Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Lise Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kimya Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Genç Araştırmacılar Kongresi - V, Türkiye, 13 -14 Kasım 2025, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Kasım 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. Türkiye’de Kimya Dersine Yönelik Tutum Ölçekleri İle Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Türkiye, 12-13 Aralık 2024, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, ss.12-13, (Özet Bildiri)

3. Kimya Eğitimi Programlarına Yerleşen Öğrencilerin Başarılarının Matematik, Fen Bilgisi, Fizik ve Biyoloji Eğitimi Programlarına Yerleşen Öğrencilerin Başarıları ile Karşılaştırılması

Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2022, ss.235-252, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. YKS SONUÇLARINA GÖRE KİMYA TEST SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi ( UBAK) , 11/12 Nisan 2021, ONLİNE, Ankara, Türkiye., Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. KİMYA ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARININ TABAN PUAN BAĞLAMINDA CRITIC VE TOPSIS YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

3. Ulusal Başkent Disiplinler Arası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Mart 2021, ss.150-165, (Tam Metin Bildiri)

6. Çok Ölçütlü Karar Verme Yöntemi İle Kimya Öğretmenliği Programlarının Başarı Sıralamasının İncelenmesi

6.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi.2-4 Mayıs 2019.Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Beytepe, Ankara., Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

7. İlkokul Fen bilimleri Dersi Öğretim Programının Kazanımlarının STEMBağlamında Analizi.

Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.977-978, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Değerlendirme Kriterlerine Göre Kimya Öğretmen Adayının Öğretmenlik Performansının Değerlendirilmesi

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) / Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

9. Ranking of Alternative Measurement and Assessment Methods According to Learning Domains by MCDM Techniques

2nd International Congress on Social Sciences held in Al-Quds/Palestine March 23-25, 2018, FİLİSTİN, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

10. Education Efficiency Evaluation Based on PROMETHEE: A Case Study for Chemistry Education.

19th International Conference on Researches in Science Technology (ICRST), Barcelona, İspanya, 27 - 28 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

11. Salçada Ambalaj Malzemesinden Kaynaklanan Ağır Metal Kirlenmesinin Belirlenmesi.

IX. Kimya ve Kimya Mühendisliği Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 24 Eylül 1993, ss.267, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Etkinlik Temelli Ders ve Sınıf Yönetimi

Yenilikçi Eğitim Yönetimi Araştırmalar, Prof. Dr. Gizem Saygılı, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.250-279, 2024

2. Ranking of Universities via Entropy and TOPSIS Method Based on Teacher Field Knowledge Test Results within the Field of Chemistry Teaching

Recent Studies of Education in Various Occasions, Adem İşcan. Sami Baskın, Editör, LAP Lambert Academic Publishing, Riga, ss.115-149, 2021

3. Başarı Sıralaması Uygulanan Kimya Mühendislik ve Kimya Öğretmenlik Programları ile Kimya Programlarının YKS Sınav Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar III, Doç.Dr. Semra KIRANLI GÜNGÖR, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.198-216, 2021

4. Liselere Geçiş Sistemi (LGS) Sınav Sonuçlarının İllerin Yaşam Endeksi Kriterlerine Göre Değerlendirilmesi.

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, A.K. Sönmez, Editör, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Ankara, ss.129-158, 2020

5. Development of an analytical model for measuring technical education competency using ANP and TOPSIS

Educational Sciences Research Papers, Muhammet Baki MİNAZ Meral SERT AĞIR, Editör, Gece Akademi /Gece Publishing, Ankara, ss.223-256, 2019
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

166

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

25

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

23

Toplam Atıf Sayısı

92

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları