Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fizik Öğretmenlerinin Derslerinde Akran Öğretimi Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

5th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.465-476

Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Atom Kavramına Yönelik Zihinsel Modellerinin İncelenmesi

5th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.477-486

2017 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı İle 2013 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Fizik Konuları Bakımından Karşılaştırılması

X. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi-Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FTMM) Eğitiminde Mükemmellik Arayışı), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

Türkiye’de Düzenlenen 2013, 2015 ve 2017 Fizik Eğitimi Kongrelerinin İçerik Analizi

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

SWOT Analysis of Turkish 4th to 8th Grade Science and Technology Course Curriculum

2nd World Conference on New Trends in Science Education-Science Education in The Face of Social Change, Krakow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013

An Example of Informal Education: Physics on Motion Picture Screen

III. International Congress of Educational Research / Life-Long Learning and Informal Education , Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.269-282

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.817-822 Creative Commons License

İnformal Eğitime Bir Örnek Beyaz Perdedeki Fizik

The 3rd International Congress Of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Fizik Eğitimi Problem Çözme Uygulamalarında Kullanılması Önerilen Zengin İçerikli Problemler

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.874-878

Fizik Öğretiminde Problem Çözme Yöntemi Hakkında Öğrenci Değerlendirmeleri

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.2075-2087

Kitap & Kitap Bölümleri

Geometrik Optik

Fizik 3, Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.105-148, 2019

Geometrik Optik Problem Çözümleri

Fizik 3 Problem Çözümleri, Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-46, 2019

Optik Aletler

Genel Fizik III, Yasin ÜNSAL,Şebnem Kandil İNGEÇ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-29, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Doğru Akım Devreleri

Genel Fizik II- Klasik Elektrik ve Manyetizma Teorisine Giriş, Mehmet Fatih TAŞAR,Metin ORBAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.150-182, 2009

Anadolu Öğretmen Liseleri Çıkışlı Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültelerindeki Akademik Performansları: Fizik Öğretmenliği Lisans Örneği

Öğretmen Okullarının 160. Yılı Özel Eseri, Nuri CANTÜRK,İ.Halil ALTUNOK ve Diğerleri, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü / Seviye Yayıncılık), İstanbul, ss.100-103, 2008

Deneysel Aktiviteler

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Fizik, Rahmi YAĞBASAN, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-30, 2005

Metrikler

Yayın

88

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

345

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

129

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

9

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları