusundaki yanlış kavramalarının kavram haritaları etkinliği ile belirlenmesi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
23. Kavram karikatürlerine dayalı laboratuvar eğitiminin kimya laboratuvarına yönelik tutuma etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
24. Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322, (Tam Metin Bildiri)
25. The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)
26. The predictive power of learning strategies based on self regulation on the academic success in science and technology course
ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
27. Meslek yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının kullandıkları öğretim yaklaşımlarının öğrencilerin öğrenme stilleri açısından analizi Kolb öğrenme stili örneği
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
28. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutum ve öz yeterlik algılarının değerlendirilmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
29. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin öğrenme stilleri ile akademik öz yeterlikleri ilişkisinin değerlendirilmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
30. Meslek Yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının iletişim davranışlarının öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
31. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik öz yeterlikleri ile öğretim elemanlarının öğretmen iletişim davranışları ilişkisinin incelenmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
32. Fen bilgisi laboratuvar uygulamaları dersinde Vee diyagramının kullanımı ve fen bilgisi öğretmen adaylarının Vee diyagramına yönelik tutumlarının incelenmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
33. Fen bilgisi öğretmenliğinde öğrenim gören lisans öğrencilerinin organ nakline yönelik bilinç düzeyleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
34. Fen bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Vücudumuzda Sistemler Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
1. Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
35. Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
36. İlköğretim fen ve matematik öğretmen adaylarının fen teknoloji dersi tutumlarının başarılarına etkisi
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
37. Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumları
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Kitaplar
3
1. Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-219, 2017
2. Analysis of factors affecting pre service biology teachers’ teacher efficacy beliefs
Research on Teacher Education and Training, F. Doyran , Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.87-99, 2013
3. İlaçların ve Kozmetik Ürünlerin Geliştirilme Süreçleri ve Doğa Üzerindeki Etkileri
Biyolojide Özel Konular, , Editör, Beyaz Kalem, ss.81-94, 2009
