Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1992 - 1996
1992 - 1996Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1990 - 1992
1990 - 1992Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1975 - 1980
1975 - 1980Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Fransız Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1996
1996Yüksek Lisans
Yabancı dil öğretiminde iletişimci yaklaşım ile dilbilgisi -Çeviri yönteminin erişisine etkisi-
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
1996
1996Doktora
Yabancı dil öğretiminde iletişimci yaklaşım ile dilbilgisi -Çeviri yönteminin erişisine etkisi-
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriFransızca
Araştırma Alanları
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorProf. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
1997 - 2012
1997 - 2012Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
1997 - 2000
1997 - 2000Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Dijital Hikâye Anlatım Yönteminin İngilizce Kelime Dağarcığı ve Okuma Becerilerinin Gelişimine Etkisi
BUDAK Y. (Danışman)
F.AKDOĞAN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Dijital okuryazarlık hakkında lise öğrencilerinin kendilerine ve anne-babalarına yönelik görüşleri Kırıkkale ili örneği
BUDAK Y. (Danışman)
Y.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Öğretmen adaylarının akıl yürütme stilleri, bilişsel çarpıtmaları ve eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği)
Budak Y. (Danışman)
V.DURAN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleği ile ilgili değer algıları ve bu değerlerin eğitim fakültelerinde kazandırılmasına ilişkin görüşleri
BUDAK Y. (Danışman)
E.DEMİR(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Karşılıklı öğretim tekniğinin ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama, öğrenme kalıcılığı ve öz yeterlik algısına etkisi
BUDAK Y. (Danışman)
S.SELEN(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Kaynaştırma Eğitiminde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Öğren-cilerin Ders Başarısı Derse Karşı Tutum ve Sosyal Kabul Düzeylerine Etkisi
BUDAK Y. (Danışman)
O.Aktan(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Kaynaştırma eğitiminde takım destekli bireyselleştirme tekniğinin öğrencilerin ders başarısı derse karşı tutum ve sosyal kabul düzeylerine etkisi
BUDAK Y. (Danışman)
O.AKTAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Teknoloji ve tasarım öğretmenlerinin 2016 yılı öğretim programına ilişkin görüşleri
BUDAK Y. (Danışman)
A.TULUKÇU(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Objektif makyaj modülünün kazandırması gereken yeterliliklere ilişkin öğretmen ve alan uzmanı görüşlerinin belirlenmesi
BUDAK Y. (Danışman)
Y.ÇAY(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim üçüncü sınıf hayat bilgisi dersinde öğrenci başarısına etkisi
BUDAK Y. (Danışman)
Ö.TENGİLİMOĞLU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıflar için uygulanan 2006 İngilizce öğretim proragramının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
BUDAK Y. (Danışman)
Ş.ORAKCI(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıflar için uygulanan 2006 İngilizce öğretim proramının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
BUDAK Y. (Danışman)
Ş.Orakcı(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Güzel sanatlar fakültesi resim bölümlerindeki mesleki kuramsal derslerin incelenmesi
BUDAK Y. (Danışman)
D.MUŞTU(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Eğitim fakültelerinin sınıf öğretmenliği bölümü programlarının öğretmenlik mesleği genel yeterliklerini kazandırma düzeyi
BUDAK Y. (Danışman)
M.AYAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İSİTME ENGELLİLERİN EĞİTİMİNDE KULLANILAN DERS KİTAPLARININ GRAFİK TASARIM AÇISINDAN İNCELENMESİ
BUDAK Y. (Danışman)
M.ÖZCAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İşitme engellilerin eğitiminde kullanılan ders kitaplarının grafik tasarım açısından incelenmesi
BUDAK Y. (Danışman)
M.ÖZCAN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ KULLANIM DÜZEYLERİ (Kırşehir İli Örneği)
BUDAK Y. (Danışman)
N.ÖNAL(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Mesleki eğitim merkezi öğrencilerinin kuaförlük ve berberlik bölümünü tercih nedenleri
BUDAK Y. (Danışman)
E.GÜLER(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Meslek yüksekokullarında görev yapan öğretim elemanlarının öğretim materyallerini kullanım düzeyleri (Kırşehir ili örneği)
BUDAK Y. (Danışman)
N.ÖNAL(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Avrupa Birliği programları, grafik eğitimi kapsamındaki projelere ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri
BUDAK Y. (Danışman)
G.ULUSOY(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
KUAFÖRLÜK VE GÜZELLİK BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKSEL SORUNLARI
BUDAK Y. (Danışman)
Z.ALABAY(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Kuaförlük ve güzellik bilgisi öğretmenlerinin mesleksel sorunları
BUDAK Y. (Danışman)
Z.ALABAY(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Saça renk verme teknikleri ve uygulamaları I ve saça renk verme teknikleri ve uygulamaları II derslerinin içeriğine ilişkin görüşler
BUDAK Y. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Bir sanat dalı olarak seramik eğitiminin şizofreni hastaları üzerindeki etkileri
BUDAK Y. (Danışman)
H.KAVURKACI(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Meslek yüksekokulu kuaförlük bölümü saç yapımı II programının değerlendirilmesi
BUDAK Y. (Danışman)
N.MADEN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Türkiye'deki kozmetoloji profesyonellerin nicelik ve eğitim düzeylerinin belirlenmesi
BUDAK Y. (Danışman)
N.NARDAN(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Türkiye'de kuaförlük ve güzellik bilgisi eğitimi veren örgün ve yaygın eğitim kurumlarının programlarındaki alan derslerinin karşılaştırmalı değerlendirilmesi
BUDAK Y. (Danışman)
M.ATAK(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
El sanatları eğitiminde müzeler ile tarihi mekanların yeri-önemi ve kullanımına ilişkin öğrenci-öğretim elamanı ğörüşleri
BUDAK Y. (Danışman)
A.MERCANOĞLU(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı örgün ve yaygın mesleki eğitim kurumlarında trikotaj eğitimine ilginin azalmasının nedenleri
BUDAK Y. (Danışman)
E.ÖRÜN(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Tekstil, Dokuma ve Örgü Eğitimi Öğretmenlik Programında yer alan Trikotaj Teknikleri I ve Trikotaj Teknikleri II derslerinin içeriğine ilişkin görüşler
BUDAK Y. (Danışman)
N.ÇELEBİ(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Kuaförlük ve güzellik bilgisi öğretmenlik programında yer alan kozmetik ürünleri I ve kozmetik ürünleri II derslerinin içeriğine ilişkin görüşler
BUDAK Y. (Danışman)
Ö.UÇAR(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Meslek lisesi-kuaförlük-cilt bakımı ve güzellik bölümü öğrencilerinin beceri eğitiminde karşılaştıkları sorunlar
BUDAK Y. (Danışman)
S.ŞİMŞEK(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (13)
2021
20211. KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN DERS BAŞARISINA, DERSE KARŞI TUTUMLARINA VE SOSYAL KABUL DÜZEYLERİNE ETKİS
Budak Y., Aktan O.
Milli Eğitim , cilt.50, sa.131, ss.383-405, 2021 (Scopus, TRDizin)
2021
20212. TAKIM DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI MATEMATİK DERSİNDE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Aktan O., BUDAK Y.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.43, ss.187-215, 2021 (TRDizin)
2021
20213. Matematik Dersinde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanılmasına Yönelik Veli Görüşlerinin İncelenmesi
AKTAN O., BUDAK Y.
KALEM ULUSLARARASI EĞİTİM ve İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.10, sa.3, 2021 (TRDizin)
2021
20214. Teacher Candidates’ Value Perceptions and Their Opinions on the Acquisition of Values in Education Faculties*
DEMİR E., BUDAK Y., ÇETİN F.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.1, ss.271-286, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. Teacher Candidates' Value Perceptions and Their Opinionson the Acquision of Values in Education Faculties
DEMİR E., BUDAK Y., ÇETİN Ş.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.16, sa.1, ss.270-286, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20216. Investigation of Primary School Students’ Attitudes towards Mathematics in terms of Various Variables İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi1
Aktan O., BUDAK Y.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.138-151, 2021 (TRDizin)
2021
20217. Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarında Matematik Dersinde Takım Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi .
Aktan O., BUDAK Y.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , 2021 (TRDizin)
2020
20208. Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language
ÇETİN F., BİNGÖL A. S., ÇETİN Ş., BUDAK Y.
Online Journal of Education and Teaching (IOJET) , cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (TRDizin)
2020
20209. Attitudes of prospective foreign language teachers towards learning a second foreign language.
ÇETİN F., BİNGÖL A. S., ÇETİN Ş., BUDAK Y.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.7, sa.3, ss.891-910, 2020 (TRDizin)
2020
202010. Self-efficacy Perceptions Scale for Reading Comprehension of 4th Grade Students in Primary School: Validity and Reliability Study (İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algıları Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması)
KULA S. S., BUDAK Y.
Bartın University Journal of Faculty of Education , cilt.9, sa.1, ss.106-120, 2020 (TRDizin)
2019
201911. İlköğretim Öğrencilerinin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Sosyal kabul Düzeylerinin Belirlenmesi:Bir Karma Yöntem Çalışması
Aktan O., BUDAK Y., Baktygul a. b.
Elementary Education online , cilt.18, sa.4, ss.1520-1538, 2019 (TRDizin)
2019
201912. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KENDİLERİNE YÖNELİK DİJİTAL OKURYAZARLIK DEĞERLENDİRMELERİNİN İNCELENMESİ
Öztürk Y., BUDAK Y.
Kesit Akademi Dergisi , cilt.21, ss.156-172, 2019 (TRDizin)
2019
201913. Validity and reliability study of the attitude scale towards second foreign language learning
Çetin Ş., Budak Y., Çetin F., Bingöl Arslangilay A. S.
JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES
, cilt.15, sa.3, ss.972-988, 2019 (Scopus, TRDizin)
2018
201814. Bilişsel Gelişimde Farklı Bir Görüş Geliştiren Henri Wallon ve Jean Piget’xxnin Görüşlerinin Karşılaştırlmalı Olarak İncelenmesi
BUDAK Y., GENÇTANIRIM KURT D., KULA S. S.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.48, ss.415-436, 2018 (TRDizin)
2018
201815. Garduate Students’xx Perspectives on the Qualities of innovative Teachers
ÇAKMAK M., BUDAK Y., KAYABAŞI Y.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.33, sa.3, ss.644-665, 2018 (TRDizin)
2018
201816. Graduate Students' Perspectives on the Qualities of Innovative Teachers
ÇAKMAK M., BUDAK Y., KAYABAŞI Y.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.3, ss.644-655, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2017
201717. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Algıları
BUDAK Y., KULA S. S.
kırşehir ahi evran üniversitesi eğitim fakültesi dergisi , cilt.18, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Determination of Teachers’xx Opinions on the Education of the Inclusive Students with Special Learning Disability
AKTAN O., BUDAK Y.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.21, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. The study of validity and reliability of the perceived value scale of prospective teachers in terms of teaching profession
DEMİR E., BUDAK Y., Demeir G. C.
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.12, ss.627-634, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. EXAMINATION OF THE EFFECTS OF DIFFERENT PRESENTATION TYPES ON THEATTENTION AND MEDITATION LEVELS OF INDIVIDUALS THROUGH BRAIN WAVES
DURAN V., BARUT Y., BUDAK Y.
JOURNAL OF SOCIALAND HUMANITIESSCIENCES RESEARCH , cilt.4, sa.5, ss.1081-1090, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201622. Metacognitive strategies of the university students with respecte to their perceived self confidence levels about learning
KISAÇ İ., BUDAK Y.
İnternational Review on Public and Nonprofit Marketing , cilt.13, sa.2, 2016 (Scopus)
2016
201623. Öğretmenlerin Hizmetiçi Eğitim İhtiyacı
BUDAK Y., Demirel Ö.
Journal of Humain Science , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. Sözcük öğretimi ve sözlüğün işlevi
BUDAK Y.
Turkish Studies , cilt.11, sa.4, 2016 (TRDizin)
2015
201525. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Noktalama Kurallarını Öğrenme Düzeyi
BUDAK Y.
Uluslar Arası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.18, ss.58-80, 2015 (TRDizin)
2015
201526. Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
BUDAK Y.
Sınıf Yönetimi , ss.286-319, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201327. Meslek Yüksek Okulu Öğretim Elemanlarının Öğretim Araç ve Materyallerini Kullanımına İlişkin Öğretim Elemanı ve Öğrenci Görüşleri
ÖNAL N., BUDAK Y.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.3, 2013 (TRDizin)
2012
201228. Eğitim Fakültelerinin Sınıf Öğretmenliği ProgramlarınınÖğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerini Kazandırma Düzeyi
Ayan M., BUDAK Y.
Akdeniz Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.12, ss.1-16, 2012 (TRDizin)
2011
201129. Soru Türlerinin Öğrenmeyi Açıklama Gücü
BUDAK Y.
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , cilt.1, sa.1, 2011 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2010
201030. (Post Yapılandırmacılık)Allosterik Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenme ve Eğitim DurumlarınınOlası Niteliği
BUDAK Y.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications , ss.468-473, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200931. Yaşam boyu öğrenme ve ilköğretim programlarının hedeflemesi gereken insan tipi Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi
BUDAK Y.
PEGEM EĞİTİM VE ÖĞRETİM DERGİSİ , cilt.3, ss.693-708, 2009 (TRDizin)
2009
200932. Mesleki Eğitimde İhtiyaç Analizi ve İşlevsel Eğitim Programı GaziÜniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
BUDAK Y.
Endüstriyel Sanatlar Eğitimi Fakültesi Dergisi , sa.245, ss.65-75, 2009 (Hakemli Dergi)
2005
200533. Metinlerin okunabilirlik düzeyinin saptanmasına Yönelik Eleştirel Bir Bakış
BUDAK Y.
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , cilt.21, ss.76-87, 2005 (TRDizin)
2002
200234. Dün Bugün Bağlamında Yabancı Dil Öğretim Amaçlarına Disiplinler Arası BirYaklaşım
BUDAK Y.
Milli Eğitim Dergisi , sa.147, 2002 (Scopus, TRDizin)
1999
199935. Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi ve Etkili Okulun Gerçekleşmesinde Öğretmenlere Yönelik Hizmetiçi Eğitimin Önemi
BUDAK Y.
Çağdaş Eğitim Dergisi , sa.251, ss.28-35, 1999 (Hakemli Dergi)
1998
199836. Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi AçısındanÖğretmenlere Yönelik Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçları ve programlarına Bir Yaklaşım
BUDAK Y.
Milli Eğitim , sa.140, ss.35-38, 1998 (Scopus, TRDizin)
1997
199737. Öğretmen Yetiştirmede Almanya, Fransa ve Türkiye Örneği
BUDAK Y.
Çağdaş Eğitim Dergisi , sa.228, ss.18-22, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Öğretmenlerin Yenilikçi Öğretmen Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının Belirlenmesi
Aktosun F. T., BUDAK Y.
IBAD 2020 5th International Scientific Research E-Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. Problems and Prospects of Social Partnership in the Professional Pedagogical Education
Turdunbaeva B., Atabekova B., BUDAK Y.
Eurasian Conference on LanguageSocial Scince, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. Rol oynama tekniğinin ingilizce dersi dil becerilerine etkisine ilişkin öğrenci görüşleri
Göğsu Yüregilli D., BUDAK Y., ÇAKMAK M.
IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Göğsu D., BUDAK Y., ÇAKMAK M.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Türkiye’de Karşılıklı Öğretim Çalışmaları
BUDAK Y., KULA S. S.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)
2017
20176. Eğitim Programı Öğelerinin Göç Bağlamında İncelenmesi
BUDAK Y., DURAN V.
VII. Uluslararası Canik Sempozyumu Geçmişten Günümüze Göç, Samsun, Türkiye, 17 Ocak - 19 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
2016
20167. Program Geliştirme Modellerinin Sosyolojik Yaklaşımlar Açısından İncelenmesi ve Öğrenen Programlar Önerisi
BUDAK Y., DURAN V.
Hedefe Doğru İnsan, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2013
20138. Metacognitive strategies of the university students with respect to their perceived self-confidence levels about learning
KISAÇ İ., BUDAK Y.
5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3336-3339, (Tam Metin Bildiri)
2010
20109. (Post yapılandırmacılık) allosterik öğrenme yaklaşımına göre öğrenme ve eğitim durumlarının olası niteliği.
BUDAK Y.
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 Kasım 2010, cilt.11, ss.468-473, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. REASONING STYLES MODEL IN THE CONTEXT OF LITERATURE OF “PROOF SCHEMES
DURAN V., BUDAK Y.
Bridging Theory and Practices for Educational Sciences, Abdülkadir KABADAYI, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.181-197, 2021
2017
20173. Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
BUDAK Y.
Sınıf Yönetimi, Galip Yüksel, Sevil Büyükalan Filiz, Editör, PEGEM, Ankara, ss.409-441, 2017
2016
20165. Temel Kavramlar
BUDAK Y.
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Yusuf BUDAK, Editör, PEGEM, ss.1-26, 2016
2015
20157. An Overview of Integrating Globalisation and Internalisation In Teacher Education Contexte
BUDAK Y.
Internationalisierung der Lehrerlnnenbildung Perspektiven aus Theorie und Praxis Internationalisierung der Lehrerlnnenbildung Perspektiven aus Theorie und Praxis, , Editör, Waxmann, Münster-Newyork, ss.57-66, 2015
2015
20158. Temel Kavramlar
BUDAK Y.
Öğretim İlke ve Yöntemeri, Yusuf Budak, Editör, PEGEM, Ankara, ss.1-28, 2015
2015
20159. Öğrenmeye Uygun Olumlu Bir Sınıf Ortamı Oluşturmada Öğretmen Davranışları
BUDAK Y.
Sınıf Yönetimi, Leyla Küçükahmet, Editör, PEGEM, Ankara, ss.286-321, 2015