Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (12)
2. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISIYLA “ÖĞRETMEN ADAYI”
SOCRATES JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL STUDIES
, cilt.10, sa.43, ss.36-45, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Tarih Öğretmen Adaylarının “Dijital Okuma” Tutumu Üzerine Bir İnceleme
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.100, sa.4, ss.590-596, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Öğretmenlikte Yetkinlik Düzeyi Sorgusu: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.11, sa.108, ss.1189-1195, 2024 (Hakemli Dergi)
14. Tarih Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme
Zeitschrift für die Welt der Türken/Journal of World of Turks
, cilt.9, sa.1, ss.25-40, 2017 (Hakemli Dergi)
17. Teachers' opinions about 'contemporary Turkish and world history’ curriculum
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.2, ss.345-367, 2013 (Hakemli Dergi)
18. Tarih Öğretiminde Haritaların Kullanımı ve Önemi
KEFAD
, cilt.4, sa.2, ss.461-476, 2013 (Hakemli Dergi)
19. Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi Öğretim ProgramınaYönelik Öğretmen Görüşleri
Ankara Üni. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.2, ss.345-367, 2013 (Hakemli Dergi)
20. Tarih öğretiminde haritaların önemi ve kullanımı
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.14, sa.2, ss.461-476, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Activity models about using drama method in history lessons
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.3155-3159, 2010 (Hakemli Dergi)
22. Siyasi Düşünce Akımları ve Tarih Ders Programınlarındaki Düşünsel Değişim (1908-1930)
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.63-97, 2007 (Hakemli Dergi)
24. Geleneksel ve Çağdaş Eğitim Anlayışında İlgi ve Disiplin
Milli Eğitim
, sa.166, ss.133-137, 2005 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
4. Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.140, (Özet Bildiri)
7. History Teaching and Maps
I. Internationa Congress on Curicculum and Instraction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.352, (Özet Bildiri)
8. ”Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi” Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.67, (Özet Bildiri)
10. Tarih Öğretimi için Yaratıcı Ortamlar
Uluslararası Eğitim Araştırmaları Sempozyumu (1-3 Mayıs 2009), 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
11. Oyunlarla Tarih Öğretimi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitim Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.558-562, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Roland Bernhard
Yurtdışında Tarih Eğitimi , S. Kaymakçı,B. Ata,A. Altun, Editör, İber Akademi Yayınları, Ankara, ss.337-354, 2023
5. Lise Düzeyi İstiklal Marşı ve Mehmet Akif Ersoy Etkinlikleri
İstiklal Marşı’mız ve Mehmet Akif Ersoy Etkinlikleri El Kitabı, Selahattin Kaymakçi, Adnan Altun, Neval Akça Berk, Fatma Gültekin, Editör, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, Ankara, ss.189-353, 2020
6. Martin Buber
Dünya Eğitimine Yön Verenler, Mustafa Safran, Editör, TC Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.165-180, 2019
7. Eğitimin Amaçları ve İşlevleri
Eğitime Giriş, Mehmet Şahin, Tufan Aytaç, Editör, PegemA Akademi, Ankara, ss.22-44, 2019
8. İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu, Mehmet Şahingöz, Editör, Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, ss.361-371, 2015
9. Tarih Öğretimi ve Animasyonlar
Tarih Nasıl Öğretilir, Mustafa Safran, Editör, Yeni İnsan, İstanbul, ss.362-370, 2014
10. Tarih Öğretiminde Drama
Tarih Nasıl Öğretilir, Mustafa Safran, Editör, Yeni İnsan, İstanbul, ss.288-298, 2014
11. Tarih IV Etkinlikleri
Tarih Öğretmenlerine Aktif Tarih Ortamı için 100 Etkinlik, Bahri Ata, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.100-145, 2013
12. Politika Olarak Eğitim
Günümüzde Eğitimi John Dewey, Talip Öztürk,Bahri Ata,Joseph Ratner, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.98-102, 2010
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
2
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
34
H-İndeks (Scholar)
4
Atıf (TrDizin)
23
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
255
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
73
Proje
4
Tez Danışmanlığı
2