Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Comparison of Dichotomous Item Response Theory Models in Terms of Test Information Function

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek için Eğitim, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015 Creative Commons License

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.213

İçerik Odakli Durumluk Kaygi Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalişmasi

24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ” Herkes için sürdürülebilir eğitim”, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015 Creative Commons License

Öğrenciye İlişkin Faktörler ve Okuma Başarısı Arasındaki İlişkiler: PISA 2009 Sonuçları

III. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Değerlendirme Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012 Creative Commons License

Observing the interrelation between awareness level of secondary grade pupils about children s rights and their perception of parental attitudes

XIV World Congress Of Comparative Education Societies: Bordering, Re-Bordering and New Possibilities in Education and Society, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Durumsal Üst Biliş Envanterinin Türk lise öğrencileri için uyarlanması

I.Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2008 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğrenci öğrenmesini ölçme ve değerlendirme

Eğitim Psikolojisi, Prof. Dr. Ayşegül Ataman, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.319-421, 2019 Creative Commons License

Öğrenci öğrenmesini değerleme

Eğitim Psikolojisi, Prof.Dr.Galip Yüksel, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.322-370, 2019

Metrikler

Yayın

24

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları