Akademik Unvanlar
-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2017 - 2020 Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
2011 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
-
1999 - 2012 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
-
1998 - 1999 Memur
TRT
Verdiği Dersler
-
Lisans ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Lisans Bir.Eğt. Ve Geç.Plan
-
Lisans ZY de Kavram Öğretimi
-
Lisans ZY- Öğretim Uyarlamaları
-
Lisans Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi
-
Lisans ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Lisans ZY DE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE UYGULA
-
Yüksek Lisans Özel Eğitiminde Yanlışsız Öğretim Yöntemleri
-
Doktora Kendini yönetme stratejileri
Yönetilen Tezler
-
Okul Müdürlerinin Kaynaştırma Öğrenci Velilerine Yönelik Yaptıkları Çalışmalar
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığının arttırılmasında model okuma, tekrarlı okuma, hata düzeltme ve kendini izleme stratejisi sağaltım paketinin etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Özel eğitim öğretmenlerinin müdürlerle, diğer öğretmenlerle ve ailelerle olan işbirliği düzeylerinin belirlenmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Üstbilişi geliştirmek için düzenlenmiş olan öğretim etkinliklerinin öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalıklarına etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Okul öncesi kaynaştırma ortamlarında denemeye dayalı işlevsel analiz kullanımının değerlendirilmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Temel Tepki Öğretimi Yönteminin Otizm Spektrum Bozukluğu Bulunan Çocukların İfade Edici Dil Becerileri Üzerindeki Etkililiğinin Belirlenmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Temel tepki öğretimi yönteminin otizm spektrum bozukluğu bulunan çocukların ifade edici dil becerileri üzerindeki etkiliğinin belirlenmesi
AYKUT Ç. (Danışman)
Ş.DEMİRTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İşbirliğine dayalı çalışma grubunun özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin mesleki gelişimlerine etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Şemaya dayalı strateji ve kendini izlemenin hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin sözlü problem çözme performanslarına etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
S.TUFAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Şemaya Dayalı Strateji ve Kendini İzlemenin Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Sözlü Problem Çözme Performanslarına Etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Zihin yetersizliği olan öğrencilere yemek pişirme becerilerini kazandırmada kendini yönetme stratejilerinin etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)
-
Kendini izleme stratejisinin zihin engelli öğrencilerin matematik dersinde toplama işlemini yapma performansına etkisi
AYKUT Ç. (Danışman)