-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2017 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2003 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2002 - 2003 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1993 - 2002 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1992 - 1993 FİZİK ÖĞRETMENİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
-
Bilim merkezlerindeki fizik temalı sergilerin fizik öğretim programını destekleme durumu
İnğeç Ş. (Danışman)
-
Fizik öğretiminde bilim tarihi: Sarkaç örneği
İnğeç Ş. (Danışman)
-
Fızık öğretmen adaylarının termodinamiğin birinci yasası çerçevesinde ısı, iş ve iç enerji ile ilgili kavramsal zorlukları
İnğeç Ş. (Danışman)
-
2017 taslak fizik öğretim programının ve 2016 ÖABT fizik öğretmenliği sınavının yenilenmiş bloom taksonomisine göre incelenmesi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
G.KAROL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Bir fenomenoloji çalışması: Fizik eğitiminde etkinliklerle zenginleştirilmiş bilim tarihi öğretimi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
K.TEKFİDAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Öğretmen adaylarının ve öğretmenlerin eğitim felsefelerinin belirlenmesi ve eğitim ortamı açısından incelenmesi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
S.GÖRMEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İnternet tabanlı bir zeki öğretim sisteminin fizik eğitimine uyarlanması ve uygulanması
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Ortaöğretim 9. sınıf öğrencilerinin bilimsel okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Çizgi-roman tekniği ile geliştirilen bilim-kurgu hikayelerinin öğrencilerin yaratıcı düşünme becerilerinin ve fiziğe ilişkin tutumlarının gelişimine etkisi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının görsel materyallerin fizik öğretimine katkısı hakkındaki görüşleri
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının elektrik devreleri ile ilgili kavram yapılarının repertuvar çizelge ve kavram haritasıyla belirlenmesi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin bilimin doğası hakkındaki bilgi yapılarının kavram haritası yöntemiyle incelenmesi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Ortaöğretim öğrencilerinin ısı ve sıcaklık konusundaki bilgileri ve bu bilgilerini günlük hayata uyarlama düzeyleri üzerine bir araştırma
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
Ü.AYTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Ortaöğretim 9. sınıf fizik dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
M.ŞAFAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Kavram karikatürlerinin kavram yanılgılarının tespitinde ve giderilmesinde kullanılması:Düzgün dairesel hareket
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
İ.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Öğrencilerin optik ve madde konusunu günlük hayata uyarlayabilmelerinde kişilik rolünün ve akademik değişkenlerin etkisinin araştirilmasi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
M.ÖZKAYNAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
9. sınıf öğrencilerinin fizik derslerinde öğrendikleri fizik kavramlarını günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerinin belirlenmesi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
D.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Öğrencilerin kuvvet konusundaki başarılarının kavram haritası ile ölçülmesi
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Fizik eğitiminde elektrostatik konusu ile ilgili kavram yanılgılarının giderilmesine yönelik bir karikatüristik yaklaşım
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
-
Fizik eğitiminde laboratuvar destekli öğretim ile bilgisayar destekli öğretimin öğrenci başarısına etkisinin karşılaştırılması
İNĞEÇ Ş. (Danışman)
B.BAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005