Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

2. Comparison of Dichotomous Item Response Theory Models in Terms of Test Information Function

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek için Eğitim, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.213, (Özet Bildiri)

4. İçerik Odakli Durumluk Kaygi Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmasi

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ” Herkes için sürdürülebilir eğitim”, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. Öğrenciye İlişkin Faktörler ve Okuma Başarısı Arasındaki İlişkiler: PISA 2009 Sonuçları

III. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Observing the interrelation between awareness level of secondary grade pupils about children s rights and their perception of parental attitudes

XIV World Congress Of Comparative Education Societies: Bordering, Re-Bordering and New Possibilities in Education and Society, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Durumsal Üst Biliş Envanterinin Türk lise öğrencileri için uyarlanması

I.Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2008, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. The examınatıon of adolescents aggression tendencies and theır perceived skills in problem solving behaviors and attitudes from the aspects of several factors

X th Conference of European Association for the Research on Adolescence (EARA), Antalya, Türkiye, 2 - 06 Mayıs 2006, (Özet Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 4

1. EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA MAKALE YAZMA

EĞİTİM & BİLİM 2024-III, , Editör, Efe Akademik Yayınları, İstanbul, ss.345-365, 2024

2. THE ISSUES OF MEASUREMENT EQUIVALENCE AND BIAS IN EDUCATIONAL RESEARCH

EDUCATION & SCIENCE 2024-III, YILDIZ EZGİ PELİN, Editör, EFE ACADEMY PUBLISHING, İstanbul, ss.123-142, 2024

3. Öğrenci öğrenmesini ölçme ve değerlendirme

Eğitim Psikolojisi, Prof. Dr. Ayşegül Ataman, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.319-421, 2019 Creative Commons License

4. Öğrenci öğrenmesini değerleme

Eğitim Psikolojisi, Prof.Dr.Galip Yüksel, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.322-370, 2019
Metrikler

Yayın

28

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

249

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

171

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

52

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları