Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (8)
Scopus (11)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 57

4. Görme Yetersizliğinden Etkilenmiş Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin Desteklenmesi

ERPA International Congresses on Education, Balıkesir, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

8. Kendine Ön Uyaran Sunma Stratejilerinin Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.857-859, (Özet Bildiri)

9. Özel Eğitim Bölümü Öğrencileri Üstbiliş Farkindalik Düzeylerinin Tespiti

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne., Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Okul Çapında Olumlu Davranışsal Destek Yaklaşımının Aşamaları

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

13. Yönetici ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Problem Davranışların Nedenlerine Bir Bakış

International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.264, (Özet Bildiri)

23. Kendini Değerlendirme Stratejileri ve Özel Eğitimdeki Yansımalarına Genel Bir Bakış

IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinin Kazanımına Etkisi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Otizmli Bireylerin Öğretiminde Motivasyonu Desteklemek İçin Geliştirilen Teknikler

9. Uluslara-rası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

26. Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

32. Temel Tepki Öğretimi Yönteminin Etkililiğinin Niceliksel Özetleme Temelinde Incelenmesi

III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

34. Temel Tepki Öğretiminde uygulama örneği

ELMİS-ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Akşehir, Konya., Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

37. Relation Between Academic Success and Learning Strategies Self Efficacy Attitudes Towards The Teaching Profession For Teacher Candidates

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest, 15 - 16 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

41. Supported Employment in Turkey

2015 National APSE Conference, Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

43. The effects of schema based intervention on mathematical word problem solving skills of students with mild intellectual disabilities

Educational Researchers and Publications Association, International Congress on Education 2015, 4 - 07 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)

48. Zihin Engelliler Öğretmenlerinin Zorlandıkları ve En Az Sorun Yaşadıkları Konuların Belirlenmesi

23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

50. Otizmli Çocuklarda Akademik Doğruluk ve Dikkati Sürdürme Becerileri Üzerinde Kendini İzleme Stratejilerinin Etkiliği

ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

51. Özel Eğitim Bölümleri Program Değişikliği İçin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. Zihin Engelli Öğrencilerin Öğretmen Adaylarına Ders Anlatma Becerilerinin Kazandırılması

21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 24

3. Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Hazırlama

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi, KARASU NECDET, AYKUT ÇIĞIL, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.45-69, 2022

4. Kendini Yönetme

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Etkili Öğretim Yöntemleri, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Doç. Dr. Seray Olçay, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.249-297, 2022

5. Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 2: Süreli Yöntemler

Yanlışsız Öğretim Yöntemleri, SAZAK ELİF, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.122-147, 2022

7. Bütünleştirmede İş Birliği ve Ekip Çalışması

Özel Eğitimde Bütünleştirme, Prof.Dr. Emine Ahmetoğlu,Dr. Öğr. Üyesi Aynur Gıcı Vatansever, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.159-190, 2021

8. Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Öz Belirlemeli Davranışları Destekleme

Gelişimsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Eğitiminde Öz Belirlemeli Davranışları Destekleme, Prof. Dr. Çığıl Aykut,Prof.Dr.Necdet Karasu, Editör, Vize Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-10, 2021

9. Kendini Yönetme Stratejileri

Otizm Spektrum Bozukluğu ve Sosyal Beceri Öğretimi, Dr. Öğr.Üyesi Çimen Acar Doç. Dr. Sunagül Sani Bozkurt, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-249, 2021

12. HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ

İlköğretimde Kaynaştırma, Diken, İbrahim H., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.480-515, 2020

14. Erken Çocukluk Döneminde Yetersizliğin Değerlendirilmesi

Erken Çocuklukta Özel Eğitim, Safiye Sunay Yıldırım Doğru, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.20-40, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Design and Development of a Mobile Writing Application for Students With Dysgraphia

Mobile Technologies in Educational Organizations, Alona Forkosh Baruch,Hagit Meishar Tal, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.233-266, 2019

18. Toplumsal Kaynakları Kullanım Becerileri

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi-Özbakım ve günlük yaşam becerilerinin öğretimi, N. Öncül,İ. Çiftçi Tekinarslan, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.260-300, 2018

19. Özel gereksinimli bireylerde günlük yaşam ve özbakım becerilerinin öğretimi

Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerin Öğretimi, Elif Sazak, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.189-212, 2018

21. Down Sendromu Olan Ergenlerin Özellikleri

GELİŞİMSEL DESTEĞE GEREKSİNİMİ OLAN ERGENLİK DÖNEMİ ÖĞRENCİLER (12-18 YAŞ) VE ÖZELİKLERİ ( EĞİTİMCİLER UZMANLAR İÇİN), Hasan Gürgür, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.100-120, 2017

22. MEB özel eğitim hizmetleri

Geçici koruma altında özel eğitime ihtiyacı olan bireylere yönelik özel eğitim hizmetleri kılavuz kitabı., , Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.64-121, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

23. Öğretimde Planlama ve Uygulama

Zihinsel Engellilerde Öğretmenlik Uygulaması, Prof.Dr. Emine Rüya Özmen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.192-224, 2012

24. Hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi

İlköğretimde Kaynaştırma, İbrahim H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.479-518, 2010
Metrikler

Yayın

119

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

28

Proje

19

Tez Danışmanlığı

12

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları