Yayınlar & Eserler

Makaleler 46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Fizik Öğretmenlerinin Derslerinde Akran Öğretimi Tekniğinin Kullanımına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

5th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.465-476, (Tam Metin Bildiri)

2. Ortaöğretim 12. Sınıf Öğrencilerinin Atom Kavramına Yönelik Zihinsel Modellerinin İncelenmesi

5th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Gostivar, Makedonya, 29 - 30 Haziran 2020, ss.477-486, (Tam Metin Bildiri)

3. Fizik Öğretmenlerinin İş Doyumu ve Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin Bazı Demografik Değişkenler Bakımından İncelenmesi

ULUSLARARASI AKADEMİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Bolu, Türkiye, 17 - 19 Şubat 2020, ss.550-556, (Tam Metin Bildiri)

4. 2017 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı İle 2013 Yılı Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Fizik Konuları Bakımından Karşılaştırılması

X. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi-Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FTMM) Eğitiminde Mükemmellik Arayışı), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

5. Türkiye’de Düzenlenen 2013, 2015 ve 2017 Fizik Eğitimi Kongrelerinin İçerik Analizi

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Akran Öğretimi Tekniğinin 9. Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Tutumlari Üzerindeki Etkisi

III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.26, (Özet Bildiri)

8. 2005 Yılı Fen ve Teknoloji ve 2013 Yılı Fen Bilimleri Eğitim Programlarının Fen Okuryazarlık Boyutları Açısından Karşılaştırmalı Analizi

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.476-486, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Proje Rehber Öğretmenlerinin Bilimsel Proje Hazırlama Sürecinde Karşılaştıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri

VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

12. SWOT Analysis of Turkish 4th to 8th Grade Science and Technology Course Curriculum

2nd World Conference on New Trends in Science Education-Science Education in The Face of Social Change, Krakow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

13. An Example of Informal Education: Physics on Motion Picture Screen

III. International Congress of Educational Research / Life-Long Learning and Informal Education , Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.269-282, (Tam Metin Bildiri)

14. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme/Tasarımı Derslerinde Üretilen Üç Boyutlu Nesnelerin Değerlendirilmesinde Kullanılabilecek Bir Ölçek Önerisi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.817-822, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

15. İnformal Eğitime Bir Örnek Beyaz Perdedeki Fizik

The 3rd International Congress Of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Ortaöğretim Fizik Ders Kitaplarının Bilimsel Model ve Modellemeler Bakımından Analizi: Türkiye’de Okutulan Fizik Ders Kitapları Örneği

The First International Congress of Educational Research , Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, sa.356, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

18. Türkiye’nin Nükleer Enerjiye Geçiş Sürecinde Akkuyu Tercihinin Değerlendirilmesi ve Projede Gelinen Son Nokta

Mersin Sempozyumu , Mersin, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, cilt.1, ss.244-260, (Tam Metin Bildiri)

21. Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.852-855, (Tam Metin Bildiri)

22. Yükseköğretim Birinci Sınıfta Öğrenim Gören Öğrencilerin Mezun Oldukları Genel Lise ve Dengi Okul Türlerinin Sahip Oldukları Fizik Kavram Bilgilerine Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.879-883, (Tam Metin Bildiri)

23. Fizik Eğitimi Problem Çözme Uygulamalarında Kullanılması Önerilen Zengin İçerikli Problemler

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.2, ss.874-878, (Tam Metin Bildiri)

24. Fizik Öğretiminde Problem Çözme Yöntemi Hakkında Öğrenci Değerlendirmeleri

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, cilt.3, ss.2075-2087, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 15

3. Geometrik Optik

Fizik 3, Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.105-148, 2019

4. Geometrik Optik Problem Çözümleri

Fizik 3 Problem Çözümleri, Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.35-46, 2019

8. Optik Aletler

Genel Fizik III, Yasin ÜNSAL,Şebnem Kandil İNGEÇ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-29, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Doğru Akım Devreleri

Genel Fizik II- Klasik Elektrik ve Manyetizma Teorisine Giriş, Mehmet Fatih TAŞAR,Metin ORBAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.150-182, 2009

13. Anadolu Öğretmen Liseleri Çıkışlı Öğretmen Adaylarının Eğitim Fakültelerindeki Akademik Performansları: Fizik Öğretmenliği Lisans Örneği

Öğretmen Okullarının 160. Yılı Özel Eseri, Nuri CANTÜRK,İ.Halil ALTUNOK ve Diğerleri, Editör, Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü / Seviye Yayıncılık), İstanbul, ss.100-103, 2008

15. Deneysel Aktiviteler

Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu-Fizik, Rahmi YAĞBASAN, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-30, 2005
Metrikler

Yayın

90

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1102

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

130

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

238

Proje

8

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları