SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Student Attitudes towards Guided Inquiry Approach Supported by Digital Stories
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.9, sa.2, ss.101-118, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Effect of Guided Inquiry Approach Supported by Digital Stories on Attitude towards Inquiry
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.3, ss.600-618, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Kimya Laboratuvarı Endişelerine Yönelik Görüşleri
Anadolu Öğretmen Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.100-120, 2022 (Hakemli Dergi)
Student Views on Attitudes towards Chemistry Laboratory Skills
Online Science Education Journal
, cilt.6, sa.2, ss.100-113, 2021 (Hakemli Dergi)
7. sınıf “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi kazanımlarına ilişkin öğretmen düşüncelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1373-1390, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Project Based History and Nature of Science Practices on the Change of Nature of Scientific Knowledge
International Journal of Environmental & Science Education
, cilt.11, sa.4, ss.453-472, 2016 (Hakemli Dergi)
Genel Fizik Laboratuarı II Dersinde Kullanılan Proje Tabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
K. Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
Genel Fizik Laboratuvarı II Dersinde Kullanılan ProjeTabanlı Öğretim Yönteminin Öz Yeterlik Tutum ve Başarıya Etkisi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.511-534, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine YönelikTutumlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.557-573, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim öğrencilerinin kuvvet ve hareket konusundaki kavramsal anlama düzeylerinin ve tutumlarının incelenmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.291-312, 2015 (Hakemli Dergi)
Türk ve Alman 8 sınıf öğrencilerin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarının belirlenmesi Bir karşılaştırma çalışması
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.277-298, 2015 (Hakemli Dergi)
Biyoloji öz yeterlik inancı ile öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik inancının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumu yordama gücü
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.1, ss.23-41, 2014 (Hakemli Dergi)
The effect of project based learning approach supported by analogies for the level of understanding and success in the electric current
Journal of Turkish Science Education
, cilt.10, sa.3, ss.108-136, 2013 (Hakemli Dergi)
Biology self efficacy beliefs of the students studying in the department of biology and department of biology teaching
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.1, ss.39-49, 2012 (Hakemli Dergi)
Analojilerle desteklenmiş proje tabanlı öğrenme yönteminin fen bilgisi öğrencilerinin fizik dersine yönelik tutumlarına etkisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.185-203, 2012 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının akademik başarı üzerine etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Akademik Başarı Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.159-175, 2011 (Hakemli Dergi)
The effect of teaching the direct current concept with analogy technique to the attitudes of science education students toward physics
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2647-2651, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim bölümü öğretmen adaylarının çevre bilincinin cinsiyete göre değişiminin incelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, ss.14-25, 2009 (Hakemli Dergi)
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi
İlköğretim Online
, cilt.8, sa.1, ss.36-47, 2009 (Hakemli Dergi)
Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin mantıksal düşünme becerilerinin gelişimine etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.51-66, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dijital Hikayelerle Desteklenen Rehberli Araştırma-Sorgulama Yaklaşım ile İşlenen Fen Derslerinin ÖğrenciTutumlarına Etkisi
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi-ITEAC 2019, 30 Kasım - 01 Aralık 2019
PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN UYGULANMA SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİNKARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
3.ULUSLARARASI AKADEMİK ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI KONGRESİ, 14 - 15 Kasım 2019
KAVRAM AĞI DESTEKLİ TGA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRETMENADAYLARININ FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK KAYGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI ANKARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 4 - 06 Ekim 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Becerilerine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet ve Mezun Olunan Lise Türü Değişkenlerine Göre İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.47
Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğası Hakkındaki İnanç Düzeyleri
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2016
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışları Şanlıurfa Örneği
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2016
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesine ve Başarıya Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşleri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Bilimsel bilginin doğasının değişiminde kullanılan proje destekli bilimin doğası ve bilim tarihi öğretimin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi Gazi Üniversitesi örneği
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
The effect of teaching project based nature of science on teacher candidates views about the NOS
ISER 2014 World Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2014
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya dersine yönelik tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Ortaöğretim öğrencilerininfiziğe yönelik öz yeterliklerinin çeşitli faktörlere göre incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
The analyze of factors affecting pre service biology teachers teacher efficacy beliefs
12th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.87-98
Kavram Karikatürlerine Dayalı Laboratuar Eğitiminin Kimya Laboratuarına Yönelik Tutuma Etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Fen bilgisi öğrencilerinin doğru akım konusundaki yanlış kavramalarının kavram haritaları etkinliği ile belirlenmesi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kavram karikatürlerine dayalı laboratuvar eğitiminin kimya laboratuvarına yönelik tutuma etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Examining elementary second grade students level of knowledge about air pollution
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.311-322
The effectiveness of the computer assisted teaching method on students achievement in science education
12th Annual International Conference on Education, Athens, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.129-136
The predictive power of learning strategies based on self regulation on the academic success in science and technology course
ESERA 2009 Conference, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009
Meslek yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının kullandıkları öğretim yaklaşımlarının öğrencilerin öğrenme stilleri açısından analizi Kolb öğrenme stili örneği
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutum ve öz yeterlik algılarının değerlendirilmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin öğrenme stilleri ile akademik öz yeterlikleri ilişkisinin değerlendirilmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009
Meslek Yüksekokullarında görevli öğretim elemanlarının iletişim davranışlarının öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin akademik öz yeterlikleri ile öğretim elemanlarının öğretmen iletişim davranışları ilişkisinin incelenmesi
1. Uluslararası 5. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 27 - 29 Mayıs 2009
Fen bilgisi laboratuvar uygulamaları dersinde Vee diyagramının kullanımı ve fen bilgisi öğretmen adaylarının Vee diyagramına yönelik tutumlarının incelenmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
Fen bilgisi öğretmenliğinde öğrenim gören lisans öğrencilerinin organ nakline yönelik bilinç düzeyleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008
Fen bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarının Vücudumuzda Sistemler Ünitesindeki Başarılarına Etkisi
1. Ulusal İlköğretim Kongresi Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Fen bilgisi öğretmen adaylarının hava kirliliği konusundaki bilgi düzeyleri
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
İlköğretim fen ve matematik öğretmen adaylarının fen teknoloji dersi tutumlarının başarılarına etkisi
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Fen bilgisi ve sosyal bilgiler öğretmen adaylarının fen ve laboratuara yönelik tutumları
1. İlköğretim Kongresi: İlköğretimde Eğitim ve Öğretim, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Öğretiminde Proje Tabanlı Öğrenme
Teoriden Pratiğe Fen Bilimleri Öğretimi, H.Gamze Hastürk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-219, 2017
Analysis of factors affecting pre service biology teachers’ teacher efficacy beliefs
Research on Teacher Education and Training, F. Doyran , Editör, Athens Institute for Education and Research, ss.87-99, 2013
İlaçların ve Kozmetik Ürünlerin Geliştirilme Süreçleri ve Doğa Üzerindeki Etkileri
Biyolojide Özel Konular, , Editör, Beyaz Kalem, ss.81-94, 2009