Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Tarih Ders Kitaplarıyla İlgili Tezlere Eleştirel Bir Bakış

Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.162-175, (Tam Metin Bildiri)

2. Tarih Öğretmenlerinin Perspektifinden Drama Temelli Tarih Dersleri

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1125-1132, (Tam Metin Bildiri)

4. Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma

4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.140, (Özet Bildiri)

5. Tarih öğretmen adaylarının okuma alışkanlıkları üzerine bir inceleme: Çankırı örneği

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.2274-2275, (Özet Bildiri)

6. 6 Years Old Preschool Children s Perception of Past

12th Annual International Conference on Education 24-27 of May 2010, Athens Institute for Education and Research Athens, Greece., Atina, Yunanistan, 24 - 27 Mayıs 2010, ss.299-310, (Tam Metin Bildiri)

7. History Teaching and Maps

I. Internationa Congress on Curicculum and Instraction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.352, (Özet Bildiri)

8. ”Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi” Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.67, (Özet Bildiri)

9. Activity models about using drama method in history lessons

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3155-3159, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

10. Tarih Öğretimi için Yaratıcı Ortamlar

Uluslararası Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (1-3 Mayıs 2009), 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

11. Oyunlarla Tarih Öğretimi

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitim Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.558-562, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Roland Bernhard

Yurtdışında Tarih Eğitimi , S. Kaymakçı,B. Ata,A. Altun, Editör, İber Akademi Yayınları, Ankara, ss.337-354, 2023

2. TARİHİ OLAYLARIN ANLAŞILMASINDA KRİTİK BİR ETMEN: HARİTA OKURYAZARLIĞI

Tarih Eğitiminde bir Ekol: Prof. Dr. Mustafa Safran’a Armağan, N.Hayta,B.Ata,H. Köksal,T. Belenli,S. Yakar, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.941-954, 2023 Creative Commons License

3. TEMEL EĞİTİMDE TARİHİ KONULARIN ÖĞRETİMİNDE ŞİMDİCİLİK DÜŞÜNME EĞİLİMİNE KARŞI BİR SEÇENEK: TARİHSEL BAKIŞ AÇISI ALMAK

Türk Dünyası Yolunda Bir Ömür Prof. Dr. Mehmet Şahingöz’e Armağan, Necdet HAYTA,Hamza KELEŞ,Cengiz DÖNMEZ,Tuğba BELENLİ,Tuğba ORTAÇ, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.99-113, 2022 Creative Commons License

4. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN “YARATICILIK GELİŞTİRME” KONUSUNA YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ

Bir Ömür Tarihle Yaşamak: Prof. Dr. Refik Turan, Necdet HAYTA,Mehmet Ali ÇAKMAK,Togay BİRBUDAK,Koray TOPTAŞ,Selen YAKAR, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.93-105, 2022 Creative Commons License

5. Lise Düzeyi İstiklal Marşı ve Mehmet Akif Ersoy Etkinlikleri

İstiklal Marşı’mız ve Mehmet Akif Ersoy Etkinlikleri El Kitabı, Selahattin Kaymakçi, Adnan Altun, Neval Akça Berk, Fatma Gültekin, Editör, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara, ss.189-353, 2020

6. Martin Buber

Dünya Eğitimine Yön Verenler, Mustafa Safran, Editör, TC Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.165-180, 2019

7. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri

Eğitime Giriş, Mehmet Şahin, Tufan Aytaç, Editör, PegemA Akademi, Ankara, ss.22-44, 2019

8. İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu, Mehmet Şahingöz, Editör, Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, ss.361-371, 2015

9. Tarih Öğretimi ve Animasyonlar

Tarih Nasıl Öğretilir, Mustafa Safran, Editör, Yeni İnsan, İstanbul, ss.362-370, 2014

10. Tarih Öğretiminde Drama

Tarih Nasıl Öğretilir, Mustafa Safran, Editör, Yeni İnsan, İstanbul, ss.288-298, 2014

11. Tarih IV Etkinlikleri

Tarih Öğretmenlerine Aktif Tarih Ortamı için 100 Etkinlik, Bahri Ata, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.100-145, 2013

12. Politika Olarak Eğitim

Günümüzde Eğitimi John Dewey, Talip Öztürk,Bahri Ata,Joseph Ratner, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.98-102, 2010
Metrikler

Yayın

48

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

34

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

255

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

73

Proje

4

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları