Articles
24
All (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (11)
Other Indexes (12)
2. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA “ÖĞRETMEN ADAYI”
SOCRATES JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL STUDIES
, vol.10, no.43, pp.36-45, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
3. Tarih Öğretmen Adaylarının “Dijital Okuma” Tutumu Üzerine Bir İnceleme
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, vol.100, no.4, pp.590-596, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
5. Öğretmenlikte Yetkinlik Düzeyi Sorgusu: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.11, no.108, pp.1189-1195, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
6. “Kültürel Mirasa Duyarlılık” Bağlamında Osmanlı Tarihi Öğretimi Kritiği
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, vol.10, no.6, pp.892-905, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
8. SOCIAL STUDIES TEACHER CANDIDATES' PERSPECTIVES ON "OTTOMAN HISTORY COURSE": METAPHOR ANALYSIS EXAMPLE
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.150, no.150, pp.153-166, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
12. Metaphors of History Teachers Candidates in Turkey on Teaching Profession
International Journal of Educational Methodology
, vol.4, no.2, pp.83-93, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
14. Tarih Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme
Zeitschrift für die Welt der Türken/Journal of World of Turks
, vol.9, no.1, pp.25-40, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
17. Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi' öğretim programına yönelik öğretmen görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.46, no.2, pp.345-367, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
18. Tarih Öğretiminde Haritaların Kullanımı ve Önemi
KEFAD
, vol.4, no.2, pp.461-476, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
19. Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi Öğretim ProgramınaYönelik Öğretmen Görüşleri
Ankara Üni. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.46, no.2, pp.345-367, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
20. Tarih öğretiminde haritaların önemi ve kullanımı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, vol.14, no.2, pp.461-476, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
21. Activity models about using drama method in history lessons
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, vol.2, no.2, pp.3155-3159, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
22. Political Idea Movements and Intellectual Changes in the History Curricula (1908-1930)
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.40, no.1, pp.63-97, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
23. Siyasi Düşünce Akımları ve Tarih Ders Programlarındaki Düşünsel Değişim (1908-1930)
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, vol.40, pp.1-35, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
24. Geleneksel ve Çağdaş Eğitim Anlayışında İlgi ve Disiplin
Milli Eğitim
, no.166, pp.133-137, 2005 (Scopus)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
11
4. Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 1 - 03 September 2016, pp.140, (Summary Text)
7. History Teaching and Maps
I. Internationa Congress on Curicculum and Instraction, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.352, (Summary Text)
8. ”Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi” Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.67, (Summary Text)
10. Tarih Öğretimi için Yaratıcı Ortamlar
Uluslararası Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (1-3 Mayıs 2009), 1 - 03 May 2009, (Full Text)
11. Oyunlarla Tarih Öğretimi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitim Sempozyumu, Çanakkale, Turkey, 14 - 16 May 2008, pp.558-562, (Full Text)
Books
12
1. Roland Bernhard
in: Yurtdışında Tarih Eğitimi , S. Kaymakçı,B. Ata,A. Altun, Editor, İber Akademi Yayınları, Ankara, pp.337-354, 2023
5. Lise Düzeyi İstiklal Marşı ve Mehmet Akif Ersoy Etkinlikleri
in: İstiklal Marşı’mız ve Mehmet Akif Ersoy Etkinlikleri El Kitabı, Selahattin Kaymakçi, Adnan Altun, Neval Akça Berk, Fatma Gültekin, Editor, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara, pp.189-353, 2020
6. Martin Buber
in: Dünya Eğitimine Yön Verenler, Mustafa Safran, Editor, TC Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, pp.165-180, 2019
7. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
in: Eğitime Giriş, Mehmet Şahin, Tufan Aytaç, Editor, PegemA Akademi, Ankara, pp.22-44, 2019
8. İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
in: Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu, Mehmet Şahingöz, Editor, Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, pp.361-371, 2015
9. Tarih Öğretimi ve Animasyonlar
in: Tarih Nasıl Öğretilir, Mustafa Safran, Editor, Yeni İnsan, İstanbul, pp.362-370, 2014
10. Tarih Öğretiminde Drama
in: Tarih Nasıl Öğretilir, Mustafa Safran, Editor, Yeni İnsan, İstanbul, pp.288-298, 2014
11. Tarih IV Etkinlikleri
in: Tarih Öğretmenlerine Aktif Tarih Ortamı için 100 Etkinlik, Bahri Ata, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.100-145, 2013
12. Politika Olarak Eğitim
in: Günümüzde Eğitimi John Dewey, Talip Öztürk,Bahri Ata,Joseph Ratner, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.98-102, 2010
Metrics
Publication (WoS)
2
Publication (Scopus)
2
Citation (WoS)
2
H-Index (WoS)
1
Citation (Scopus)
1
H-Index (Scopus)
1
Citation (Scholar)
34
H-Index (Scholar)
4
Citation (TrDizin)
23
H-Index (TrDizin)
3
Citation (Sobiad)
255
H-Index (Sobiad)
7
Citation (Sum Other)
73
Project
4
Thesis Advisory
2